Ook best naarquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij mij ook, verdoven en me dan per ongeluk 2 uur in de beugels laten liggen omdat er nog 5 aan t bevallen zijn..en dan alsnog hechten.. had niet echt t idee dat de verdoving nog werkte![]()
Op voorhand? Kolven tijdens de weeen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:26 schreef Morretje het volgende:
Ik had bij mijn laatste bevalling wel een klein bevalplan, waar onder andere in stond dat er geen kunstvoding bijgegeven werd zonder overleg.
En dat gaf net het voorzetje voor de discussie over hoe veel kv Tobias moest krijgen volgens de vk ivm zijn geboortegewicht. Nu hoefde ik niet zelf aangeven wat ik wilde, maar kwam de vk al voorzichtig zeggen dat het anders zou gaan dan ik graag wilde. (Overigens zou ik denk ik de volgende keer nog meer op m'n strepen gaan staan wat dat betreft, en zorgen dat er colostrum op voorhand in een spuit oid is.)
Jaquote:
Ik zou Spewey en Ymme omdraaien, aangezien 26 voor 27 komt.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:44 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik zou Spewey en Ymme omdraaien, aangezien 26 voor 27 komt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef Fieder het volgende:
[..]
Jalekker geslapen. Ik vrees dat ik maandag de gyn gewoon nog ga zien. Mag ie met de deobus aan de slag.
Dat is voor mij idd echt de meerwaarde van een bevalplanquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:26 schreef Morretje het volgende:
Ik had bij mijn laatste bevalling wel een klein bevalplan, waar onder andere in stond dat er geen kunstvoding bijgegeven werd zonder overleg.
En dat gaf net het voorzetje voor de discussie over hoe veel kv Tobias moest krijgen volgens de vk ivm zijn geboortegewicht. Nu hoefde ik niet zelf aangeven wat ik wilde, maar kwam de vk al voorzichtig zeggen dat het anders zou gaan dan ik graag wilde. (Overigens zou ik denk ik de volgende keer nog meer op m'n strepen gaan staan wat dat betreft, en zorgen dat er colostrum op voorhand in een spuit oid is.)
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:44 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik zou Spewey en Ymme omdraaien, aangezien 26 voor 27 komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik persoonlijk ook heel belangrijk vond was het van tevoren doorspreken van mijn wensen en vooral de no-go's met mijn partner. Dat hij voor me zou praten als mij dat niet meer zou lukken.
Spannend Spewey! Wanneer heb je de test?A grand adventure has begun.
Precies, je weet al wat de cliënt wil én dat het anders zal gaan, dat praat wat makkelijker lijkt me. Betekent tenslotte vaak ook dat de cliënt zelf ook al wel bepaalde dingen uitgezocht heeft indien... etcquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat is voor mij idd echt de meerwaarde van een bevalplan
Vanaf de andere kant gezien zeg maar. De dingen die echt anders zijn dan gebruikelijk, bijzondere wensen maar ook dat mensen aangeven wat hun angsten zijn en hoe ze daarmee om willen gaan. Op die manier zorgt het ervoor dat ik net wat beter uit de voeten kan ofzo.
Wel ns iemand gehad en die wilde niet dat er over pijn gesproken werd. Ja eh okay, whatever floats your boat. Je zegt dat niet met de intentie om haar dwars te zitten, maar als zij dus van tevoren goed aan kan geven dat ze daar aanstoot aan neemt dan kan ik daar rekening mee houden. Evengoed met kunstvoeding, mensen die pertinent geen kunstvoeding willen, nou prima, dan hoeft dat ook niet aangeboden te worden. Dan wil ik wel een praatje hebben over wat-als scenario's en donormelk etcetera maar das weer wat anders.
Wat jouw vk had Mor, dat hebben veel vk's. Die staan reluctant tegenover bepaalde wensen omdat ze bang zijn er achteraf op aangesproken te worden als er iets onverhoopt toch niet goed loopt. Die vk's hebben dan ook weer hun huiswerk niet helemaal gedaan want in principe als de vk de voors en tegens met jou besproken heeft en dat staat zwart op wit, dan ligt de keus (en de verantwoordelijkheid) daarna bij jou. Net als met dat eerdere verhaal van die keizersnede, als jij niet wil houdt het écht op; denk ook maar aan de jehova's getuigen.
Ze vergeten op de opleiding vaak om je een setje ballen mee te geven. Van die cohones die ze bij geneeskunde teveel meekrijgenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Precies, je weet al wat de cliënt wil én dat het anders zal gaan, dat praat wat makkelijker lijkt me. Betekent tenslotte vaak ook dat de cliënt zelf ook al wel bepaalde dingen uitgezocht heeft indien... etc
En tja, mijn vk vond het echt zichtbaar erg lastig dat ik zo 'eigenwijs' was, ze voelde zich in spagaat tussen kinderarts en mij.
Heb je d'r op FB dan? Wat zei ze?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:20 schreef Kleurdoos het volgende:
alleen refereerde ze aan mijn facebookupdates!
ff oppassen wat ik deze keer over mijn Vk's loslaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De printer was helaas kapotdus een wazige telefoonfoto.
Het was iets korter nu 8w6d en de ud is nu 3 oktober.
De 27ste weer terug.
Misschien al eerder een echo omdat er mensen in opleiding zijn. Altijd leuk natuurlijk![]()
Ha, fijn om te weten. Zo ging het dus niet helemaalquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ze vergeten op de opleiding vaak om je een setje ballen mee te geven. Van die cohones die ze bij geneeskunde teveel meekrijgen
Je doet je werk en je doet je werk goed, als zij binnen de kaders van de wet heeft gehandeld en jou dus de opties en de keuzes voorgelegd heeft en jij hebt daaruit een keuze gemaakt (informed choice) en daarbij heb je een behandeling geaccepteerd danwel geweigerd (informed consent of dus niet), dan is er voor haar niets aan de hand.
Kun je gewoon tegen de kinderarts zeggen hoor. Ik heb hier kindje A. die is nu op dag 3 12% afgevallen, moeder weigert na informed choice kunstvoeding te geven en heeft een nadrukkelijke borstvoedingswens. Klaar. Dan mag de kinderarts zich daar verder mee bemoeien (en hopelijk ook die wensen respecteren).
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ha, fijn om te weten. Zo ging het dus niet helemaal
Ik knoop t in m'n orenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
nouja goed, je hebt er heus artsen tussen zitten met een air van hier tot tokyo, tegen wie je je liever wilt indekken. Maar het gaat natuurlijk nergens over. Je hoort je handelen en je behandeling te baseren op je kennis over de feiten, je ervaring en de wens/ervaring van de cliënt evidence based practice, en dus niet op gezenuwpees over een mogelijke reactie van iemand waarvan je klaarblijkelijk van vindt dat die boven je staat (wat dus ook niet zo is)
Maar goed, je wilt ze niet op de koffie hebben zeg maar. Een goed en helder bevalplan helpt daar wel bij en zeker als je wensen van tevoren besproken zijn. Dus mocht je nog voor een derde gaan...
Dat is denk ik wel een belangrijk punt ja. Tijdens het schrijven van mijn bevalplan kwam ik dingen tegen waar ik niet eerder over had nagedacht, maar toch wel veel waarde aan hecht. Dat maakt wel dat ik kalmer deze bevalling in stap.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
Wat ik fijn vond was dat je daardoor ook gedwongen wordt om goed over je bevalling na te denken: wat wil je wel en wat wil je niet.
Ach, als je 40 weken zwanger bent kan het ook neerkomen op gewoon in de auto stappen en in een nieuw huis op de bank gaan zitten. Ze hoeft niet mee te helpen met sjouwen lijkt mequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef L-E het volgende:
Gefeliciteerd met de mijlpaal asfalt! Gaan verhuizen als ik 40 weken zwanger ben is iets waar ik niet aan moet denken, maar misschien is jouw vriendin wel heel flexibel en meegaand
Dat mag ik hopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach, als je 40 weken zwanger bent kan het ook neerkomen op gewoon in de auto stappen en in een nieuw huis op de bank gaan zitten. Ze hoeft niet mee te helpen met sjouwen lijkt me![]()
nee nee ik mag over 25 weken al hequote:Op donderdag 28 februari 2013 08:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Jij mag nog 30 weken nieJe houdt je maar in!
fotoooooooooooooooosquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:56 schreef klumsy het volgende:
Ik ben helemaal niet bijgelezen afgelopen week, de keizersnede viel erg zwaar...
Maar inmiddels gaat het langszaam de goede kant op, bv loopt ook niet echt. Heb al wel extra kraamzorg om het wat beter op de rit te krijgen![]()
Geen idee hoe ik via mobiel een foto kan posten, maar hoop dit weekend even op de laptop te kunnen, dus die houden jullie tegoed!
Ow en ze is prachtigkan echt uren met d'r knuffelen
<3 Je klinkt heerlijk verliefd <3quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:56 schreef klumsy het volgende:
Ik ben helemaal niet bijgelezen afgelopen week, de keizersnede viel erg zwaar...
Maar inmiddels gaat het langszaam de goede kant op, bv loopt ook niet echt. Heb al wel extra kraamzorg om het wat beter op de rit te krijgen![]()
Geen idee hoe ik via mobiel een foto kan posten, maar hoop dit weekend even op de laptop te kunnen, dus die houden jullie tegoed!
Ow en ze is prachtigkan echt uren met d'r knuffelen
Gaat het zo hard?quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee nee ik mag over 25 weken al he
Ik kan het me nu zo goed voorstellen.... Niemand zo mooi als jij, niemand zo trots als wij..... Snirf!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:40 schreef L-E het volgende:
Ik huil ook altijd bij Jan Smit. Dat is echter niet zwangerschapsgerelateerd.
Fieeeeederrrrrrrrr?
en zooo roooozeeeeequote:Op donderdag 28 februari 2013 08:12 schreef klumsy het volgende:
Volgens mij is het toch gelukt
Alleen geen idee hoe groot de foto is
[ afbeelding ]
Oh, wauw, wat een eer zou ik dat vinden!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Ja ik vind nu ook dat het ineens een hele grote sprong neemt Spirit.. ik ga misschien vandaag mijn beste vriendin vertellen hoe we 'm gaan noemen
Ik zat daar ook zo over te twijfelen! Ik weet dat ze het geweldig zou vinden, maar het is zo ongeveer het enige wat nog alleen van mij en vriend is dat ik het ook wel weer mooi vind om het geheim te houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Ja ik vind nu ook dat het ineens een hele grote sprong neemt Spirit.. ik ga misschien vandaag mijn beste vriendin vertellen hoe we 'm gaan noemen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:12 schreef klumsy het volgende:
Volgens mij is het toch gelukt
Alleen geen idee hoe groot de foto is
[ afbeelding ]
wat liefquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:04 schreef Suikertante het volgende:
Haha Spirit, hopelijk hebben ze niks gehoord!
Ik ben zelf een soort officieel gevraagd of ik suikertante (!) wilde worden van de dochter van mijn beste vriendin, mijn naam stond zelfs op het geboortekaartje dat ik óók nog heb ontworpen voor ze. Plus dat ze me de naam heeft verteld een maand of twee voor de geboorte.En toen was ik dus onverwacht ook nog bij de bevalling. Ik vond het zó bijzonder! Nu wil ik haar niet bij mijn bevalling hebben en ik ontwerp natuurlijk mijn eigen geboortekaartje dat veel simpeler is dan dat van haar, en waar dus geen extra namen op komen. Maar ik wil toch wel laten merken dat zij ook een heel bijzondere vriendin voor mij is. Dus vandaag high tea en ik twijfel nog een héééél klein beetje maar denk wel dat ik het dan vertel.
Dan blijven we het gewoon kutkind noemen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:56 schreef L-E het volgende:
Helaas voor jullie komen er geen namen of foto's op FOK, maar dat terzijde
kutkind 2.0quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan blijven we het gewoon kutkind noemen!
Als je zelf met opties als Wubbo en Rambert komt vind ik dat niet zo gek eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef Suikertante het volgende:
Ja die angst heb ik helemaal niet. Mijn familie heeft de hele vakantie namen opgerateld maar hij zat er niet tussenHahaaa! Wij hebben ze achtereenvolgens geprobeerd wijs te maken dat hij echt Wubbo gaat heten, toen Rumpt of Rambert, toen Bryan, dit lukte natuurlijk allemaal niet
Overigens werd wel eerst gevraagd of we het vervelend vonden hoor, de meeste van hun gokken waren ook echt beyond lelijk. Ik vind het eigenlijk wel leuk als mensen serieus raden, het is echt niet te geloven wat voor smaak mensen soms aan ons koppelen
True. Daar heb ik stiekem ook wel een beetje spijt vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ja
Al heb ik kutkind 1.0 wel op de foto gezien!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je zelf met opties als Wubbo en Rambert komt vind ik dat niet zo gek eigenlijk
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef Suikertante het volgende:
Ja die angst heb ik helemaal niet. Mijn familie heeft de hele vakantie namen opgerateld maar hij zat er niet tussenHahaaa! Wij hebben ze achtereenvolgens geprobeerd wijs te maken dat hij echt Wubbo gaat heten, toen Rumpt of Rambert, toen Bryan, dit lukte natuurlijk allemaal niet
Overigens werd wel eerst gevraagd of we het vervelend vonden hoor, de meeste van hun gokken waren ook echt beyond lelijk. Ik vind het eigenlijk wel leuk als mensen serieus raden, het is echt niet te geloven wat voor smaak mensen soms aan ons koppelen
Andere vader dus nieuwe versie hequote:Op donderdag 28 februari 2013 09:13 schreef Suikertante het volgende:
Ah het krijgt wel een nieuw nummer? Geen 1.1?
Ik vind 2.0 mooier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:13 schreef Suikertante het volgende:
Ah het krijgt wel een nieuw nummer? Geen 1.1?
Mwah.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Andere vader dus nieuwe versie he
Waarom zou je daar ruzie over maken? Er zijn zoveel namen, dan is er toch wel iets te vinden dat jullie allebei mooi vinden? Kind doet zn leven lang met een naam, dus dan moet je het wel allebei eens zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:31 schreef Cwen het volgende:
Klums, wat is ze mooi!!
Namen, daar houd ik me nog ver van. ML en ik zijn het Echt Heul Erg Niet Eens, dus we willen eerst weten wat het geslacht is., dat beperkt het aantal ruzies hopelijk tot de helft.
Nou goed, op zich heb je gelijk natuurlijk maar ik ben heel blij dat we hier onze nr. 1-naam kunnen geven en er geen sprake hoeft te zijn van concessies. Als ik eerlijk ben zou ik dat best jammer vinden. En als je beide zoooo een andere smaak hebt, dan lijkt het me ingewikkeld om iets te vinden waar beide partijen verliefd op zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar ruzie over maken? Er zijn zoveel namen, dan is er toch wel iets te vinden dat jullie allebei mooi vinden? Kind doet zn leven lang met een naam, dus dan moet je het wel allebei eens zijn
Het was ruzie met eenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
Als ruzie een iets te groot woord is dan begrijp ik het wel een beetje. Je wil echt niet weten met wat voor gedrochten mijn vriend ons supermooie dochtertje wilde opzadelen, niet te gelóven. Zit je daar op een mooi meisje te broeden (oke, het was een jommetje, maar dat wisten we nog niet), komt hij met zulke vreselijke of nikszeggende namen aanzetten! En de irritatie zat dan natuurlijk vooral bij mij, omdat ik binnen een week de perfecte naam wilde hebben
Ben nog steeds blij dat het een jongen wordt trouwens, want zo'n perfecte meisjesnaam zijn we nog steeds niet tegengekomen. Sommige mensen komen die naam ook niet tegen binnen de zwangerschap, best lastig.
Ja ik snap de teleurstelling natuurlijk ook wel als het niet jouw eerste keuze wordt. Veel vrouwen hebben lang voor ze zwanger worden al namen in hun hoofd en dan is het rot als die kansloos gevetood wordt, maar ik vind een (roep)naam wel heel belangrijk en iets waar je het echt allebei over eens moet zijn. En soms moet een naam idd gewoon even weken bij de manquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou goed, op zich heb je gelijk natuurlijk maar ik ben heel blij dat we hier onze nr. 1-naam kunnen geven en er geen sprake hoeft te zijn van concessies. Als ik eerlijk ben zou ik dat best jammer vinden. En als je beide zoooo een andere smaak hebt, dan lijkt het me ingewikkeld om iets te vinden waar beide partijen verliefd op zijn.
Als vriend het echt niks vindt misschien als tweede naam? Of een variatie op die naam?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef Cwen het volgende:
Klopt, dat is ook het vervelende... ik heb al een naam voor zowel jongen als meisje en voor mij zijn die namen het gewoon. Waarom? Geen idee. Maar daar moet ik me toch weer los van weken en dan maar kijken of we het eens gaan worden.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ow en Suiker ik heb serieus de eerste zin van jouw post 4x gelezen zo van "MEISJE?! Heb ik het nou echt al die maanden fout in mn hoofd zitten?!"
Jah, voor jongen komen we daar denk ik wel uit. Maar meisje... Ach wat, ik zie het over 2 weken wel en dan weten we in ieder geval w at het níet wordtquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als vriend het echt niks vindt misschien als tweede naam? Of een variatie op die naam?
Ja gek is dat he?! Het is echt helemaal haar naamquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:01 schreef Suikertante het volgende:
Intussen heet hij ook al zo duidelijk echt zoals ie gaat heten (?!) dat het me ook helemaal niet meer kan schelen wat anderen ervan vinden.
L-E Ik ben ook heel benieuwd!!
En ook naar Fieder..
daar heb jij ook wel echt mazzel mee hoor, met je maffe smaakquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:55 schreef bellelena het volgende:
Succes vandaag bij het huisje Asfalt! Ik hoop dat het geschikt is voor jullie!
Fieder, spannend!!!
Fijn dat alles er goed uitzag Tally
Evenals bij Sparkling
En ik ben ook echt zo blij dat we zowel een meisjes- als jongensnaam hebben! De jongensnaam vonden we niet zo makkelijk, dus ik vreesde al, maar opeens was ie daarEn de meisjesnaam ben ik ultiem verliefd op
Dus wat dat betreft zijn we er helemaal klaar voor! Bang dat iemand het raadt of iemand de namen inpikt ben ik niet. Oh en ik ben ook heel blij dat vriendlief en ik echt op 1 lijn zitten wat betreft (namen)smaak
Whehe ja, ik prijs mezelf heel gelukkig! Het lijkt me ook heel stom als je bijvoorbeeld echt je droomnaam moet opgeven omdat je man dat geen leuke naam vindt. Ik wilde per se echt verliefd zijn op de naam voor mijn kindjequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daar heb jij ook wel echt mazzel mee hoor, met je maffe smaak
Is het 'die' jongensnaam waar ie het met je over eens isquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:18 schreef bellelena het volgende:
[..]
Whehe ja, ik prijs mezelf heel gelukkig! Het lijkt me ook heel stom als je bijvoorbeeld echt je droomnaam moet opgeven omdat je man dat geen leuke naam vindt. Ik wilde per se echt verliefd zijn op de naam voor mijn kindjeEn dat is gelukt! We hebben er wel ook echt rekening mee gehouden dat als het een jongen is, we de meisjesnaam in de toekomst nog kunnen gebruiken bijvoorbeeld, zo verliefd ben ik erop!
Suikertante: Haha, ja, en het ziet er ook alvast wel gezellig uit, zo'n gevulde wagen![]()
Maar de poezen ontwijken de ballonnen hier tot op heden vakkundig...
hier nog zo eenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:31 schreef Cwen het volgende:
Klums, wat is ze mooi!!
Namen, daar houd ik me nog ver van. ML en ik zijn het Echt Heul Erg Niet Eens, dus we willen eerst weten wat het geslacht is., dat beperkt het aantal ruzies hopelijk tot de helft.
MI van jouw grijze pers met statisch haarquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:18 schreef bellelena het volgende:
[..]
Whehe ja, ik prijs mezelf heel gelukkig! Het lijkt me ook heel stom als je bijvoorbeeld echt je droomnaam moet opgeven omdat je man dat geen leuke naam vindt. Ik wilde per se echt verliefd zijn op de naam voor mijn kindjeEn dat is gelukt! We hebben er wel ook echt rekening mee gehouden dat als het een jongen is, we de meisjesnaam in de toekomst nog kunnen gebruiken bijvoorbeeld, zo verliefd ben ik erop!
Suikertante: Haha, ja, en het ziet er ook alvast wel gezellig uit, zo'n gevulde wagen![]()
Maar de poezen ontwijken de ballonnen hier tot op heden vakkundig...
Ok zo'n vent zou ik ook afschieten jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
hier nog zo eenAl mijn sugesties worden afgekeurd. En als ik vraag "Wat vind jij mooi" dan zegt hij "weet ik niet". Dus hiet ook maar wachten op een geslacht.
Jep! De laatste!quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Is het 'die' jongensnaam waar ie het met je over eens is? want die is echt heel cute!
Jongensnamen blijven hier altijd lastig.. een gevoel van saai suf en die kennen we nu wel
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:31 schreef bellelena het volgende:
SpiritZoiets ja hahahahaaha!
[..]
Jep! De laatste!
Nog 4 nachtjes slapen!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:30 schreef Cwen het volgende:
Ik duim ook voor Fieder![]()
Belle, ik ben ook zo benieuwd naar jullie naam! Die van de anderen ook, trouwens... het is toch een heel belangrijk iets.
Hilz, gaan jullie ook geslachtsbepaling doen of wacht je af tot 20 weken?
Jazeker!quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef L-E het volgende:
XM, weten jullie eigenlijk wat het wordt?
Same here! Heel erg bekend... En spannend!quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nog 4 nachtjes slapen!!
Ik vind het ZO spannend!!
Vriendje kan ECHT heel vervelend doen als het om namen gaat. Maar ik heb ook wel een beetje het vermoeden day hij best weet wat hij mooi vind maar het nog niet wil zeggen. Ietset stoom uit oren dan. en een vals lachje van zijn kant.
Ik ga vanavond naar een vip-avond van een winkeltje hier in de stad met positie- en kindermode. Zou zomaar eens kunnen dat ik zowaar eens iets van kleertjes of een rompertje ga kopen. Ik heb echt nog niks gekochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil ineens ook allemaal roze kopen
je houdt meer van chayenna, Shanaliah, sjenaija enzo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:45 schreef L-E het volgende:
Ik vind de meeste namen die ik in OUD voorbij zie komen niet zo leuk eigenlijk.
Destiny en Devony jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je houdt meer van chayenna, Shanaliah, sjenaija enzo?
Ik bedoel de namen die in dit topic voorbij zijn gekomen sinds ik hier post. Ik kan er eentje bedenken die ik erg leuk vind. Er zijn er vast meer, maar ik ken niet alle kinderen bij naam.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
maar de namen die in OUD voorbij komen.. zijn heel divers top 50 en bijzonder, ben wel benieuwd op welke namen je doelt want het is nogal een uitspraak zo
Is dit grappig bedoeld, gezien de smiley? Want ik vind het een tikje flauw. We hebben het over namen, we wisselen uit wat onze smaak is, volgens mij kraak ik helemaal niemand af. Dat is in het geheel niet de bedoeling tenminste.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef laziness het volgende:
Tja als je zelft niet je namen bekend maakt is het lekker makkelijk een ander afkraken
Oh, verplaats jezelf dan eens naar het namentopic. dan heb je het over namen in OUD, alleen op die paar namen afgaan die je in Z&G hebt gezien is statistisch gezien niet zo eerlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoel de namen die in dit topic voorbij zijn gekomen sinds ik hier post. Ik kan er eentje bedenken die ik erg leuk vind. Er zijn er vast meer, maar ik ken niet alle kinderen bij naam.
'Van de namen die ik hier in Z&G voorbij heb zien komen, vond ik de meesten niet zo leuk.'quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oh, verplaats jezelf dan eens naar het namentopic. dan heb je het over namen in OUD, alleen op die paar namen afgaan die je in Z&G hebt gezien is statistisch gezien niet zo eerlijk
De namen die ik voorbij zie komen in de namen topic zijn ook totaaaal niet mijn smaak dus ik kan me iets bij voorstellen. Maar ik heb ook een bijzondere smaak denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dit grappig bedoeld, gezien de smiley? Want ik vind het een tikje flauw. We hebben het over namen, we wisselen uit wat onze smaak is, volgens mij kraak ik helemaal niemand af. Dat is in het geheel niet de bedoeling tenminste.
Jij generaliseert. Zoals KD zegt er is more to OUD dan dit topic.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dit grappig bedoeld, gezien de smiley? Want ik vind het een tikje flauw. We hebben het over namen, we wisselen uit wat onze smaak is, volgens mij kraak ik helemaal niemand af. Dat is in het geheel niet de bedoeling tenminste.
hahha zeggeh Lazi is aan t bitchen. ik heb t over statistiek he, je mening over OUDnamen kan je niet baseren op dit topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
[..]
'Van de namen die ik hier in Z&G voorbij heb zien komen, vond ik de meesten niet zo leuk.'
Kan iedereen daarmee leven ja?
Haha! ja zeker niet!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en Bitterend,onze smaken komen ook zeker niet overeen
De naam van jouw dochter is niet heel bijzonder toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
De namen die ik voorbij zie komen in de namen topic zijn ook totaaaal niet mijn smaak dus ik kan me iets bij voorstellen. Maar ik heb ook een bijzondere smaak denk ik
De reden dat ik de namen van onze kinderen hier niet bekend maak is een kwestie van privacy. Niets flauws aan. Een ieder is welkom om mij via een andere weg te benaderen om naar die namen te vragen, en daar dan iets van te vinden hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Jij generaliseert. Zoals KD zegt er is more to OUD dan dit topic.
En ja het is makkelijk zeggen dat je de keuzes van anderen niks vindt als een ander niks over jouw keuze kan zeggen. Dat is ook wat flauw vind ik dan.
Volgens mij heet niemand anders hier in OUD zoals mijn ukkie? daarom dat ik dacht, het zal wel bijzonder zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:02 schreef laziness het volgende:
[..]
De naam van jouw dochter is niet heel bijzonder toch?
Het is wel een andere richting dan dat je in het namentopic ziet maar KD plempt daar graag hele bijzondere dingen neer
De mijne komt in OUD verder ook niet voor maar was afgelopen jaar nummer 43 op de svb lijst geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:04 schreef bitterend het volgende:
[..]
Volgens mij heet niemand anders hier in OUD zoals mijn ukkie? daarom dat ik dacht, het zal wel bijzonder zijn
natuurlijk! die wiki! goed plan om daar te kijken. Ik zocht naar een lijstjequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef covie het volgende:
Even de wiki doorgenomen ivm jou opmerking L-E
Ik vind bijv. Evie, Benthe of Hannah hele leuke namen. Maar om verschillende redenen zal ik een evt. dochter nooit zo noemen.
quote:Er staan ook zat namen in die ik idd ook niks vind, maar dat is gewoon niet mijn categorie.
En het namentopic daar heb ik een aantal keer een poging gedaan om mee te lezen maar fedde, waldemar en joachim![]()
Dan nog liever Dylano.
Fedde vind ik dus erg leuk! Compleet afgeschoten door Vriendje, maar goed. Misschien kan ik een huisdier nog zo noemen ooit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef covie het volgende:
Even de wiki doorgenomen ivm jou opmerking L-E
Ik vind bijv. Evie, Benthe of Hannah hele leuke namen. Maar om verschillende redenen zal ik een evt. dochter nooit zo noemen.
Er staan ook zat namen in die ik idd ook niks vind, maar dat is gewoon niet mijn categorie.
En het namentopic daar heb ik een aantal keer een poging gedaan om mee te lezen maar fedde, waldemar en joachim![]()
Dan nog liever Dylano.
bijzonder? voornamelijk top 1000 hoor, weinig onbekends..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:02 schreef laziness het volgende:
[..]
De naam van jouw dochter is niet heel bijzonder toch?
Het is wel een andere richting dan dat je in het namentopic ziet maar KD plempt daar graag hele bijzondere dingen neer
Ik had juist mijn huisdier een naam gegeven die ik voor een kind wilde. Ook niet zo'n puik plan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Fedde vind ik dus erg leuk! Compleet afgeschoten door Vriendje, maar goed. Misschien kan ik een huisdier nog zo noemen ooit.
Naam van mijn oudste (AméIie) heb ik in OUD nog niet gehoord geloof ik, maar ik heb wel tot in de eeuwigheid gehoord van mensen dat die naam bij hen ook op het lijstje stond of dat ze moesten kiezen uit twee en dat het uiteindelijk toch iets anders is geworden. Of men kreeg toch een jongetje enz.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef laziness het volgende:
[..]
De mijne komt in OUD verder ook niet voor maar was afgelopen jaar nummer 43 op de svb lijst geloof ik.
En dat gevoel had ik dus bij de naam van de jongste, EIin. Vaker gegeven, top 20 inmiddels, of nog net niet maar hard op wegquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of de naam vaak/vaker voorkomt, maakt me niet zoveel uit. Als wij 'm maar mooi vinden. Ik hoef niet per se superduper origineel te zijn ofzo.
Dan ben ik met weinig bekend blijkbaar. Van sommige van jouw namen zat ik met mijn oren te klapperen de eerste keer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bijzonder? voornamelijk top 1000 hoor, weinig onbekends..
ja fuck, ik ook, met mijn nestjes ratten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik had juist mijn huisdier een naam gegeven die ik voor een kind wilde. Ook niet zo'n puik plan.
ik ben wel benieuwd, maak eens ene lijstjequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Dan ben ik met weinig bekend blijkbaar. Van sommige van jouw namen zat ik met mijn oren te klapperen de eerste keer.
Mijn ervaring is dat die naam daar weer los van komt. Wij hebben "dus" trendnamen, maar alledrie voordat ze hip werden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef bellelena het volgende:
Zelf heb ik dus nu juist dat ik veel beter de keuzes van anderen kan begrijpen en ook veel minder de neiging heb om die te 'veroordelen', als zij net zo kiezen als ik, dan komt het ook vanuit hun hart en dan kan ik het alleen maar mooi vinden voor ze, dat zij ook een naam hebben gevonden die daar in/bij pastAan de andere kant ben ik dus voor mezelf een stuk kritischer geworden, een naam is voor mijn eigen kind helemaal niet meer zo snel goed of leuk genoeg!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Dan ben ik met weinig bekend blijkbaar. Van sommige van jouw namen zat ik met mijn oren te klapperen de eerste keer.
De naam was in de jaren 90 wel populair volgens mij. Ik ken er een hoop uit die periode in ieder geval.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef bitterend het volgende:
[..]Ja ik ook
Maar ik heb in de lijst gekeken en de naam R.ebecca is 47 gegeven in 47
Ik had t laatst wel een keer hier hoor. 2 namen bij elkaar gegeven die ik nogal bijzonder vond qua keuze en verwijzing naar een mafkees in NLquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:10 schreef bellelena het volgende:
Er zit ook nuance in het veroordelen van de keuze van een ander, of het zelf uitkiezen voor de naam van je eigen kind, bij mij dan. Als een ander zijn/haar kindje bijvoorbeeld Patrick wil noemen, dan neem ik aan dat die persoon ook zijn hart heeft gevolgd en de naam heeft gekozen die hij/zij het beste vindt passen (bij hem of haar zelf en bij het kindje), dus dat die persoon het ook met de beste bedoelingen heeft uitgezocht! Maar zelf zou ik die naam bijvoorbeeld noooooit uitkiezen voor mijn kindje, dat zou helemaal niet bij mij of mijn gevoel over mijn kindje passen! Maar dan vind ik nog niet dat die ander een rare keuze heeft gemaakt dus.
zeg nooit nooit... hormonenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn hamsters heetten allemaal Flappie, dus dat risico loop ik gelukkig niet
Dan moet ik eerst als kind slaapt eens zo'n mega lijst van je opzoeken straks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd, maak eens ene lijstjeer zit vast wat mafs tussen, maar 1 waarvan ik dacht dat ik hem zelf had verzonnen
Ik had het zelfs met een filmkarakter dat de associatie te groot wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Spirit82 het volgende:
Voor mij vallen sowieso alle namen af van mensen die ik ken. Maakt mij niet uit hoe populair een naam is, zodra ik iemand ken die zo heet (ongeacht hoe lang geleden dat is) dan hoeft het van mij al niet meer. Dan heb je zo'n naamassociatie waar je niet meer van af komt.
Nou dan houdt het snel op denk ik , OMG! je kent echt onwijs veel mensen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Spirit82 het volgende:
Voor mij vallen sowieso alle namen af van mensen die ik ken. Maakt mij niet uit hoe populair een naam is, zodra ik iemand ken die zo heet (ongeacht hoe lang geleden dat is) dan hoeft het van mij al niet meer. Dan heb je zo'n naamassociatie waar je niet meer van af komt.
Echt? grappig. Wij zochten juist voor een naam die in een film voorkomtquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik had het zelfs met een filmkarakter dat de associatie te groot was
De achternaam werd vaak 1 adem mee gezegd in de film en dat paste veel mooier dan onze achternaam. Hormonenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Echt? grappig. Wij zochten juist voor een naam die in een film voorkomt
Spidermanquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Echt? grappig. Wij zochten juist voor een naam die in een film voorkomt
Of nouja zo kwamen wij op de naam..door naar de dvd kast te kijken![]()
Die hebben we nietquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef laziness het volgende:
[..]
De achternaam werd vaak 1 adem mee gezegd in de film en dat paste veel mooier dan onze achternaam. Hormonen
ik geloof erg in Nomen est Omen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Spirit82 het volgende:
ik ken er ook 1, en sinds iemand me vertelde dat t met een -naar woord- te maken had? kan ik er niet zoveel meer mee, net als Vajen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef laziness het volgende:
[..]
De naam was in de jaren 90 wel populair volgens mij. Ik ken er een hoop uit die periode in ieder geval.
ik ben wel benieuwd nuquote:
Dat klinkt goed zeg! Fijn dat ze meewerkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Evenmijn directeur is helemaal akkoord met mn voorstel wbt de bi. Dus ik ga nog niet minder uren werken, maar ga mijn werk wel anders inrichten met hooguit halve dagen op kantoor (paar uitzonderingen waar al afspraken staan) en veel thuiswerk.
Fijn!!
Nu even afwachten hoe het dan gaat, of de bi niet erger wordt.
Ik ben het met je eens, zelfs. Zal m'n eigen lijstje in het namentopic gooien zodra ik weet wat het wordt, ik heb gewoon een andere smaak dan de meesten hier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
[..]
'Van de namen die ik hier in Z&G voorbij heb zien komen, vond ik de meesten niet zo leuk.'
Kan iedereen daarmee leven ja?
Thuiswerken is ideaal ja. Goed geregeld joh!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat is het idee. Ca. halve dag op kantoor, als ik op kantoor ben en gewoon veel thuis. En thuis kan ik zitten/liggen/staan wanneer ik wil. Hier op kantoor kan ik niet liggend mails lezen.
Liggend in je joggingbroekquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat is het idee. Ca. halve dag op kantoor, als ik op kantoor ben en gewoon veel thuis. En thuis kan ik zitten/liggen/staan wanneer ik wil. Hier op kantoor kan ik niet liggend mails lezen.
Dat hebben wij ook. Meer toeval dan zo uitgezocht trouwens, maar het is wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
De beide namen die wij hebben uitgezocht verwijzen naar God, maar onze eigen namen doen dat ook, dus dat vind ik wel weer mooi eigenlijk. Niet omdat het God is, maar omdat onze namen daardoor op de een of andere manier allemaal bij elkaar passen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef Blokje. het volgende:
PfffIk dacht, nou, laat ik eens even een zwangerschapsbroek bestellen bij H&M. Wanneer kan het worden geleverd? Tussen 15 en 19 april
. I think not.
Gewoon dezelfde maat als je nu hebt. Er is in positiekleding rekening gehouden met je buik op je gewone maat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef Zoya83 het volgende:
[..]heb je ze al nodig?
Zag gister een leuk jurkje maar welke maat heb ik als je het gaat dragen lastig.
Ik gok dat het wat comfortabeler is dan broek-met-knoop-losquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef Zoya83 het volgende:
[..]heb je ze al nodig?
Zag gister een leuk jurkje maar welke maat heb ik als je het gaat dragen lastig.
Dat is idd lastig, hoewel jurkjes meestal nog het makkelijkst zijn; die rekken lekker mee! Je kunt er van uitgaan dat je gewoon je eigen maat kunt bestellen, tenzij je verwacht erg veel aan te komen overal. Halverwege heb ik een spijkerbroek nog een maat groter moeten bestellen omdat ik ineens een kont en heupen kreeg, maar shirtjes en jurkjes enzo gaan nog prima in M.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef Zoya83 het volgende:
[..]heb je ze al nodig?
Dat is wel zo iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Ik gok dat het wat comfortabeler is dan broek-met-knoop-los.
En uit elkaar wonen vinden ze wel goed? Ik snap 'm ff niet. Het is toch voor iedereen beter als jullie bij elkaar blijven wonen, hoe dan ook en in welk huis dan ook?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Ziet er goed uit klumsy
Vandaag wat hectisch
ene woning werd verzet naar zaterdag
Hebben we voor de vriendin net een nooddapartement geregeld
Zodat het een veilige situtaite is
Deze is al bijna ingericht (in 2 uren )
dan gaan we zo naar blije voor een ander huisje kijken is dat wat dan hebben we even rustig de tijd om deze in te richten
Deze is toegezegd dus voor ons
en we kunnen de beesten houden dan
Is even niet anders dat we uit mekaar moeten op papier enz
Ik wil. niet dat jeugdzorg de kleine weghaald om misch niks
Dan maar even een maandje uit mekaar
Ik snap er nog kont van van de hele situatie. Maar waar ik dacht dat heg probleem bij je vriendin lag omdat die al bij allerlei instanties loopt ligt het probleem dus blijkbaar bij jou. Nu jij uit beeld bent is het gevaar voor uit huis plaatsen dus weg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:13 schreef asfalthooligan het volgende:
Ziet er goed uit klumsy
Vandaag wat hectisch
ene woning werd verzet naar zaterdag
Hebben we voor de vriendin net een nooddapartement geregeld
Zodat het een veilige situtaite is
Deze is al bijna ingericht (in 2 uren )
dan gaan we zo naar blije voor een ander huisje kijken is dat wat dan hebben we even rustig de tijd om deze in te richten
Deze is toegezegd dus voor ons
en we kunnen de beesten houden dan
Is even niet anders dat we uit mekaar moeten op papier enz
Ik wil. niet dat jeugdzorg de kleine weghaald om misch niks
Dan maar even een maandje uit mekaar
Thxquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Blokje. het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd SDM!Gewoon al 13 weken zonder het te weten
Wat was er dan met de huidige woning? Ik mis echt een deel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Leandra het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de instanties die over de vloer komen zodra je een kind krijgt niet heel overtuigd zijn van de woonsituatie.
Lijkt mij ook geen geweldige plek om een kind te hebben/krijgen.
Andere woonruimte lijkt me wel een vereiste.
Succes met het regelen Asfalt![]()
En de bevalling natuurlijk
Wij ook, hebben niets met geloof of godsdienst, eerder aversie.. en toch zijn het die namen die ik t mooist vind. hebreeuws en zulksquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
SDM en vriendin gefeliciteerd!!
XM goed geregeld op je werk, fijn zeg!
Euh... de rest: vergeten![]()
![]()
Zag alleen nog een hele namendiscussie; lastig he! Wij zijn er nog niet uit in elk geval. Oh en ik blijk ondanks mijn fel atheïstische opvoeding als een blok te valen voor allerlei bijbelse namen
Zijn ook gewoon namen die de eeuwen hebben doorstaan. En vaak simpele namenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Wij ook, hebben niets met geloof of godsdienst, eerder aversie.. en toch zijn het die namen die ik t mooist vind. hebreeuws en zulks
Op of na de UD, niet ergens eerder in die negen maanden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Leandra het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de instanties die over de vloer komen zodra je een kind krijgt niet heel overtuigd zijn van de woonsituatie.
Lijkt mij ook geen geweldige plek om een kind te hebben/krijgen.
Andere woonruimte lijkt me wel een vereiste.
Succes met het regelen Asfalt![]()
En de bevalling natuurlijk
Ja uiteraard, maar kennelijk is niet eerder duidelijk geworden dat het problematisch is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op of na de UD, niet ergens eerder in die negen maanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik mijn vriendin verteld hoe we onze zoon noemen. Ik had een lief kaartje, op de envelop gezet dat de inleg van de kaart bij het verlaten van het café moest worden weggegooid in de dichtstbijzijnde prullenbak, en aan de binnenkant van het kaartje had ik een briefje geplakt met de naam mooi erop geschreven![]()
Jemig ik was ineens zo zenuwachtig toen ze de envelop openmaakte! En ze keek in de kaart, en zei "weggooien?". Ze keek helemaal verward en toen ineens viel het kwartje (misschien ook omdat ik al half zat te janken) en zei ze "OOOOH!!!! Wat mooi!!!". Ze vond de naam ook heel goed passen bij de naam van haar dochter (ook al is dat totaal niet belangrijk) en was echt fan. Ik ken haar erg goed en durf er nu wel vanuit te gaan dat ze het écht een hele leuke naam vindt.
Ze vond het een enorme eer en we zaten echt even te stuiteren. Wat een hormonenbende, haha. En ik zat nog een kwartier na te shaken. Had helemaal niet verwacht dat ik het zo'n big deal zou vinden zeg, maar het was ineens zo echt!! En ik ben zo verliefd op de naam![]()
Dat vind ik echt moeilijk te geloven, als de situatie kennelijk zo ernstig is dat met directe uithuisplaatsing gedreigd is...quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar kennelijk is niet eerder duidelijk geworden dat het problematisch is.
Oh wat een gedoe johquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef Fieder het volgende:
Ze weten niet waar de koorts vandaan komt. Krijg daarom ook geen ab. Morgen bij t inleiden wel, maar dan ivm gbs. Ik moet iig 2x een dosis binnenkrijgen met 4 uur ertussen, dan is er geen infectiegevaar voor de kleine. Er is een kleine kans dat ie op de kinderafdeling moet, dat vind ik wel heel erg. Maar goed, als dat het beste is. Heb begrepen dat ik dan meteen ga kolven. Maar ik loop op de zaken vooruit.![]()
Hoop dat ik me morgen wat beter voel, paracetamol doet me iig al veel goed. En dat er niks tussenkomt.
Bedankt![]()
stom netwerk hier... heb al 100 x in moeten loggen pff
Zag nog wel n prachtig poppetje van Klums trouwens
(was jij dat nou met dat lieve neusje op de 3d echo? In t echt heeft ze t iig wel)
in slechte situaties ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Troel het volgende:
Nou, dat dreigen daarmee doen ze in veel situaties hoor.
Ook in situaties waarin de rechter vervolgens de kinderen niet eens onder toezicht gesteld heeft!quote:
Ik heb niet eens zin om ook maar door te vragenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook in situaties waarin de rechter vervolgens de kinderen niet eens onder toezicht gesteld heeft!
^^ en ik had SDM nog niet gefeliciteerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |