Die hebben al een hekel aan je vanwege die houten vloer alleenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef robdriessen het volgende:
Leuk met mijn houten vloer en onderburen
Werk is in Amstelveenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou dr nog niet dood gevonden willen worden
Ik vond dat ik me bij de één na laatste nog aardig had ingehouden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die hebben al een hekel aan je vanwege die houten vloer alleen.
Oh, en snel het topic volposten is not-done.
Pfft.quote:
Ik heb ungaro man, potion disquared of zo en paco rabanne xs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfft.Jean Paul Gaultier Le Male in de zomer, Davidoff Adventure in de winter.
Zoveel kerels die dit dragen dat het niet meer leuk is om te dragen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor 200 ml is dit wel een goede aanbieding volgens mij. Maar ik ben geen kerel, dus ik pas.
De nieuwe Jean Paulquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Zoveel kerels die dit dragen dat het niet meer leuk is om te dragen.
Ik blijf gewoon mijn aparte geurtjes dragen met de geur van tabak of zo.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfft.Jean Paul Gaultier Le Male in de zomer, Davidoff Adventure Boss bottled night in de winter.
Wat een geld voor een luchtje. Maar dan is dit idd niet duur, wel veel geld.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:41 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb laatst in de aanbieding bij de aanbieding bij DA 100ml voor iets van 65 gekocht, dus dit is totaal niet duur.
Waar blijft de SSD van Samsung en de versterker van Denonquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef Speedo-drager het volgende:
Waar blijf de candy grabber! Die wil ik graag.
Amsterdam, een oft andere havenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
Iemand nog een overzichtje van die tips?
Schijnt in nh te zijn.
In het vorige topic ergens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
Iemand nog een overzichtje van die tips?
Schijnt in nh te zijn.
Archangel is aartsengel, zou dus kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:46 schreef Renn het volgende:
Houthavens Archangelkade C.V., Danzigerkade, Amsterdam, Nederland
GA DAN!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Archangel is aartsengel, zou dus kunnen inderdaad.
En in de haven liggen visserschepen met vissersnetten. De attributen van Petrus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar de aartsengelen hebben andere attributen dan Petrus. Petrus heeft de haan omdat die Jezus 3 keer heeft verraden voordat de haan kraaide. Enn hij was visser. daarom visnet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een ac ryan bedrijf is zo failiet als wat, maar mijn media speler werkt nog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb destijds de TizzBird gekocht. Sloom ding maar vreet wel alles qua formaten en ondertitels.
Een luxe gevuld ibood doos.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is of ligt d'r in Amsterdam dan?
Een iBood BOXquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef nappa2307 het volgende:
Nou ik ben er vandoor! Succes iedereen!
Wel luxe gevuld, niet zomaar een iboot boxxxx.quote:
'Luxe' en 'iBood' in één zinquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wel luxe gevuld, niet zomaar een iboot boxxxx.
Laptop en tv.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Succes met die box dan. Ik ga niet naar die haven toe, dat kost me meer aan benzine dan de waarde van wat er in die doos zit.
Ga gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en het is best nog een eindje weg vanaf hier
Jaquote:
joods goudquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
haha ja tuurlijk. Is het trouwens zeker dat het daar isquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ga gewoon.Zeg dat je een klant moet opzoeken.
[..]
Ja
petrus wacht bij de poort.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
haha ja tuurlijk. Is het trouwens zeker dat het daar isIk zei wel aartsengel maar Petrus is geen aartsengel.
Haha ik bedoelde ook meer dat je daarvoor zei dat je even van je plek af moest. Niet dat je die box moest gaan halenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en het is best nog een eindje weg vanaf hier
Petrus is een apostel. Maar de aartsengel Rapheal heeft een vis als atribuut.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
haha ja tuurlijk. Is het trouwens zeker dat het daar isIk zei wel aartsengel maar Petrus is geen aartsengel.
Oh ja natuurlijk!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
petrus wacht bij de poort.
net als een havenwachter.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde ook meer dat je daarvoor zei dat je even van je plek af moest. Niet dat je die box moest gaan halen
148 km hier. Karina, je stelt je aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
snelste route over 187,7 km
klopt ze hadden beter een like ons op facebook en maak kans op de doos kunnen doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En niet-randstedelingen. Maar dat was te verwachten.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
148 km hier. Karina, je stelt je aan.
Dit is basiskennis die je zou moeten weten zelfs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:57 schreef Renn het volgende:
[..]
Hints m.b.t. bijbelkenners geven. Hoe oneerlijk.
Ja een like en share dingetje ofzo. Hadden ze ook nog meer aandacht op de hunt gevestigd. Maar niks erg dat ze eens wat anders proberen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:57 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
klopt ze hadden beter een like ons op facebook en maak kans op de doos kunnen doen.
Voor mensen die dat sprookjesboek gelezen hebben ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dit is basiskennis die je zou moeten weten zelfs.
Petrus was een apostel en zijn verhaal is best bekend geloof ik.
Maar kan me niet voorstellen dat er nog niemand daar is, die al op de plek is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet hetIk denk dat ik er ongeveer een half uur over zou doen vanaf hier.
Voor mij is het geen basiskennis, mede omdat al die verhalen me gestolen kunnen worden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dit is basiskennis die je zou moeten weten zelfs.
Petrus was een apostel en zijn verhaal is best bekend geloof ik.
Er staan best wijze dingen in de bijbel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor mensen die dat sprookjesboek gelezen hebben ja.
Volgens de routeplanner 20 minuten, maar daar kun je meestal wel nog aardig wat bij optellen. Ruim een half uur dus denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar kan me niet voorstellen dat er nog niemand daar is, die al op de plek is.Als wij het kunnen uitvogelen dan een ander ook.
je kan het ook gewoon als boek lezen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef Renn het volgende:
[..]
Voor mij is het geen basiskennis, mede omdat al die verhalen me gestolen kunnen worden.
Hmm als er zo maar eens een doos komt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens de routeplanner 20 minuten, maar daar kun je meestal wel nog aardig wat bij optellen. Ruim een half uur dus denk ik.
En inderdaad.
Er is voldoende fictie te lezen dat ik veel leuker vind dan de bijbel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon als boek lezen.
Ja dat is niet zo tof...quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:00 schreef Renn het volgende:
220 lang is ideaal... Maar 240 is wel wat breed voor een 160 of 180 bed
Bijbel is een soort filosofie boek. En wellicht misschien geen fictie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er is voldoende fictie te lezen dat ik veel leuker vind dan de bijbel.
Whehequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
Bambino had geen box trouwens, voor degene die dat zich afvroegen. Had lopen 'fake'buyen en daardoor 3 accounts geblokkerd
Wat is fake-buyen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
Bambino had geen box trouwens, voor degene die dat zich afvroegen. Had lopen 'fake'buyen en daardoor 3 accounts geblokkerd
Tegen de tijd dat ik er ben is die doos allang weg natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:00 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm als er zo maar eens een doos komt.
Laten we maar OT blijven ipv discussieren over de bijbel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bijbel is een soort filosofie boek. En wellicht misschien geen fictie.
Klopt. Maar er staan ook genoeg dingen in waarmee we met de kennis van tegenwoordig om kunnen lachen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Er staan best wijze dingen in de bijbel.
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef Renn het volgende:
[..]
"Kopen" maar niet betalen zodat de balk wel leeg gaat.
2 shots bij 1+1=2quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef robdriessen het volgende:
We zouden een Hunt-drinkinggame moeten verzinnen.
Regels: neem een shot elke keer als
- Een Dirt Devil voorbij komt
- Een batterijenpakket voorbij komt
Neem twee shots bij:
- Philips Living Colours
- Een rugzak
Driedubbel shot bij:
- Een iBoodbox.
Jammergenoeg te groot voor mijn bedquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Dat dekbed was trouwens helemaal niet duur. Voor zo een groot ding.
Niets bij zaklampen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef robdriessen het volgende:
Neem twee shots bij:
- Philips Living Colours
- Een rugzak
Driedubbel shot bij:
- Een iBoodbox.
Hopen dat er een groter bed voorbij komt in de hunt!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef Renn het volgende:
[..]
Jammergenoeg te groot voor mijn bed
Dan zijn we te snel katjelamquote:
Dit...quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan zijn we te snel katjelam
de zaklamp?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef robdriessen het volgende:
Neem twee shots bij:
- Philips Living Colours
- Een rugzak
Driedubbel shot bij:
- Een iBoodbox.
Ik heb 2 eenpersoons op bed liggen dus ik heb er ook niks aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef Renn het volgende:
[..]
Jammergenoeg te groot voor mijn bed
Ik heb geen glas voor shotjes, ik drink gewoon een 4dubbele whiskey altijd.quote:
Hierna weer een living lights of zo. Terwijl mijn oordopjes en nomand rugzak maar weg blijven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
De zoveelste zaklamp. Echt veel variatie zit er niet in vandaag.
Is ook al geweestquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:06 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hierna weer een living lights of zo. Terwijl mijn oordopjes en nomand rugzak maar weg blijven.Fuck my life.
Klopt maar gemist, ik ben te vroeg naar bed gegaan...quote:
Ja, maar daar kom ik altijd pas achter nadat ik een half uur heb lopen zoeken naar een zaklampje omdat ik ergens meer licht nodig hebquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:07 schreef So_Surreal het volgende:
Je hebt tegenwoordig toch een mobiel met een flitser d'r op...
serieus ?quote:
Euh nee... dit is van november 2012.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Wat je al allemaal gemist hebt:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Titel klopt niet, items zijn van deze hunt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh nee... dit is van november 2012.
Je moet niet alles in twijfel trekken. Ik geloof best dat je zoiets erin kan hebben hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die omschrijven erbij, iPhone5, macbook air, rightttt
Iets met ClickToBuy enzo...quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je moet niet alles in twijfel trekken. Ik geloof best dat je zoiets erin kan hebben hoor.
Al mijn geld terug gekregen van click to buy mocht zelfs een doos houden. Np.quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:14 schreef Karina het volgende:
Dell Lattitude D830 recertified as new zag ik in het lijstje staan van alles wat voorbij is gekomen, je gaat toch geen tweedehands laptop kopen bij ibood?
Wat was dat danquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Al mijn geld terug gekregen van click to buy mocht zelfs een doos houden. Np.
Toetsenbord, energy drank, auto lapje, blauwtand oordopje.quote:
Nou joepie. Hoop dat die baas met z'n BMW tegen een boom aan knalt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Al mijn geld terug gekregen van click to buy mocht zelfs een doos houden. Np.
Kunnen zie die BMW refurbished op ibood zettenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou joepie. Hoop dat die baas met z'n BMW tegen een boom aan knalt.
Oh, er zit geen teflon in en ook niet de koolstof die vrijkomt bij het maken van teflon (want die zit normaal ook niet in de pan maar blijft achter bij het productieproces).quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is er groen aan dan? Is 'ie van appelschil gemaakt?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Kunnen zie die BMW refurbished op ibood zetten
Te laat!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:17 schreef So_Surreal het volgende:
Deze NAS is wel leuk voor een mooi prijsje
Te laatquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:17 schreef So_Surreal het volgende:
Deze NAS is wel leuk voor een mooi prijsje
fo real?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef tralalala het volgende:
Kom op zeg, dit is tof!
Alleen een beetje duur.
Mij oeroude laptop zit aan mijn oeroude tv met kabeltjes, werkt ook primaquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wilde hem niet kopen hoorvind de hardeschijven nog best duur na die tsunami.
En ik mirror altijd het beeld van mijn iMac gewoon naar mijn AppleTV om bluray films te kijken
Nog duur voor een knikkerbaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
Voor een tientje had ik het misschien nog wel gedaan, altijd leuk als kadootje.
Waar heeft u het over? Heeft u zo'n moderne electronische typmachine? En een langspeelplatenspeler? Is dat nu veel beter dan mijn grammofoon?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij oeroude laptop zit aan mijn oeroude tv met kabeltjes, werkt ook prima
Ik vind van welquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ja? Geen idee, 10 euro leek me wel een aardige prijs.
Hahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waar heeft u het over? Heeft u zo'n moderne electronische typmachine? En een langspeelplatenspeler? Is dat nu veel beter dan mijn grammofoon?
damn, wil al tijden een synology... Niet duur trouwens..quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Synology 2bay
[ [url=https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=g-2NjjcWA4E79M&tbnid=A3lN_EdzzMzEOM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.canadacomputers.com%2Fproduct_info.php%3Fitem_id%3D053454&ei=LvotUe_xK8aK0AXh2YCIAg&bvm=bv.42965579,d.d2k&psig=AFQjCNEKLWuFbdrSx5B24gHpMSnrnzaADg&ust=1362054051133096]afbeelding[/url] ]
Deze geloof ik voor €99
Hij was dan ook al erg snel weg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
damn, wil al tijden een synology... Niet duur trouwens..
Niets voor in Nederland dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
Moet wel de zon schijnen anders doet hij het mooi niet.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:26 schreef So_Surreal het volgende:
Hier hebben ze d'r 4.320 van op voorraad zeker ?
Mijn luchtje en zonnebril ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:27 schreef J83 het volgende:
"De verwachte verzenddatum van dit product is 15 maart 2013"
Da's toch treurig gewoon
Dat is vettig!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:31 schreef Karina het volgende:
Collega komt net binnen met een kaassouffleetje
Ja dan moet je er 2 bestellenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ikke zoek duopack maar dit is een enkeling
Die Karina, altijd zo praktisch!quote:
Duur.quote:
Ja inderdaad, bedankt me alleen nu pas dat je verschillende maten hebtquote:
hahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die Karina, altijd zo praktisch!
Volgens collega staat ie vooral goed bij smalle gezichten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja inderdaad, bedankt me alleen nu pas dat je verschillende maten hebtgeen idee hoe dat zit.
Wilde hem eigenlijk in het wit, maar zwart is ook tof
Zeg ook niet dat het de goedkoopste zijn vind het een nette prijs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:33 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Op amazone 40 dollar, dus goedkoper daar.
Ja 2 van deze is aan de dure kant.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:33 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Duur.20 euro voor enkeling maar hopelijk iets van 30 euro voor duopackje, de wolfsons van laatst of zo.
kelopt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja 2 van deze is aan de dure kant.
Laten gaanquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:34 schreef Speedo-drager het volgende:
Een meisje negeert me op facebook, wat raden jullie aan nog een message versturen of laten gaan?
Geen idee, ik heb geen facebookquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:34 schreef Speedo-drager het volgende:
Een meisje negeert me op facebook, wat raden jullie aan nog een message versturen of laten gaan?
Ik was vroeger nog verliefd op haar.quote:
quote:
We zien het wel, anders sturen we hem mooi terug voor die €4-,quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Volgens collega staat ie vooral goed bij smalle gezichten.
Weet niet of we daar iets aan hebben
Is nu al drie dagen geleden.quote:
Ik heb allemaal speedo's en lingerie in mijn man cave.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:36 schreef So_Surreal het volgende:
Deze ga ik bestellen voor in mijn mancave.
Geen speedo meer dragen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:34 schreef Speedo-drager het volgende:
Dan laten toch. Blijkbaar wil ze niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Is nu al drie dagen geleden.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef EDMAN- het volgende:
Verdomme ik MOET nu echt wat gaan doen hier
Deze vrouw weet. Ik moet weer eens wat afvallen en een speedo kopen die lekker strak zit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
Speedo's zijn sexy, mits er een goede vent in zit natuurlijk.
En deze hunt duurt 2 dagen, dat betekent 2 dagen niks doen op mijn werkquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:38 schreef EDMAN- het volgende:
Verdomme ik MOET nu echt wat gaan doen hier
Weet je zeker dat je een vrouw zoekt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Deze vrouw weet. Ik moet weer eens wat afvallen en een speedo kopen die lekker strak zit.
Of aankomen, dan zit je speedo vanzelf strak!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:39 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Deze vrouw weet. Ik moet weer eens wat afvallen en een speedo kopen die lekker strak zit.
Ja hoezo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:40 schreef Guul het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw zoekt?
Vorige keer ook gedaan ja. Maar er ziten nu mensen op me te wachten (al urenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
En deze hunt duurt 2 dagen, dat betekent 2 dagen niks doen op mijn werkWas vroeger maar 1 dag.
Hehe ja maar dan ziet het er niet meer uit he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Of aankomen, dan zit je speedo vanzelf strak!
speedo in je naad is best sexyquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja maar dan ziet het er niet meer uit he?
Want?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:41 schreef Speedo-drager het volgende:
Mijn porn verslaving begint omhoog te komen.
OK. Tot zo!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Het is als roken, soms kicked het in.
En dan de doos missen?quote:
*verzint flauw grapje over 1 ibood doos of een heleboel andere dozen*quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
En dan de doos missen?mooi niet pech gehad ik blijf!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:45 schreef Sheffield het volgende:
[..]
*verzint flauw grapje over 1 ibood doos of een heleboel andere dozen*
het is wel een dirt devil..quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Niet bij robotstofzuigers geloof ik.
Lastig dit..... 1,5 dan maar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
het is wel een dirt devil..
Nou ik was net even roken, hopelijk niks gemist.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Het is als roken, soms kicked het in.
Nope.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik was net even roken, hopelijk niks gemist.
30m2 p/uquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:52 schreef Speedo-drager het volgende:
Pff dit ding gaat wel erg langzaam...
nu een gereedschap dingetjequote:
Pfff... 155-delig, waarvan 130 bitjes die je niet gebruiktquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
nu een gereedschap dingetjegreat............................................
Geen idee....quote:
Dat is zo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Pfff... 155-delig, waarvan 130 bitjes die je niet gebruikt
ze hebben gewoon een loop van aanbiedingen en de dozen zitten daarin verwerkt. Dus kan elk moment komen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:59 schreef EDMAN- het volgende:
Misschien als de box gevonden is komt er ook 1 online.,.
14 zaklampen voor 100 pleuri's!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:00 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
ze hebben gewoon een loop van aanbiedingen en de dozen zitten daarin verwerkt. Dus kan elk moment komen.
Kreeg net een mail van de hema, toen ik dit las.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
Sjesus zo een ding koop je voor een paar euro bij de Hema.
Haha ze lezen meequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kreeg net een mail van de hema, toen ik dit las.
quote:
Alleen de hoge heren in Den Haag hebben die.quote:
Net zo lang tot dat je alles koopt wat ze aanbieden!quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:06 schreef Speedo-drager het volgende:
POtverdomme ze doen het er ook echt om, om me boos te maken of zo.
beker?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:06 schreef So_Surreal het volgende:
Vanavond naar Ajax - AZ, dan mis ik weer de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |