Een luxe gevuld ibood doos.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is of ligt d'r in Amsterdam dan?
Een iBood BOXquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef nappa2307 het volgende:
Nou ik ben er vandoor! Succes iedereen!
Wel luxe gevuld, niet zomaar een iboot boxxxx.quote:
'Luxe' en 'iBood' in één zinquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wel luxe gevuld, niet zomaar een iboot boxxxx.
Laptop en tv.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Succes met die box dan. Ik ga niet naar die haven toe, dat kost me meer aan benzine dan de waarde van wat er in die doos zit.
Ga gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en het is best nog een eindje weg vanaf hier
Jaquote:
joods goudquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
haha ja tuurlijk. Is het trouwens zeker dat het daar isquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ga gewoon.Zeg dat je een klant moet opzoeken.
[..]
Ja
petrus wacht bij de poort.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
haha ja tuurlijk. Is het trouwens zeker dat het daar isIk zei wel aartsengel maar Petrus is geen aartsengel.
Haha ik bedoelde ook meer dat je daarvoor zei dat je even van je plek af moest. Niet dat je die box moest gaan halenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en het is best nog een eindje weg vanaf hier
Petrus is een apostel. Maar de aartsengel Rapheal heeft een vis als atribuut.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
haha ja tuurlijk. Is het trouwens zeker dat het daar isIk zei wel aartsengel maar Petrus is geen aartsengel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |