quote:De titel van het presentatiedebuut van Jan Kooijman is bekend. Het smaakvolle RTL 5-programma gaat Cheat On Me heten. En zoals de titel al aangeeft moeten de kandidaten elkaar zien te verleiden.
In Cheat On Me verblijven tien koppels in een luxe villa in Thailand. De kandidaten weten van elkaar niet wie in het echt een stel is. En het is de bedoeling van het spel dat ze dat ook niet te weten komen. Volgens RTL 5 is de enige manier om niet ontdekt te worden 'schaamteloos aanpappen met een ander'. De partners kunnen intussen niet anders dan machteloos toekijken, behalve natuurlijk zelf een ander verleiden.
Intiem contact
Om de boel nog ingewikkelder te maken worden de mannen en vrouwen steeds aan nieuwe partners gekoppeld. En de makers beloven dat het er verhit aan toe zal gaan: 'Sensuele blikken, zoenen of nóg intiemer contact kunnen onderdeel zijn van het spel.' Juist ja.
35.000 euro
De vraag is hoe ver de kandidaten zullen gaan om hun tegenstanders te overtuigen van de liefde voor hun nep-geliefden. Het stel dat het beste in staat is om de rest te misleiden, gaat naar huis met 35.000 euro. De koppels die door de mand vallen, moeten wekelijks de villa verlaten.
Ze weten vooraf al dat ze bepaalde grenzen over moeten om de anderen te laten geloven.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik zie nog geen verschil met Temptation Island eigenlijk.
Daar waren ook vrijgezellen bij toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik zie nog geen verschil met Temptation Island eigenlijk.
Ja dat wel maar de entourage en wat ik zo zie lijkt er wel erg op.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Daar waren ook vrijgezellen bij toch?
Bi dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:40 schreef donald_dick het volgende:
Die potten zijn geen potten, die zijn gewoon op iemand gevallen die toevallig vrouw is
toevalbo'squote:
Francis, beetje Amerikaansquote:
Nah, ik denk eerder vernederlandst, net zoals monique-moniekquote:Op maandag 4 maart 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stond met een E - zeker foutje bij de aangifte.
voorstelrondje, potje, pootje en alles tusseninquote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef MissJ het volgende:
fffuuhuuu! Eerste deel gemist!
wie kan me een update geven?
Eigenlijk zijn alleen de stellen voorgesteld. Zit ook een homostel en een lesbisch stel bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef MissJ het volgende:
fffuuhuuu! Eerste deel gemist!
wie kan me een update geven?
Ik ben al weer vergeten wie Gert Jan isquote:Op maandag 4 maart 2013 20:57 schreef Luiss het volgende:
Wie is die Gert Jan ? Hij komt mij bekend voor van ander programma.
Precies, waarom doe je dan mee aan dit programmaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef donald_dick het volgende:
niet willen zoenen omdat haar tanden...?
Nou ja, hij zit nog niet in een strijd. Als het niet hoeft wacht je toch lieverquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Precies, waarom doe je dan mee aan dit programma
Mens is echt een ramp.. deed ook mee aan peking express..quote:
gewoon kijken en chips vretenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef OProg het volgende:
Volgens mij is dit voor de beoogde doelgroep wel een pittig concept om te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |