Heej wat is deze?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had ook gehoopt op zo'n ordinair Karina-accent
Jij praat toch plat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij praat toch plat?Best wel ja. Ze doen me weleens na op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt er wel op maar niet ZO erg hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij gaf toe dat je accent op dat van die fietsenmaker leek.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij gaf toe dat je accent op dat van die fietsenmaker leek.
Plan en Amsterdams. Dubbel erg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Best wel ja. Ze doen me weleens na op mijn werk
Denk het nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef rene90 het volgende:
Asiel krijgt gelijk, lijkt me een duidelijke zaak.
Hij is als een normale man zijn lul achterna gegaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef alors het volgende:
Ook niet gecastreerd, dan vraag je er wel om dat ze weglopen he.
Beetje rare tetten ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef matthijst het volgende:
Lelijke bek zeg, dat wijf van het asiel.
Op basis waarvan? Het asiel heeft 2 weken en daarna mag de kat worden doorverkocht. Het asiel heeft gecheckt of het beestje gechipt is en de eigenaar heeft zelf de verantwoordelijkheid om langs te gaan bij het asiel. Dat heeft ze niet gedaan dus klaar.quote:
Daar heeft hij bij de volgende eigenaar in ieder geval geen last meer van.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij is als een normale man zijn lul achterna gegaan.
Man met oorbellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
Is ding naast asielhoudster een man of een vrouw?
Na 2 uur.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef arjan1212 het volgende:
Een dier dat langer dan 2 dagen in het asiel zit word toch vergast?
Alsof strakgetrokkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef matthijst het volgende:
Lelijke bek zeg, dat wijf van het asiel.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef arjan1212 het volgende:
Een dier dat langer dan 2 dagen in het asiel zit word toch vergast?
Volgens mij moet je gevonden eigendom langer in bewaring houden, maarja ik ben geen advocaatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Het asiel heeft 2 weken en daarna mag de kat worden doorverkocht. Het asiel heeft gecheckt of het beestje gechipt is en de eigenaar heeft zelf de verantwoordelijkheid om langs te gaan bij het asiel. Dat heeft ze niet gedaan dus klaar.
Tevens heeft de nieuwe eigenaar de kat ter goede trouw gekocht.
Lekker caps-locken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef Jor_Dii het volgende:
'T IS EEN SCHAT VAN EEN KATJUHHHHHH! ZWARE VAN NELLE!!!!
Nope 2 weken, is een regeling met de gemeente ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gevonden eigendom langer in bewaring houden, maarja ik ben geen advocaat
Niet bij asieldieren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gevonden eigendom langer in bewaring houden, maarja ik ben geen advocaat
Het levert wel leuke TV opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Voor dit hoeft hij eigenlijk natuurlijk helemaal niet langs te gaan.
Echtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eind volgende week weer 15 graden
Dit is geen helingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel raar dat de koop niet ongedaan kan worden gemaakt omdat die kat 'ter goeder trouw' is gekocht, dat is bij heling toch ook zo en dat kan het wel.
GMTA!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:37 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft dit met de zaak te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |