abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:05:30 #101
312836 Zwappel
aardappel
pi_124535292
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:00 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

tekno moet ook underground blijven. het zijn gratis feesten, illegaal, en als het te groot wordt, gaat het mis, dat heb ik al eens zien gebeuren in de jaren 90.

techno is inderdaad weer popie aan het worden nu. trap vind ik ook wel tof, dat kan zich nog verder ontwikkelen, in tegenstelling tot dubstep, wat al een beetje klaar is...

ach ja, uiteindelijk komt er vanzelf weer wat nieuws. iets leuks, hopelijk. ik hoop dat jullie jonge gasten ooit nog iets meemaken als de acid/house explosie, iend jaren 80. dat was geweldig.
Ja maar dat was ook een hele stap van akoestische muziek naar puur electronische, dus extreem vernieuwend toch?

Zie dat nog niet zo snel gebeuren eigenlijk, weer een nieuw stadium. Maar ik hoop dat er wat gaafs kom ja, ik vind dat Trap echt zo flauw. Dubstep is ook verwoest door die hype, de oude Dubstep was veel gaver.
404 - Not Found
pi_124540881
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:05 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Ja maar dat was ook een hele stap van akoestische muziek naar puur electronische, dus extreem vernieuwend toch?

Zie dat nog niet zo snel gebeuren eigenlijk, weer een nieuw stadium. Maar ik hoop dat er wat gaafs kom ja, ik vind dat Trap echt zo flauw. Dubstep is ook verwoest door die hype, de oude Dubstep was veel gaver.
punk veranderde ook de wereld compleet, maar qua techniek was het niet veel anders, gewoon gitaar bandjes. dat bestond allang. die stap naar electronische dansmuziek, ja die was wel echt compleet iets nieuws. maar niemand zag dat toen aankomen. sterker nog, de meeste mensen vonden het maar niks in het begin, snapte het gewoon niet. maar 1 keer naar zo'n feest en ze waren om. hiphop was ook de eerste jaren vrij onbekend, meer iets grappigs, niet zingen maar beetje ritmisch praten, niet iets echt serieus.
misschien bestaat het nieuwe ook nu al, maar zien we nu nog niet wat het kan worden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')