Misschien ligt er wel een box in de Arena.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:06 schreef So_Surreal het volgende:
Vanavond naar Ajax - AZ, dan mis ik weer de helft
Dan mis je hersencellen ja :pquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:06 schreef So_Surreal het volgende:
Vanavond naar Ajax - AZ, dan mis ik weer de helft
gratis zou ik nog niet naar de aRENa willenquote:
Wedden van wel? Als je kaartjes voor een skybox kreeg?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gratis zou ik nog niet naar de aRENa willen
Alleen tegen feyenoord, en dan zit ik liever nog in het uitvak dan de skybox.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wedden van wel? Als je kaartjes voor een skybox kreeg?
Oh jee een Feijenoorder in het topicquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen tegen feyenoord, en dan zit ik liever nog in het uitvak dan de skybox.
Nee, die plek blijf ik vandaan.
Nee normaal 39 euro nu 25.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
Is dit niks, speedo? Die koptelefoon.
Ik snap die haat niet hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen tegen feyenoord, en dan zit ik liever nog in het uitvak dan de skybox.
Nee, die plek blijf ik vandaan.
[slecht] 1908 isn't just an avatarquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee een Feijenoorder in het topic
Ik vind dit soort koptelefoons wel fijner dan in ear.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee normaal 39 euro nu 25.Dat vindd ik geen mooie aanbieding.
Ik dacht dat het je geboortedatum wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[slecht] 1908 isn't just an avatar[/slecht]
Valt ook niet uit te leggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik snap die haat niet hoor.
Ik ben al sinds toen ik 5 was fan van Ajax en ben nog in de Meer en Olympisch stadion geweest.
Vind Feyenoord ook gewoon een mooie ploeg
Hmm dat is wel zo..quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dit soort koptelefoons wel fijner dan in ear.
Proberen of er nog iemand hapt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Ik zit maar te sarren, ik vind Feijenoord een mooiere club dan PSV. PSV vind ik zo saai.
Nee hoor. Ik ben sowieso niet haatdragend, dat vind ik zo een onzin, een stad of een club hatenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Proberen of er nog iemand hapt?
Yup! En ook alleen refereren aan 020 of 010......quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben sowieso niet haatdragend, dat vind ik zo een onzin, een stad of een club haten
Origineel natuurlijk. OF deze:quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
Hmm zouden jullie monopoly origineel kopen, of een versie zoals de godfather versie ik twijfel.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
Hmm zouden jullie monopoly origineel kopen, of een versie zoals de godfather versie ik twijfel.
Hypotheek afsluiten, daar kreeg ik em gratis bij! Goeie deal, toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
PSV vind ik als club niet zo, als ploeg helemaal nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Ik zit maar te sarren, ik vind Feijenoord een mooiere club dan PSV. PSV vind ik zo saai.
Ik heb echt een pleurishekel aan 020quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben sowieso niet haatdragend, dat vind ik zo een onzin, een stad of een club haten
Dat is zo zielig inderdaad. Geen Amsterdam willen zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:16 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Yup! En ook alleen refereren aan 020 of 010......
nee, deze glijd dus ook zo van je oren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:17 schreef EDMAN- het volgende:
Die koptelefoon.. is dat nou gewoon plastic tegen je oor? Niks 'zachts' ofzo?
Die lijkt me ook we ltof maar de Godfather of nightmare before christmass ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Origineel natuurlijk. OF deze:
[ afbeelding ]
nice.quote:
Weet ik niet precies , hier hebben ze het over de sleutelhavenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar was het nou precies? Hadden ze het hier goed gegokt?
Oh dat is heel ergens anders dan wat wij hadden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:25 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Weet ik niet precies , hier hebben ze het over de sleutelhaven
qftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |