quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef Karina het volgende:
Ik ga naar huis, misschien daar nog even kijken tot ik ga etenEn als ik een box mis, dikke pech, maar helaas.
Wacht nog even tot de volgende aanbieding!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef Karina het volgende:
Ik ga naar huis, misschien daar nog even kijken tot ik ga etenEn als ik een box mis, dikke pech, maar helaas.
Wil d'r een hebben voor het kitesurfen, en lijkt me ook tof om onderwater filmpjes en foto's te maken met het duiken en snorkelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik gebruik de GoPro voor mijn roeister (ben coach) om trainingen en haar halen te analyseren. Superhandig
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wil d'r een hebben voor het kitesurfen, en lijkt me ook tof om onderwater filmpjes en foto's te maken met het duiken en snorkelen.
Maar lig nu meer in het water dan dat ik d'r opsta met het kiten
1 uur, als ik 1 uur langer was opgebleven had ik nu een doos...quote:
Inderdaad, ik ben een paar maanden terug tijdens een rot periode begonnen doordat het snel koud werd.quote:
Zondequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:34 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
1 uur, als ik 1 uur langer was opgebleven had ik nu een doos...
Dat komt niet gauw voor bij ibood toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
ZondeMaar misschien is het wel een kut box.
Leuke inhoud altijd hoor voor die prijzen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:35 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat komt niet gauw voor bij ibood toch?
Hmm I see.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leuke inhoud altijd hoor voor die prijzen.
Oh dan had ik hem vast toch niet gekregen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef robdriessen het volgende:
Eerste box kwam vannacht rond een uur of 5 voorbij. En nog binnen 12 seconden uitverkocht. Zeker allemaal nachtwakers
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:37 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm dat is die gare tent waar ze de stoelen aan de tafels hebben vast zitten met kettingen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:37 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm I see.
[..]
Oh dan had ik hem vast toch niet gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |