Whehequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
Bambino had geen box trouwens, voor degene die dat zich afvroegen. Had lopen 'fake'buyen en daardoor 3 accounts geblokkerd
Wat is fake-buyen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
Bambino had geen box trouwens, voor degene die dat zich afvroegen. Had lopen 'fake'buyen en daardoor 3 accounts geblokkerd
Tegen de tijd dat ik er ben is die doos allang weg natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:00 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hmm als er zo maar eens een doos komt.
Laten we maar OT blijven ipv discussieren over de bijbel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bijbel is een soort filosofie boek. En wellicht misschien geen fictie.
Klopt. Maar er staan ook genoeg dingen in waarmee we met de kennis van tegenwoordig om kunnen lachen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Er staan best wijze dingen in de bijbel.
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef Renn het volgende:
[..]
"Kopen" maar niet betalen zodat de balk wel leeg gaat.
2 shots bij 1+1=2quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef robdriessen het volgende:
We zouden een Hunt-drinkinggame moeten verzinnen.
Regels: neem een shot elke keer als
- Een Dirt Devil voorbij komt
- Een batterijenpakket voorbij komt
Neem twee shots bij:
- Philips Living Colours
- Een rugzak
Driedubbel shot bij:
- Een iBoodbox.
Jammergenoeg te groot voor mijn bedquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Dat dekbed was trouwens helemaal niet duur. Voor zo een groot ding.
Niets bij zaklampen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef robdriessen het volgende:
Neem twee shots bij:
- Philips Living Colours
- Een rugzak
Driedubbel shot bij:
- Een iBoodbox.
Hopen dat er een groter bed voorbij komt in de hunt!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef Renn het volgende:
[..]
Jammergenoeg te groot voor mijn bed
Dan zijn we te snel katjelamquote:
Dit...quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan zijn we te snel katjelam
de zaklamp?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:02 schreef robdriessen het volgende:
Neem twee shots bij:
- Philips Living Colours
- Een rugzak
Driedubbel shot bij:
- Een iBoodbox.
Ik heb 2 eenpersoons op bed liggen dus ik heb er ook niks aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:03 schreef Renn het volgende:
[..]
Jammergenoeg te groot voor mijn bed
Ik heb geen glas voor shotjes, ik drink gewoon een 4dubbele whiskey altijd.quote:
Hierna weer een living lights of zo. Terwijl mijn oordopjes en nomand rugzak maar weg blijven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
De zoveelste zaklamp. Echt veel variatie zit er niet in vandaag.
Is ook al geweestquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:06 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hierna weer een living lights of zo. Terwijl mijn oordopjes en nomand rugzak maar weg blijven.Fuck my life.
Klopt maar gemist, ik ben te vroeg naar bed gegaan...quote:
Ja, maar daar kom ik altijd pas achter nadat ik een half uur heb lopen zoeken naar een zaklampje omdat ik ergens meer licht nodig hebquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:07 schreef So_Surreal het volgende:
Je hebt tegenwoordig toch een mobiel met een flitser d'r op...
serieus ?quote:
Euh nee... dit is van november 2012.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:08 schreef robdriessen het volgende:
Wat je al allemaal gemist hebt:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Titel klopt niet, items zijn van deze hunt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh nee... dit is van november 2012.
Je moet niet alles in twijfel trekken. Ik geloof best dat je zoiets erin kan hebben hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Die omschrijven erbij, iPhone5, macbook air, rightttt
Iets met ClickToBuy enzo...quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je moet niet alles in twijfel trekken. Ik geloof best dat je zoiets erin kan hebben hoor.
Al mijn geld terug gekregen van click to buy mocht zelfs een doos houden. Np.quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:14 schreef Karina het volgende:
Dell Lattitude D830 recertified as new zag ik in het lijstje staan van alles wat voorbij is gekomen, je gaat toch geen tweedehands laptop kopen bij ibood?
Wat was dat danquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Al mijn geld terug gekregen van click to buy mocht zelfs een doos houden. Np.
Toetsenbord, energy drank, auto lapje, blauwtand oordopje.quote:
Nou joepie. Hoop dat die baas met z'n BMW tegen een boom aan knalt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Al mijn geld terug gekregen van click to buy mocht zelfs een doos houden. Np.
Kunnen zie die BMW refurbished op ibood zettenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou joepie. Hoop dat die baas met z'n BMW tegen een boom aan knalt.
Oh, er zit geen teflon in en ook niet de koolstof die vrijkomt bij het maken van teflon (want die zit normaal ook niet in de pan maar blijft achter bij het productieproces).quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is er groen aan dan? Is 'ie van appelschil gemaakt?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Kunnen zie die BMW refurbished op ibood zetten
Te laat!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:17 schreef So_Surreal het volgende:
Deze NAS is wel leuk voor een mooi prijsje
Te laatquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:17 schreef So_Surreal het volgende:
Deze NAS is wel leuk voor een mooi prijsje
fo real?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef tralalala het volgende:
Kom op zeg, dit is tof!
Alleen een beetje duur.
Mij oeroude laptop zit aan mijn oeroude tv met kabeltjes, werkt ook primaquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wilde hem niet kopen hoorvind de hardeschijven nog best duur na die tsunami.
En ik mirror altijd het beeld van mijn iMac gewoon naar mijn AppleTV om bluray films te kijken
Nog duur voor een knikkerbaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
Voor een tientje had ik het misschien nog wel gedaan, altijd leuk als kadootje.
Waar heeft u het over? Heeft u zo'n moderne electronische typmachine? En een langspeelplatenspeler? Is dat nu veel beter dan mijn grammofoon?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij oeroude laptop zit aan mijn oeroude tv met kabeltjes, werkt ook prima
Ik vind van welquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ja? Geen idee, 10 euro leek me wel een aardige prijs.
Hahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Waar heeft u het over? Heeft u zo'n moderne electronische typmachine? En een langspeelplatenspeler? Is dat nu veel beter dan mijn grammofoon?
damn, wil al tijden een synology... Niet duur trouwens..quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Synology 2bay
[ [url=https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=g-2NjjcWA4E79M&tbnid=A3lN_EdzzMzEOM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.canadacomputers.com%2Fproduct_info.php%3Fitem_id%3D053454&ei=LvotUe_xK8aK0AXh2YCIAg&bvm=bv.42965579,d.d2k&psig=AFQjCNEKLWuFbdrSx5B24gHpMSnrnzaADg&ust=1362054051133096]afbeelding[/url] ]
Deze geloof ik voor ¤99
Hij was dan ook al erg snel weg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
damn, wil al tijden een synology... Niet duur trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |