Raar dat hij met hem begint dan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:47 schreef tompsv18 het volgende:
Locadia heeft gister al 45 minuten gespeeld en is grieperig, zal dus in de tweede helft wel snel vervangen worden gok ik zo.
Tja, Matavz is er niet bij omdat hij ook grieperig is. Lens geschorst, Narsingh geblesseerd en voor Toivonen komt het nog te vroeg. Geen idee wie je anders moet opstellen danquote:
Voor de persoon met wie hij gewisseld wordt in de tweede helft?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, Matavz is er niet bij omdat hij ook grieperig is. Lens geschorst, Narsingh geblesseerd en voor Toivonen komt het nog te vroeg. Geen idee wie je anders moet opstellen dan
Ik doe ook maar een gok. Depay misschien, maar dat is totaal geen spits.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de persoon met wie hij gewisseld wordt in de tweede helft?
Toivonen misschien?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik doe ook maar een gok. Depay misschien, maar dat is totaal geen spits.
Mwah, vleugelspitsen kunnen over het algemeen best in de spits spelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik doe ook maar een gok. Depay misschien, maar dat is totaal geen spits.
Okéquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zit nog niet bij de wedstrijdselectie.
Okéquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft gisteren al 60 minuten mee gedaan.
Altijd handig om er een te hebbenquote:
Inderdaad, die kan er geen reet van.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je geen fan van hem bent.
Raar dat de Stroot kan spelen, die had toch een schorsing?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je geen fan van hem bent.
In de Eredivisie ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar dat de Stroot kan spelen, die had toch een schorsing?
Tegen VVV ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raar dat de Stroot kan spelen, die had toch een schorsing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |