quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wil d'r een hebben voor het kitesurfen, en lijkt me ook tof om onderwater filmpjes en foto's te maken met het duiken en snorkelen.
Maar lig nu meer in het water dan dat ik d'r opsta met het kiten
Ja wat op dat plaatje staat is een tv niet? Die heeft dus een tv erbij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:38 schreef NextTVH het volgende:
Prijs valt tegen zo te zien:
[ afbeelding ]
Weet je veel van roeien afquote:
Ja ik................quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:41 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Duopack in ears, iemand zocht dat toch?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ik................
Maar had geen tijd om te kopen
Reviews bekeken zonet ze blijken ruk te zijn.quote:
Coach nu een meisje die naar het WK gaat en heb zelf 5 jaar geroeidquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Weet je veel van roeien af?
Ik doe dat sinds een paar weken in de sportschool 3x in de week een half uur na het kracht trainen
Wat zou jij kopen.quote:
Easy, m onopoly. Street fighter. dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat zou jij kopen.
kolonisten van catan, monopoly of risk?
Monopolyquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat zou jij kopen.
kolonisten van catan, monopoly of risk?
bestaat die editie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:48 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Easy, m onopoly. Street fighter. dat dan weer wel.
Verplicht 3 kopen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:53 schreef So_Surreal het volgende:
Dat is wel handig, bij mij ligt alles nu in een la gepropt en gaat die la bijna nooit meer open omdat er weer zo'n spatel tussen ligt
Mag nog wel wat van de prijs afquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:53 schreef So_Surreal het volgende:
Dat is wel handig, bij mij ligt alles nu in een la gepropt en gaat die la bijna nooit meer open omdat er weer zo'n spatel tussen ligt
Ik heb de messenset met plankies. Niets mis mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Het is Joseph Joseph! Kwaliteit hoor! Bindend koopadvies!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef EDMAN- het volgende:
Shit. moet ff werken. Dan heb ik vandaag al maximaal een uur gewerkt. schandalig
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef EDMAN- het volgende:
Shit. moet ff werken. Dan heb ik vandaag al maximaal een uur gewerkt. schandalig
Ik ben met een minuutje of 20 weer thuis, dan mogen er leuke dingen komen enzoquote:
vast nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben met een minuutje of 20 weer thuis, dan mogen er leuke dingen komen enzo
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vast nieteen en al teleurstelling deze hunt.
en dan doen ze pas weer wat leuks als ik in de file sta
tussen 5 en 6 sta ik stilquote:
ah mooi, dan ben ik weer thuis :pquote:
Inderdaad wel leuk, maar echt niet met die verzendkostenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
Ik heb deze kaart! Leuk ding hoor, maar ik had hem toen voor 13 euro inclusief verzendkosten..
Ik zou zeggen, help ons en koop er nog meer!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb al zes kaarten gekocht om dat ding te laten verdwijnen. NOG niet uitverkocht!
Volgens mij kras je ze juist tevoorschijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef lipjes het volgende:
Kras landen weg
Mooi, ik begin daar net onder europa!
Wat een leugen staat er dan wel niet op die advertentie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kras je ze juist tevoorschijn
Sowieso kun je deze voor veel goedkoper dan die 30 euro krijgen zonder dat hij in de aanbieding isquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Inderdaad wel leuk, maar echt niet met die verzendkosten
Youtube geblocked hier. Wat zat er in?quote:
Logitec toetsenbord + muisquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Youtube geblocked hier. Wat zat er in?
Zitten wel aardige dingen in zo te zien.quote:
Mediaspeler dacht ik en een bon voor een soundsystem?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Logitec toetsenbord + muis
LOTR bluray box
tablet achtig iets.
Tshirt
Verder kan ik het eigenlijk niet zo goed zien
He?! Bij mij stond al uitverkocht, en nu weer nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef Sheffield het volgende:
Mooie koptelefoon! En lekker snel!
htc flyer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Logitec toetsenbord + muis
LOTR bluray box
tablet achtig iets.
Tshirt
Verder kan ik het eigenlijk niet zo goed zien
Wel super kwaliteit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef xxcharmedxx het volgende:
mmm twijfel twijfel, wel duur nog voor die koptelefoon...
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
Schiet nou maar op met die koptelefoon.
Terecht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
Schiet nou maar op met die koptelefoon.
Mja, dvd laatst gezien voor 50, bluray is wel duurder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef Jimbo het volgende:
wat zou die LOTR box kosten dit jaar? 39.95 ? of misschien 20eur omdat ie al fucking oud is.
piratebay, nil euro.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef Jimbo het volgende:
wat zou die LOTR box kosten dit jaar? 39.95 ? of misschien 20eur omdat ie al fucking oud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |