quote:Bram Moszkowicz en Eva Jinek na twee jaar uit elkaar
door Shari Deira 30 okt 2012
Advocaat Bram Moszkowicz en journalist Eva Jinek hebben besloten een eind te maken aan hun relatie. De twee zouden tot de conclusie zijn gekomen dat een 'vriendschappelijke relatie' beter bij hen past.
Dat heeft Moszkowicz laten weten aan RTL Boulevard. Moszkowicz en Jinek wilden zelf bepalen wanneer zij het nieuws naar buiten zouden brengen en zijn daarom niet ingegaan op media-aandacht over hun relatie, laten ze weten in een verklaring in De Telegraaf.
Stof
Jinek en Moszkowicz hebben sinds mei 2010 een relatie. Vorige maand waren er al geruchten dat het niet meer goed ging tussen het stel, maar ze losten hun problemen op. Nu hebben ze alsnog besloten een punt achter hun relatie te zetten.
De relatie tussen Moszkowicz en Jinek deed twee jaar geleden veel stof opwaaien. Jinek zou presentator worden van het televisieprogramma Nieuwsuur maar dit ging niet door vanwege haar liefdesrelatie met de bekende strafpleiter.
Geld
Het nieuws over Jinek en Moszkowicz komt op dezelfde dag dat de Raad van Discipline uitspraak heeft gedaan in de zaak tegen Bram Moszkowicz. De strafpleiter wordt door de Raad van het tableau geschrapt. Dit betekent dat hij uit de advocatuur wordt gezet.
Hem werd onder meer verweten stelselmatig grote hoeveelheden contant geld te hebben aangenomen van cliënten zonder dit te melden aan de deken van de Orde van Advocaten. Maandag trof de advocaat een schikking met de Belastingdienst vanwege belastingontduiking.
.quote:vr 08 feb 2013, 09:20
Freek Vonk bevestigt relatie Eva Jinek
van onze redactie
AMSTERDAM -
Freek Vonk (29) heeft bevestigd dat er iets speelt tussen hem en de 34-jarige presentatrice Eva Jinek.
Dat onthulde de bioloog in een interview met Giel Beelen op 3FM. Vonk was op 18 november te gast bij Jineks programma Eva Jinek op zondag. De presentatrice kreeg toen een slang om haar nek die de bioloog mee had genomen naar de studio.
"Ik vond het gelijk een hele leuke vrouw ja, onthult Vonk in het radio-interview. We hebben na de uitzending afgesproken en sindsdien is het heel leuk en gezellig. Meer kan ik er niet van maken."
Eva en Freek werden vorige week donderdag ook al door twee ooggetuigen intiem gespot in café Berger aan Het Plein in Den Haag.
Jinek was eerder samen met Bram Moszkowicz. De twee maakten eind oktober een einde aan hun relatie
Wel jouw forum en TS kan de fout niet herstellen.quote:
Al die BN'ers hebben vooral bedrijfjes om de Balkenende norm te omzeilen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
De pilot van de show is overigens geproduceerd door TVBV, het productiebedrijf van presentator Jeroen Pauw.
Nou wie weetquote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
Al kun je het ook zo lezen dat Bram met Freeks slang speelt.
Joh wees blij dat we van die voedselfoto's af zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:53 schreef static het volgende:
Kun je ooit een post plaatsen die géén uitgekauwd cliché is?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:42 schreef Karina het volgende:
Eva en Freek zijn gezellig samen op vakantie![]()
Eva Jinek en Freek Vonk laten er geen gras over groeien! De twee zijn afgelopen weekend naar Egypte vertrokken voor een romantische vakantie. Dat meldt De Telegraaf.
De tortelduifjes zouden de vakantie hebben ingeluid met een lekkere borrel, hebben gedoken en genieten natuurlijk van de heerlijke temperaturen. Volgens een goede bekende van het koppel loopt hun prille relatie op rolletjes. "Ze zijn smoorverliefd en worden steeds hechter," aldus de bron aan de krant.
quote:
Die ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:47 schreef Adelante het volgende:
Makkelijk ook die naaldhakken in het zand
Eva Jinek heeft geen spaargeldquote:
quote:Robert Jensen strikt Bram Moszkowicz.
Bram Moszkowicz is de eerste gast in de nieuwe talkshow van Robert Jensen.
Jensen zal Bram in een intieme setting onderwerpen aan zijn kritische vragen en scherpe humor, zo is te lezen op de website van Veronica. Bram zal in het programma onder andere ingaan op het effect van de hectiek van afgelopen tijd op hem en zijn familie.
Jensen Laat wordt vanaf donderdag 4 april om 22.30 uur wekelijks uitgezonden.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is-ie eigenlijk allejezus diep gezakt dat-ie nu bij Jensen zit.
Dit. Maarja hij heeft toch inkomsten nodig nu zijn advocatencarriere zo goed als over is. Niks meer over behalve de bedelstaf en ordinaire schnabbels.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is-ie eigenlijk allejezus diep gezakt dat-ie nu bij Jensen zit.
quote:Spannende dagen voor Moszkowicz.
Ontspannen wordt voor Bram Moszkowicz dit weekend lastig. Maandag doet het Hof van Discipline in Den Bosch uitspraak in de tuchtzaak tegen de bekende strafpleiter. Tegen RTL Boulevard zei de advocaat vrijdagavond dat het volgens hem een 'spannend weekend' wordt.
De strafpleiter gaf aan donderdag en vrijdag wat cliënten te hebben bezocht, 'omdat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn'. Moszkowicz bezwoer verder bij de uitspraak aanwezig te zijn. Bij de behandeling van en uitspraak in zijn zaak bij de Raad van Discipline schitterde hij door afwezigheid.
De 52-jarige Moszkowicz werd 30 oktober door de Raad van Discipline uit zijn ambt gezet. De Orde van Advocaten had een schorsing van een jaar, waarvan een halfjaar voorwaardelijk tegen hem geëist.
De advocaat werd geschrapt van het tableau omdat hij grote contante betalingen aannam. Ook kwam hij toezeggingen om cliënten zelf bij te staan niet na en verleende hij hun slechte rechtsbijstand. Verplichte bijscholingscursussen volgde de strafpleiter niet,hoewel hij naar eigen zeggen sindsdien een inhaalslag heeft gemaakt. Verder maakte hij niet duidelijk waar contante voorschotten van tienduizenden euro's aan werden besteed en stuurde hij rekeningen voor werk dat niet was gedaan.
Tijdens het hoger beroep onthield de Orde van Advocaten zich van een strafeis. Advocaat van Moszkowicz Gabriel Meijer pleitte tijdens de behandeling van het beroep voor een voorwaardelijke schorsing van een jaar.
quote:
quote:'Moszkowicz is beloftes aan tuchtrechter niet nagekomen'.
Strafpleiter Bram Moszkowicz is de beloftes die hij het hoogste tuchtcollege van de advocatuur deed, niet nagekomen.
Dat meldt NRC Handelsblad na een rondgang langs de klagers in de zaak.
Moszkowicz beloofde zijn leven te beteren om niet voor het leven te worden geschrapt als advocaat. Maandag oordeelt het Hof van Discipline of dit het geval zal zijn.
Eind vorig jaar legde de Raad van Discipline deze straf op nadat het orgaan een reeks van klachten aan het adres van de strafpleiter gegrond achtte.
Geld
De krant concludeert dat Moszkowicz in tegenstelling tot een eerdere toezegging vijf voormalige cliënten die geld van hem vorderden niet tegemoet is gekomen.
Ook laat deken Germ Kemper in Amsterdam weten dat Moszkowicz nog steeds "geen redelijke financiële verantwoording van zijn praktijk kan geven". "Er is op dit gebied tot op heden geen enkele vooruitgang geboekt sinds de behandeling in september 2012", zegt Kemper tegen NRC
Handelsblad.
Moszkowicz heeft volgens de krant ook geen nieuwe jaarrekeningen van mr. A. Moszkowicz Advocatenkantoor bv. bij de Kamer van Koophandel ingeleverd.
Studiepunten
Ook moet de strafpleiter volgens Kemper nog studiepunten halen voor verplichte cursussen. Moszkowicz zei meerdere malen vooral gestraft te zijn omdat hij tekortschoot bij het volgen van de cursussen en het behalen van de benodigde punten.
quote:
https://www.google.com/se(...)201&qscrl=1&filter=0quote:Op maandag 22 april 2013 16:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zoek hier Bram![]()
http://www.moszkowicz.nl/
en om de kas te spekken een nieuw seizoen van the apprentice ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu maar hopen dat Nienke Hoogervorst hem weer in de armen sluit![]()
Kan hij daar zijn praktijken weer voortzetten onder haar naam![]()
Zo maakt hij weer een slachtoffer
Volgens heeft dát er nou net geen hol mee te maken.quote:Op maandag 22 april 2013 16:34 schreef Oldie57 het volgende:
Zie zo.
Dat krijg je er nu van als je de opper-racist Wilders met leugens vrij pleit.
Who caresquote:Op maandag 22 april 2013 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Vreemd dat Bram helemaal geen moeite heeft gedaan, die berusting past niet bij hem, zelfmoord lijkt mij een reëel gevaar.
Daar moest ik ook een beetje aan denken.quote:Op maandag 22 april 2013 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Vreemd dat Bram helemaal geen moeite heeft gedaan, die berusting past niet bij hem, zelfmoord lijkt mij een reëel gevaar.
Meen je dat?quote:
Er is een vermoeden dat zij ooit eens is gedumpt door Bram. Dus ja zij meent het echt.quote:
Zou jij dat nog steeds denken als Bram jou ¤30 000 te veel zou vragen? Bram is net zo'n grote graaier.quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef Adelante het volgende:
Jammer hoor, Bram, Gerard en Karel geven nog een beetje kleur aan de saaie advocatuur. Bankiers zijn grotere criminelen en gaan vrijuit
Bram's clienten hebben een keuze en meestal daar het geld voorquote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Zou jij dat nog steeds denken als Bram jou ¤30 000 te veel zou vragen? Bram is net zo'n grote graaier.
En ze kiezen ervoor het geld terug te vragen. Dat doet hij niet.quote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bram's clienten hebben een keuze en meestal daar het geld voor
Heb jij wel eens een jood iemand geld zien terug gevenquote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef hexje het volgende:
En ze kiezen ervoor het geld terug te vragen. Dat doet hij niet.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een jood iemand geld zien terug geven![]()
Je moet je vingers nog natellen om te zien of je ze alle 5 terug krijgtquote:Op maandag 22 april 2013 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een jood iemand geld zien terug geven![]()
quote:'Moszkowicz binnenkort presentator PowNews'
De voormalig strafpleiter liet vorige week aan PowNews-verslaggever Rutger Castricum weten dat hij, mocht hij definitief geschorst worden als advocaat, een keer zijn programma zou komen presenteren.
En Moszkowicz lijkt een man van zijn woord. Nadat hij maandag inderdaad door het Hof van Discipline levenslang geschorst werd zegde hij opnieuw toe binnenkort een aflevering te komen presenteren, zo laat Castricum weten op Twitter. Wanneer Moszkowicz te zien is, is nog niet bekend.
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_nieuwe_baan__.htmlquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:51 schreef static het volgende:
'Moszkowicz binnenkort presentator PowNews'
De voormalig strafpleiter liet vorige week aan PowNews-verslaggever Rutger Castricum weten dat hij, mocht hij definitief geschorst worden als advocaat, een keer zijn programma zou komen presenteren.
En Moszkowicz lijkt een man van zijn woord. Nadat hij maandag inderdaad door het Hof van Discipline levenslang geschorst werd zegde hij opnieuw toe binnenkort een aflevering te komen presenteren, zo laat Castricum weten op Twitter. Wanneer Moszkowicz te zien is, is nog niet bekend. ..
Maar wat ga jij nu met je leven doen, er loert nogal een zwart gat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Aha
Waarom gisteren niet
Te druk met![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar wat ga jij nu met je leven doen, er loert nogal een zwart gat.
Vergeet het boek niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Bram is zo fout geweest daar gaan we de komende tijd nog veel van horen
![]()
Denk aan belastingdienst en faillissement![]()
Tot slot dan zijn komende talkshowEn het weer misbruiken van Nienke natuurlijk
Met Maarten van Rossem.quote:
Klopt, Maarten komt speciaal over het komende kroning praten..Terwijl hij geen koningsgezind is.quote:
En dat hoop ik dat hij ook over deze situatie een mening heeft.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, Maarten komt speciaal over het komende kroning praten..Terwijl hij geen koningsgezind is.
Was dat maar waar. Gaat natuurlijk over het onrecht wat hem, Bram, wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Met daarin de bedverhaaltjes met Eva![]()
Pruil lipje nu op tvquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef hexje het volgende:
Was dat maar waar. Gaat natuurlijk over het onrecht wat hem, Bram, wordt aangedaan.
Helemaal als hij nu ziet hoe gelukkig zij is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met daarin de bedverhaaltjes met Eva![]()
Ja hè. De pers de schuld geven maar jij Bram hebt geen belasting betaald (door het gedonder met de belastingdienst is het balletje echt gaan rollen).quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram Moszkowicz: 'Ik had mijn moeder huilend aan de lijn'
Het boek van Bram Moszkowicz is uit. De voormalig advocaat beschrijft in Onkruid de maanden vanaf het moment dat de Amsterdamse Deken een aanklacht tegen hem indiende. Toen Bram hoorde dat hij zijn werk als advocaat niet meer mag uitvoeren, was zijn moeder in tranen.
'Ik vond het verschrikkelijk moeilijk toen ik mijn moeder van 87 jaar huilend aan de telefoon had', aldus de voormalig advocaat volgens RTL Boulevard. Ook zijn kinderen hadden een zware tijd. 'Mijn kinderen zijn mijn alles. Ook zij hadden het moeilijk.'
Bram ziet ook een lichtpuntje nu hij het contact met zijn ex Nienke weer heeft opgepakt. 'Nienke is zeker een steun voor me geweest. Ze is extra bijzonder om verschillende redenen, daarom heb ik dat ook aan het papier toevertrouwd.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)nd-aan-de-lijn.dhtml
Ahh wat zielug
Je hoeft dus geen eens Jood te zijn om fraude met geld te verzwijgenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:15 schreef ocho het volgende:
Ze hadden beter Weekers eens voor het gerecht moeten slepen. Maar omdat Bram een jood is durven ze wel. En alle haters van Bram hier, best misselijkmakend zijn jullie.
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram Moszkowicz presenteert PowNews
Bram Moszkowicz houdt zich aan zijn woord en presenteert vanavond de aflevering van PowNews. “Dat ga ik doen. 17 mei staat”, zei de ex-advocaat al eerder.
Dominique Weesie kondigde in de uitzending van gisteren al aan dat Moszkowicz hem vervangt in de laatste uitzending van PowNews. “Morgen alweer de laatste aflevering van dit seizoen met een wel heel bijzondere presentator, want ja: Bram Moszkowicz heeft woord gehouden. Kijken dus!“, riep de presentator terwijl er beelden van een repeterende Moszkowicz te zien waren.
Bram de ex-advocaat
Eerder had Bram Moszkowicz al beloofd dat als hij uit zijn ambt gezet zou worden, hij dan een aflevering van PowNews zou presenteren. Vanavond lost de presentator de belofte en presenteert Moszkowicz de aflevering van PowNews. “Ik heb die afspraak gemaakt. Een soort weddenschap dat als ik geschrapt zou worden, ik een avond het nieuws zou presenteren. Ik ben geschrapt, ik hou me aan mijn woord. Dat ga ik doen. 17 mei staat. Afgesproken", liet hij eerder weten.
http://www.televizier.nl/(...)ownews.1769616.lynkx
Kijken dus![]()
Ik heb niet gekeken. Iets gemist?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram Moszkowicz presenteert PowNews
Kijken dus![]()
quote:
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef static het volgende:
Hij heeft in de loop der jaren natuurlijk wel e.e.a. binnengeharkt, misschien helemaal geen loonslaaf meer.
Oeh, leuk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar is De Mol? met Bram Moszkowicz wordt op 1 augustus uitgezonden op SBS 6.
Ik denk dat Bram ge-de-mo-ni-seerd wordt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |