Nee hoor. Als ie maar niet de hele tijd praat over zn geile kontje dit en zijn strakke aarsje dat. Dat is viessss.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef Speedo-drager het volgende:
Dus je bent het wel met me eens dat er niets mis mee is, als een man analen speeltjes heeft?
Hihiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ie maar niet de hele tijd praat over zn geile kontje dit en zijn strakke aarsje dat. Dat is viessss.
Met wat voor mannen ga jij om?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ie maar niet de hele tijd praat over zn geile kontje dit en zijn strakke aarsje dat. Dat is viessss.
quote:ben ik in de bios geil ook nog komt er een jonge vent, kust me gewoon ik schrikken, potverdomme kom ik al ga morgen wel weer shits happend
quote:hoi tessa
als jij degene bent zoals jeje omschrijft in het rood dan heb ik jou (jullie) gezien. erzat een man naast je die je nog ff tussen je benen zat en borsten. ik heb nog ff getwijfeld om je aante raken maar weet niet of het wel mocht.
hoop je nog een keer te treffen daar.
xx martijn
Wil je niet eens wetenquote:
Ik bespeur hier een ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gezellig filmpje kijken en dan nog even de gloryhole in.
Sorrie wei konden efen niet want zei was ongusteldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef Oksel het volgende:
wij komen net bij de bios vandaan. het was er druk. voornamelijk mannen. wij waren als stel alleen. zijn daarom prive cabine ingelopen.
Wel jammer van de stellen die melden dat zij komen maar het uiteindelijk laten afweten.
Oh tof. Ga ik ook een keer doen!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef Oksel het volgende:
CINEMA NL
Is een site voor iedereen van 18 tot 101 jaar oud.Vrouwen, mannen, stellen , het ros lesbos, homos , iedereen met zijn eigen erotische geaardheid is welkom , in gastenboek u kunt uw eigen ervaringen schrijven . Natuurlijk kunt u ook zo onverwacht aankomen. Er is altijd wat loos aan de Bornerbroeksestraat 28 z te Almelo. Stellen gratis doorlopende voorstellingen.
Mooi gratis biosje pikken dus binnenkort.
Je weet dat je vanuit het niets aangeraakt kan worden he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh tof. Ga ik ook een keer doen!!!
Oh echt? :/quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat je vanuit het niets aangeraakt kan worden he?
Hehe nee no kidding. Dat mag toch niet zomaar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, jij bent wel het type dat dat soort dingen lekker vind, das waar.
Als je daar komt gaan mannen er van uit dat je dat lekker vindt. Dus die zullen letterlijk en figuurlijk hun kans grijpen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe nee no kidding. Dat mag toch niet zomaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |