kom maar langsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:40 schreef Sowieso. het volgende:
Ik ben bijna 22, ik gok zo dat het nog wel een paar jaar gaat duren. Vind het niet raar - maar misschien denk ik daar anders over indien iemand interesse zou tonen.
Doe mij maar géén maagd. Dat gefrummel en gepruts.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 03:56 schreef twiFight het volgende:
Alsof iemand uberhaupt last heeft van wanneer een ander ontmaagd is. Het is het aanmeten van een gevoel van status, doorgaans toegepast door mensen die beseffen dat ze eigenlijk niet zo veel voorstellen.
Wat een vreemde opvatting toch altijd, dat de eerste keer iets belangrijks en serieus is. Alsof het een moment is voor in het plakboek des levens, omdat het iets is wat je nooit meer over kan doen. Nou ja, klopt. Je kan je eerste keer niet over doen. So what?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:42 schreef msacras het volgende:
Ik vind het vreemd dat mensen het 'sneu' vinden als je op je 18e-20e nog niet ontmaagd bent. Seks is iets wat toch gekoppeld is aan liefde, is dat dan helemaal niet meer belangrijk? Natuurlijk heb je one night stands, maar je eerste keer doe je toch zeker wel met iemand van wie je houdt, en niet in een one night stand. En als je op je 20e nog nooit een dusdanig serieuze relatie hebt gehad dat je seks hebt, dan vind ik het vrij logisch als je nog maagd ben op die leeftijd. Ik vind het sneuer als je je eerste keer gewoon met een random persoon doet zodat je er maar geen maagd meer bent dan als je er wat langer mee wacht maar het dan wel met de juiste persoon doet.
Nee, misschien later niet nee, maar op het moment zelf toch zeker wel. Ik zeg niet letterlijk dat het iets belangrijks en serieus is, maar ik vind je eerste keer ook niet zomaar iets wat je maar zo snel mogelijk moet doen omdat je anders 'sneu' bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:19 schreef GoeieGriebels het volgende:
[..]
Wat een vreemde opvatting toch altijd, dat de eerste keer iets belangrijks en serieus is. Alsof het een moment is voor in het plakboek des levens, omdat het iets is wat je nooit meer over kan doen. Nou ja, klopt. Je kan je eerste keer niet over doen. So what?
Als je later in het leven fantastische seks hebt met de liefde van je leven geef je daar toch geen ene fuck meer om?
Ah, ja. Het is in ieder geval geen wedstrijdje. Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, misschien later niet nee, maar op het moment zelf toch zeker wel. Ik zeg niet letterlijk dat het iets belangrijks en serieus is, maar ik vind je eerste keer ook niet zomaar iets wat je maar zo snel mogelijk moet doen omdat je anders 'sneu' bent.
Hoe kan dat nu bewust zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 02:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Raar als in afwijkend? Ik denk dat het tegen de 25 echt raar begint te worden, maar als dat een bewuste keuzen is, is het niet erg natuurlijk. Anders even een prostituee regelen, haha.
Het kan toch? Er zijn mensen die bewust geen seks hebben. Omdat ze het willen bewaren tot na het huwelijk bijvoorbeeld. Of andere redenen.quote:
Geloof is een reden, de rest zijn excuses.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Het kan toch? Er zijn mensen die bewust geen seks hebben. Omdat ze het willen bewaren tot na het huwelijk bijvoorbeeld. Of andere redenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |