Misschien ligt er wel een box in de Arena.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:06 schreef So_Surreal het volgende:
Vanavond naar Ajax - AZ, dan mis ik weer de helft
Dan mis je hersencellen ja :pquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:06 schreef So_Surreal het volgende:
Vanavond naar Ajax - AZ, dan mis ik weer de helft
gratis zou ik nog niet naar de aRENa willenquote:
Wedden van wel? Als je kaartjes voor een skybox kreeg?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gratis zou ik nog niet naar de aRENa willen
Alleen tegen feyenoord, en dan zit ik liever nog in het uitvak dan de skybox.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wedden van wel? Als je kaartjes voor een skybox kreeg?
Oh jee een Feijenoorder in het topicquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen tegen feyenoord, en dan zit ik liever nog in het uitvak dan de skybox.
Nee, die plek blijf ik vandaan.
Nee normaal 39 euro nu 25.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
Is dit niks, speedo? Die koptelefoon.
Ik snap die haat niet hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen tegen feyenoord, en dan zit ik liever nog in het uitvak dan de skybox.
Nee, die plek blijf ik vandaan.
[slecht] 1908 isn't just an avatarquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee een Feijenoorder in het topic
Ik vind dit soort koptelefoons wel fijner dan in ear.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee normaal 39 euro nu 25.Dat vindd ik geen mooie aanbieding.
Ik dacht dat het je geboortedatum wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[slecht] 1908 isn't just an avatar[/slecht]
Valt ook niet uit te leggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik snap die haat niet hoor.
Ik ben al sinds toen ik 5 was fan van Ajax en ben nog in de Meer en Olympisch stadion geweest.
Vind Feyenoord ook gewoon een mooie ploeg
Hmm dat is wel zo..quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dit soort koptelefoons wel fijner dan in ear.
Proberen of er nog iemand hapt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Ik zit maar te sarren, ik vind Feijenoord een mooiere club dan PSV. PSV vind ik zo saai.
Nee hoor. Ik ben sowieso niet haatdragend, dat vind ik zo een onzin, een stad of een club hatenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Proberen of er nog iemand hapt?
Yup! En ook alleen refereren aan 020 of 010......quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben sowieso niet haatdragend, dat vind ik zo een onzin, een stad of een club haten
Origineel natuurlijk. OF deze:quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
Hmm zouden jullie monopoly origineel kopen, of een versie zoals de godfather versie ik twijfel.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
Hmm zouden jullie monopoly origineel kopen, of een versie zoals de godfather versie ik twijfel.
Hypotheek afsluiten, daar kreeg ik em gratis bij! Goeie deal, toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
PSV vind ik als club niet zo, als ploeg helemaal nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Ik zit maar te sarren, ik vind Feijenoord een mooiere club dan PSV. PSV vind ik zo saai.
Ik heb echt een pleurishekel aan 020quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben sowieso niet haatdragend, dat vind ik zo een onzin, een stad of een club haten
Dat is zo zielig inderdaad. Geen Amsterdam willen zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:16 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Yup! En ook alleen refereren aan 020 of 010......
nee, deze glijd dus ook zo van je oren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:17 schreef EDMAN- het volgende:
Die koptelefoon.. is dat nou gewoon plastic tegen je oor? Niks 'zachts' ofzo?
Die lijkt me ook we ltof maar de Godfather of nightmare before christmass ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Origineel natuurlijk. OF deze:
[ afbeelding ]
nice.quote:
Weet ik niet precies , hier hebben ze het over de sleutelhavenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar was het nou precies? Hadden ze het hier goed gegokt?
Oh dat is heel ergens anders dan wat wij hadden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:25 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Weet ik niet precies , hier hebben ze het over de sleutelhaven
qftquote:
Zelfde grootte als mijn penisquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:30 schreef Karina het volgende:
En dat ding is nog hardstikke klein ook: Afmeting: 8 cm hoog
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zelfde grootte als mijn penis
Schiphol dusquote:Facebook post van Ibood:
De Box is dan gevonden, wij zitten nog een kwartier op de locatie met een beperkt aantal troostprijzen bij Grand Cafe Plaza! Weg=weg!
Waarschijnlijk is de troostprijs een Kristal in een potjequote:
Better believe itquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de troostprijs een Kristal in een potje
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de troostprijs een Kristal in een potje
Wie weet hadden een paar louche figuren je ook nog neer gestoken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou goed dat ik niet ben gegaan dan had ik in de Houthavens gezeten voor niks.
Leuk ben jij. valt wel mee daar trouwens, zitten heel veel bedrijven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:34 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wie weet hadden een paar louche figuren je ook nog neer gestoken.
Sorry ik heb gisteren opsporing verzocht gekeken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk ben jij. valt wel mee daar trouwens, zitten heel veel bedrijven.
donequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Wie koopt even al die spellen op?
Hoofdstad, ik houd van het groen in je wei, waar goederen worden verscheept en gelost, het attribuut van Petrus, 6+5=quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat waren alle tips?
Houtland en superprovincie heb ik nog meegekregen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoofdstad, ik houd van het groen in je wei, waar goederen worden verscheept en gelost, het attribuut van Petrus, 6+5=
1. Superprovinciequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
Toch begrijp ik die hints niet helemaal, houtland? groene wei? Wat heeft dat met Schiphol te maken.
Dankuquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
1. Superprovincie
2. Houtland = Holtland = Holland
3. "Ik houd van het groen in je wei" is een zin uit het Noord-Hollands volkslied.
4. Een hoofdstad (dus A'dam of Haarlem)
Er werd steeds verder 'ingezoomd'
5. "Haven" (LUCHThaven)
6. Petrus (van de hemelPOORT = Gate)
7. 5+6 = ....
Vorig jaar werkte ik nog vlak in de buurt van Schiphol, dan was ik er echt binnen 5 minuten geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je moet er ook maar net toevallig zijn.
En die heeft een bommelding gedaan "er staat een kartonnen doos daar en daar"quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
Een of andere passagier toerist die onderweg is heeft dat ding waarschijnlijk gevonden
Ik zou bellen en een bommelding doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
Een of andere passagier toerist die onderweg is heeft dat ding waarschijnlijk gevonden
Hehe maar je had dan gedacht dat het bij de haven was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorig jaar werkte ik nog vlak in de buurt van Schiphol, dan was ik er echt binnen 5 minuten geweest.
ja jullie hadden het fout.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hehe maar je had dan gedacht dat het bij de haven was.
Ik heb niet mee gedaan met de hints, ik doe gewoon niet mee uit principe omdat ik boos ben dat ze de randstad voortrekken. Ze hadden het hier achter in het bos kunnen verstoppen dan was iker tenminste op tijd bij.quote:
Oh so...quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee hoor, het is eau de parfum namelijk
De volgend ligt in een of ander boerendorp, weddenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:45 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik heb niet mee gedaan met de hints, ik doe gewoon niet mee uit principe omdat ik boos ben dat ze de randstad voortrekken. Ze hadden het hier achter in het bos kunnen verstoppen dan was iker tenminste op tijd bij.
Hoop het.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
De volgend ligt in een of ander boerendorp, wedden
En dat luchtje vind ik veel te veel geld.
Dat is een stuk sterker dan eau de collogne, eau de toilet of aftershave.quote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:49 schreef EDMAN- het volgende:
Waar zitten jullie op dan? Ik op ibood.com/nl gewoon..
1dagkoopjes voor het belletje ik refresh zelf de ibood pagina gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu ook gewoon op ibood. Volgens mij maakt het ook niet zo heel veel uit.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef essnhills het volgende:
Zo mensen, hoe staat het ermee? Is dat ding al gevonden?
Yep op Schiphol dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef essnhills het volgende:
Zo mensen, hoe staat het ermee? Is dat ding al gevonden?
Doe eens lief!quote:
waarom werk je met IE ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef EDMAN- het volgende:
LOL mijn browser ondersteunt die site niet
IE5 zucht
quote:
bazenfilm !quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef EDMAN- het volgende:
Bij samsonite moet ik altijd denken aan
[ afbeelding ]
ok thnx!quote:
Heb ik ook hier op het werk, maar ik heb zelf Chrome erbij geīnstalleerd (wat officieel eigenlijk niet mag).quote:
email adres?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Vraag dat onze systeembeheerder in Frankrijk aub
als je voor de staat werkt dan krijg je een beveiligde mac en ipadquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook hier op het werk, maar ik heb zelf Chrome erbij geīnstalleerd (wat officieel eigenlijk niet mag).
Joa, dat werkt toch niet he!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
franstaligeklootzak@saint-france.com
lolquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
franstaligeklootzak@saint-france.com
Ik hoop dat hij nu zo gaat komenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
Ik ga rond half 4 naar huis, zul je altijd zien dat dan die box voorbij komt
meer kans voor onsquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
Ik ga rond half 4 naar huis, zul je altijd zien dat dan die box voorbij komt
AZ loop je toch zo over ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef So_Surreal het volgende:
Vandaag weer 2.5 uur overwerken, gisteren ook al
Nja als ik morgen na Ajax maar uit kan slapen.
Wedstrijd begint 20:45 en met een beetje pech krijg je verlenging
of pec uitquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat zou je ook zeggen van ADO thuis
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:58 schreef EDMAN- het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)2-2013&c_max_res=100
Speedo.. goed bezig
nomnomquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:58 schreef robdriessen het volgende:
Pizza actie incoming bij 1dagskoopjes. Scoor gratis pizza voor tijdens het hunten.
Klopt dat wel?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:58 schreef EDMAN- het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)2-2013&c_max_res=100
Speedo.. goed bezig
Waar kan je meedoen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:58 schreef robdriessen het volgende:
Pizza actie incoming bij 1dagskoopjes. Scoor gratis pizza voor tijdens het hunten.
van 8cmquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:01 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
een prachtig ledkristal die je kunt laten groeien
Twitter en FB van 1dagskoopjes in de gaten houden.quote:
heb je nog een kleinere dan mij dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:02 schreef Jimbo het volgende:
mij kan je ook laten groeien naar 8 cm![]()
Ik zat af en toe wel aan de hunt enzo te denkenquote:
geen idee...zwaardvechten ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
heb je nog een kleinere dan mij dan?
Luister je ook 538 Robquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:04 schreef robdriessen het volgende:
I'm gonna pop some tags, only got 20 dollars in my pocket.
I wear your grandads coat, I look incrediblequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:04 schreef robdriessen het volgende:
I'm gonna pop some tags, only got 20 dollars in my pocket.
hihihih.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat af en toe wel aan de hunt enzo te denkenniet heel praktisch als je wat wordt gevraagd
ditquote:
Helaas wel. Zou liever 3FM luisteren, meer variatie. Na twee volle werkdagen 538 heb je bijna de volledige collectie wel voorbij horen komenquote:
ga jij trouwens naar de OZ premiere met FOK!?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
Die was snel! Ik keek naar de specificaties en weg was hij.
Nee ik word misselijk bij 3D films (en dan nog Imax erbij... ).quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
ga jij trouwens naar de OZ premiere met FOK!?
Oh ok, jammer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik word misselijk bij 3D films (en dan nog Imax erbij... ).
Kaartjes zijn al weg je kunt alleen nog op de wachtlijst.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Oh ok, jammer.![]()
En dit is een mooie aanbieding... Maaar doe het denk ik niet.
Een FOK!er makker heeft twee kaartjes gehosseld.:P Dus ik ga met hem mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaartjes zijn al weg je kunt alleen nog op de wachtlijst.
Mazzelaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:08 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Een FOK!er makker heeft twee kaartjes gehosseld.:P Dus ik ga met hem mee.
Ja hoewel ik het wel eng vind met allemaal FOK!ers.quote:
Ach je kent ze toch niet, net als dat je naar een "normale" voorstelling gaat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja hoewel ik het wel eng vind met allemaal FOK!ers.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef So_Surreal het volgende:
Vorige keer met die film schreeuwde ik keihard FIPO!! door de zaal toen de film net begonnen was en het helemaal stil was
Annnnnd it's gone.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |