SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok klinkt goed, had al geinformeerd of er interesse was bij fietsvrienden maar die vinden het allemaal te ver rijden dus ga wat dat betreft graag op het aanbod in. Hebben jullie enig idee wanneer jullie die kant op willen gaan rijden? donderdag/vrijdag heen en zondag terug?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
@MarcoD: Als je nog twijfelt over deelname bij de Drie Tetten ivm evt. vervoer: Ik denk dat wij wllicht nog 1 plaats hebben in de wagen. We gaan met Patroon en Gripper en ik en we moeten ws. met 2 auto's gaan rijden omdat kampeerspullen fietsen en 3 pers. niet in 1 van onze auto's passen gaan.
Vrijdag vroeg vertrekken. En zondag terug. Misschien handig dat ik donderdag naar Gripper ga en vanuit daar met hem mee rij. Is voor mij een stuk korter dan naar Rotterdam.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ok klinkt goed, had al geinformeerd of er interesse was bij fietsvrienden maar die vinden het allemaal te ver rijden dus ga wat dat betreft graag op het aanbod in. Hebben jullie enig idee wanneer jullie die kant op willen gaan rijden? donderdag/vrijdag heen en zondag terug?
Kan trouwens ook de auto lenen van m'n ouders als dat nodig mocht zijn.
Okies. Plan was idd vrijdagmorgen vertrekken en zondagmiddag retour. Ik heb een mail terug van de camping, die gaat pas begin maart open en ik hoor er dan verder van. Laat maar weten als je inschrijving rond is dan zal ik voor je reserveren. We hebben een camping op 300meter van de start.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ok klinkt goed, had al geinformeerd of er interesse was bij fietsvrienden maar die vinden het allemaal te ver rijden dus ga wat dat betreft graag op het aanbod in. Hebben jullie enig idee wanneer jullie die kant op willen gaan rijden? donderdag/vrijdag heen en zondag terug?
Kan trouwens ook de auto lenen van m'n ouders als dat nodig mocht zijn.
Ik ga zo snel mogelijk inschrijven, eerst nog de marmotte betalen aan m'n ouders dan mag ik de CC wel weer lenenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Okies. Plan was idd vrijdagmorgen vertrekken en zondagmiddag retour. Ik heb een mail terug van de camping, die gaat pas begin maart open en ik hoor er dan verder van. Laat maar weten als je inschrijving rond is dan zal ik voor je reserveren. We hebben een camping op 300meter van de start.
Kijk dan heb je nog lekker de tijd en is het hopelijk ook een stuk beter weer als dat het nu is.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef buzz1291 het volgende:
Nou mannnen en meisje, veel succes met die 200 in maart en volle bak moeten rijden in Le Samyn. Ik richt me dit jaar lekker op 1 mei en dan doe ik wel een 160 km Mons-Chimay-Mons. Waarschijnlijk een beetje onbekend hier maar die heb ik jaren geleden ontdekt als een perfecte voorbereidings klimtoertocht. En nu zijn dat nog net de klimmetjes waar ik nog lol in heb.
in welke verhouding moeten we dat zien ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Meehhh. Net maximaaltest gehad. Ging echt slecht
Twee jongens die ik er gewoon af fiets hadden hogere wattages dan ik
zij misschien iets zwaarder als jij ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:08 schreef Tommeke het volgende:
Totaal. Ik scoorde 330. Had wel ingezet op wat meer. Ben nu ook niet kapot. Had achteraf gezien wel 360 kunnen halen omdat ik m'n max hartslag ook niet haalde. Op omslag zat ik rond 290. Das wel netjes volgens mij.
Ik begon bij 225 en steeds 30 meer elke twee minuten.
Die ploeggenoten van me zaten op 333 en 336 terwijl ik in een vlakke tijdrit veel harder rijd.
dus eigenlijk heb je xs nodig? Maar dan een ander model denk ik, want als deze neit passen passen kleinere nog slechterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef tes.je het volgende:
Mijn armstukken zijn binnen. Ik heb expres een S besteld, dezelfde maat als mijn shirtje. Ze zakken af en zijn iets te kort.
dat soort dingen kun je beter eerst even keer passen in een winkel voordat je besteld. Veel verschil in merk qua pasvorm, dikte, etc..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef tes.je het volgende:
Mijn armstukken zijn binnen. Ik heb expres een S besteld, dezelfde maat als mijn shirtje. Ze zakken af en zijn iets te kort.
Heb je gisteren gekoerierd of (zwaar) getraind? Dan was je misschien niet helemaal hersteld. 336 watt t.o.v. 330 watt is een verschil van minder dan 2%. Ik vraag me af wat de afwijking van die test is...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Meehhh. Net maximaaltest gehad. Ging echt slecht
Twee jongens die ik er gewoon af fiets hadden hogere wattages dan ik
Dat heb je er nu van. Dingen die bijna niets kosten, OK 2 tientjes maximaal, op internet bestellen. Gun die lokale FM ook eens wat. Nu wordt het dus spierballen kweken of elastiekjes er omheen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef tes.je het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef tes.je het volgende:
Heel lief dat je het opneemt voor de lokale FM, maar daar was ik al geweest. Zonder succes, die verkoopt alleen grote mannen maten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat heb je er nu van. Dingen die bijna niets kosten, OK 2 tientjes maximaal, op internet bestellen. Gun die lokale FM ook eens wat. Nu wordt het dus spierballen kweken of elastiekjes er omheen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ [url=http://www.google.nl/url?sa=i&source=images&cd=&docid=1p8fiPUXEZAskM&tbnid=eEBvz_CWChDsCM:&ved=0CAUQjBwwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.letsshop.com%2Fmedia%2Farticles%2FTalent%2520shot1.jpg&ei=w_ssUa-JKYe-0QXjxoHoBw&psig=AFQjCNGiGJhxvtlBMiOyqR-b5HYhpfAJ-A&ust=1361988931730670]afbeelding[/url] ]
Klopt echt geen hol van die tijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, ik heb mijn 15 uur al op Strava Keesfietst, en ik sta 6e overall.
Gewoon die baard laten staan dan rijden we 'm gewoon uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:47 schreef Gripper het volgende:
Helden, ik vind het zelf ook altijd mooi dat biken in de sneeuw! Eentwee wel een heel stuk gesoigneerder met z'n Castelli pakje. Dat het winter is betekent nog niet dat je er als een toerist bij hoeft te fietsen oksel!
Ik ben weer terug uit de Ardennen, we hadden eigenlijk vakantie tot donderdag, maar het ging dooien en dan wordt alles zo vies en nat. Dan liever -5 en koude droge lucht! Wel veel sneeuw, in de dalen gelukkig niet meer zoveel, maar rond 500-600 m en bijv. op de hoge venen bij Eupen ligt nog wel 30-40 cm. Maar goed, hopen maar dat het op 10 maart zonig en 15 graden is
Nee. Bewust niet. Juist wat uitgerust. Al was het gister bij m'n andere baantje wel druk en heb ik van 1 tot 9 eigenlijk alleen maar rondgelopen en op stellingen geklommenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb je gisteren gekoerierd of (zwaar) getraind? Dan was je misschien niet helemaal hersteld. 336 watt t.o.v. 330 watt is een verschil van minder dan 2%. Ik vraag me af wat de afwijking van die test is...
Alhoewel per kg het verschil nog best groot is...
Alternatieve uitleg is een slechte dag. Zo zie je maar dat zo'n test niet alles zegt...
Lekker ziten is inderdaad een gek ideequote:
Geen zorgen hoor, mijn baard en ik zullen er staanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gewoon die baard laten staan dan rijden we 'm gewoon uit.
PFf.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Baard, dat vlas van julie. Ivo en ik hebben de enige serieuze baarden hier.
Ja, regelmatig. En dan zeg ik dat scheermessen voor mn benen zijn, en dat 1x in de 2 weken een tondeuse over m'n kaken meer dan genoeg is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mijn collega's klagen over de hoeveelheid haar, de jouwe ook?
Oh?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Baard, dat vlas van julie. Ivo en ik hebben de enige serieuze baarden hier.
Jij zou poolreiziger kunnen worden met die baard van jequote:
Je kijkt er ook echt zo vrolijk bijquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Was gezellig hoor, Beiers hossen in regensburg.
[ afbeelding ]
Jij hebt een iets betere inplant, maar die van mij is langer nuquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Episch, laat me niet lachen! Vorige zomer op fietsvakantie, maar het is nu ook zoiets.
[ afbeelding ]
Had net een week in m'n uppie langs de Donau gefietst, kom je opeens in een feesttent vol met Duitsers in leren broeken terrecht. Moest even weer aan mensen wennenquote:
Een paar jaar geleden zaten wat chefs bij elkaar. Eentje, voorzien van glorieuze biljartbal, zei me dat ik toch hoognodig naar de kapper moest. Ik antwoorde met 'ben je soms jaloers'. De bewuste chef heeft nooit meer over dit thema gesproken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mijn collega's klagen over de hoeveelheid haar, de jouwe ook?
Alleen van Berlijn naar het oosten. Ik was verbaasd hoe makkelijk je Berlijn uit kunt fietsen. Ik heb er nog een stuk track van.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ivo, heb jij soms in Brandenburg en Mecklenburg-VorPommeren gefietst, Berlijn-Kopenhagen route zeg maar? Je had het ooit over de Oder-Neisse radweg volgens mij...
Ah, dus je scheert toch nog iets.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat is beter voor de edele delen, mach3 of fusion
Mooi spul he, die nieuwe Castelli collectie! En dat fluoriserend geel is helemaal de kleur van 2013!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef firewirecable het volgende:
Alvast wat Castelli kleding aangeschaft voor de lente/zomer/herfst hier. Tevens de eerste dingen voor een nog aan te schaffen GoPro gekocht.
Er staan nog een aantal dingen in de wacht om aan te schaffen: Velocissimo bib, GoPro en een nieuwe fiets, echter moet ik daar even op wachten.
[ afbeelding ]
...en zonet ook alvast een helm gekocht zodat ik, wanneer ik weer kan fietsen, tenminste met mijn baanfiets kan trainen![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:54 schreef the_critic het volgende:
sjieke fiets... soignee.. ook grappig detail.. rode bladboutjes! (mooi idee voor mezelf)
(maar aangezien je toch volgens traditie op dit forum altijd iets te zeiken moet hebben op andermans fiets..zie ik achterin nou een extra lang ventiel net voorbij de achterrem?)
Ben je nu constant die plaatjes aan het bij elkaar plakken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:46 schreef firewirecable het volgende:
De fiets die ik wil is geheel zwart, dus :-)
Net nog even dit besteld, en dat is het voorzover met de kleding voor dit moment:
[ afbeelding ]
Kekke fiets!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef MarcoD het volgende:
[ afbeelding ]
fiets uit elkaar gehaald en alles schoongemaakt, nieuwe ketting, nieuwe zadel en nieuwe bidonhouders erop.
En ingeschreven voor 3 tetten
Ik wil ook wel het forum vol kwakken met losse foto's als je daar interesse in hebtquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ben je nu constant die plaatjes aan het bij elkaar plakken?
Doe mij ook zo'n Koga, daar zitten tenminste oogjes op voor spatborden. Die moest ik zelf fabriceren van verbogen zadels voor elektriciteitsbuis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Om wat tegenwicht te bieden tegen de colablikjes en het plastic:
[ afbeelding ]
Of je neemt deze: http://www.woodelo.ie/quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Om wat tegenwicht te bieden tegen de colablikjes en het plastic:
[ afbeelding ]
Frames met oogjes worden nog altijd gemaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n Koga, daar zitten tenminste oogjes op voor spatborden. Die moest ik zelf fabriceren van verbogen zadels voor elektriciteitsbuis.
Dat is toch overal 4 voor een tientje. Afgelopen zaterdag nog zo'n pak voor het gewone werk meegenomen bij Mantel in Arnhem. Hadden ook die Vittoria Open Corsa Evo SC liggen voor 34,50. Ik moet ze nog monteren maar dan ziet het er a.s. zondag weer heel soignee en professioneel uit met die imitatie tubes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |