Ik ben zelf net 18, maar al jaren geen maagd meer. Ik heb vrienden die dat nog wel zijn en die lach ik ook altijd weer keihard uit als dit onderwerp ter sprake komt. Echt triest. Je ziet ook wel aan ze waarom ze maagd zijn egt kneusjes zijn het.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:17 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je deze leeftijden nog lang niet genaderd bent, maar je maakt nogal een drama van een of twee jaar. Als je later groot bent kom je er achter dat 2 jaar verschil op een (opgroeiend) mensenleven niets is.
Hahahhahahhahahahahahaha wij moeten echt een reunie doen volgend jaar met onze gymnasiumbrugklasquote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik ben zelf net 18, maar al jaren geen maagd meer. Ik heb vrienden die dat nog wel zijn en die lach ik ook altijd weer keihard uit als dit onderwerp ter sprake komt. Echt triest. Je ziet ook wel aan ze waarom ze maagd zijn egt kneusjes zijn het.
maagd gespotquote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik ben zelf net 18, maar al jaren geen maagd meer. Ik heb vrienden die dat nog wel zijn en die lach ik ook altijd weer keihard uit als dit onderwerp ter sprake komt. Echt triest. Je ziet ook wel aan ze waarom ze maagd zijn egt kneusjes zijn het.
Als jij je vrienden zo behandelt had ik ze allang laten ontmaagden door jouw anusje. En nee ik ben geen maagdquote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
wel tijdf om te fappen zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:56 schreef HRF_Makkum het volgende:
Ik ben al 19 en nog steeds maagd hoor.
Te druk met mijn studie, maar dat is niet het grootste probleem. Ik ben gewoon te onaantrekkelijk voor meiden uit de 21ste eeuw. Niemand heeft mij ooit leuk gevonden, komt het door mij?
Zelfs op fok valt wat neukbaars te regelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef HRF_Makkum het volgende:
Fok heeft uiteraard geen oplossing voor mij. Maakt niet uit joh, ik heb er nog geen last van.
Truste
Ze zal je ook wel pijpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:10 schreef HRF_Makkum het volgende:
Het gaat niet om vrijen, maar andere dingen...
ligt denk ik eerder aan alfa beta dan aan mbo, hbo of woquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:28 schreef cupcake33 het volgende:
[..]
Hmm ja ongeveer wel ja. Al kan ik me voorstellen dat de leeftijd van wo'ers hoger ligt, als je op de middelbare school geen partner had gevonden en tijdens of na de studie wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |