Heb jij wel eens een jood iemand geld zien terug gevenquote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef hexje het volgende:
En ze kiezen ervoor het geld terug te vragen. Dat doet hij niet.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een jood iemand geld zien terug geven![]()
Je moet je vingers nog natellen om te zien of je ze alle 5 terug krijgtquote:Op maandag 22 april 2013 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een jood iemand geld zien terug geven![]()
quote:'Moszkowicz binnenkort presentator PowNews'
De voormalig strafpleiter liet vorige week aan PowNews-verslaggever Rutger Castricum weten dat hij, mocht hij definitief geschorst worden als advocaat, een keer zijn programma zou komen presenteren.
En Moszkowicz lijkt een man van zijn woord. Nadat hij maandag inderdaad door het Hof van Discipline levenslang geschorst werd zegde hij opnieuw toe binnenkort een aflevering te komen presenteren, zo laat Castricum weten op Twitter. Wanneer Moszkowicz te zien is, is nog niet bekend.
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_nieuwe_baan__.htmlquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:51 schreef static het volgende:
'Moszkowicz binnenkort presentator PowNews'
De voormalig strafpleiter liet vorige week aan PowNews-verslaggever Rutger Castricum weten dat hij, mocht hij definitief geschorst worden als advocaat, een keer zijn programma zou komen presenteren.
En Moszkowicz lijkt een man van zijn woord. Nadat hij maandag inderdaad door het Hof van Discipline levenslang geschorst werd zegde hij opnieuw toe binnenkort een aflevering te komen presenteren, zo laat Castricum weten op Twitter. Wanneer Moszkowicz te zien is, is nog niet bekend. ..
Maar wat ga jij nu met je leven doen, er loert nogal een zwart gat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Aha
Waarom gisteren niet
Te druk met![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar wat ga jij nu met je leven doen, er loert nogal een zwart gat.
Vergeet het boek niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Bram is zo fout geweest daar gaan we de komende tijd nog veel van horen
![]()
Denk aan belastingdienst en faillissement![]()
Tot slot dan zijn komende talkshowEn het weer misbruiken van Nienke natuurlijk
Met Maarten van Rossem.quote:
Klopt, Maarten komt speciaal over het komende kroning praten..Terwijl hij geen koningsgezind is.quote:
En dat hoop ik dat hij ook over deze situatie een mening heeft.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, Maarten komt speciaal over het komende kroning praten..Terwijl hij geen koningsgezind is.
Was dat maar waar. Gaat natuurlijk over het onrecht wat hem, Bram, wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Met daarin de bedverhaaltjes met Eva![]()
Pruil lipje nu op tvquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef hexje het volgende:
Was dat maar waar. Gaat natuurlijk over het onrecht wat hem, Bram, wordt aangedaan.
Helemaal als hij nu ziet hoe gelukkig zij is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met daarin de bedverhaaltjes met Eva![]()
Ja hè. De pers de schuld geven maar jij Bram hebt geen belasting betaald (door het gedonder met de belastingdienst is het balletje echt gaan rollen).quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram Moszkowicz: 'Ik had mijn moeder huilend aan de lijn'
Het boek van Bram Moszkowicz is uit. De voormalig advocaat beschrijft in Onkruid de maanden vanaf het moment dat de Amsterdamse Deken een aanklacht tegen hem indiende. Toen Bram hoorde dat hij zijn werk als advocaat niet meer mag uitvoeren, was zijn moeder in tranen.
'Ik vond het verschrikkelijk moeilijk toen ik mijn moeder van 87 jaar huilend aan de telefoon had', aldus de voormalig advocaat volgens RTL Boulevard. Ook zijn kinderen hadden een zware tijd. 'Mijn kinderen zijn mijn alles. Ook zij hadden het moeilijk.'
Bram ziet ook een lichtpuntje nu hij het contact met zijn ex Nienke weer heeft opgepakt. 'Nienke is zeker een steun voor me geweest. Ze is extra bijzonder om verschillende redenen, daarom heb ik dat ook aan het papier toevertrouwd.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)nd-aan-de-lijn.dhtml
Ahh wat zielug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |