abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124370474
Beter dan die Prince
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_124370520
Huh, is dit topic nog steeds niet gesloten
If you gave up, you've already lost. If you keep going, you get to a new level.
pi_124370530
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:56 schreef Yarite het volgende:
Schijnbaar niet nee
#FREEZWARTEPIET
pi_124370539
Kijk TS dit vind jij vast ook tof
#FREEZWARTEPIET
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:00:34 #81
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_124370640
Prince? Beegees?

Godskolere :')
Dit, dus.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:02:03 #82
398497 dashung
Daffy, heer en meester. Heil
pi_124370679
Pff, komt ie met Prince, the artist, tafkap. Gayyyyyyyyyyyyyyyy
God is een verzinsel om jullie te onderdrukken. God is ziek en sadistisch. Een tiran pur sang.
Enkel een volslagen gestoorde had hem kunnen verzinnen. Verwerp God, laat Daffy in je leven.
pi_124371708
quote:
niet slecht, dit.
pi_124371904
quote:
weet je, het probleem met dit soort metal stijltjes van nu is, dat ze altijd weer van die melodieuze kut refreintjes erin moeten doen.
en verder; dit bestaat dus ook al 25 jaar he... of als je hardrock meetelt, toen in 12 was liep ik al met iron maiden op mn rug. 30 jaar geleden.
pi_124371934
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:00 schreef Buitendam het volgende:
Prince? Beegees?

Godskolere :')
beegees was een voorbeeld van kutmuziek, wel goed lezen.
pi_124371988
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:02 schreef dashung het volgende:
Pff, komt ie met Prince, the artist, tafkap. Gayyyyyyyyyyyyyyyy
prince was alleen maar leuk halverwege de jaren 80.. toen ie de artist en tafkap werdt, leek het nergens meer op.
het ging me alleen om dat concert, dat ik gepost heb.
pi_124372000
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:56 schreef Yarite het volgende:
waarom?
pi_124372191
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

weet je, het probleem met dit soort metal stijltjes van nu is, dat ze altijd weer van die melodieuze kut refreintjes erin moeten doen.
en verder; dit bestaat dus ook al 25 jaar he... of als je hardrock meetelt, toen in 12 was liep ik al met iron maiden op mn rug. 30 jaar geleden.
Leeftijd maakt mij geen flikker uit, en melodieuze refreintjes zijn leuker dan de hele tijd dezelfde tonen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

waarom?
Omdat alles wat ouder is dan 10 jaar goed is en datgeen wat jonger is rotzooi, in jouw ogen :')_!
#FREEZWARTEPIET
pi_124373157
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Leeftijd maakt mij geen flikker uit, en melodieuze refreintjes zijn leuker dan de hele tijd dezelfde tonen.

op zich niet, maar het is echt een formuletje. leuk, maar na 800 keer dat, dan weet je het wel, toch? coupletje grommen, refreintje huil-zingen, metal gitaartjes eronder... ik geloof dat linkin park er ooit mee begonnen is, nu-metal noemde ze dat toen.
quote:
Omdat alles wat ouder is dan 10 jaar goed is en datgeen wat jonger is rotzooi, in jouw ogen :')_!
nee hoor. ik had al die antwoord en major lazer genoemd als geweldig. ik wou originele dingen horen van nu, niet herkauwde stijltjes die niets nieuws toevoegen.

jullie zijn zo lekker defensief, maar met echt goede nieuwe muziek komen, dat lukt toch niet erg. en dat bedoelde ik maar.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:19:13 #90
398497 dashung
Daffy, heer en meester. Heil
pi_124373498
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef pokkerdepok het volgende:
die antwoord
Ey swa
God is een verzinsel om jullie te onderdrukken. God is ziek en sadistisch. Een tiran pur sang.
Enkel een volslagen gestoorde had hem kunnen verzinnen. Verwerp God, laat Daffy in je leven.
pi_124373875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

op zich niet, maar het is echt een formuletje. leuk, maar na 800 keer dat, dan weet je het wel, toch? coupletje grommen, refreintje huil-zingen, metal gitaartjes eronder... ik geloof dat linkin park er ooit mee begonnen is, nu-metal noemde ze dat toen.

[..]

nee hoor. ik had al die antwoord en major lazer genoemd als geweldig. ik wou originele dingen horen van nu, niet herkauwde stijltjes die niets nieuws toevoegen.

jullie zijn zo lekker defensief, maar met echt goede nieuwe muziek komen, dat lukt toch niet erg. en dat bedoelde ik maar.
Die antwoord?
Ken je jack parrow vast ook.
als je meer zuid afrikaans wil horen moet je het even laten weten dan heb ik nog wel wat voor je
#FREEZWARTEPIET
pi_124374308
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Die antwoord?
Ken je jack parrow vast ook.
als je meer zuid afrikaans wil horen moet je het even laten weten dan heb ik nog wel wat voor je
ja jack parrow is ook tof. en dat hele zef stijltje uit zuid afrika is cool, gewoon omdat ze alles weer net anders doen dan standaard hiphop. ze doorbreken de regels en er ontstaat iets nieuws.

dit is toch geniaal, lol..

pi_124374498
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:43 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja jack parrow is ook tof. en dat hele zef stijltje uit zuid afrika is cool, gewoon omdat ze alles weer net anders doen dan standaard hiphop. ze doorbreken de regels en er ontstaat iets nieuws.

dit is toch geniaal, lol..

Ken je deze? dit vind ik persoonlijk 1 van hun tofste nummers
#FREEZWARTEPIET
pi_124376444
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Ken je deze? dit vind ik persoonlijk 1 van hun tofste nummers
ja ik heb alles van hun wel gezien en geluisterd..

dit ook..
voor degenen die niet weten, geregiseerd door harmony korine, die binnekort komt met zn nieuwe film Spring breakers.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:10:21 #95
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_124385540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:25 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

zeker nog nooit van remixes en mashups gehoord? zijn ook muziekstromingen, hoor..
Jazeker, daar heb ik van gehoord. Maar voor zover ik weet is deze niet door Angerfist gemaakt. :)
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:13:08 #96
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_124385670
En zef _O_
Kaleidoscopiklimax
pi_124386093
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Jazeker, daar heb ik van gehoord. Maar voor zover ik weet is deze niet door Angerfist gemaakt. :)
ah okee, geen verstand van hardcore tenzij het hardcore acid of tekno is...
  maandag 25 maart 2013 @ 10:22:35 #98
399670 RedGuitar
Perfecte combi
pi_124475502

Deze blijft toch echt mijn favoriet
Zo. En dan nu muziek draaien!
pi_124523030
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ah okee, geen verstand van hardcore tenzij het hardcore acid of tekno is...
Dat nummer wat hij postte is een omhooggepitcht nummer van Partyraiser volgens mij.

Maar er is op dit moment niet echt een grote subcultuur meer in Nederland inderdaad.

Hardstyle is op het moment erg groot, maar dat stamt ook al van de milleniumwisseling af.
Hardcore is ook nog vrij breed, maar dat is ook al lang voorbij zijn hoogtepunt.

Het enigste wat er overblijft is dat Dubstep cultuurtje inderdaad, een beetje een mengelmoes van skaters, metal/rock figuren, beetje de alto's.

En dan heb je nu een mengsel van Dubstep/Trap/Moombahton wat vrij populair is volgens mij, maar dat valt aan de ene kant ook allemaal wel weer mee.
Verder heb je gelijk, er is niet echt iets maar ik wed dat als de Hardstyle/Dubstep hype over is er vast wel wat nieuws komt.

Techno hoor ik ook steeds meer over, maar dit is inderdaad ook al bezig sinds de jaren 90.

Tekno is een langzame opmars aan het maken, maar dat gaat het niet heel ver schoppen vrees ik.
404 - Not Found
pi_124527830
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Dat nummer wat hij postte is een omhooggepitcht nummer van Partyraiser volgens mij.

Maar er is op dit moment niet echt een grote subcultuur meer in Nederland inderdaad.

Hardstyle is op het moment erg groot, maar dat stamt ook al van de milleniumwisseling af.
Hardcore is ook nog vrij breed, maar dat is ook al lang voorbij zijn hoogtepunt.

Het enigste wat er overblijft is dat Dubstep cultuurtje inderdaad, een beetje een mengelmoes van skaters, metal/rock figuren, beetje de alto's.

En dan heb je nu een mengsel van Dubstep/Trap/Moombahton wat vrij populair is volgens mij, maar dat valt aan de ene kant ook allemaal wel weer mee.
Verder heb je gelijk, er is niet echt iets maar ik wed dat als de Hardstyle/Dubstep hype over is er vast wel wat nieuws komt.

Techno hoor ik ook steeds meer over, maar dit is inderdaad ook al bezig sinds de jaren 90.

Tekno is een langzame opmars aan het maken, maar dat gaat het niet heel ver schoppen vrees ik.
tekno moet ook underground blijven. het zijn gratis feesten, illegaal, en als het te groot wordt, gaat het mis, dat heb ik al eens zien gebeuren in de jaren 90.

techno is inderdaad weer popie aan het worden nu. trap vind ik ook wel tof, dat kan zich nog verder ontwikkelen, in tegenstelling tot dubstep, wat al een beetje klaar is...

ach ja, uiteindelijk komt er vanzelf weer wat nieuws. iets leuks, hopelijk. ik hoop dat jullie jonge gasten ooit nog iets meemaken als de acid/house explosie, iend jaren 80. dat was geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')