Dat daar zo'n markt voor bestaat dan!! Je ziet ze best veel, en vaak ook in het centrum op relatief dure locaties.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef arjan1212 het volgende:
Getrouwde mannen, waarvan hun vrouw altijd thuis is ofzo..
Het damestoilet was daar vast extreem schoon (want nog nooit gebruikt)?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Die waar ik eens ben geweest* bestond uit allemaal vrij kleine cabines en alle muren (tot op de wc's aan toe) waren beplakt met foto's van naakte vrouwen. Ze zullen inderdaad wel zitten fappen in die hokjes terwijl ze naar een film naar keuze zitten te kijken ofzo
*moest nodig plassen en dat was de enige plek waar een wc was op dat moment
Nou er stond in ieder geval geen rij, dat maak je zelden mee op het damestoiletquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het damestoilet was daar vast extreem schoon (want nog nooit gebruikt)?
Moet je eens naar een Technische Universiteit gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou er stond in ieder geval geen rij, dat maak je zelden mee op het damestoilet
Die had je vroeger wel, tenminste ik weet ze nog wel in Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Dipkip het volgende:
Zou het dan overal alleen hokjes zijn? Ik had me voorgesteld dat er ook zalen zouden zijn zoals in een gewone bioscoop.
Check, hoef zelden te wachtenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:58 schreef Coke. het volgende:
[..]
Moet je eens naar een Technische Universiteit gaan.
Ik vond net dit op internet:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Bestaan die dan nog?
[..]
Die had je vroeger wel, tenminste ik weet ze nog wel in Amsterdam.
De hokjes waren meer de peepshows
Dat zijn dus de cabines. Maar dan weten we nog steeds niet hoe het er in de grotere zalen aan toe gaatquote:Het verlaten sekstheater aan de Boekhorststraat, waar mannen zich tot voor kort nog met een dvd-tje konden terugtrekken in een cabine,
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, mannen met een doos tissuesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn dus de cabines. Maar dan weten we nog steeds niet hoe het er in de grotere zalen aan toe gaat
Die hopen dat andere mannen aan hun slurfje willen zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, mannen met een doos tissues
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die hopen dat andere mannen aan hun slurfje willen zitten
de meesten zijn gewoon niet vies van wat bisexueel contact, maar desgevraagd schreeuwen ze allemaal om het hardst nee en dat ze 100% hetero zijnquote:
Vies EN hypocriet dus gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de meesten zijn gewoon niet vies van wat bisexueel contact, maar desgevraagd schreeuwen ze allemaal om het hardst nee en dat ze 100% hetero zijn
Lijkt me best gezellig, girl-bonding onder het genot van een erotisch filmpje met een goed en romantisch verhaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Vies EN hypocriet dus gewoon
Ik zie vrouwen dat niet doen, beetje zitten vingeren in een bioscoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar keek je dan ook naar je buurman?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef andre_k het volgende:
In die zalen is/was het gewoon aftrekken met een zakdoekje, ja.
Zat zelden vol, denk ik. Dus kwam weinig voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar keek je dan ook naar je buurman?Of kon je die niet eens zien?
Komen er ook stellen of alleen maar mannen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef andre_k het volgende:
In die zalen is/was het gewoon aftrekken met een zakdoekje, ja.
Soms een anaal toy is niets mis mee..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de meesten zijn gewoon niet vies van wat bisexueel contact, maar desgevraagd schreeuwen ze allemaal om het hardst nee en dat ze 100% hetero zijn
Die hier om de hoek verkoopt videobanden. VIDEOBANDEN!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Inmiddels is dat niet zo'n bloeiende industrie meer hoor. Inderdaad, vanwege de komst v/h internet. En daar binnen schijnt het een behoorlijk smerige boel te zijn.
Zolang die toy geen hartslag heeft is daar toch ook niks biseksueels aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef Speedo-drager het volgende:
Soms een anaal toy is niets mis mee..
Oh maar veel mannen vinden het wel direct gay...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zolang die toy geen hartslag heeft is daar toch ook niks biseksueels aan
Ken het alleen van achteraf op tv, bijvoorbeeld "De Wallen op stap", maar denk geen stellen. Wellicht in de jaren 70, maar niet in modernere tijden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Komen er ook stellen of alleen maar mannen?
Stinkt er ook naar 'kwakjes' geloof ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Inmiddels is dat niet zo'n bloeiende industrie meer hoor. Inderdaad, vanwege de komst v/h internet. En daar binnen schijnt het een behoorlijk smerige boel te zijn.
Ik wil je oksel wel likken, heur.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:37 schreef Oksel het volgende:
Hoi, dames en stellen wie gaat er morgenmiddag naar de bios vanaf 2 uur
Ben op zoek naar lekkere sex of om lekker te likken , mail me anders maar om wat af te spreken
Tja veel mannen zijn domme idioten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef Speedo-drager het volgende:
Oh maar veel mannen vinden het wel direct gay...
Daar zit een coffeeshop naastquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef Oksel het volgende:
http://goo.gl/maps/KwkI5
In Almelo. Zo ziet het er tegenwoordig niet meer uit, is nu een sexbios. Zat een hoerentent achter, schijnbaar.
He wat? Ik kan dat niet lezenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:36 schreef Oksel het volgende:
Misschien laat dit wat meer licht op de za(a)k schijnen?
http://datingbios.adultgb.com/
Er wordt altijd wat geloosd denk ik dat ze bedoelenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef Oksel het volgende:
CINEMA NL
Is een site voor iedereen van 18 tot 101 jaar oud.Vrouwen, mannen, stellen , het ros lesbos, homos , iedereen met zijn eigen erotische geaardheid is welkom , in gastenboek u kunt uw eigen ervaringen schrijven . Natuurlijk kunt u ook zo onverwacht aankomen. Er is altijd wat loos aan de Bornerbroeksestraat 28 z te Almelo. Stellen gratis doorlopende voorstellingen.
Mooi gratis biosje pikken dus binnenkort.
Dus je bent het wel met me eens dat er niets mis mee is, als een man analen speeltjes heeft?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef Dipkip het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel grappig om er eens heen te gaan. Met mn vriend. En een oude broek aan die dan daarna weggegooid wordtals ik het aandurf kom ik wel verslag uitbrengen.
[..]
Tja veel mannen zijn domme idioten.
quote:Hallo damens, stellen, wie van jullie gaan er nog naar de bios?
Ben een lekkere slanke bijna geheel smoothy jongeman prima geschapen en gewoon lekker!!!
mail mij ff anders om kennis of te spreken.
geile xxx
quote:beste biosgangers nu is het zeker TESSA IS FAKE eerst noemt ze zich wendy dan tessa en nu op msn samantha als je wat af wilt spreken allemaal langdradirig en het draaid op niets uit .jullie zijn gewaarschuwd.
Groetjes sil
Nee hoor. Als ie maar niet de hele tijd praat over zn geile kontje dit en zijn strakke aarsje dat. Dat is viessss.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef Speedo-drager het volgende:
Dus je bent het wel met me eens dat er niets mis mee is, als een man analen speeltjes heeft?
Hihiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ie maar niet de hele tijd praat over zn geile kontje dit en zijn strakke aarsje dat. Dat is viessss.
Met wat voor mannen ga jij om?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ie maar niet de hele tijd praat over zn geile kontje dit en zijn strakke aarsje dat. Dat is viessss.
quote:ben ik in de bios geil ook nog komt er een jonge vent, kust me gewoon ik schrikken, potverdomme kom ik al ga morgen wel weer shits happend
quote:hoi tessa
als jij degene bent zoals jeje omschrijft in het rood dan heb ik jou (jullie) gezien. erzat een man naast je die je nog ff tussen je benen zat en borsten. ik heb nog ff getwijfeld om je aante raken maar weet niet of het wel mocht.
hoop je nog een keer te treffen daar.
xx martijn
Wil je niet eens wetenquote:
Ik bespeur hier een ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gezellig filmpje kijken en dan nog even de gloryhole in.
Sorrie wei konden efen niet want zei was ongusteldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef Oksel het volgende:
wij komen net bij de bios vandaan. het was er druk. voornamelijk mannen. wij waren als stel alleen. zijn daarom prive cabine ingelopen.
Wel jammer van de stellen die melden dat zij komen maar het uiteindelijk laten afweten.
Oh tof. Ga ik ook een keer doen!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef Oksel het volgende:
CINEMA NL
Is een site voor iedereen van 18 tot 101 jaar oud.Vrouwen, mannen, stellen , het ros lesbos, homos , iedereen met zijn eigen erotische geaardheid is welkom , in gastenboek u kunt uw eigen ervaringen schrijven . Natuurlijk kunt u ook zo onverwacht aankomen. Er is altijd wat loos aan de Bornerbroeksestraat 28 z te Almelo. Stellen gratis doorlopende voorstellingen.
Mooi gratis biosje pikken dus binnenkort.
Je weet dat je vanuit het niets aangeraakt kan worden he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh tof. Ga ik ook een keer doen!!!
Oh echt? :/quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat je vanuit het niets aangeraakt kan worden he?
Hehe nee no kidding. Dat mag toch niet zomaar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, jij bent wel het type dat dat soort dingen lekker vind, das waar.
Als je daar komt gaan mannen er van uit dat je dat lekker vindt. Dus die zullen letterlijk en figuurlijk hun kans grijpen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe nee no kidding. Dat mag toch niet zomaar?
Weer eens iets heel anders dan the Wizard of Oz.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef Oksel het volgende:
Sexbiosmeet.
In 1 keer die heeeeeeeeeele toko vol
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
'Gezellig' filmpje kijken met de meneer op het stoeltje naast je en dan nog even een privécabine in, of je paal laten leegzuigen door een meneer aan de andere kant van de gloryhole.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die hier om de hoek verkoopt videobanden. VIDEOBANDEN!!!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gezellig filmpje kijken en dan nog even de gloryhole in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |