abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123321877
effe helemaal kijken, ben benieuwd. moet toch een openbaring zijn, met die shitmuziek waar jullie tegenwoordig naar luisteren.

pi_123322084
:D
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_123344203
niemand? is ook erg lang weg van je smartphone natuurlijk...
kijk dan even vanaf 1.28 ogeveer, 10 minuutjes.
pi_123344726
Streamen is te duur op 3G :N
Ik ga vanavond even kijken
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:29:12 #6
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_123353911
Misschien dat je met een iets vrolijkere noot meer reacties krijgt?
pi_123353922
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:
effe helemaal kijken, ben benieuwd. moet toch een openbaring zijn, met die shitmuziek waar jullie tegenwoordig naar luisteren.

Baas :o
Groot fan van User Wotte
pi_123355698
If you gave up, you've already lost. If you keep going, you get to a new level.
pi_123360979
TT duidelijker gemaakt ;)
pi_123361357
dank je wel. :)

ik was gisteren niet zo aardig, mijn excuus. wou jullie gewoon wat goede muziek laten horen.
pi_123363229
Niet mijn ding.
Maar:
quote:
Er is veel meer dan Nikki Minaj, Justin Bieber, Afrojack. Daarbij gaat het ook om persoonlijke smaak.

Mensen die zich beter voelen dan anderen omdat ze oude muziek luisteren :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123366582
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet mijn ding.
Maar:

[..]

Er is veel meer dan Nikki Minaj, Justin Bieber, Afrojack. Daarbij gaat het ook om persoonlijke smaak.

Mensen die zich beter voelen dan anderen omdat ze oude muziek luisteren :')
voel me niet beter hoor. vind het alleen jammer voor jullie.
ja tuurlijk zijn er nu ook wel goede dingen. en in de tijden van prince, was er ook een heleboel bagger muziek.
maar het is wel zo, dat tegenwoordig de popmuziek wel heel erg allen wordt gemaakt om er veel geld mee te verdienen. misschien komt het door het downloaden, dat ze geen risicos meer durven nemen.
pi_123366631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:25 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

voel me niet beter hoor. vind het alleen jammer voor jullie.
ja tuurlijk zijn er nu ook wel goede dingen. en in de tijden van prince, was er ook een heleboel bagger muziek.
maar het is wel zo, dat tegenwoordig de popmuziek wel heel erg allen wordt gemaakt om er veel geld mee te verdienen. misschien komt het door het downloaden, dat ze geen risicos meer durven nemen.
Wel dus.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123366685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Wel dus.
okee, laat mij eens iets van nu horen dan, iets goeds.
pi_123366730
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:28 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

okee, laat mij eens iets van nu horen dan, iets goeds.
Wat ik zelf goed vind:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123366732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:48 schreef pokkerdepok het volgende:
dank je wel. :)

ik was gisteren niet zo aardig, mijn excuus. wou jullie gewoon wat goede muziek laten horen.
Olm, wie zijn hier de fokking baas?

If you gave up, you've already lost. If you keep going, you get to a new level.
pi_123366803
Inmiddels 3 jaar oud, maar zeker tof
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123367162
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Wat ik zelf goed vind:
wel leuk, maar ik bedoel maar; dit is drum&bass. dat had je ook al in 1995. het verschil tussen drum&bass nu en toen? toen klonk het badass, nu vrij commercieel.
pi_123367225
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Inmiddels 3 jaar oud, maar zeker tof
okee gorillas zijn tof. maar; gorillas is tom yorke. zijn vorige bandje was blur, een van de grootste jaren 90 bands. de man is volgens mij al in de 40.
pi_123367461
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef Yarite het volgende:

[..]

Olm, wie zijn hier de fokking baas?

gast, echt? ali b?
luister je wel eens naar echte hiphop?
pi_123367767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

okee gorillas zijn tof. maar; gorillas is tom yorke. zijn vorige bandje was blur, een van de grootste jaren 90 bands. de man is volgens mij al in de 40.
Bedoel je niet Damon Albarn?
En tegenwoordig zijn er genoeg leuke bands. Denk aan The Killers, Black Keys, Wolfmother, Editors..
pi_123368584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:02 schreef kaleidoscope93 het volgende:

[..]

Bedoel je niet Damon Albarn?
En tegenwoordig zijn er genoeg leuke bands. Denk aan The Killers, Black Keys, Wolfmother, Editors..
oh ja die ja, tom yorke is van radiohead..

dat zijn inderdaad wel leuke bandjes.
maar nemen zij jullie gehele generatie op sleeptouw mee? nee. ik denk dan de meeste jonge mensen ze niet eens kennen.
pi_123368835
weet je, ik denk dat degene die nog het meest in de buurt komt nu van wat ik bedoel, is lady gaga. helaas is haar muziek eigenlijk helemaal niet vernieuwend, maar voor de rest vat ze wel de tijds spirit van nu, is ze muzikaal en haar optredens en videos zijn duidelijk anders dan wat de rest doet. en ze heeft veel succes.

maar kom op, jullie willen toch niet dat lady gaga hetgene is waar ze jullie generatie om herinneren, later? verzin eens iets totaal nieuws. iets waarmee je oude gasten als ik gewoon mee wegvaagd.

zoiets als deze heren deden. voor contrast, luister eerst even naar de beegees:

en toen, uit het niets, had je ineens dit.

pi_123369777
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:43 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wel leuk, maar ik bedoel maar; dit is drum&bass. dat had je ook al in 1995. het verschil tussen drum&bass nu en toen? toen klonk het badass, nu vrij commercieel.
Dus commercieel is slecht? En popmuziek was er toen ook al. Daarnaast is Prince vooral niet commercieel bezig geweest
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123370766
Niks mis met prince
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
pi_123373116
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dus commercieel is slecht? En popmuziek was er toen ook al. Daarnaast is Prince vooral niet commercieel bezig geweest
nee niet slecht, en ja prince was zelfs heel erg commercieel bezig. maar hij was ook vernieuwend, en dat is het verschil. drum & bass was in 1995 vernieuwend.
pi_123373203
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nee niet slecht, en ja prince was zelfs heel erg commercieel bezig. maar hij was ook vernieuwend, en dat is het verschil. drum & bass was in 1995 vernieuwend.
Het genre is wel een heel stuk anders hoor. Vernieuwing is er steeds wel. Het verschil tussen 2009 en nu is er zeker wel.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123373229
en omdat ik niet alleen maar wil zeiken, zal ik van het afgelopen jaar twee acts noemen die wel goed bezig zijn;
major lazer en die antwoord.

helaas was er dus niet veel meer dan deze twee.
pi_123373269
Even helemaal een filmje van 2 uur kijken :')
pi_123373430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef pokkerdepok het volgende:
en omdat ik niet alleen maar wil zeiken, zal ik van het afgelopen jaar twee acts noemen die wel goed bezig zijn;

Major Lazer is tegenwoordig nog alleen Diplo _O_

Diplo is een meester in het opgraven van kleine muziekculturen om het daarna aan het grote publiek te laten horen :Y
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_123373721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Major Lazer is tegenwoordig nog alleen Diplo _O_

Diplo is een meester in het opgraven van kleine muziekculturen om het daarna aan het grote publiek te laten horen :Y
ja, dat is ie. en gecombineerd met veel muzikaal talent.
pi_123373895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Even helemaal een filmje van 2 uur kijken :')
in die tijd kan ej minstens 100 harlem shuffle filmjes kijken inderdaad. :)

ik maak het je makkelijk, OP video, 0.32.30, 5 minuutjes kijken.

of 0.58.00.

[ Bericht 1% gewijzigd door pokkerdepok op 26-02-2013 17:29:16 ]
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:33:37 #36
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_123517177
quote:
Gooi jezelf heel erg ver weg
pi_123549899
wattefack das ouwe rotsooi G

pi_123582627
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef pokkerdepok het volgende:

_O_ die twee die jij opnoemde zijn idd wel vet
pi_123595192
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:31 schreef vera166 het volgende:

[..]

_O_ die twee die jij opnoemde zijn idd wel vet
:)
pi_123898865
Ik kan nu niet kijken want als ik muziek ga luisteren maak ik wss iedereen wakker :')
Wat voor soort muziek is het?
Pogo dancing!
  maandag 11 maart 2013 @ 23:58:04 #42
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_123941984
quote:

Jezelf superieur voelen omdat je een andere muzieksmaak hebt is best triest. Wie ben jij om te oordelen over andermans smaak? Sommige boeit muziek minder dus dan gaan ze ook niet veel verder zoeken dan dat ze toekrijgen. Ieder zijn eigen hobby.. Jij voelt je toevallig ook zo goed als je af en toe Discovery kijkt ipv. een talentenjacht. Of kijk je wel gewoon talentenjachten en is dat iets anders?
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_123943958

niet van deze tijd maar wel super zalig.
pi_123945192
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:58 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Jezelf superieur voelen omdat je een andere muzieksmaak hebt is best triest. Wie ben jij om te oordelen over andermans smaak? Sommige boeit muziek minder dus dan gaan ze ook niet veel verder zoeken dan dat ze toekrijgen. Ieder zijn eigen hobby.. Jij voelt je toevallig ook zo goed als je af en toe Discovery kijkt ipv. een talentenjacht. Of kijk je wel gewoon talentenjachten en is dat iets anders?
nee joh, ik probeer alleen maar een beetje uit te dagen.. je mag ook mn video kijken en het niks vinden. ik had het wat vriendelijker kunnen brengen, maar ik was net een paar pitbull en nicky minage nummertjes voorbij mn kookpunt gegaan, sorrie. ik weet ook heus wel dat er zat jonge mensen zijn die wel verder kijken, of die gewoon niet zo met muziek bezig zijn.

ik mis gewoon een beetje de rebelse spirit tegenwoordig in muziek, en dus ook wel in jongeren. generaties voor jullie hebben stuk voor stuk de wereld op zn kop gezet met jongeren cultuur, en nu is het wat gezapig geworden, lijkt het wel. vind ik jammer.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:28:53 #45
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_123979161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:43 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Dnb heeft dan ook weer z'n subgenres :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 03:54 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nee joh, ik probeer alleen maar een beetje uit te dagen.. je mag ook mn video kijken en het niks vinden. ik had het wat vriendelijker kunnen brengen, maar ik was net een paar pitbull en nicky minage nummertjes voorbij mn kookpunt gegaan, sorrie. ik weet ook heus wel dat er zat jonge mensen zijn die wel verder kijken, of die gewoon niet zo met muziek bezig zijn.

ik mis gewoon een beetje de rebelse spirit tegenwoordig in muziek, en dus ook wel in jongeren. generaties voor jullie hebben stuk voor stuk de wereld op zn kop gezet met jongeren cultuur, en nu is het wat gezapig geworden, lijkt het wel. vind ik jammer.
Het probleem is: We hebben alles al. Rock 'n roll is geweest, disco is geweest, hiphop is geweest, punk is geweest, gothic is geweest, gabber is geweest. De echt vernieuwende stromingen (ik noem maar Noise voor zover je dat als genre bestempelt) kunnen niet eens commercieel worden.
Kaleidoscopiklimax
pi_123983058
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dnb heeft dan ook weer z'n subgenres :)

[..]

Het probleem is: We hebben alles al. Rock 'n roll is geweest, disco is geweest, hiphop is geweest, punk is geweest, gothic is geweest, gabber is geweest. De echt vernieuwende stromingen (ik noem maar Noise voor zover je dat als genre bestempelt) kunnen niet eens commercieel worden.
dubstep is groot geworden, tijdje geleden. het kan nog steeds.
alleen is dubstep niet echt een ding geworden, meer een leuk tussendoortje.
ik had eigenlijk gedacht dat de jongeren nu wel massaal naar beethoven zouden zijn gaan luisteren ofzo, om hun house/hiphop -generatie ouders op de kast te krijgen... of iets dergelijks, snap je?
emos. die waren goed bezig, daar had echt iedereen een hekel aan :P

maar goed, anders bekeken, zit ik aardig op de kast dat jullie zulke dingen helemaal niet doen, dus dat is dan ook wel weer okee.
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:14:01 #47
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_124025166
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 03:54 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Ik snap je punt ook wel en wellicht heb je gelijk. Ik kan trouwens prima naar die muziek luisteren, ik luister oudere songs/bands (van vrijwel alle stromingen) nog graag. De laatste paar jaar ben ik fan geworden van de wat onbekendere Indie bandjes. Fijne rauwe en/of pure muziek die mij in ieder geval kunnen raken. Lablogotique (en Themahoganysessions) zijn voorbeelden van youtubekanalen die je van zulke bandjes voorziet. Een liedje die me net te binnen schiet is We Were Evergreen - Eightteen, vast niet de beste en één van de zovele maar dan heb je een impressie wat er tegenwoordig ook is naast mainstream.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_124037697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Ik snap je punt ook wel en wellicht heb je gelijk. Ik kan trouwens prima naar die muziek luisteren, ik luister oudere songs/bands (van vrijwel alle stromingen) nog graag. De laatste paar jaar ben ik fan geworden van de wat onbekendere Indie bandjes. Fijne rauwe en/of pure muziek die mij in ieder geval kunnen raken. Lablogotique (en Themahoganysessions) zijn voorbeelden van youtubekanalen die je van zulke bandjes voorziet. Een liedje die me net te binnen schiet is We Were Evergreen - Eightteen, vast niet de beste en één van de zovele maar dan heb je een impressie wat er tegenwoordig ook is naast mainstream.
uiteindelijk komt er uit die hoek wel weer iets tofs, daar zit in ieder geval nog een hoop creativiteit, alhoewel het niet meer zo groot is als het in de jaren 90 was. maar je hebt wel gelijk, underground gebeurt er natuurlijk nog steeds van alles.
  zondag 17 maart 2013 @ 12:11:56 #49
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_124158236
Gr gr. de KLB Keizer
pi_124162289
quote:
okee de spirit is aanwezig, maar verder is dit helemaal 1993.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')