Heeft toch met hemelvaart te maken, is al tijden op die dagquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar de kaarten zijn nog niet verkocht, maar weet niet of ze al de beveiliging geregeld hebben ofnie.
[..]
Ja maar is gewoon niet goed voor ons imago. PSV heeft iedereen nu tegen zich, dus je moet soms je plaats kennen.
Die staan nog niet vast.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat die niet verplaatst worden, de KNVB laat zich toch zeker de les niet lezen door 2 van die prutsclubs?!?!
*Stadion Feyenoord.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die staan nog niet vast.
Maar De Kuip en de gemeente Rotterdam hebben die datum wel al geruime tijd vast staan.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-02-2013 om 10:21:55Officieel: PSV accepteert schorsing #Lens reageer retweet
Hebben we dat gezeur ook gehad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-02-2013 om 10:21:55Officieel: PSV accepteert schorsing #Lens reageer retweet
3 wedstrijden voor dat incident en 1 wedstrijd omdat hij 5 gele kaarten heeft gekregen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel schorsing eigenlijk?#durftevragen
PEC uit (vandaag)quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel schorsing eigenlijk?#durftevragen
En Verhoek en KKK Immers?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PEC uit (vandaag)
VVV thuis
SCH uit
RKC uit
Zo baas dat ze nooit mogen spelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Bazen.![]()
![]()
Maar waarom gaan ze nu al naar Zwolle? Is dat niet te vroeg? #durftevragen.
[..]
3 wedstrijden voor dat incident en 1 wedstrijd omdat hij 5 gele kaarten heeft gekregen.
Krijgen ook niets en terecht.quote:
#ExitAdvokut.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo baas dat ze nooit mogen spelen
Hopelijk nu wel met die schorsingenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo baas dat ze nooit mogen spelen
Contract tot 2017, laat maar komen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat als Mertens nog een jaar blijft dat Depay weg gaat.
Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat als Mertens nog een jaar blijft dat Depay weg gaat.
RKC thuis trouwens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PEC uit (vandaag)
VVV thuis
SCH uit
RKC uit
twitter:PSV twitterde op woensdag 27-02-2013 om 09:21:17PSV A1 speelt in Turkije om 17.00 uur Nederlandse tijd in de achtste finales @NextGenSeries tegen CSKA Moskou. Succes boys! #psv reageer retweet
Leuk jong Marokko tegen jong Brazilie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:PSV twitterde op woensdag 27-02-2013 om 09:21:17PSV A1 speelt in Turkije om 17.00 uur Nederlandse tijd in de achtste finales @NextGenSeries tegen CSKA Moskou. Succes boys! #psv reageer retweet
Oh, dan is het goed, AZ en PEC kunnen natuurlijk helemaal geen belang meer hebben bij wat er gebeurt in de laatste speelrondequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
De halve finales moeten nog gespeeld worden, kan ook nog PEC-AZ worden
Nee maar er moet ook weer niet te dramatisch over gedaan worden, alsof profvoetballers opeens niet meer binnen 3 dagen weer een wedstrijd kunnen spelen en als Ajax en PSV allebei de finale spelen en ook nog eens om plek 1 zouden strijden op die laatste speeldag hebben ze hetzelfde nadeel toch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed, AZ en PEC kunnen natuurlijk helemaal geen belang meer hebben bij wat er gebeurt in de laatste speelronde
En eventuele derden hebben hetzelfde voordeel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar er moet ook weer niet te dramatisch over gedaan worden, alsof profvoetballers opeens niet meer binnen 3 dagen weer een wedstrijd kunnen spelen en als Ajax en PSV allebei de finale spelen en ook nog eens om plek 1 zouden strijden op die laatste speeldag hebben ze hetzelfde nadeel toch.
Versteegrobje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef tammepiet het volgende:
PSV akkoord met 3 duels.
Vvv, heerenveen, rkc.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-02-2013 om 14:01:20#Matavz en #Locadia, spits 1 en spits 2 van #PSV, zijn met lichte griepverschijnselen in hotel Zwolle gearriveerd. Gevolg? Afwachten #pecpsv reageer retweet
Lens erin! Ohnee wacht, ik hoor net vers van de pers dat de schorsing geaccepteerd is door PSV en Lens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-02-2013 om 14:01:20#Matavz en #Locadia, spits 1 en spits 2 van #PSV, zijn met lichte griepverschijnselen in hotel Zwolle gearriveerd. Gevolg? Afwachten #pecpsv reageer retweet
Mooi man
3 wedstrijden toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lens erin! Ohnee wacht, ik hoor net vers van de pers dat de schorsing geaccepteerd is door PSV en Lens.
ik weet alleen niet of lens dat zomaar accepteertquote:
Misschien kan hij dan uit woede dan gewoon iemand aanvliegen omdat het toch al een gare randdebiel is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef Cara het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of lens dat zomaar accepteert
In quarantaine graag, voordat ze de rest van de selectie aansteken. Opstellen lijkt me uit den boze.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi man
4-4-2 met Engelaar dan maar lijkt mijquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In quarantaine graag, voordat ze de rest van de selectie aansteken. Opstellen lijkt me uit den boze.
Ik acht dat niet onmogelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef xSoDx het volgende:
Pec en Az door, uiteindelijk pec die europa in gaat
Zou een leuke stunt zijn iig, psv/ajax spelen toch wel europees, en de beker stelt voor beide teams niet super veel voor..quote:
PEC in Europa lijkt mij toch echt niks, AZ zou ik geen moeite mee hebben. Die kunnen eventueel nog wel een keertje een partijtje winnen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Zou een leuke stunt zijn iig, psv/ajax spelen toch wel europees, en de beker stelt voor beide teams niet super veel voor..
Zonde. Was een mooie kans voor Locadia om eens een hele pot met het eerste te spelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi man
Ja bij de kleine clubjes is het dan wel een meesterlijk feestquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef xSoDx het volgende:
True, maar voor pec zou het dan wel weer geweldig zijn
En ik gun het pec meer dan die kaasboeren
Feyenoord was ook bagger, kan bij az ook gebeuren
Hopelijk toch Locadia in de basis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi man
Dus dat, bv een Pec - Liverpoolquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:30 schreef SMMR het volgende:
[..]
Ja bij de kleine clubjes is het dan wel een meesterlijk feest
twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 27-02-2013 om 16:14:42TEAM NEWS: PSV XI - Verstappen, Brenet, Koch, Hendrix, Heesakkers, Horsten, van Overbeek, Leemans, Antonio, Vloet, Bakkali reageer retweet
twitter:psvnetwerk twitterde op woensdag 27-02-2013 om 17:16:55RT @thijsslegers: #matavz te grieperig om te spelen. #locadia start. #Wijnaldum rechtsbuiten. Middenveld #hiljemark #bommel en #strootman. reageer retweet
Verdediging hetzelfde?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:psvnetwerk twitterde op woensdag 27-02-2013 om 17:16:55RT @thijsslegers: #matavz te grieperig om te spelen. #locadia start. #Wijnaldum rechtsbuiten. Middenveld #hiljemark #bommel en #strootman. reageer retweet
Met Hutch op rechts denk ik jaquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk toch Locadia in de basis.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Er was toch geen return?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt wel goed, in Eindhoven gewoon keihard terugslaan.
Serieus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er was toch geen return?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met Hutch op rechts denk ik ja
Klopt. Joden thuis uitgeschakeld door Aston Villa.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er was toch geen return?
Raar dat hij met hem begint dan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:47 schreef tompsv18 het volgende:
Locadia heeft gister al 45 minuten gespeeld en is grieperig, zal dus in de tweede helft wel snel vervangen worden gok ik zo.
Tja, Matavz is er niet bij omdat hij ook grieperig is. Lens geschorst, Narsingh geblesseerd en voor Toivonen komt het nog te vroeg. Geen idee wie je anders moet opstellen danquote:
Voor de persoon met wie hij gewisseld wordt in de tweede helft?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, Matavz is er niet bij omdat hij ook grieperig is. Lens geschorst, Narsingh geblesseerd en voor Toivonen komt het nog te vroeg. Geen idee wie je anders moet opstellen dan
Ik doe ook maar een gok. Depay misschien, maar dat is totaal geen spits.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de persoon met wie hij gewisseld wordt in de tweede helft?
Toivonen misschien?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik doe ook maar een gok. Depay misschien, maar dat is totaal geen spits.
Mwah, vleugelspitsen kunnen over het algemeen best in de spits spelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik doe ook maar een gok. Depay misschien, maar dat is totaal geen spits.
Okéquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zit nog niet bij de wedstrijdselectie.
Okéquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft gisteren al 60 minuten mee gedaan.
Altijd handig om er een te hebbenquote:
Inderdaad, die kan er geen reet van.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je geen fan van hem bent.
Raar dat de Stroot kan spelen, die had toch een schorsing?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je geen fan van hem bent.
In de Eredivisie ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar dat de Stroot kan spelen, die had toch een schorsing?
Tegen VVV ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar dat de Stroot kan spelen, die had toch een schorsing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |