Zelfde grootte als mijn penisquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:30 schreef Karina het volgende:
En dat ding is nog hardstikke klein ook: Afmeting: 8 cm hoog
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zelfde grootte als mijn penis
Schiphol dusquote:Facebook post van Ibood:
De Box is dan gevonden, wij zitten nog een kwartier op de locatie met een beperkt aantal troostprijzen bij Grand Cafe Plaza! Weg=weg!
Waarschijnlijk is de troostprijs een Kristal in een potjequote:
Better believe itquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de troostprijs een Kristal in een potje
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de troostprijs een Kristal in een potje
Wie weet hadden een paar louche figuren je ook nog neer gestoken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou goed dat ik niet ben gegaan dan had ik in de Houthavens gezeten voor niks.
Leuk ben jij. valt wel mee daar trouwens, zitten heel veel bedrijven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:34 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wie weet hadden een paar louche figuren je ook nog neer gestoken.
Sorry ik heb gisteren opsporing verzocht gekeken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk ben jij. valt wel mee daar trouwens, zitten heel veel bedrijven.
donequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Wie koopt even al die spellen op?
Hoofdstad, ik houd van het groen in je wei, waar goederen worden verscheept en gelost, het attribuut van Petrus, 6+5=quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat waren alle tips?
Houtland en superprovincie heb ik nog meegekregen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoofdstad, ik houd van het groen in je wei, waar goederen worden verscheept en gelost, het attribuut van Petrus, 6+5=
1. Superprovinciequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
Toch begrijp ik die hints niet helemaal, houtland? groene wei? Wat heeft dat met Schiphol te maken.
Dankuquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
1. Superprovincie
2. Houtland = Holtland = Holland
3. "Ik houd van het groen in je wei" is een zin uit het Noord-Hollands volkslied.
4. Een hoofdstad (dus A'dam of Haarlem)
Er werd steeds verder 'ingezoomd'
5. "Haven" (LUCHThaven)
6. Petrus (van de hemelPOORT = Gate)
7. 5+6 = ....
Vorig jaar werkte ik nog vlak in de buurt van Schiphol, dan was ik er echt binnen 5 minuten geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je moet er ook maar net toevallig zijn.
En die heeft een bommelding gedaan "er staat een kartonnen doos daar en daar"quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
Een of andere passagier toerist die onderweg is heeft dat ding waarschijnlijk gevonden
Ik zou bellen en een bommelding doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
Een of andere passagier toerist die onderweg is heeft dat ding waarschijnlijk gevonden
Hehe maar je had dan gedacht dat het bij de haven was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorig jaar werkte ik nog vlak in de buurt van Schiphol, dan was ik er echt binnen 5 minuten geweest.
ja jullie hadden het fout.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hehe maar je had dan gedacht dat het bij de haven was.
Ik heb niet mee gedaan met de hints, ik doe gewoon niet mee uit principe omdat ik boos ben dat ze de randstad voortrekken. Ze hadden het hier achter in het bos kunnen verstoppen dan was iker tenminste op tijd bij.quote:
Oh so...quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee hoor, het is eau de parfum namelijk
De volgend ligt in een of ander boerendorp, weddenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:45 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik heb niet mee gedaan met de hints, ik doe gewoon niet mee uit principe omdat ik boos ben dat ze de randstad voortrekken. Ze hadden het hier achter in het bos kunnen verstoppen dan was iker tenminste op tijd bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |