abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123453537
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Dat is het factuurnummer denk ik, onderaan zijn die gegevens toch geblurred (weet nu niet hoe moeilijk dat is om terug te draaien).
Je hebt gelijk, ik was te snel met mijn oordeel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_123453549
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef Marcoss het volgende:
Dan moeten ze de AGR-zege maar afpakken van Boogerd en aan de nummer 2 geven!
en die nummer twee was.. oh wacht :)
Neil LOVES Carrots!
pi_123453589
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef Marcoss het volgende:
Dan moeten ze de AGR-zege maar afpakken van Boogerd en aan de nummer 2 geven!
Dat was Lance voordat hij geschrapt werd. Maar nu is deze factuur van 2007. Nog geen bewijs voor doping in 1999.
pi_123453590
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:11 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Probleem is dat het niet meer gaat om de waarheid, maar om Boogerd aan de schandpaal te nagelen.
Ik denk dat dat behoorlijk meevalt. Er zullen echt wel mensen zijn die hem koste wat kost willen zien hangen, maar volgens mij heeft de meerderheid van de geïnteresseerde mensen gewoon genoeg van de tenenkrommend onrealistische ontkenningen. Het is eerder pijnlijk dat hij zich nog zo krampachtig heeft blijven verdedigen terwijl toch iedereen al lang weet hoe de vork in de steel zit.

Ik vind het trouwens ook niet zo gek dat (in Nederland) het speerpunt is geworden. Hij heeft altijd al de meeste aandacht gehad en is de meest herkenbare renner in Nederland, niet gek dat zich dat ook in moeilijkere tijden uit.
pi_123453624
quote:

[..]

Probleem is dat het niet meer gaat om de waarheid, maar om Boogerd aan de schandpaal te nagelen.
onzin, hoge bomen vangen veel wind. Als jij steeds maar ontkent 'ik heb niets met die arts te maken' dan is het logisch dat een journalist gaat onderzoeken of dat wel echt zo is. Je werkt jezelf met liegen alleen maar meer en meer in de problemen. Eigen schuld.

Ben benieuwd wanneer dat rapport van die waarheidscommissie naar buiten komt en wanneer Ram de inhoud van zijn gesprekken bloot geeft.
pi_123453641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Ik denk dat dat behoorlijk meevalt. Er zullen echt wel mensen zijn die hem koste wat kost willen zien hangen, maar volgens mij heeft de meerderheid van de geïnteresseerde mensen gewoon genoeg van de tenenkrommend onrealistische ontkenningen. Het is eerder pijnlijk dat hij zich nog zo krampachtig heeft blijven verdedigen terwijl toch iedereen al lang weet hoe de vork in de steel zit.

Ik vind het trouwens ook niet zo gek dat (in Nederland) het speerpunt is geworden. Hij heeft altijd al de meeste aandacht gehad en is de meest herkenbare renner in Nederland, niet gek dat zich dat ook in moeilijkere tijden uit.
Dit dus
pi_123453964
quote:
Denktank KNWU bespreekt ethiek in wielrennen
De wielrenunie KNWU wil door nieuw leven in te blazen in de medische commissie tot heldere standpunten komen over tal van ethische zaken.

In de commissie, die vorig jaar al één keer bij elkaar kwam, hebben onder anderen bondscoach Johan Lammerts en filosoof Bas Haring zitting, zo bevestigde technisch directeur Thorwald Veneberg donderdag naar aanleiding van een artikel in AD Sportwereld.

''De medische commissie leidde een slapend bestaan. Als er een vraag kwam raadpleegden we sportarts Hans Smid, maar vaak betrof het ook ethische kwesties", aldus Veneberg.

"Moet je bij jonge renners extra vitaminegebruik stimuleren? Wat is ons standpunt over operaties aan de liesslagader om beter te kunnen fietsen? Over dat soort zaken praten we in een soort denktank."

Doping
Uiteraard blijft de dopingproblematiek niet onbesproken, maar het kan ook over heel andere zaken gaan.

''Moet de KNWU bijvoorbeeld bij criteriums nog wel een officiële jury afvaardigen, of bij zesdaagsen? Hoe staan we tegenover deelname van vrouwen aan mannenwedstrijden? Het zijn allemaal zaken die we willen bespreken'', aldus Veneberg.

Hij is zelf een van de zeven commissieleden. Haring is daarin de verrassende naam. ''Maar hij is wielerminded en kijkt vanuit een heel andere hoek tegen zaken aan.''
Bron: nu.nl
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:53:47 #258
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_123453995
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Inderdaad! ^O^
  Trouwste user 2022 donderdag 28 februari 2013 @ 14:00:40 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_123454286
Daar valt iemand van zijn voetstuk zeg. De zoveelste helaas.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_123454424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef tong80 het volgende:

Ach tong kom op, alsof hij nog niet gevallen is.
pi_123454626
hij is al van zijn voetstuk gevallen sinds dit:
pi_123454637
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:09 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft er wel een lekker oostblokmokkel aan overgehouden.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:11:18 #263
14505 OProg
A Life in Music
pi_123454698
quote:
[ afbeelding ]
Ik wil die dopingstalen van die periode opnieuw onderzocht zien!!! :(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Trouwste user 2022 donderdag 28 februari 2013 @ 14:14:03 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_123454793
quote:
[ afbeelding ]
Wel een lekker wijf zo te zien. ;)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_123454796
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef JohnDDD het volgende:
http://nos.nl/artikel/479005-veel-doping-in-amateursport.html

Wanneer komen hier op Fok de eerste doping bekentenissen?
Als mijn huisarts me doorverwijst met een hoge ureum waarde en dat mijn nieren daardoor beschadigd zijn. Ja dan dopinggebruiker hier.

Fitnesste een tijdje en door een hoog eiwitgehalte in mijn dieet te hoge ureum waarden. Mijn kreatinine waarde was echter wel goed dus werd door de internist ook weer vrolijk de deur uitgestuurt van, niets mis met jou. Denk dus dat er zat false positives bij kunnen zitten.
pi_123454801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:09 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hij heeft er wel een lekker oostblokmokkel aan overgehouden.
+ kind
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_123454806
quote:

[..]

Idd. Hij deed gewoon wat ze toen allemaal deden.

Overigens hoorde ik uit eerste hand ook leuke EPO-verhalen over Philippe Gilbert in z'n juniorentijd en hoe dat allemaal is afgekocht. En ook over Axelske Merckx die dankzij papa weg kwam met een positief plaske.
pi_123454895
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bron: nu.nl
Ja. Oprotten met die jury. Ze kosten je geld en leveren je niks op als organisator.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:26:48 #269
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_123455296
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:14 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Overigens hoorde ik uit eerste hand ook leuke EPO-verhalen over Philippe Gilbert in z'n juniorentijd en hoe dat allemaal is afgekocht. En ook over Axelske Merckx die dankzij papa weg kwam met een positief plaske.
Ze deden wat ze toen allemaal deden, oké (alhoewel er zijn toch nog cleane renners te bespeuren in die tijd, misschien wel geen in de top van het peleton), maar dat hardnekkig ontkennen, nee daar kan ik me niet mee verzoenen.

Gilbert zijn superseizoen vind ik erg onbetrouwbaar (hoe lang hij daar een hoog niveau vasthoudt en zijn haar ontkleuren) en Axel blijft de zoon van Merckx (met zijn krokodillentranen :r en de verontwaardiging zelf over Lance :r ).

[ Bericht 4% gewijzigd door kl1172 op 28-02-2013 14:33:33 ]
pi_123455406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef tong80 het volgende:

:')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_123456006
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:14 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Overigens hoorde ik uit eerste hand ook leuke EPO-verhalen over Philippe Gilbert in z'n juniorentijd en hoe dat allemaal is afgekocht.
En ook over Axelske Merckx die dankzij papa weg kwam met een positief plaske.
Ik heb daar ook jaaaaaarenlang geleden (voordat hij een grote ster was) verhalen over gehoord, ging altijd over rugzakjes, maar ik kan me er verder weinig van herinneren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 februari 2013 @ 14:54:26 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_123456571
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 00:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Linkje? Kan het niet vinden.
Horst Jan heeft op FOK! toch ooit zn doping verhaal gedaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 februari 2013 @ 14:55:43 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_123456638
Matschiner is wel druk met Rabobank zeg, doet hij ook een boekje open over andere sporters die hij hielp?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_123456811
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:26 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Ze deden wat ze toen allemaal deden, oké (alhoewel er zijn toch nog cleane renners te bespeuren in die tijd, misschien wel geen in de top van het peleton), maar dat hardnekkig ontkennen, nee daar kan ik me niet mee verzoenen.

Gilbert zijn superseizoen vind ik erg onbetrouwbaar (hoe lang hij daar een hoog niveau vasthoudt en zijn haar ontkleuren) en Axel blijft de zoon van Merckx (met zijn krokodillentranen :r en de verontwaardiging zelf over Lance :r ).
Ja, er waren geruchten dat er haartests gedaan zouden worden, een paar dagen later heeft Gilbert zijn haar geblondeerd en hij komt er nog mee weg ook.

Maar ach, zo ken ik ook verhalen dat Jose de Cauwer verschillende junioren waaronder onder andere Jürgen Vdb van spulletjes voorzag. Gelukkig is nu iedereen schoon.
pi_123457309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef rubbereend het volgende:
Matschiner is wel druk met Rabobank zeg, doet hij ook een boekje open over andere sporters die hij hielp?
is boogerd daar niet ook een keer moeten gaan getuigen voor de rechtbank, in oostenrijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')