Whehequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
Bambino had geen box trouwens, voor degene die dat zich afvroegen. Had lopen 'fake'buyen en daardoor 3 accounts geblokkerd
Wat is fake-buyen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
Bambino had geen box trouwens, voor degene die dat zich afvroegen. Had lopen 'fake'buyen en daardoor 3 accounts geblokkerd
Tegen de tijd dat ik er ben is die doos allang weg natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:00 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm als er zo maar eens een doos komt.
Laten we maar OT blijven ipv discussieren over de bijbel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bijbel is een soort filosofie boek. En wellicht misschien geen fictie.
Klopt. Maar er staan ook genoeg dingen in waarmee we met de kennis van tegenwoordig om kunnen lachen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Er staan best wijze dingen in de bijbel.
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef Renn het volgende:
[..]
"Kopen" maar niet betalen zodat de balk wel leeg gaat.
2 shots bij 1+1=2quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef robdriessen het volgende:
We zouden een Hunt-drinkinggame moeten verzinnen.
Regels: neem een shot elke keer als
- Een Dirt Devil voorbij komt
- Een batterijenpakket voorbij komt
Neem twee shots bij:
- Philips Living Colours
- Een rugzak
Driedubbel shot bij:
- Een iBoodbox.
Jammergenoeg te groot voor mijn bedquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Dat dekbed was trouwens helemaal niet duur. Voor zo een groot ding.
Niets bij zaklampen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef robdriessen het volgende:
Neem twee shots bij:
- Philips Living Colours
- Een rugzak
Driedubbel shot bij:
- Een iBoodbox.
Hopen dat er een groter bed voorbij komt in de hunt!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef Renn het volgende:
[..]
Jammergenoeg te groot voor mijn bed
Dan zijn we te snel katjelamquote:
Dit...quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan zijn we te snel katjelam
de zaklamp?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef robdriessen het volgende:
Neem twee shots bij:
- Philips Living Colours
- Een rugzak
Driedubbel shot bij:
- Een iBoodbox.
Ik heb 2 eenpersoons op bed liggen dus ik heb er ook niks aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef Renn het volgende:
[..]
Jammergenoeg te groot voor mijn bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |