Beetje vreemd om dat zo te zeggen, wie ben jij om daar over te oordelen? Stuart bijvoorbeeld, user hier die ook wel in de JNG SC is te vinden, die wil ook wachten met seks tot na het huwelijk uit respect voor de vrouw. Waarom is geloof wel een reden, maar dat niet? Ik vind dat een betere reden dan 'het geloof' om heel eerlijk te zijn. En ach, zelfs als het excuses zijn, wat is daar erg aan? Er zijn vast mensen die excuses bedenken om geen seks te hebben, als zij dat graag willen, laat ze dan lekker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Geloof is een reden, de rest zijn excuses.
Ik heb al iets gezegd maar er werd niet op geregeerd :"(quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
JNG / Vanaf welke leeftijd is maagd zijn raar?
discussier mee
Ik vind het bij geen enkele leeftijd raar eigenlijk. Wie ben ik om te oordelen voor en over een ander of om te bepalen wanneer een ander seks 'moet' hebben? Het zijn persoonlijke keuzes om wat voor reden dan ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:19 schreef cupcake33 het volgende:
Als je een jaar of 20 bent en je zegt dat je maagd bent lacht iedereen je uit. Een ander gelooft je al niet als je boven de 14 jaar bent.
Vanaf welke leeftijd vind jij het raar? Graag met onderbouwing!
Laat je toch niet zo trollen, Msacrasje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef msacras het volgende:
Ik vind het vreemd dat mensen het 'sneu' vinden als je op je 18e-20e nog niet ontmaagd bent.
Ben je nog maagd?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef msacras het volgende:
Ik vind het vreemd dat mensen het 'sneu' vinden als je op je 18e-20e nog niet ontmaagd bent. Seks is iets wat toch gekoppeld is aan liefde, is dat dan helemaal niet meer belangrijk? Natuurlijk heb je one night stands, maar je eerste keer doe je toch zeker wel met iemand van wie je houdt, en niet in een one night stand. En als je op je 20e nog nooit een dusdanig serieuze relatie hebt gehad dat je seks hebt, dan vind ik het vrij logisch als je nog maagd ben op die leeftijd. Ik vind het sneuer als je je eerste keer gewoon met een random persoon doet zodat je er maar geen maagd meer bent dan als je er wat langer mee wacht maar het dan wel met de juiste persoon doet.
Ik laat ze ook, als ze zichzelf graag voor de gek houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Beetje vreemd om dat zo te zeggen, wie ben jij om daar over te oordelen? Stuart bijvoorbeeld, user hier die ook wel in de JNG SC is te vinden, die wil ook wachten met seks tot na het huwelijk uit respect voor de vrouw. Waarom is geloof wel een reden, maar dat niet? Ik vind dat een betere reden dan 'het geloof' om heel eerlijk te zijn. En ach, zelfs als het excuses zijn, wat is daar erg aan? Er zijn vast mensen die excuses bedenken om geen seks te hebben, als zij dat graag willen, laat ze dan lekker.
Ja, wat msacras zegt, of bijvoorbeeld als iemand het niet wil vanwege zijn seksualiteit; als iemand aseksueel is.quote:
Dit inderdaad, leeftijd is slechts een getal. Er zijn veel belangrijkere dingen in de afweging om wel of geen maagd te blijven/zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Maagd zijn is imo nooit raar als je de juiste persoon nog niet hebt gevonden.
Je moet het doen wanneer je er klaar voor bent en niet wanneer het volgens de "maatschappij" wel of niet "normaal" is om ontmaagd te worden.
Er zijn mensen die dat serieus vinden hoor faalusertjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo trollen, Msacrasje.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
als je op je 14de nog steeds maagd bent dan hoor je er so totally niet meer bij.
Nou, een man kan best op iets oudere leeftijd (zeg tot 40) nog prima een gezin beginnen hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:50 schreef Horror het volgende:
Eigenlijk maakt het helemaal niet uit, of je seks hebt in het leven of niet. Zolang je maar gelukkig bent en je hart volgt. Als je erg oud bent, zo rond de 90 jaar of ouder ga je ook dood. Dus dan maakt het eigenlijk helemaal niet uit of je ooit seks hebt gehad of niet. Je wordt naakt geboren en je gaat naakt dood zeggen ze wel eens. Dat betekent dat je met niks word geboren, en ook met niks sterft. Wat maakt het eigenlijk uit, of je ooit seks hebt in je leven? Wat maakt het uit of je de ware vind of niet? Het belangrijkste is gewoon dat je een leuk en goed leven leidt, en dat je gelukkig bent met jezelf ondanks dat je maagd bent of niet. En je kan ook prima gelukkig zijn zonder een echtgenoot, of een vrouw/man waar je van houdt.
Maar, als je een gezin zou willen stichten ( door middel van kinderen krijgen ) zou ik zeggen dat je het dan tussen de leeftijd van 18 en 30 jaar zou moeten doen. Aangezien dat de beste leeftijd is en dat is ook het hoogste punt van je leven, na je de 30ste levensjaar begin je namenlijk al met aftakelen. Dus het beste is om het dan te doen, tenzei je geen gezin wilt of de ware nog niet hebt gevonden.
Je klinkt alsof je deze leeftijden nog lang niet genaderd bent, maar je maakt nogal een drama van een of twee jaar. Als je later groot bent kom je er achter dat 2 jaar verschil op een (opgroeiend) mensenleven niets is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Eens, alhoewel 20 wel wat meer dan 'apart' is. Ik zie het zo:
18: apart
19: zeer apart
20>: rare
Ik ben zelf net 18, maar al jaren geen maagd meer. Ik heb vrienden die dat nog wel zijn en die lach ik ook altijd weer keihard uit als dit onderwerp ter sprake komt. Echt triest. Je ziet ook wel aan ze waarom ze maagd zijn egt kneusjes zijn het.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:17 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je deze leeftijden nog lang niet genaderd bent, maar je maakt nogal een drama van een of twee jaar. Als je later groot bent kom je er achter dat 2 jaar verschil op een (opgroeiend) mensenleven niets is.
Hahahhahahhahahahahahaha wij moeten echt een reunie doen volgend jaar met onze gymnasiumbrugklasquote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik ben zelf net 18, maar al jaren geen maagd meer. Ik heb vrienden die dat nog wel zijn en die lach ik ook altijd weer keihard uit als dit onderwerp ter sprake komt. Echt triest. Je ziet ook wel aan ze waarom ze maagd zijn egt kneusjes zijn het.
maagd gespotquote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik ben zelf net 18, maar al jaren geen maagd meer. Ik heb vrienden die dat nog wel zijn en die lach ik ook altijd weer keihard uit als dit onderwerp ter sprake komt. Echt triest. Je ziet ook wel aan ze waarom ze maagd zijn egt kneusjes zijn het.
Als jij je vrienden zo behandelt had ik ze allang laten ontmaagden door jouw anusje. En nee ik ben geen maagdquote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
wel tijdf om te fappen zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:56 schreef HRF_Makkum het volgende:
Ik ben al 19 en nog steeds maagd hoor.
Te druk met mijn studie, maar dat is niet het grootste probleem. Ik ben gewoon te onaantrekkelijk voor meiden uit de 21ste eeuw. Niemand heeft mij ooit leuk gevonden, komt het door mij?
Zelfs op fok valt wat neukbaars te regelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:08 schreef HRF_Makkum het volgende:
Fok heeft uiteraard geen oplossing voor mij. Maakt niet uit joh, ik heb er nog geen last van.
Truste
Ze zal je ook wel pijpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:10 schreef HRF_Makkum het volgende:
Het gaat niet om vrijen, maar andere dingen...
ligt denk ik eerder aan alfa beta dan aan mbo, hbo of woquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:28 schreef cupcake33 het volgende:
[..]
Hmm ja ongeveer wel ja. Al kan ik me voorstellen dat de leeftijd van wo'ers hoger ligt, als je op de middelbare school geen partner had gevonden en tijdens of na de studie wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |