abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 23 april 2013 @ 00:49:39 #76
176766 zoem
zoemt
pi_125627175
Lees nu net dat Jose en Stephanie een relatie hebben nav het programma.
  roze dinsdag 23 april 2013 @ 01:18:20 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_125627637
Charissa en Jamie & Vincent en Sylvie verwachtten dus een kindje. Sylvia kwam er achter op de terugreis na huis bij het programma
Your beauty never ever scared me.
pi_125630611
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:51 schreef Tjik het volgende:
Charissa heeft ook meegedaan aan Peking Express hoor. Iedereen heeft wel een verleden met TV.
Ja maar ze doet niet alsof ze in een relatie zit, ze zit er ook in.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_125630662
Zij waren ook veruit het meest normale stel. Zij was stinkjaloers de hele tijd, maar ze hebben niets gedaan uit zichzelf wat te ver ging, alleen tijdens de opdrachten hebben ze gewoon hun best gedaan. De antwoorden die ze gaven in de finale waren ook allemaal oprecht had ik het idee :)
Leuke en terechte winnaars als je het mij vraagt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_125633242
Toch wel een erg vermakelijk programma moet ik zeggen. En Jamie en Charissa zijn natuurlijk de terechte winnaars. Ook wel het enige stel waar ik enige sympathie voor kon opbrengen.

Ik heb me wel kapot gelachen om die Stephanie en Jose. Wat een verschrikkelijke mensen zijn dat zeg _O-
pi_125633804
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar ze doet niet alsof ze in een relatie zit, ze zit er ook in.
Hoezo? Omdat de rest zijn status op 'single' stond op facebook? Als ik Tony was zou ik ook niet maandenlang nog 'in een relatie met' staan zo'n slet totdat het programma voorbij is :p
pi_125633860
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:53 schreef Tjik het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat de rest zijn status op 'single' stond op facebook? Als ik Tony was zou ik ook niet maandenlang nog 'in een relatie met' staan zo'n slet totdat het programma voorbij is :p
Eh, Charissa en Jamie zijn irl een echt koppel.
Veel andere stellen waren geen echt koppel in het dagelijks leven, dus enkel acteurs die doen alsof ze een relatie hebben. Dus niet na het programma maar al voor het programma begon...

Of zijn ze nu ineens állemaal echte stellen geweest?
pi_125634011
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eh, Charissa en Jamie zijn irl een echt koppel.
Veel andere stellen waren geen echt koppel in het dagelijks leven, dus enkel acteurs die doen alsof ze een relatie hebben. Dus niet na het programma maar al voor het programma begon...

Of zijn ze nu ineens állemaal echte stellen geweest?
Ik heb het toch niet over Charissa en Jamie? Ik heb het over Stephanie, Tony, Chantal en José.

Edit: ik was beetje onduidelijk. Ik doelde meer op het feit dat de rest acteurs zouden zijn.
pi_125636816
Het programma heet Cheat on me, overal hangen camera's, maar dan gaan er mensen vreemd en dan zijn er nooit beelden van (uit de slaapkamer). Slaat ook nergens op eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125638611
Jamie en Charissa *O*
Ik vond het zo zielig voor Chantal :'( Ik denk dat zij wel echt verliefd was op José, denk niet dat dat gespeeld was. Had wel echt met haar te doen. ;(
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:40:22 #86
397508 secondelijm
Voorheen Maniakje :P
pi_125639533
Onbegrijpelijk dat ze nog met José verder zou willen na het programma!

Tony is wel een lekker stuk in deze video :9~ :9~

Ik vond 't top dat ze niet iedereen dezelfde standaard pittige vragen gaven, maar dat ze het individueel afgestemd hadden. José's gekleiner van anderen om hun seksuele geaardheid :r
pi_125639636
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:40 schreef secondelijm het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze nog met José verder zou willen na het programma!

Tony is wel een lekker stuk in deze video :9~ :9~

Ik vond 't top dat ze niet iedereen dezelfde standaard pittige vragen gaven, maar dat ze het individueel afgestemd hadden. José's gekleiner van anderen om hun seksuele geaardheid :r
Wel veel vragen die min of meer dubbel waren..lag ook aan de antwoorden.

Wil je liever een relatie met Stephanie of met je huidige vriendin?
Wil je verder met je huidige vriendin?

Tja, als hij Stephanie zegt dan is het antwoord op die andere vraag ook een inkoppertje..Kutprogramma eigenlijk, maar toch heb ik me vermaakt :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_125639828
dat ze acteurs zijn etc wil niet zeggen dat ze niet een echt koppel vormen?

Gert-Jan speelt in achter gesloten deuren. Word ook overal geroepen dat hij geen echt koppel was met Rose.

Maar voor de mensen die weten dat Gert-Jan ook in het programma Afkicken van BNN heeft gezeten, had je bij aflevering 1 kunnen zien dat hij toen al samen was met Rose omdat ze bij het hek afscheid namen van elkaar.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:04:00 #89
397508 secondelijm
pi_125640429
Kan zijn dat dit al eerder voorbij gekomen is: Stephanie staat als model op de website van Charissa's bedrijf http://diamond-entertainment.nl/

Mocht die foto eerder dan hun deelname aan Cheat on me zijn gemaakt: zou best kunnen dat, doordat die twee elkaar al langer kenden, wel eens elkaars FB gecheckt hebben, de naam van elkaars partner hebben gehoord waardoor ze allang wisten met wie ze een koppel vormden.
pi_125641444
Ga even moeilijk lopen doen met zn allen zeg, geez :')
Het is maar een rtl5 programma, verstand op 0 zetten en gaan. Dat zoeken naar het bedrog van rtl5 is vrij sneu :')
pi_125641479
Daar schiet je overigens ook helemaal geen kloot mee op.
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:06:08 #92
397508 secondelijm
pi_125642935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Ga even moeilijk lopen doen met zn allen zeg, geez :')
Het is maar een rtl5 programma, verstand op 0 zetten en gaan. Dat zoeken naar het bedrog van rtl5 is vrij sneu :')
Nou nou...moeilijk doen....? ;)

Ik spreek alleen voor mezelf: ik zou het totaaaaal niet erg vinden áls er kijkersbedrog plaatsgevonden heeft.

Ik vind 't daarentegen wél interessant wie er goed kan doen alsof, en daarnaast welk soort mensen daadwerkelijk een relatie aangaat met elkaar.

Ik kijk niet naar Cheat on me omdat ik graag dat gezuig aan tenen bestudeer :P Ik vind 't gewoon vermakelijk dat bijvoorbeeld na een uitspraak als "Hij is zeker weten de man van m'n dromen" de ene deelnemer aan 't grijnzen is en vervolgens in giechelen uitbarst, en de ander z'n ogen neerslaat terwijl ie dat zegt.

Oftewel: hoe praten mensen over hun relatie? En daarvoor is 't handig om te weten welke relaties nep zijn :Y
pi_125644981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef Tjahoezitdat het volgende:
dat ze acteurs zijn etc wil niet zeggen dat ze niet een echt koppel vormen?

Ah, zo had ik nog niet gedacht, nee :)
pi_125645003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:06 schreef secondelijm het volgende:

Ik vind 't daarentegen wél interessant wie er goed kan doen alsof, en daarnaast welk soort mensen daadwerkelijk een relatie aangaat met elkaar.
Dat :)

Ik vond Chantal en Jose al een aparte combi, aangezien hij een lamlul eerste klas lijkt. Dan is het gewoon leuk om te kijken wat er nou wel of niet klopte.
pi_125648448
Als dat van Chantal gespeeld was tijdens de vragen van Jose, dan mag ze wel een Oscar hebben.
Bij Stephanie en Tony had ik meer het idee dat het niet echt een stel was. Ik denk dat ze elkaar bij het pokeren hebben ontmoet, wat aan het scharrelen waren en toen dat programma wel een leuke uitdaging vonden om 35.000 euro te winnen.
En ik denk dat Tony vooral de pest erin had dat Stephanie zichzelf heeft verloren aan die vreselijke Jose. Want doordat ze dus verliefd was geworden, was hun kans op de winst bekeken.
En wellicht had hij tot aan het programma nog wel het idee dat het wat tussen hem en Stephanie had kunnen worden. Dat was ook weg.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_125651102
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:50 schreef Injetta het volgende:
Als dat van Chantal gespeeld was tijdens de vragen van Jose, dan mag ze wel een Oscar hebben.

Ik had ook niet echt de indruk dat Chantal het speelde, dat zenuwtrekje rondom haar mond bijvoorbeeld of dan moet ze inderdaad een verdomd goede toneelspeelster zijn. Ik had haar dat geld wel gegund, maar die José weer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')