Baasquote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:
effe helemaal kijken, ben benieuwd. moet toch een openbaring zijn, met die shitmuziek waar jullie tegenwoordig naar luisteren.
Er is veel meer dan Nikki Minaj, Justin Bieber, Afrojack. Daarbij gaat het ook om persoonlijke smaak.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:
effe helemaal kijken, ben benieuwd. moet toch een openbaring zijn, met die shitmuziek waar jullie tegenwoordig naar luisteren.
voel me niet beter hoor. vind het alleen jammer voor jullie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet mijn ding.
Maar:
[..]
Er is veel meer dan Nikki Minaj, Justin Bieber, Afrojack. Daarbij gaat het ook om persoonlijke smaak.
Mensen die zich beter voelen dan anderen omdat ze oude muziek luisteren
Wel dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
voel me niet beter hoor. vind het alleen jammer voor jullie.
ja tuurlijk zijn er nu ook wel goede dingen. en in de tijden van prince, was er ook een heleboel bagger muziek.
maar het is wel zo, dat tegenwoordig de popmuziek wel heel erg allen wordt gemaakt om er veel geld mee te verdienen. misschien komt het door het downloaden, dat ze geen risicos meer durven nemen.
Wat ik zelf goed vind:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
okee, laat mij eens iets van nu horen dan, iets goeds.
Olm, wie zijn hier de fokking baas?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:48 schreef pokkerdepok het volgende:
dank je wel.![]()
ik was gisteren niet zo aardig, mijn excuus. wou jullie gewoon wat goede muziek laten horen.
wel leuk, maar ik bedoel maar; dit is drum&bass. dat had je ook al in 1995. het verschil tussen drum&bass nu en toen? toen klonk het badass, nu vrij commercieel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ik zelf goed vind:
okee gorillas zijn tof. maar; gorillas is tom yorke. zijn vorige bandje was blur, een van de grootste jaren 90 bands. de man is volgens mij al in de 40.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Inmiddels 3 jaar oud, maar zeker tof
gast, echt? ali b?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef Yarite het volgende:
[..]
Olm, wie zijn hier de fokking baas?
Bedoel je niet Damon Albarn?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
okee gorillas zijn tof. maar; gorillas is tom yorke. zijn vorige bandje was blur, een van de grootste jaren 90 bands. de man is volgens mij al in de 40.
oh ja die ja, tom yorke is van radiohead..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:02 schreef kaleidoscope93 het volgende:
[..]
Bedoel je niet Damon Albarn?
En tegenwoordig zijn er genoeg leuke bands. Denk aan The Killers, Black Keys, Wolfmother, Editors..
Dus commercieel is slecht? En popmuziek was er toen ook al. Daarnaast is Prince vooral niet commercieel bezig geweestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wel leuk, maar ik bedoel maar; dit is drum&bass. dat had je ook al in 1995. het verschil tussen drum&bass nu en toen? toen klonk het badass, nu vrij commercieel.
nee niet slecht, en ja prince was zelfs heel erg commercieel bezig. maar hij was ook vernieuwend, en dat is het verschil. drum & bass was in 1995 vernieuwend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus commercieel is slecht? En popmuziek was er toen ook al. Daarnaast is Prince vooral niet commercieel bezig geweest
Het genre is wel een heel stuk anders hoor. Vernieuwing is er steeds wel. Het verschil tussen 2009 en nu is er zeker wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee niet slecht, en ja prince was zelfs heel erg commercieel bezig. maar hij was ook vernieuwend, en dat is het verschil. drum & bass was in 1995 vernieuwend.
Major Lazer is tegenwoordig nog alleen Diploquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef pokkerdepok het volgende:
en omdat ik niet alleen maar wil zeiken, zal ik van het afgelopen jaar twee acts noemen die wel goed bezig zijn;
major lazer en die antwoord.
helaas was er dus niet veel meer dan deze twee.
ja, dat is ie. en gecombineerd met veel muzikaal talent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Major Lazer is tegenwoordig nog alleen Diplo
Diplo is een meester in het opgraven van kleine muziekculturen om het daarna aan het grote publiek te laten horen
in die tijd kan ej minstens 100 harlem shuffle filmjes kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Even helemaal een filmje van 2 uur kijken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef pokkerdepok het volgende:
en omdat ik niet alleen maar wil zeiken, zal ik van het afgelopen jaar twee acts noemen die wel goed bezig zijn;
major lazer en die antwoord.
helaas was er dus niet veel meer dan deze twee.
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:31 schreef vera166 het volgende:
[..]die twee die jij opnoemde zijn idd wel vet
Jezelf superieur voelen omdat je een andere muzieksmaak hebt is best triest. Wie ben jij om te oordelen over andermans smaak? Sommige boeit muziek minder dus dan gaan ze ook niet veel verder zoeken dan dat ze toekrijgen. Ieder zijn eigen hobby.. Jij voelt je toevallig ook zo goed als je af en toe Discovery kijkt ipv. een talentenjacht. Of kijk je wel gewoon talentenjachten en is dat iets anders?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:
nee joh, ik probeer alleen maar een beetje uit te dagen.. je mag ook mn video kijken en het niks vinden. ik had het wat vriendelijker kunnen brengen, maar ik was net een paar pitbull en nicky minage nummertjes voorbij mn kookpunt gegaan, sorrie. ik weet ook heus wel dat er zat jonge mensen zijn die wel verder kijken, of die gewoon niet zo met muziek bezig zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:58 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Jezelf superieur voelen omdat je een andere muzieksmaak hebt is best triest. Wie ben jij om te oordelen over andermans smaak? Sommige boeit muziek minder dus dan gaan ze ook niet veel verder zoeken dan dat ze toekrijgen. Ieder zijn eigen hobby.. Jij voelt je toevallig ook zo goed als je af en toe Discovery kijkt ipv. een talentenjacht. Of kijk je wel gewoon talentenjachten en is dat iets anders?
Dnb heeft dan ook weer z'n subgenresquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wel leuk, maar ik bedoel maar; dit is drum&bass. dat had je ook al in 1995. het verschil tussen drum&bass nu en toen? toen klonk het badass, nu vrij commercieel.
Het probleem is: We hebben alles al. Rock 'n roll is geweest, disco is geweest, hiphop is geweest, punk is geweest, gothic is geweest, gabber is geweest. De echt vernieuwende stromingen (ik noem maar Noise voor zover je dat als genre bestempelt) kunnen niet eens commercieel worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 03:54 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee joh, ik probeer alleen maar een beetje uit te dagen.. je mag ook mn video kijken en het niks vinden. ik had het wat vriendelijker kunnen brengen, maar ik was net een paar pitbull en nicky minage nummertjes voorbij mn kookpunt gegaan, sorrie. ik weet ook heus wel dat er zat jonge mensen zijn die wel verder kijken, of die gewoon niet zo met muziek bezig zijn.
ik mis gewoon een beetje de rebelse spirit tegenwoordig in muziek, en dus ook wel in jongeren. generaties voor jullie hebben stuk voor stuk de wereld op zn kop gezet met jongeren cultuur, en nu is het wat gezapig geworden, lijkt het wel. vind ik jammer.
dubstep is groot geworden, tijdje geleden. het kan nog steeds.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dnb heeft dan ook weer z'n subgenres
[..]
Het probleem is: We hebben alles al. Rock 'n roll is geweest, disco is geweest, hiphop is geweest, punk is geweest, gothic is geweest, gabber is geweest. De echt vernieuwende stromingen (ik noem maar Noise voor zover je dat als genre bestempelt) kunnen niet eens commercieel worden.
Ik snap je punt ook wel en wellicht heb je gelijk. Ik kan trouwens prima naar die muziek luisteren, ik luister oudere songs/bands (van vrijwel alle stromingen) nog graag. De laatste paar jaar ben ik fan geworden van de wat onbekendere Indie bandjes. Fijne rauwe en/of pure muziek die mij in ieder geval kunnen raken. Lablogotique (en Themahoganysessions) zijn voorbeelden van youtubekanalen die je van zulke bandjes voorziet. Een liedje die me net te binnen schiet is We Were Evergreen - Eightteen, vast niet de beste en één van de zovele maar dan heb je een impressie wat er tegenwoordig ook is naast mainstream.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 03:54 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee joh, ik probeer alleen maar een beetje uit te dagen.. je mag ook mn video kijken en het niks vinden. ik had het wat vriendelijker kunnen brengen, maar ik was net een paar pitbull en nicky minage nummertjes voorbij mn kookpunt gegaan, sorrie. ik weet ook heus wel dat er zat jonge mensen zijn die wel verder kijken, of die gewoon niet zo met muziek bezig zijn.
ik mis gewoon een beetje de rebelse spirit tegenwoordig in muziek, en dus ook wel in jongeren. generaties voor jullie hebben stuk voor stuk de wereld op zn kop gezet met jongeren cultuur, en nu is het wat gezapig geworden, lijkt het wel. vind ik jammer.
uiteindelijk komt er uit die hoek wel weer iets tofs, daar zit in ieder geval nog een hoop creativiteit, alhoewel het niet meer zo groot is als het in de jaren 90 was. maar je hebt wel gelijk, underground gebeurt er natuurlijk nog steeds van alles.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik snap je punt ook wel en wellicht heb je gelijk. Ik kan trouwens prima naar die muziek luisteren, ik luister oudere songs/bands (van vrijwel alle stromingen) nog graag. De laatste paar jaar ben ik fan geworden van de wat onbekendere Indie bandjes. Fijne rauwe en/of pure muziek die mij in ieder geval kunnen raken. Lablogotique (en Themahoganysessions) zijn voorbeelden van youtubekanalen die je van zulke bandjes voorziet. Een liedje die me net te binnen schiet is We Were Evergreen - Eightteen, vast niet de beste en één van de zovele maar dan heb je een impressie wat er tegenwoordig ook is naast mainstream.
wat maakt het jaartal uitquote:Op zondag 17 maart 2013 14:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
okee de spirit is aanwezig, maar verder is dit helemaal 1993.
die gasten die dit hebben uitgevonden zouden je ouders misschien kunnen zijn, ik bedoel maar.quote:
Tieneroudersquote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die gasten die dit hebben uitgevonden zouden je ouders misschien kunnen zijn, ik bedoel maar.
waar is die tijd gebleven dat jongeren zich tegen de vorige generaties afzette?
wat luister jij dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Niet geluisterd wegens:
1. De stereotypering; TS doet net alsof alle jongeren hetzelfde luisteren, terwijl dit echt absolute onzin is.
2. De arrogantie; TS doet net alsof zijn muziek per definitie beter is dan de muziek die ik zou luisteren (terwijl TS geen idee heeft van wat ik luister) en dat hij ons een dienst bewijst door zijn O zo geweldige muziek te posten.
Gatverdamme.
Je presenteert hier jouw mening als een feit. Wat ik luister doet er verder ook niet toe, het gaat mij er meer om dat jij een tamelijk arrogante houding aanneemt, die wat mij betreft niet terecht is.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:40 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wat luister jij dan?
en natuurlijk lusiteren jullie niet allemaal hetzelfde.
en het is nogal moeilijk om nu met iets van nu te komen dat minstens zo geniaal is als prince, zeg nou zelf..
soms is iets ook een feit. ik hou helemaal niet van beethoven of mozart, bijvoorbeeld, maar dat het geniaal is, dat is duidelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je presenteert hier jouw mening als een feit. Wat ik luister doet er verder ook niet toe, het gaat mij er meer om dat jij een tamelijk arrogante houding aanneemt, die wat mij betreft niet terecht is.
ali b, lol.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:24 schreef Yarite het volgende:
Ach opa, pak lekker een oude plaat uit de kast en laat ons ali b luisteren
beetje jeugdsentiment... en ja hoor, toen had je ook een heleboel shit muziek.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef Conflict het volgende:
TS, als je nu nog steeds naar Prince luistert kan je misschien beter eens zelf je horizon verbreden en naar moderne muziek luisteren. Toen Prince hot was stond dat ook gewoon in de top-40.
freeze pop is best leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:04 schreef FreezePop het volgende:
Zure vent die pretendeert dat de muziek waar hij naar luistert vele malen beter is 'omdat het van vroeger is' en daarom alles van nu prut is. Dikke minduim.
Niet vernoemd naar de band.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:21 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
freeze pop is best leuk.
en ik vind jullie anders ook behoolijk zuur reageren.
dat is waar, maar dit is een discussie forum. is toch niet erg om daar dan een discussie te houden over iets?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet vernoemd naar de band.
Mensen moeten eens stoppen met hun muzieksmaak aan andere mensen te forceren. Tip geven is goed. Andermans mening niet waarderen of afwimpelen als 'geen smaak' of 'pretentieus' is respectloos. Muzieksmaak is misschien wel het meest subjectieve wat er is.
Als jij gewoon luistert wat jij wil luisteren en ik wat ik wil luisteren zouden er veel minder van dit soort discussies op het internet zijn.
Eigenlijk gewoon wel. Het staat immers op youtube. Je moet niet direct zeggen dat het niet bestaat alleen omdat het een mix is.quote:
Ik beschouw iets pas als bestaand als het op Discogs staat. Al helemaal van zo'n grote artiest als Angerfist.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon wel. Het staat immers op youtube. Je moet niet direct zeggen dat het niet bestaat alleen omdat het een mix is.
Da's jouw probleem. Het kan me geen moer schelen of het ergens op staat, het gaat mij alleen maar om de muziek zelf. En als je daar een probleem mee hebt, mag je optiefen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik beschouw iets pas als bestaand als het op Discogs staat. Al helemaal van zo'n grote artiest als Angerfist.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 04:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als je haar op d'r achterhoofd slaat, vallen d'r ogen eruit.
zeker nog nooit van remixes en mashups gehoord? zijn ook muziekstromingen, hoor..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik beschouw iets pas als bestaand als het op Discogs staat. Al helemaal van zo'n grote artiest als Angerfist.
je kan toch niet echt beweren dat prince geen kwaliteit had, lol..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 04:18 schreef SpecialK het volgende:
Klagen over moderne muziek en dan Prince aanvoeren als het summum van kwaliteit.
Nee daar ga je "jongeren" mee wakker maken.
Schijnbaar niet neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:56 schreef Yarite het volgende:
Huh, is dit topic nog steeds niet gesloten
niet slecht, dit.quote:
weet je, het probleem met dit soort metal stijltjes van nu is, dat ze altijd weer van die melodieuze kut refreintjes erin moeten doen.quote:
prince was alleen maar leuk halverwege de jaren 80.. toen ie de artist en tafkap werdt, leek het nergens meer op.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:02 schreef dashung het volgende:
Pff, komt ie met Prince, the artist, tafkap. Gayyyyyyyyyyyyyyyy
waarom?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:56 schreef Yarite het volgende:
Huh, is dit topic nog steeds niet gesloten
Leeftijd maakt mij geen flikker uit, en melodieuze refreintjes zijn leuker dan de hele tijd dezelfde tonen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
weet je, het probleem met dit soort metal stijltjes van nu is, dat ze altijd weer van die melodieuze kut refreintjes erin moeten doen.
en verder; dit bestaat dus ook al 25 jaar he... of als je hardrock meetelt, toen in 12 was liep ik al met iron maiden op mn rug. 30 jaar geleden.
Omdat alles wat ouder is dan 10 jaar goed is en datgeen wat jonger is rotzooi, in jouw ogenquote:
op zich niet, maar het is echt een formuletje. leuk, maar na 800 keer dat, dan weet je het wel, toch? coupletje grommen, refreintje huil-zingen, metal gitaartjes eronder... ik geloof dat linkin park er ooit mee begonnen is, nu-metal noemde ze dat toen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Leeftijd maakt mij geen flikker uit, en melodieuze refreintjes zijn leuker dan de hele tijd dezelfde tonen.
nee hoor. ik had al die antwoord en major lazer genoemd als geweldig. ik wou originele dingen horen van nu, niet herkauwde stijltjes die niets nieuws toevoegen.quote:Omdat alles wat ouder is dan 10 jaar goed is en datgeen wat jonger is rotzooi, in jouw ogen_!
Ey swaquote:
Die antwoord?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
op zich niet, maar het is echt een formuletje. leuk, maar na 800 keer dat, dan weet je het wel, toch? coupletje grommen, refreintje huil-zingen, metal gitaartjes eronder... ik geloof dat linkin park er ooit mee begonnen is, nu-metal noemde ze dat toen.
[..]
nee hoor. ik had al die antwoord en major lazer genoemd als geweldig. ik wou originele dingen horen van nu, niet herkauwde stijltjes die niets nieuws toevoegen.
jullie zijn zo lekker defensief, maar met echt goede nieuwe muziek komen, dat lukt toch niet erg. en dat bedoelde ik maar.
ja jack parrow is ook tof. en dat hele zef stijltje uit zuid afrika is cool, gewoon omdat ze alles weer net anders doen dan standaard hiphop. ze doorbreken de regels en er ontstaat iets nieuws.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die antwoord?
Ken je jack parrow vast ook.
als je meer zuid afrikaans wil horen moet je het even laten weten dan heb ik nog wel wat voor je
Ken je deze? dit vind ik persoonlijk 1 van hun tofste nummersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja jack parrow is ook tof. en dat hele zef stijltje uit zuid afrika is cool, gewoon omdat ze alles weer net anders doen dan standaard hiphop. ze doorbreken de regels en er ontstaat iets nieuws.
dit is toch geniaal, lol..
ja ik heb alles van hun wel gezien en geluisterd..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ken je deze? dit vind ik persoonlijk 1 van hun tofste nummers
Jazeker, daar heb ik van gehoord. Maar voor zover ik weet is deze niet door Angerfist gemaakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
zeker nog nooit van remixes en mashups gehoord? zijn ook muziekstromingen, hoor..
ah okee, geen verstand van hardcore tenzij het hardcore acid of tekno is...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jazeker, daar heb ik van gehoord. Maar voor zover ik weet is deze niet door Angerfist gemaakt.
Dat nummer wat hij postte is een omhooggepitcht nummer van Partyraiser volgens mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ah okee, geen verstand van hardcore tenzij het hardcore acid of tekno is...
tekno moet ook underground blijven. het zijn gratis feesten, illegaal, en als het te groot wordt, gaat het mis, dat heb ik al eens zien gebeuren in de jaren 90.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat nummer wat hij postte is een omhooggepitcht nummer van Partyraiser volgens mij.
Maar er is op dit moment niet echt een grote subcultuur meer in Nederland inderdaad.
Hardstyle is op het moment erg groot, maar dat stamt ook al van de milleniumwisseling af.
Hardcore is ook nog vrij breed, maar dat is ook al lang voorbij zijn hoogtepunt.
Het enigste wat er overblijft is dat Dubstep cultuurtje inderdaad, een beetje een mengelmoes van skaters, metal/rock figuren, beetje de alto's.
En dan heb je nu een mengsel van Dubstep/Trap/Moombahton wat vrij populair is volgens mij, maar dat valt aan de ene kant ook allemaal wel weer mee.
Verder heb je gelijk, er is niet echt iets maar ik wed dat als de Hardstyle/Dubstep hype over is er vast wel wat nieuws komt.
Techno hoor ik ook steeds meer over, maar dit is inderdaad ook al bezig sinds de jaren 90.
Tekno is een langzame opmars aan het maken, maar dat gaat het niet heel ver schoppen vrees ik.
Ja maar dat was ook een hele stap van akoestische muziek naar puur electronische, dus extreem vernieuwend toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:00 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
tekno moet ook underground blijven. het zijn gratis feesten, illegaal, en als het te groot wordt, gaat het mis, dat heb ik al eens zien gebeuren in de jaren 90.
techno is inderdaad weer popie aan het worden nu. trap vind ik ook wel tof, dat kan zich nog verder ontwikkelen, in tegenstelling tot dubstep, wat al een beetje klaar is...
ach ja, uiteindelijk komt er vanzelf weer wat nieuws. iets leuks, hopelijk. ik hoop dat jullie jonge gasten ooit nog iets meemaken als de acid/house explosie, iend jaren 80. dat was geweldig.
punk veranderde ook de wereld compleet, maar qua techniek was het niet veel anders, gewoon gitaar bandjes. dat bestond allang. die stap naar electronische dansmuziek, ja die was wel echt compleet iets nieuws. maar niemand zag dat toen aankomen. sterker nog, de meeste mensen vonden het maar niks in het begin, snapte het gewoon niet. maar 1 keer naar zo'n feest en ze waren om. hiphop was ook de eerste jaren vrij onbekend, meer iets grappigs, niet zingen maar beetje ritmisch praten, niet iets echt serieus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:05 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook een hele stap van akoestische muziek naar puur electronische, dus extreem vernieuwend toch?
Zie dat nog niet zo snel gebeuren eigenlijk, weer een nieuw stadium. Maar ik hoop dat er wat gaafs kom ja, ik vind dat Trap echt zo flauw. Dubstep is ook verwoest door die hype, de oude Dubstep was veel gaver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |