Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat als Mertens nog een jaar blijft dat Depay weg gaat.
RKC thuis trouwens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PEC uit (vandaag)
VVV thuis
SCH uit
RKC uit
twitter:PSV twitterde op woensdag 27-02-2013 om 09:21:17PSV A1 speelt in Turkije om 17.00 uur Nederlandse tijd in de achtste finales @NextGenSeries tegen CSKA Moskou. Succes boys! #psv reageer retweet
Leuk jong Marokko tegen jong Brazilie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:PSV twitterde op woensdag 27-02-2013 om 09:21:17PSV A1 speelt in Turkije om 17.00 uur Nederlandse tijd in de achtste finales @NextGenSeries tegen CSKA Moskou. Succes boys! #psv reageer retweet
Oh, dan is het goed, AZ en PEC kunnen natuurlijk helemaal geen belang meer hebben bij wat er gebeurt in de laatste speelrondequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
De halve finales moeten nog gespeeld worden, kan ook nog PEC-AZ worden
Nee maar er moet ook weer niet te dramatisch over gedaan worden, alsof profvoetballers opeens niet meer binnen 3 dagen weer een wedstrijd kunnen spelen en als Ajax en PSV allebei de finale spelen en ook nog eens om plek 1 zouden strijden op die laatste speeldag hebben ze hetzelfde nadeel toch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed, AZ en PEC kunnen natuurlijk helemaal geen belang meer hebben bij wat er gebeurt in de laatste speelronde
En eventuele derden hebben hetzelfde voordeel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar er moet ook weer niet te dramatisch over gedaan worden, alsof profvoetballers opeens niet meer binnen 3 dagen weer een wedstrijd kunnen spelen en als Ajax en PSV allebei de finale spelen en ook nog eens om plek 1 zouden strijden op die laatste speeldag hebben ze hetzelfde nadeel toch.
Versteegrobje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef tammepiet het volgende:
PSV akkoord met 3 duels.
Vvv, heerenveen, rkc.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-02-2013 om 14:01:20#Matavz en #Locadia, spits 1 en spits 2 van #PSV, zijn met lichte griepverschijnselen in hotel Zwolle gearriveerd. Gevolg? Afwachten #pecpsv reageer retweet
Lens erin! Ohnee wacht, ik hoor net vers van de pers dat de schorsing geaccepteerd is door PSV en Lens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-02-2013 om 14:01:20#Matavz en #Locadia, spits 1 en spits 2 van #PSV, zijn met lichte griepverschijnselen in hotel Zwolle gearriveerd. Gevolg? Afwachten #pecpsv reageer retweet
Mooi man
3 wedstrijden toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lens erin! Ohnee wacht, ik hoor net vers van de pers dat de schorsing geaccepteerd is door PSV en Lens.
ik weet alleen niet of lens dat zomaar accepteertquote:
Misschien kan hij dan uit woede dan gewoon iemand aanvliegen omdat het toch al een gare randdebiel is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:53 schreef Cara het volgende:
[..]
ik weet alleen niet of lens dat zomaar accepteert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |