Baasquote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:
effe helemaal kijken, ben benieuwd. moet toch een openbaring zijn, met die shitmuziek waar jullie tegenwoordig naar luisteren.
Er is veel meer dan Nikki Minaj, Justin Bieber, Afrojack. Daarbij gaat het ook om persoonlijke smaak.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef pokkerdepok het volgende:
effe helemaal kijken, ben benieuwd. moet toch een openbaring zijn, met die shitmuziek waar jullie tegenwoordig naar luisteren.
voel me niet beter hoor. vind het alleen jammer voor jullie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet mijn ding.
Maar:
[..]
Er is veel meer dan Nikki Minaj, Justin Bieber, Afrojack. Daarbij gaat het ook om persoonlijke smaak.
Mensen die zich beter voelen dan anderen omdat ze oude muziek luisteren
Wel dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
voel me niet beter hoor. vind het alleen jammer voor jullie.
ja tuurlijk zijn er nu ook wel goede dingen. en in de tijden van prince, was er ook een heleboel bagger muziek.
maar het is wel zo, dat tegenwoordig de popmuziek wel heel erg allen wordt gemaakt om er veel geld mee te verdienen. misschien komt het door het downloaden, dat ze geen risicos meer durven nemen.
Wat ik zelf goed vind:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
okee, laat mij eens iets van nu horen dan, iets goeds.
Olm, wie zijn hier de fokking baas?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:48 schreef pokkerdepok het volgende:
dank je wel.![]()
ik was gisteren niet zo aardig, mijn excuus. wou jullie gewoon wat goede muziek laten horen.
wel leuk, maar ik bedoel maar; dit is drum&bass. dat had je ook al in 1995. het verschil tussen drum&bass nu en toen? toen klonk het badass, nu vrij commercieel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ik zelf goed vind:
okee gorillas zijn tof. maar; gorillas is tom yorke. zijn vorige bandje was blur, een van de grootste jaren 90 bands. de man is volgens mij al in de 40.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Inmiddels 3 jaar oud, maar zeker tof
gast, echt? ali b?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef Yarite het volgende:
[..]
Olm, wie zijn hier de fokking baas?
Bedoel je niet Damon Albarn?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
okee gorillas zijn tof. maar; gorillas is tom yorke. zijn vorige bandje was blur, een van de grootste jaren 90 bands. de man is volgens mij al in de 40.
oh ja die ja, tom yorke is van radiohead..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:02 schreef kaleidoscope93 het volgende:
[..]
Bedoel je niet Damon Albarn?
En tegenwoordig zijn er genoeg leuke bands. Denk aan The Killers, Black Keys, Wolfmother, Editors..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |