Hmm ja ongeveer wel ja. Al kan ik me voorstellen dat de leeftijd van wo'ers hoger ligt, als je op de middelbare school geen partner had gevonden en tijdens of na de studie wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:21 schreef Seam het volgende:
boven de 18 moet je wel ontmaagd zijn, wil je erbij horen. Laatst iemand gesproken van 21 die nog maagd was. Man man man wat heb ik toen gelachen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:21 schreef Seam het volgende:
boven de 18 moet je wel ontmaagd zijn, wil je erbij horen. Laatst iemand gesproken van 21 die nog maagd was. Man man man wat heb ik toen gelachen
Ik spreek regelmatig mensen met een IQ van < 80, maar helaas moet ik voornamelijk huilenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:21 schreef Seam het volgende:
Volgens mij ligt de leeftijd van vmbo'ers gewoon laag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:28 schreef cupcake33 het volgende:
[..]
Hmm ja ongeveer wel ja. Al kan ik me voorstellen dat de leeftijd van wo'ers hoger ligt, als je op de middelbare school geen partner had gevonden en tijdens of na de studie wel.
En wat zei je daarna tegen je ''vader''?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:21 schreef Seam het volgende:
Ja, je hebt dmquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:40 schreef Sowieso. het volgende:
Ik ben bijna 22, ik gok zo dat het nog wel een paar jaar gaat duren. Vind het niet raar - maar misschien denk ik daar anders over indien iemand interesse zou tonen.
Argo ben jij dit?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:35 schreef Aldo-MC het volgende:
Tot je getrouwd bent.
Mensen neuken teveel op te jonge leeftijd voor je het weet wordt je geconfronteerd met gevolgen die je je leven blijven achtervolgen.
Begin je nu ook al ik heb al een stuk of 3 andere lui waar men mij aan linkt van oud users (Ritmo, Luuk etc) nu weer Argoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |