Dat is om.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Abed het volgende:
Waarom gebruiken ze dat andere pad niet gewoon, ik zie het probleem niet.
Goede afspiegeling van het volk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom lult die jury altijd zo?
Ze weten er niks van.
Ze laten de stem van de gewone man horen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom lult die jury altijd zo?
Ze weten er niks van.
Ja lekker belangrijk toch, die paar mensen vinden het wel lijkt me.quote:
Ongeveer 20 tot 30 minuten lopen denk ik ja.quote:
gefixt !quote:
maar niet als je honger hebt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Gezeur over omlopen als je op vakantie bent heb je tijd zat.
Met half FOK!.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:40 schreef OProg het volgende:
Maar eens zes weken boeken voor de zomer.
op de terugwegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je die patat er meteen weer aflopen.
Is weer 's wat anders dan Cherso...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:40 schreef OProg het volgende:
Maar eens zes weken boeken voor de zomer.
Fok! jamboree 2013.quote:
Die krijgt geheid huidkanker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:40 schreef matthijst het volgende:
Die blonde heeft lang genoeg in de zon naast het zwembad gelopen zo te zien, met d'r rimpeltieten
Dat is via het huis van de buren. Even binnendoor, door de achterdeur naar binnen en via de voordeur er weer uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is volgens Google Maps 900 meter.
Of zou dat over het overpad zijn?
Google Maps zit in het complot.
Zou ik hier ook van worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mr. Visser is een beetje knorrig.
Camping, overpad, visser pissed, rimpeltietenquote:
Idd!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
Ik schakel ook nu pas inOverpadje altijd leuk.
?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:48 schreef Palomar het volgende:
deze aflevering is nog niet van het niveau tuinhekje
Americaaaa fuuuuck yeaaaahquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:51 schreef Maanvis het volgende:
Hoe vaak zegt de rijdende rechter vandaag het woord 'echter' in zijn uitspraak?
Poll: De rijdende rechter - echter, 19 februari 2013
• Geen enkele keer
• 1 keer
• 2 keer
• 3 keer
• 4 of meer keer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gefeliciteerd aan de mensen die '2x' hebben gestemd!
Cijferslot met 10 cijferige combinatiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:51 schreef matthijst het volgende:
Tsja, wat een losers. Zo reageren. Dat wordt dus een hek met een slot.
Nou iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgend jaar weer een uitzending? Dom wicht pff
Als ik de uitspraak goed begrijp, is dat ook het geval. Alleen die familie hoeft het pad niet zo te maken dat leveranciers met grote trucks erlangs kunnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:53 schreef matthijst het volgende:
Was leuker geweest als leveranciers er wel over mochten, maar dan wel slot erop, zodat die brombeer elke keer langs die stonthoop moet lopen om zn leverancier binnen te laten...
Dat wordt dus zo'n pad:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Als ik de uitspraak goed begrijp, is dat ook het geval. Alleen die familie hoeft het pad niet zo te maken dat leveranciers met grote trucks erlangs kunnen.
Mijn god, dat is abnormaal!quote:
Hij staat in de top 5 van alle rijdende rechters. Zo'n heisa over niets.quote:
Alleen dan minimaal 4 meter breed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat wordt dus zo'n pad:
[ afbeelding ]
Waar natuurlijk ook rrrrrrrréchtstandig in staat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef Arnold_fan het volgende:
Hij staat in de top 5 van alle rijdende rechters.
Waar staat die top 5?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij staat in de top 5 van alle rijdende rechters. Zo'n heisa over niets.
En niet met kartelsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar natuurlijk ook rrrrrrrréchtstandig in staat.
quote:
Zie de op......quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:37 schreef matthijst het volgende:
Toppers
Herrie in de tent 06/01/2009
Om de tuin geleid 23/01/2007 1e Youtube-fragment
Lijdensweg 30/01/2007
De fijne kneepjes 27/01/2005
Vistuig 10/03/2009 2e Youtube-fragment
De tingel tangel 20/01/2005
Nachtbrakers 14/10/2004
Bekijk deze YouTube-video
De OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk ook het nieuwe programma van onze held: TV / Recht in de Regio #1: Mr. Visser op tournee!
Huidige pasjes systemen werken vaak met achterhaalde technieken, die zijn allang gehacked (zie de Ov chip rommel).quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:52 schreef Gia het volgende:
Ik zou een hek plaatsen beveiligd met een pasje. Om die na te maken, moet je van goede huize komen. Campingbaas een pasje geven.
Inderdaad, vooral die opmerkingen na afloop.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:05 schreef marcodej het volgende:
Treurig stel, die campingbaas met dochter.
De vergunning die de gemeente gaf om de camping te beginnen vermeldde uitdrukkelijk dat campinggasten niet van het overpad gebruik mochten maken. Als de campingbaas dat een onoverkomelijk bezwaar vond had hij dat toen kenbaar moeten maken, en niet eerst er in toestemmen en daarna de boel saboteren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:14 schreef livelink het volgende:
Ben ik dan de enige die het argument van het 2,5 kilometer omlopen door campinggasten nog wel enigszins valide vond? Het werd natuurlijk onderuit gehaald vanwege die clausule bij de vergunning, maar daarvoor vond ik het toch ook wel een beetje krom dat campinggasten die even naar het dorp wilden lopen daarvoor 2,5 kilometer om moesten lopen. Ik kan me ook niet heel veel voorstellen bij die enorme overlast die dat zou geven.
Mensen zijn op vakantie, dan maakt die 2,5 kilometer ook niet veel meer uit naar mijn mening. In ieder geval niet genoeg om de privacy van die buren te verminderen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:14 schreef livelink het volgende:
Ben ik dan de enige die het argument van het 2,5 kilometer omlopen door campinggasten nog wel enigszins valide vond? Het werd natuurlijk onderuit gehaald vanwege die clausule bij de vergunning, maar daarvoor vond ik het toch ook wel een beetje krom dat campinggasten die even naar het dorp wilden lopen daarvoor 2,5 kilometer om moesten lopen. Ik kan me ook niet heel veel voorstellen bij die enorme overlast die dat zou geven.
Om sneller bij de snackbar te zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:42 schreef Gia het volgende:
Sowieso klagen over een half uurtje wandelen tijdens je vakantie.
Zei dat meisje nou ook nog dat ze dacht dat mensen na 2,5 km wandelen geen honger meer hadden? Zoiets verstond ik, en dat leek me nogal maf.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Om sneller bij de snackbar te zijn
Ach, je loopt toch gewoon het dorp in om te zien wat daar te doen is, en dan pak je de snackbar mee, maar iedereen viert zijn vakantie anders natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou eigenlijk ook geen zin hebben om 2,5 km. te wandelen voor een snackbar, dus dat snap ik wel.
Ik denk trouwens ook niet dat de winnaar een behoorlijk kostbaar hek van met een duur slot gaat plaatsen.mAls ik het geld had en ik was hem zou ik er serieus over nadenken alleen maar om die campingbaas dwars te zitten, maar dat ben ik.
Het is vooral niet relevant voor de zaak.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Ook alle argumenten van de campingbaas waren lachwekkend. Mesthoop slecht voor het milieu, prima... Maar dat is ie 10 meter verderop ook.
Ze kwamen naar eigen zeggen uit de kop van Noord-Holland. Da's niet echt het Westen..........quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Terechte uitspraak. Import uit het westen denkt dat ze alles maar kunnen maken/bepalen.
Is dat wat die dochter zei? Ik kon er echt niets van maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die opmerkingen na afloop.
'Familie mag er wel over'. Zijn al zijn gasten zogenaamd 'familie?'
'Ik ga me daar toch niet aan houden', en nog iets over handhaven.
'Volgend jaar weer een rijdende rechter.'
Wat een misselijke man.
Lig je lekker met je dochter in je blote kont te zonnen bij je eigen zwembad, staan Henk, Ingrid, Henk Jr. en Ingrid Jr. naar je tieten te staren. Zou ik ook niet blij van wordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:14 schreef livelink het volgende:
En ik hoor ze al hardop praten terwijl ze langswandelen: "Soo hé, lekker zwembad, kunnen wij daar ook niet in, wheehehehe." Ik zou een jachtgeweer willen kopen dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lig je lekker met je dochter in je blote kont te zonnen bij je eigen zwembad, staan Henk, Ingrid, Henk Jr. en Ingrid Jr. naar je tieten te staren. Zou ik ook niet blij van worden
Klinkt een beetje als een zaak die afgelopen vrijdag bij Recht in de Regio was, waarbij een asiel een kat had verkocht die in eerste instantie door de oorspronkelijke eigenaar niet was herkend.quote:De kat Pom van Ria van Wier is op een dag spoorloos. Vooral haar zoontje Dylon is ontroostbaar. Ria zoekt stad en land af om Pom terug te vinden. Dierenasiel Amsterdam Noord zegt het katje niet gevonden te hebben.
Dan ziet Ria haar Pom ineens te koop staan op de site van het dierenasiel. Ze is te laat: Pom is net verkocht aan een nieuw gezin. Ria is woedend want Pom is van haar!
Ja klopt, en toen was de 2 weken termijn verstreken en heeft het asiel er een ander gezin blij mee gemaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:12 schreef Arth_NL het volgende:
Die eigenaar had de kat toen ook niet gechipt - als ik het me goed herinner - waardoor het asiel de eigenaar niet terug had kunnen vinden.
Normaal mag een asiel (als daar de bevoegdheid door de burgemeester voor is gegeven) na 2 weken het dier verkopen. De vraag is alleen welke termijn hier is gebruikt en of ze hadden kunnen weten dat het dier van mevrouw Pom was.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:45 schreef blessed19 het volgende:
Mij lijkt dat mevrouw Pom in haar gelijk wordt gesteld. Een poes is een goed, ookal was die door een asiel doorverkocht, ze is volgens mij nog steeds de rechtmatige eigenaar.
Deze situatie was bij recht in de regio afgelopen keer. Kwam erop neer dat het de verantwoordelijkheid van het baasje is om het dier te herkennen. Tevens zal de kat niet gechipt zijn dus dat is je eigen domme schuld. Na die 2 weken mag de kat worden verkocht en kan er niks worden gedaan meer. En zelfs als het asiel steken heeft laten vallen kan de kat niet worden terug gehaald bij de nieuwe eigenaar omdat die het dier heeft gekocht in goed vertrouwen of hoe dat wettelijk ook heet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Normaal mag een asiel (als daar de bevoegdheid door de burgemeester voor is gegeven) na 2 weken het dier verkopen. De vraag is alleen welke termijn hier is gebruikt en of ze hadden kunnen weten dat het dier van mevrouw Pom was.
Lijkt me niet dat dat zomaar altijd het geval is. Het asiel maakt toch ook kosten door voor een bepaalde periode dat dier te verzorgen, moeten ze dat dan maar onbeperkt blijven doen voor elk dier dat daar binnenkomt?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:45 schreef blessed19 het volgende:
Mij lijkt dat mevrouw Pom in haar gelijk wordt gesteld. Een poes is een goed, ookal was die door een asiel doorverkocht, ze is volgens mij nog steeds de rechtmatige eigenaar.
Die 2 weken termijn is er via de gemeente wat ik begreep van recht in de regio.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat zomaar altijd het geval is. Het asiel maakt toch ook kosten door voor een bepaalde periode dat dier te verzorgen, moeten ze dat dan maar onbeperkt blijven doen voor elk dier dat daar binnenkomt?
Hier juist voor het asiel.quote:
Noordgestoord!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:01 schreef Karina het volgende:
Amsterdam Noord, het zal dus wel schelden worden
Ik vind wel dat de rijdende rechter het woord 'echter' wat te pas en te onpas gebruikt de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:36 schreef jeroen25 het volgende:
Poll: Hoe vaak zegt de Rijdende Rechter 'echter'?
• Niet
• Een keer
• Twee keer
• Drie keer
• Vier keer
• Vijf keer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Krijgen we nu weer 23x die poll?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:36 schreef jeroen25 het volgende:
Poll: Hoe vaak zegt de Rijdende Rechter 'echter'?
• Niet
• Een keer
• Twee keer
• Drie keer
• Vier keer
• Vijf keer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zal ik er een pol van maken dat we kunnen gokken hoe vaak die pol komt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer 23x die poll?
Die 'tot strakjes' klinkt altijd zo verwijfd.quote:
Het is echt een van de stopwoordjes/stopzinnen van mr Visser. Een soundboard zou op zijn plaats zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Die 'tot strakjes' klinkt altijd zo verwijfd.
Maar goed, ze schakelen daarna toch eerst over naar de jury voordat ze naar de hoorzitting gaan, dus wat dat betreft is dat een goed moment om het geluid even uit te zetten.
Ik hoop dat iemand een handtas van die kat maakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:19 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk met huilende kinderen bij het gezin waar de kat misschien weg gaat.
Of een voedzame babi pangang schotel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand een handtas van die kat maakt.
Of zo'n helicopterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand een handtas van die kat maakt.
Tingeling ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Wie was dat ook alweer? Die dat soort spul maakte?
Was toen op PowNews zo'n "kunstenaar"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Wie was dat ook alweer? Die dat soort spul maakte?
Echt?!?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:24 schreef OProg het volgende:
Je kon er ook een vliegmachientje van maken.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef Disana het volgende:
Het was volgens mij een student die van zijn overleden kat een helicopter maakte.
Ik ook.quote:
Had ook gehoopt op zo'n ordinair Karina-accentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:28 schreef tralalala het volgende:
Ze praat niet Amsterdams wat is dit????
Helaasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had ook gehoopt op zo'n ordinair Karina-accent
Inderdaad, wat is deze?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |