abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:15:14 #101
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_123670804
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 01:49 schreef Glijdt_licht het volgende:

Heb ook vrienden van 24+ die nog maagd zijn, hun keuze, en daar heb ik niks over te zeggen.
Ja maar.. ja maar.. je laat anderen in hun waarde. Dat kan hier niet, straks ontploft fok nog :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_123687191
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 01:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ikzelf vind niks raar, behalve vóór je 15e...
Voor je 15e maagd zijn kan inderdaad echt niet meer.
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:17:13 #103
392060 PhotoandGrime
Vliegende Limburger
pi_123694288
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 02:58 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Volgens mij ligt de leeftijd van vmbo'ers gewoon laag.
Wij hadden een school met twee gebouwen, een havo/vwo gedeelte en een vmbo gedeelte. Ik heb op beiden kanten gezeten, en die aanname die ik van jou hoor, dat dachten ook veel mensen toen, in combinatie met 'Vmbo'ers zijn veel losser en hebben veel meer seks op jonge leeftijd' (Het bekende vooroordeel 'De jongens zijn players en de meisjes zijn sletten' heb ik vaak langs horen komen)/
Ik heb toch wel even wat anders gezien.

Op het vmbo gedeelte zag je vanaf 14-17 jaar bij ons meer mensen een vaste relatie hebben met iemand (langer dan anderhalf jaar), en in die periode ontmaagd werden, terwijl op het havo/vwo gedeelte 'echt vaste verkering' een stuk minder was (natuurlijk zijn er uitzonderingen), en er regelmatig vage verhalen waren over wie er nu weer eens na een feestje ontmaagd was na een week verkering, waar daarna geen vaste relatie uitkwam.

De leeftijd van ontmaagding leek niet echt veel verschillend op beiden niveaus, maar wel hoe serieus een relatie werd genomen. Ik was hier zelf heel verbaasd over, omdat ik er ook een vooroordeel over had.

Nou kan dit natuurlijk ook per school liggen, maar bij mij was dat in ieder geval wel zo.
Ik joetjoep en schiet mensen als hobby.
pi_123695033
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:17 schreef PhotoandGrime het volgende:

[..]

Wij hadden een school met twee gebouwen, een havo/vwo gedeelte en een vmbo gedeelte. Ik heb op beiden kanten gezeten, en die aanname die ik van jou hoor, dat dachten ook veel mensen toen, in combinatie met 'Vmbo'ers zijn veel losser en hebben veel meer seks op jonge leeftijd' (Het bekende vooroordeel 'De jongens zijn players en de meisjes zijn sletten' heb ik vaak langs horen komen)/

Op het vmbo gedeelte zag je vanaf 14-17 jaar bij ons meer mensen een vaste relatie hebben met iemand (langer dan anderhalf jaar), en in die periode ontmaagd werden, terwijl op het havo/vwo gedeelte 'echt vaste verkering' een stuk minder was (natuurlijk zijn er uitzonderingen), en er regelmatig vage verhalen waren over wie er nu weer eens na een feestje ontmaagd was na een week verkering, waar daarna geen vaste relatie uitkwam.

De leeftijd van ontmaagding leek niet echt veel verschillend op beiden niveaus, maar wel hoe serieus een relatie werd genomen. Ik was hier zelf heel verbaasd over, omdat ik er ook een vooroordeel over had.

Nou kan dit natuurlijk ook per school liggen, maar bij mij was dat in ieder geval wel zo.
Oké, fijn dat je dit deelt. Misschien ben in toch enigszins bevooroordeeld. :{
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:55:04 #105
392060 PhotoandGrime
Vliegende Limburger
pi_123695146
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:50 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Oké, fijn dat je dit deelt. Misschien ben in toch enigszins bevooroordeeld. :{
Hogere opleiding staat tegenwoordig echt niet meer gelijk aan minder snel de bloemetjes buiten zetten. Als ik zie wat alle hbo/uni studenten voor updates en foto's posten op facebook enzo.. En de veranderingen per jaar qua relatiestatus.. Nou :P
Ik joetjoep en schiet mensen als hobby.
pi_123695308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef PhotoandGrime het volgende:

[..]

Hogere opleiding staat tegenwoordig echt niet meer gelijk aan minder snel de bloemetjes buiten zetten. Als ik zie wat alle hbo/uni studenten voor updates en foto's posten op facebook enzo.. En de veranderingen per jaar qua relatiestatus.. Nou :P
Ja, daarbij speelt het ook een rol dat mbo-studenten eerder een serieus leven willen lijden. Dus inderdaad eerder serieuze relaties, eerder huisje boompje beestje. Het is denk ik niet zozeer veranderd met de oude situatie, alleen misschien wel meer zichtbaar met de komst van het internet.
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:05:13 #107
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_123707728
Ik ken ze van
27, 25, 24, 23 (binnenkort 24), 23, 21 en een hele reeks van 20 en lager.

Het is enkel raar als je er zelf een probleem van maakt.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Geloof is een reden, de rest zijn excuses.
:')

Nooit de juiste tegengekomen, slechte ervaringen en trauma's, niet lang genoeg op 1 plek blijven om een relatie te kunnen opbouwen.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_123713076
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:05 schreef Tanin het volgende:
Ik ken ze van
27, 25, 24, 23 (binnenkort 24), 23, 21 en een hele reeks van 20 en lager.

[..]

:')

Nooit de juiste tegengekomen, slechte ervaringen en trauma's, niet lang genoeg op 1 plek blijven om een relatie te kunnen opbouwen.
Misschien moet je eens van vriendengroep wisselen :')
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:06:36 #109
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_123719016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:17 schreef PhotoandGrime het volgende:

[..]

Dit was op mijn school ook zo. VWO'ers zijn de grootste sletten. :Y
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:21:26 #110
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_123723766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens van vriendengroep wisselen :')
Waarom?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:43:27 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123725171
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:21 schreef Tanin het volgende:

[..]

Waarom?
Hij is aan het trollen ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:45:01 #112
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_123725249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, maar als ie nou nog grappig was, of er nog enige logica achter zou zitten... :')
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:45:43 #113
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123725290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ja, maar als ie nou nog grappig was, of er nog enige logica achter zou zitten... :')
Ach ja, zo zijn sommige. Beetje stoer doen over van alles en nog wat.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_123726354
Als je 't mij vraagd, worden de meeste jongeren zo'n 5 jaar later ontmaagd dan ze in gezelschap beweren. :P
pi_123728829
Jaartje of zes.. tenminste dat zij mn oom toen die bij mij in bed kwam slapen
pi_123742014
hoezo iets raar vinden......???????

iedereen is anders en iedereen heeft zijn eigen motivatie en keuzens.

als jij het bewaren wil totdat je getrouwd ben, who cares.
als je er geen zin in hebt, of geen vriendin hebt, who cares.
kijk ik kan je wel zeggen dat je wat mist.
maar
ik snap echt niet dat het een status is, of iemand wel of niet ontmaagd is, echt wtf.

niemand is normaal, en er bestaat geen gemiddelde, doe wat jij wil, niet wat een ander normaal "denkt te" vinden.
No idea
pi_123742027
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:05 schreef Tanin het volgende:
pi_123742124
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Maagd zijn is imo nooit raar als je de juiste persoon nog niet hebt gevonden.
Je moet het doen wanneer je er klaar voor bent en niet wanneer het volgens de "maatschappij" wel of niet "normaal" is om ontmaagd te worden.
Dit ja. Al kijk ik eerlijk gezegd wel raar op als je 20+ en nog maagd bent :@
pi_123742286
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:58 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Dit ja. Al kijk ik eerlijk gezegd wel raar op als je 20+ en nog maagd bent :@
News flash=D
iedereen is anders opgevoed, iedereen kijkt er anders tegenaan.
en dat jij het raar vind, komt ook omdat je in een andere situatie leeft(wat heel vreemd zou zijn als dat niet zo is).
No idea
pi_123745490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef Tanin het volgende:

[..]

Nee, ben serieus.
pi_123749100
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:03 schreef Williambrons het volgende:

[..]

News flash=D
iedereen is anders opgevoed, iedereen kijkt er anders tegenaan.
en dat jij het raar vind, komt ook omdat je in een andere situatie leeft(wat heel vreemd zou zijn als dat niet zo is).
Wow bedankt voor deze nuttige informatie dit had ik zelf niet kunnen verzinnen }:| Ik kijk raar op omdat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die na zijn 20e nog maagd was, zelfde als ik raar op zou kijken als ik iemand zou tegen komen die op zijn 12e al ontmaagd was.
pi_123753934
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Wow bedankt voor deze nuttige informatie dit had ik zelf niet kunnen verzinnen }:| Ik kijk raar op omdat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die na zijn 20e nog maagd was, zelfde als ik raar op zou kijken als ik iemand zou tegen komen die op zijn 12e al ontmaagd was.
Ik was 23, en toen ik vertelde dat ik 't voor het eerst gedaan had, hoorde ik (1 voor 1 over de dagen erna, niet direct in de groep) van ongeveer de helft van m'n vriendenkring dat zij ook pas heel kort geleden ontmaagd waren, of nog steeds niet... terwijl ik tot dat moment dacht dat ik een grote uitzondering was, echt super-laat. Vandaar mijn opmerking hier boven "Als je 't mij vraagt, worden de meeste jongeren zo'n 5 jaar later ontmaagd dan ze in gezelschap beweren. :P" Ik ben benieuwd hoeveel van jouw vrienden en kennissen *echt* voor hun 20ste ontmaagd zijn. :+
pi_123756235
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:47 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ik was 23, en toen ik vertelde dat ik 't voor het eerst gedaan had, hoorde ik (1 voor 1 over de dagen erna, niet direct in de groep) van ongeveer de helft van m'n vriendenkring dat zij ook pas heel kort geleden ontmaagd waren, of nog steeds niet... terwijl ik tot dat moment dacht dat ik een grote uitzondering was, echt super-laat. Vandaar mijn opmerking hier boven "Als je 't mij vraagt, worden de meeste jongeren zo'n 5 jaar later ontmaagd dan ze in gezelschap beweren. :P" Ik ben benieuwd hoeveel van jouw vrienden en kennissen *echt* voor hun 20ste ontmaagd zijn. :+
9/10 zijn ontmaagd tijdens een lange relatie dus ik betwijfel of ze daar over logen :')
pi_123756990
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:50 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

9/10 zijn ontmaagd tijdens een lange relatie dus ik betwijfel of ze daar over logen :')
En dat vind ik nu weer vroeg, dan heb je inderdaad een heel andere vriendenkring dan ik. In mijn vriendenkring was er nog bijna niemand die op z'n 20ste al een langdurige relatie had, wel vrienden/verkering enzo maar echt langdurige relatie, pas tweede helft 20 of later.
pi_123757486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:12 schreef Sheriam het volgende:

[..]

En dat vind ik nu weer vroeg, dan heb je inderdaad een heel andere vriendenkring dan ik. In mijn vriendenkring was er nog bijna niemand die op z'n 20ste al een langdurige relatie had, wel vrienden/verkering enzo maar echt langdurige relatie, pas tweede helft 20 of later.
Klinkt inderdaad als een wat introverte groep mensen of zo stel ik mij dat nu een beetje voor :+
pi_123766661
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad als een wat introverte groep mensen of zo stel ik mij dat nu een beetje voor :+
Nee, een groot deel was/is juist heel extrovert, grote vriendenkring, vrijbuiter, enzovoort, en gewoon geen zin zich te binden in een vaste relatie, zeker niet zo jong al. Maar juist omdat ze zo outgoing waren dacht iedereen van elkaar dat ze ook wel eens met iemand in bed gedoken waren, geen probleem, alles kan en mag enzo.... maar in de praktijk bleek dus dat velen wat 'kan' en 'mag' toch zelf niet doen :D
Als we allemaal introverten waren geweest, had de geschatte leeftijd niet zoveel jonger gelegen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')