quote:De titel van het presentatiedebuut van Jan Kooijman is bekend. Het smaakvolle RTL 5-programma gaat Cheat On Me heten. En zoals de titel al aangeeft moeten de kandidaten elkaar zien te verleiden.
In Cheat On Me verblijven tien koppels in een luxe villa in Thailand. De kandidaten weten van elkaar niet wie in het echt een stel is. En het is de bedoeling van het spel dat ze dat ook niet te weten komen. Volgens RTL 5 is de enige manier om niet ontdekt te worden 'schaamteloos aanpappen met een ander'. De partners kunnen intussen niet anders dan machteloos toekijken, behalve natuurlijk zelf een ander verleiden.
Intiem contact
Om de boel nog ingewikkelder te maken worden de mannen en vrouwen steeds aan nieuwe partners gekoppeld. En de makers beloven dat het er verhit aan toe zal gaan: 'Sensuele blikken, zoenen of nóg intiemer contact kunnen onderdeel zijn van het spel.' Juist ja.
35.000 euro
De vraag is hoe ver de kandidaten zullen gaan om hun tegenstanders te overtuigen van de liefde voor hun nep-geliefden. Het stel dat het beste in staat is om de rest te misleiden, gaat naar huis met 35.000 euro. De koppels die door de mand vallen, moeten wekelijks de villa verlaten.
Ze weten vooraf al dat ze bepaalde grenzen over moeten om de anderen te laten geloven.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik zie nog geen verschil met Temptation Island eigenlijk.
Daar waren ook vrijgezellen bij toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik zie nog geen verschil met Temptation Island eigenlijk.
Ja dat wel maar de entourage en wat ik zo zie lijkt er wel erg op.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Daar waren ook vrijgezellen bij toch?
Bi dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:40 schreef donald_dick het volgende:
Die potten zijn geen potten, die zijn gewoon op iemand gevallen die toevallig vrouw is
toevalbo'squote:
Francis, beetje Amerikaansquote:
Nah, ik denk eerder vernederlandst, net zoals monique-moniekquote:Op maandag 4 maart 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Het stond met een E - zeker foutje bij de aangifte.
voorstelrondje, potje, pootje en alles tusseninquote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef MissJ het volgende:
fffuuhuuu! Eerste deel gemist!
wie kan me een update geven?
Eigenlijk zijn alleen de stellen voorgesteld. Zit ook een homostel en een lesbisch stel bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef MissJ het volgende:
fffuuhuuu! Eerste deel gemist!
wie kan me een update geven?
Ik ben al weer vergeten wie Gert Jan isquote:Op maandag 4 maart 2013 20:57 schreef Luiss het volgende:
Wie is die Gert Jan ? Hij komt mij bekend voor van ander programma.
Precies, waarom doe je dan mee aan dit programmaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef donald_dick het volgende:
niet willen zoenen omdat haar tanden...?
Nou ja, hij zit nog niet in een strijd. Als het niet hoeft wacht je toch lieverquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Precies, waarom doe je dan mee aan dit programma
Mens is echt een ramp.. deed ook mee aan peking express..quote:
gewoon kijken en chips vretenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef OProg het volgende:
Volgens mij is dit voor de beoogde doelgroep wel een pittig concept om te begrijpen.
Wie is dat eigenlijk? Heb hem welles gezien maar zou niet weten hoe die heet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef donald_dick het volgende:
volgens mij werd de presentator er ook opgewonden van
10 jaar geleden, nu is het ondertussen uitgemolkenquote:
Het is toch ook al lang afgelopen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
10 jaar geleden, nu is het ondertussen uitgemolken
duurde net een seizoen te langquote:
De mensen in dit soort programma verdenk ik van de afwezigheid van al te veel drempels.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op, net zoiets alsof homo's alle andere mannen bespringen.
Mjah daar heb je wel een punt. Zijn toch bepaalde types die meedoen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:36 schreef OProg het volgende:
[..]
De mensen in dit soort programma verdenk ik van de afwezigheid van al te veel drempels.
niet iedereen is super monogamischquote:Op maandag 4 maart 2013 21:36 schreef OProg het volgende:
[..]
De mensen in dit soort programma verdenk ik van de afwezigheid van al te veel drempels.
ik vind zijn mening even komisch als dit flutprogrammaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Poeke het volgende:
OProg; als je het programma niks vind, ga dan lekker ergens anders zeiken. We weten allemaal dat het tokkie tv is, daarom kijken wij en en nog een paar anderen.
Hij is het DWDD topic gewendquote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Poeke het volgende:
OProg; als je het programma niks vind, ga dan lekker ergens anders zeiken. We weten allemaal dat het tokkie tv is, daarom kijken wij en en nog een paar anderen.
Haha, jaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Poeke het volgende:
Als dan. als dan... als dan... there's a difference
ik vind het wel lekker eigelijk, je hebt het niet door dat je al een uur kijkt!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Duurt tegenwoordig allemaal zo lang, uurtje zou voor mij lang genoeg zijn met zoiets.
Yep. En dat benadruk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Poeke het volgende:
Vind ik ook. Het kijkt lekker weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker eigelijk, je hebt het niet door dat je al een uur kijkt!
Oke, maar elke keer opmerkingen over de geestelijke capaciteit van deelnemers zijn eigenlijk schot in open doel hequote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Yep. En dat benadruk ik.terwijl deze figuren me vervolgens Fascineren en ook de ranzigheid dat doet. En dat is geen zeiken, dat is gewoon reageren.
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
Oke, maar elke keer opmerkingen over de geestelijke capaciteit van deelnemers zijn eigenlijk schot in open doel he
Ik begrijp dat er zometeen al 1 stel weg gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef OProg het volgende:
Wat doen ze met je als ze erachter komen wie een stel is? Ga je dan de eliminatie in ofzo? Soort 'last man standing'. Ik heb te laat aangezet om dat te horen?
Een echt stel of een nepstel.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er zometeen al 1 stel weg gaat.
hoezo dat?quote:
Owkee. En dan mikken ze die twee die over blijven zeker weer bij elkaar?quote:
Ik weet niet hoe ze dat gaan doen. We weten het over een kwartiertjequote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Owkee. En dan mikken ze die twee die over blijven zeker weer bij elkaar?
Pijnlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef OProg het volgende:
Daar lig je dan terwijl ze je partner de grond in boren.
Iets zegt me dat al deze figuren daar wel goed in zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef donald_dick het volgende:
het is jammer dat ik mijn relatie nie top het spel moet zetten, maar ik denk dat mijn vrouw en ik zulke manipulateurs zijn dat we zulke vieze mindgames met de andere zouden spelen
Lijkt me wel ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef Travel. het volgende:
Maar iedereen ziet wel dat die dikke homo is.
ik zie er wel een paar die richting psychopaten gaan, de rest doet het gewoon uit domheidquote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Iets zegt me dat al deze figuren daar wel goed in zijn.
gemiddelde voetbalfan dusquote:
Er zullen ook wel mensen uitgekozen zijn omdat ze als stel niet sterk staan en dichtbij een breuk zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef donald_dick het volgende:
het is jammer dat ik mijn relatie nie top het spel moet zetten, maar ik denk dat mijn vrouw en ik zulke manipulateurs zijn dat we zulke vieze mindgames met de andere zouden spelen
TI was dan ook een praatprogrammaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zullen ook wel mensen uitgekozen zijn omdat ze als stel niet sterk staan en dichtbij een breuk zijn.
Temptation Island vond ik wel leukerDit is teveel spel.
Eentjequote:
20 man, 8 heterostellen, 1 lesbisch en 1 homo, dus ja, allemaal echte stellenquote:
kan jij met een straight face dat zeggenquote:
Makkelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan jij met een straight face dat zeggen
Dat snap ik maar alles is door elkaar gehusseld. Er zitten er toch geen twee bij die zowel in het spel als in het echt een stel zijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Poeke het volgende:
[..]
10 man, 3 heterostellen, 1 lesbisch en 1 homo, dus ja, allemaal echte stellen
Jawel. elke ronde worden 2 mensen gekoppeld die echt een stel zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat snap ik maar alles is door elkaar gehusseld. Er zitten er toch geen twee bij die zowel in het spel als in het echt een stel zijn?Want dat willen ze steeds raden.
Jep een stelquote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat snap ik maar alles is door elkaar gehusseld. Er zitten er toch geen twee bij die zowel in het spel als in het echt een stel zijn?Want dat willen ze steeds raden.
Jawel. Het zijn allemaal echte stellen.Die daar ineens aan een ander gekoppeld worden en de anderen om de tuin moeten leiden en van elkaar moeten raden wie er echt een stel zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Arrogantie siert niemandquote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Wat een tokkie als hij dat echt gezegd heeft.
Sssssssssssssssssssst....quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef elcasso het volgende:
Of het allemaal nou ook 'echte' stellen zijn vraag ik mij ook af hoor...
Dat zat ik ook al te denken. Zitten er geen "gelegenheidsstelletjes" tussen. Om mee te kunnen doen aan het programma.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef elcasso het volgende:
Of het allemaal nou ook 'echte' stellen zijn vraag ik mij ook af hoor...
Dan moet jij eens opletten bij shows als deze welk koppel (homo of hetero' het het eerst over seks heeft. Die 2 bij Boer zoekt Vrouw waren de eersten van wie bekend werd dat ze nog tijdens de opnames hebben gerampetampdquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op, net zoiets alsof homo's alle andere mannen bespringen.
Zeer gewaagde uitspraak. Misschien er ooit bij stil gestaan dat het ligt aan type mensen dat meedoet met dit/dat soort programma's en niet perse geaardheid.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Dan moet jij eens opletten bij shows als deze welk koppel (homo of hetero' het het eerst over seks heeft. Die 2 bij Boer zoekt Vrouw waren de eersten van wie bekend werd dat ze nog tijdens de opnames hebben gerampetampd
De homo's bij Wie trouwt mij zoon hadden elkaar al uitgewoond, terwijl de hetero's bij wijze van spreken niet eens toe waren aan zoenen met elkaar.
Nee dat het gemiddelde homopaar (mannelijk) meer seksgericht is dan het gemiddelde heteropaar is overduidelijk. Logisch, want 2 mannen.
Overigens heel verbazingwekkend dat die dikke niet meteen ontmaskerd is. Mijn vrouw en ik zeiden allebei tegelijk, nog voordat hij zelfs gesprokjen had, dat hij de homo moest zijn.. Alleen al aan zijn manier van staan zagen we dat
Nee man. Daar is echt geen flikker aan. Dit heeft wel iets weg van Temptation Island, al was dat programma wel leuker.quote:
*past berichtje aan* Sommige dingen vind ik toch niks zeggen. Ja sommige zijn acteurs volgens mij maar bijv. over dat status vrijgezel.. Het kan toch dat de relatie is verbroken na de opnames? En Margo en Ruud die sinds 19 Feb. een relatie hebben? Boeiend mijn FB status veranderd ook wel eens en staat ook op een latere datum dan mijn relatie echt is begonnen. Dat vind ik dus zelf twee onzin redenenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
och och och iedereen is nep http://glamora.ma/2013/03/cheat_on_me_bedriegt_de_kijker.html
Zal mij benieuwen wat het week 2 doet.quote:Het nieuwe programma van Jan Kooijman wist 295.000 kijkers te trekken, blijkt uit gegevens van Stichting KijkOnderzoek.
Zolang er maar flink gepaalt wordt en er wijven in tranen uitbarstenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:28 schreef sanasoufi het volgende:
Nee, dit is ook allemaal nep. Net zo nep als die prairie onzin.
Hoezo is dit nep dan? Ze zullen toch niet echt weten wie bij wie hoort ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:48 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk is dit nep maar hier ligt het er iets minder dik bovenop dan bij die prairiewijven, dat was echt ZO slecht met die namaakdomheid.
Ik heb het idee dat sommige stelletjes sowieso niet echt een stel zijn... maar ik ben nogal achterdochtig over dit soort programma's.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo is dit nep dan? Ze zullen toch niet echt weten wie bij wie hoort ?
Dat denk ik ook maar van sommige weet ik wel zeker dat ze wat hebben zoals die Ruud en Margo . Charissa en Jamie. Dat zijn sowieso 2 echte stelletjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige stelletjes sowieso niet echt een stel zijn... maar ik ben nogal achterdochtig over dit soort programma's.
lees dit eens:quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige stelletjes sowieso niet echt een stel zijn... maar ik ben nogal achterdochtig over dit soort programma's.
Dit verdient 0 kijkers. Neppe bulshit kan elke gek in elkaar zetten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zolang er maar flink gepaalt wordt en er wijven in tranen uitbarsten
Mooie TV, dit verdient meer kijkers.
scheelt weer programatijdquote:Op maandag 11 maart 2013 20:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
worden ze nou weer allemaal voorgesteld?
het programma duurt toch 1,5 uur?quote:
oh ja, inderdaad whehequote:
Maar dit concept is toch niet lang houdbaar? Na een aflevering of 4-5 weet iedereen het wel van elkaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef Poeke het volgende:
Jawel. Degene die na een aflevering zijn ontmaskerd als koppel.
Ik heb het ook niet bedachtquote:Op maandag 11 maart 2013 20:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar dit concept is toch niet lang houdbaar? Na een aflevering of 4-5 weet iedereen het wel van elkaar.
Nee inderdaad, ik zeg het misschien met de verkeerde nuance. Maar die gedachte had ik er even bijquote:
dus dat.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar dit concept is toch niet lang houdbaar? Na een aflevering of 4-5 weet iedereen het wel van elkaar.
10 stellen dus 9 afleveringen...?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat.
Maar hoeveel afleveringen in totaal heeft dit programma eigenlijk?
denk het jaquote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef zoem het volgende:
Dan weten de twee finalekoppels wel wie bij elkaar horenHmm, misschien verandert er later nog wat aan het spel ofzo.
keihard pompenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
"missen jullie geen piemel"
grinnik grinnik
En dag zeg ik gewoon: "nee, die missen wij niet "Geniaal
ditquote:Op maandag 11 maart 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor hem, anders is er iets mis
van 1 zoenquote:
al het begin is moeilijkquote:
hij is nu al ruzie aan het makenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
alsof iemand zou geloven dat hij geen homo is
Ik hoop de homo'squote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef donald_dick het volgende:
nou, gaan de homo's of dat stelletje weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |