hihihih.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat af en toe wel aan de hunt enzo te denkenniet heel praktisch als je wat wordt gevraagd
ditquote:
Helaas wel. Zou liever 3FM luisteren, meer variatie. Na twee volle werkdagen 538 heb je bijna de volledige collectie wel voorbij horen komenquote:
ga jij trouwens naar de OZ premiere met FOK!?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:05 schreef Karina het volgende:
Die was snel! Ik keek naar de specificaties en weg was hij.
Nee ik word misselijk bij 3D films (en dan nog Imax erbij... ).quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
ga jij trouwens naar de OZ premiere met FOK!?
Oh ok, jammer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik word misselijk bij 3D films (en dan nog Imax erbij... ).
Kaartjes zijn al weg je kunt alleen nog op de wachtlijst.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Oh ok, jammer.![]()
En dit is een mooie aanbieding... Maaar doe het denk ik niet.
Een FOK!er makker heeft twee kaartjes gehosseld.:P Dus ik ga met hem mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaartjes zijn al weg je kunt alleen nog op de wachtlijst.
Mazzelaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:08 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Een FOK!er makker heeft twee kaartjes gehosseld.:P Dus ik ga met hem mee.
Ja hoewel ik het wel eng vind met allemaal FOK!ers.quote:
Ach je kent ze toch niet, net als dat je naar een "normale" voorstelling gaat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja hoewel ik het wel eng vind met allemaal FOK!ers.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef So_Surreal het volgende:
Vorige keer met die film schreeuwde ik keihard FIPO!! door de zaal toen de film net begonnen was en het helemaal stil was
Annnnnd it's gone.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |