Taal NL en instelling USquote:Op zondag 24 februari 2013 15:37 schreef fyah het volgende:
[..]
NL dus![]()
En nu lust ik ook wel een kapsalon
ja maar hij moest op NL staan in de taakbalk. Stond op US. Verder had je gelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 15:37 schreef Zosk het volgende:
Ik had ' e al een kwartier geleden gezegd, maar goed.
Dat is waar, ging ik een klein beetje vanuit.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef fyah het volgende:
[..]
ja maar hij moest op NL staan in de taakbalk. Stond op US. Verder had je gelijk
Beste actie was gewoon gratis voer op ThuisBezorgd toenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Gorzalka het volgende:
Die actie van JustEat op FOK! van een tijdje geleden was baas, dat je gewoon 10 euro tegoed kreeg!
Dit was eigenlijk 5 euro korting op je gehele bestelling maar was na 2 uur alweer veranderd omdat mensen meerdere accounts aan gingen maken en dus gratis pizza's bij de lokale pizzera haaldenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Gorzalka het volgende:
Die actie van JustEat op FOK! van een tijdje geleden was baas, dat je gewoon 10 euro tegoed kreeg!
Ja, mooi hoe je cray kunt gaan om 15 euroquote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beste actie was gewoon gratis voer op ThuisBezorgd toen!
Niiicequote:Op zondag 24 februari 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De vraag 'wie kookt er' is voor mensen met internet aanstaande dinsdag niet van belang. Via internet kan iedereen komende dinsdag tussen 19.00 en 19.09 uur tot maximaal 15 euro aan gratis eten bestellen.
De website thuisbezorgd.nl viert met de actie z'n negende verjaardag.
Het bedrijf denkt ongeveer 75.000 euro aan gratis eten uit de delen, wat neerkomt op 600 bestellingen per minuut.
Ohja, en server natuurlijk overbelast. Toen ging die actie nog een paar uur door geloof ik!
Natuurlijk ook weer soort van verkapte reclamequote:Op zondag 24 februari 2013 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KLB / Gratis eten bij Thuisbezorgd #3 :Met veel achterlijke mensen
Ging wel tot meer delen door geloof ik. ¤75.000 aan tegoed
.
Voor dat geld hadden ze letterlijk geen betere reclame kunnen krijgen. Geniaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ook weer soort van verkapte reclamemaar 75000 whut
ik vond het anders erg lang durenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Voor dat geld hadden ze letterlijk geen betere reclame kunnen krijgen. Geniaal.
Niet zo gek als ze achter een trein moeten aanrijden.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vond het anders erg lang duren
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, een vriendin van mij moest vroeger in de kerk heel hard huilen toen 'In Excelsis Deo' werd gezongen. Wat bleek: ze verstond: in de cel zit Theo.
Haar oom heet Theo.
toen die actie was was ik nog kantoorlaafquote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet zo gek als ze achter een trein moeten aanrijden.
Ooit bereik ik dat gemiddelde ook. Is mijn strevenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
tong80 - 500012 (gemiddeld 112 per dag)
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ooit bereik ik dat gemiddelde ook. Is mijn streven
Gewoon een milli posts halenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
tong80 - 500012 (gemiddeld 112 per dag)
Ja, komt goed meid.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, ik kan dat. Heb inmiddels ook al die 9 jaar fok van dWc ingehaald
2100 bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfs jou bijna ingehaald, 100 posts minder dan jij.
64314 (gemiddeld 26 per dag)quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfs jou bijna ingehaald, 100 posts minder dan jij.
Ik begrijp het ook echt niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
ZE BLIJFT ONS VERBAZEN MET HAAR INCOMPETENTIE.
Zat erop te wachten.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En de bekende excuses er natuurlijk achteraan. Altijd hetzelfde.
Ik zei niks over stonedheid anders.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En de bekende excuses er natuurlijk achteraan. Altijd hetzelfde.
Same shit different excuse.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
GodverIk lees weer eens te snel. Sorry man ik heb geen slaap gehad vannacht
.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik geen Chinees ben anders had ik kunnen zeggen dat ik het niet zo helder zag.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
GodverIk lees weer eens te snel. Sorry man ik heb geen slaap gehad vannacht
.
Wat een baas ben ikquote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat ze vannacht niet heeft geslapen!
lol, ik stop je in een vaas en gebruik je als levende fleshlight.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lol, ik stop je in een vaas en gebruik je als levende fleshlight.
Ik ben 4EBE niet he.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lol, ik stop je in een vaas en gebruik je als levende fleshlight.
Wat.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stop je in een papiercontainer en gebruik je als levende gloryhole.
Heb je veel aan, of heb je soms een 3 meter lange lul want dan zit ik helemaal onder de grond.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook echt die bij mij @ C. Troostplein als eerste hit op 'papiercontainer Amsterdam'_!
Vaseline_, vakkundig grappen ruïneren sinds '95.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je veel aan, of heb je soms een 3 meter lange lul want dan zit ik helemaal onder de grond.
94 flikker, ik word 19 geen 18quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vaseline_, vakkundig grappen ruïneren sinds '95.
Nee 94, met 8 maanden al. Toen terroriseerde ik m'n moeder en omgeving al.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds '95 kon je praten toch of wat.
:squote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 94, met 8 maanden al. Toen terroriseerde ik m'n moeder en omgeving al.
De keuken ingekropen in Griekenland en eten krijgen van de Griekse koks en in het vondelpark weggelopen en gevonden worden bij een Surinaamse vrouw op schoot patat etendquote:
Medelijden met jouw moeder.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De keuken ingekropen in Griekenland en eten krijgen van de Griekse koks en in het vondelpark weggelopen en gevonden worden bij een Surinaamse vrouw op schoot patat etend.
Toen kon dat nog.
Ik rende altijd meteen weg en ging in een winkelcentrum bij de slagersmeisjes mijn plakken worst innen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De keuken ingekropen in Griekenland en eten krijgen van de Griekse koks en in het vondelpark weggelopen en gevonden worden bij een Surinaamse vrouw op schoot patat etend.
Toen kon dat nog.
Hahaquote:
Pics van jou op die leeftijd? Volgens mij was je echt een cutie toen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen kon dat nog.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HahaVolgensmij is die zich wel een paar keer 't apezuur geschrokken dat ik er opeens vandoor was ja.
Carequote:Op zondag 24 februari 2013 16:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon een milli posts halen!
# 102 wolvendagen 89.696
Bijna in de top 100.
Ze moesten ons een riempje om doenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik rende altijd meteen weg en ging in een winkelcentrum bij de slagersmeisjes mijn plakken worst innen.Ouders totaal in paniek.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pics van jou op die leeftijd? Volgens mij was je echt een cutie toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had denk ik nog steeds vrij weinig uitgemaakt. Uit zo'n zitje in de auto kon ik ook moeiteloos loskomen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze moesten ons een riempje om doen
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze moesten ons een riempje om doen
[..]inb4 jongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Da's wel erg vroeg om uit de kast te komen zeg maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik rende altijd meteen weg en ging in een winkelcentrum bij de slagersmeisjes mijn plakken worst innen.Ouders totaal in paniek.
Daarom erg bewust 'plakken' ervoor geschreven.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's wel erg vroeg om uit de kast te komen zeg maar.
Alsnog; worst innen bij slagersmeisjesquote:Op zondag 24 februari 2013 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom erg bewust 'plakken' ervoor geschreven.
En nu deponeer ik mijn worst bij ze, raar hoe het kan lopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsnog; worst innen bij slagersmeisjes. You're doing it wrong.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Chris wil je dat gifje in mn fob posten? Dan kan ik altijd naar hem kijken
quote:Laatste voyeur(s)
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
liiszle
liiszle
Je kreeg zeker ook de veiligheidshaakjes los van kastjes?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had denk ik nog steeds vrij weinig uitgemaakt. Uit zo'n zitje in de auto kon ik ook moeiteloos loskomen.
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kreeg zeker ook de veiligheidshaakjes los van kastjes?
En niemand was thuis?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja.En ook eens toen ik negen was de voordeur open gekregen toen ik hem per ongeluk dicht liet vallen en de achterdeur op slot was.
Uiteraard, echt zo'n lekker dikkig zaadcontainertje.quote:
Mooi gezichtje alles, zaadvragende oogjes. En dem tittiesquote:Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiteraard, echt zo'n lekker dikkig zaadcontainertje.
Over welke koe gaat het eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi gezichtje alles, zaadvragende oogjes. En dem titties.
Liiszlequote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over welke koe gaat het eigenlijk?
Staat me vaag iets van bij, even opnieuw kijken.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Staat me vaag iets van bij, even opnieuw kijken.
He maar pipo, ik heb pic gepost. Cute of niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uiteraard, echt zo'n lekker dikkig zaadcontainertje.
Je lijkt wel een beetje op een jongetje daar.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He maar pipo, ik heb pic gepost. Cute of niet?
Nee, tuinschepje uit de tuin gepakt, hand door brievenbus en zo de klink naar beneden gedrukt.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toen? Gewoon voor de deur blijven wachten?
Kyke waarquote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op een jongetje daar.
Ja hehe, de meeste baby's lijken daarop.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op een jongetje daar.
Oh dat is best creatief bedachtquote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, tuinschepje uit de tuin gepakt, hand door brievenbus en zo de klink naar beneden gedrukt.
Escha Tanihatuquote:
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ik vond het best logisch.quote:
Ja want je heb zoveel te doen ookquote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb genoeg andere leukere maar geen zin om de bak met foto's te pakken
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want je heb zoveel te doen ook
Wat voor foto wil je dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gun dat meisje wat rust, ze heeft twee banen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rustquote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gun dat meisje wat rust, ze heeft twee banen.
Ook je beddengoed verschoond?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
RustIk heb veel gedaan vandaag in huis.
Kan nog 5 weken door.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook je beddengoed verschoond?
Grpj. Geef een leuke.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil je zegge dat ik niet leuk ben?
Goezo.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok, ff de bak pakken ja. Rustig.
Nee. Heb ik ook gezocht.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef Gorzalka het volgende:
WD, bestaat er een filmpje waar Candice Afrikaans praat?
Geen probleem zolang het Candice is.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou? Nu gaat wd spammen
Me llamo T-Bone, la araña discotecaquote:
?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee supermarché, die hele zin is toch Frans
Ik heb het over mijn zin, jij gaat spaans typen dus ga ik maar frans typen.quote:
WD DOET GEEN PILLEN ALLEEN DE PUURSTE MDMAKRISTALLEN DIE ER BESTAANquote:
Ik snap die meidje niet, ze kan wel een kwak sperma doorslikken maar pilletjes zijn teveel moeite.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
WD DOET GEEN PILLEN ALLEEN DE PUURSTE MDMAKRISTALLEN DIE ER BESTAAN
Oh ging het daar omquote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Goh ja strange hm vloeibaar en vaste vorm hm zo raarquote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap die meidje niet, ze kan wel een kwak sperma doorslikken maar pilletjes zijn teveel moeite.
la basura está en el lavadero para que la cocina no huelaquote:
Kan jij nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap die meidje niet, ze kan wel een kwak sperma doorslikken maar pilletjes zijn teveel moeite.
Het is nog echt zo ookquote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh ging het daar omdan heb je gelijk chris
Ik knoop geen touw meer vast aan jouw posts manquote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef fyah het volgende:
[..]
la basura está en el lavadero para que la cocina no huela
'basura' is met gewassen omdat de cocaine niet iets? help
en nu was ik eens serieusquote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik knoop geen touw meer vast aan jouw posts man.
Dat doe jij dus de hele tijd, face it.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kaolodomme vergelijking ook weer van je vas
Haha, google translate geeft dit: afval is in de wasruimte aan de keuken ruikt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 17:22 schreef fyah het volgende:
[..]
en nu was ik eens serieusik probeerde het zelf te vertalen
Nee ik ben niet stonedquote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doe jij dus de hele tijd, face it.
[..]
Haha, google translate geeft dit: afval is in de wasruimte aan de keuken ruikt nietWhut.
Mollies?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Swaggerjack gespot.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed argument, steekhoudend ook.
Precies wat iedereen denkt als jij zegt dat je wel stoned bent. Stupid cuntquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed argument, steekhoudend ook.
Yes.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mollies?
Your mom sicks my dick when she's high on mollies
Mollies!
- Andy Milonakis, We Are Farmers
Ik dring mijn mening niet als een feit op aan anderen like you do.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies wat iedereen denkt als jij zegt dat je wel stoned bent. Stupid cunt
Momma always told me, bwoy coun't your blessingsquote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Yes.
Popped a molly I'm sweating, whoo!
Waar komt dit dan weer vandaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dring mijn mening niet als een feit op aan anderen like you do.
Ik ben wel in de stemming voor wat muziek uit die categorie, wat heb je voor mequote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Momma always told me, bwoy coun't your blessings
Uit mn neus.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar komt dit dan weer vandaan?
Volgens de fok algemene voorwaarden van 21/02 2013, Hoofdstuk 1, Sectie b, eerste paragraaf, eerste zin ben je hier in overtredingquote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies wat iedereen denkt als jij zegt dat je wel stoned bent. Stupid cunt
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Volgens de fok algemene voorwaarden van 21/02 2013, Hoofdstuk 1, Sectie b, eerste paragraaf, eerste zin ben je hier in overtredingban is onderweg
Zal ik Lamon binnenkort een keer interviewen? Contact hem wel via de SP-site.quote:
Dat is zeer wenselijkquote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal ik Lamon binnenkort een keer interviewen? Contact hem wel via de SP-site.
Ja! Heb je zn sp mailadres? Anders ik welquote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hij is one of a kind man, ken niks vergelijkbaarsquote:Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben wel in de stemming voor wat muziek uit die categorie, wat heb je voor me?
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is one of a kind man, ken niks vergelijkbaars!
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle auberginequote:
Ohja, hoe weten jullie eigenlijk zo zeker dat ie daadwerkelijk een aubergine in z'n hol heeft gestoken? Ik weet dat ie niet helemaal spoort maar tochquote:Op zondag 24 februari 2013 17:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
quote:
Wat moet ik vragen, wat is een vraag waarop je het antwoord altijd al hebt willen weten?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja! Heb je zn sp mailadres? Anders ik wel
Wat hij tegen fas zei.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
Wanneer ie terugkomtquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik vragen, wat is een vraag waarop je het antwoord altijd al hebt willen weten?
Terechte opmerking wel, dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat hij tegen fas zei.iets met giet je over met zuur of zo. Ik weet het niet meer. Help.
Waar ging het mis?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik vragen, wat is een vraag waarop je het antwoord altijd al hebt willen weten?
MET NADRUK ZEG IK JEquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat hij tegen fas zei.iets met giet je over met zuur of zo. Ik weet het niet meer. Help.
Ik waag me eraanquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Track List:
01. Tonk For The Money (00:00-02:24)
02. Females Welcomed Ft. Reija Lee (02:24-05:36)
03. Gold On My MacBook (05:36-07:12)
04. Team Vacation Ft. Spook Coop Snake (07:12-11:50)
05. One More Molly (11:50-15:43)
06. All Gold Everything (15:43-18:51)
07. Sneaky Vs Selfish (18:51-20:00)
08. Madden on GameCube Ft. Juke (20:00-22:18)
09. Givin No F*cks (22:18-25:00)
10. Southside Ft. Forte Bowie (25:00-29:29)
MET NADRUK ZEG IK JEquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
teef! jij denkt dat je leven veilig zuur is
hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
laat me met rust, kanker negatief secreet dat je bent
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
Ik schrok hier eerst wel van hoorquote:
That shit cray!quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik waag me eraan.
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
Staat ie bij jullie ook al standaard onder je CTRL+V?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
Ja maar nu is het gewoon grappigquote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schrok hier eerst wel van hoor
Weet ik niet, ben stoned toch.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe valt je dat op?Wie kijk er nou naar posttijd?
quote:
Kijk, hij had ook nog lovende woorden voor jouquote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef MiVer het volgende:
alles door mekaar, ok
moord en niet moord
dna en gleuven
de 1 met schuim de ander zonder
fok verkiezingen
zou zeggen wd, dat spreekt
maar goed, ffe door mekaar
Nee gewoon 'kanker negatief secreet miver' invoeren bij google en dan linkt ie naar de klb sc pagina waar jij dat posttequote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Staat ie bij jullie ook al standaard onder je CTRL+V?
"Ik los je kut op in het zuur" intikken in google kom je ook al ver mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Was miver zn lieveling.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Kijk, hij had ook nog lovende woorden voor jou!
Ja sowieso alles wat ik terug vind wat hij gepost heeftquote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar nu is het gewoon grappig
Quote voor het nageslachtquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zulke uitspraken moet je snel bij de hand kunnen hebbenquote:
Die fotos van hem met joint.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sowieso alles wat ik terug vind wat hij gepost heeft
Hang dan meteen kroonluchters aan je oren.quote:
En tegen wie zei ie dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef BobbyB het volgende:
ik weet niet in wat voor droomwereld jij leeft
wat je perceptie is
jij bepaalt niets van!
van denk je wel
je bent een weekdier
ik kreuk je letterlijk
aan jou de keus
-BEK HOUDEN- of het echte werk en onheil
papkoker
serieus man, jij mij iets zeggen
je bent pudding materiaal voor mij
jij hebt geen idee
o ja ga lekker aangifte doen
ik heb al 16x politie afgelopen jaar
i dont care
maar dan roep je het onheil zeker af
ja ik wil je pijn doen
eigen schuld sukkel
en nu wijs zijn!
bekhouden
HAHAHAquote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
lange wandelingen
niet aan iedereen besteed
jammer wel
broodje frikadel
....
hard geworden
Gewoon omdat het zondag is.quote:
mij, via mailquote:
Pas maar op, anders kom ik je achterna met een aubergine en een pot zuur.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die fotos van hem met joint.Vas is echt zijn reincarnatie.
Oh hehequote:
Die webcamfoto's van hem iddquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die fotos van hem met joint.Vas is echt zijn reincarnatie.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Zulke uitspraken moet je snel bij de hand kunnen hebben.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
lange wandelingen
niet aan iedereen besteed
jammer wel
broodje frikadel
....
hard geworden
Als je nee schudt, heb je gelijk een bitchslap te pakken.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hang dan meteen kroonluchters aan je oren.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb dit weekend serieus een gerecht gegeten met aubergine erin, dat gaat niet zonder de nodige mental images, moet ik vertellen.
Auquote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst wel met een stel papiersneden in mijn hand gaan graaien in een pot augurken. Dat doe ik voortaan maar niet meer.
Doe dat dan ook met een vork, viespeuk.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst wel met een stel papiersneden in mijn hand gaan graaien in een pot augurken. Dat doe ik voortaan maar niet meer.
Ik vind het verrassend goed luisterbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stuk vanaf 4:25 trouwens (opgebouwd vanaf 4:00)!
Whehe.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nee schudt, heb je gelijk een bitchslap te pakken.
Dat doe ik alleen met potten waar mijn hand niet in past.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe dat dan ook met een vork, viespeuk.
En toen ben je op je woorden gaan letten hè?quote:
Dat klinkt ergens best wel vies.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
Dat doe ik alleen met potten waar mijn hand niet in past.
Ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens best wel vies.
Ja ontzettend.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En toen ben je op je woorden gaan letten hè?
Mijn vader eens een Spaanse peper snijden, jeuk aan zijn neus, steekt hij die vinger in zijn neus.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iig niet zo erg als een hete peper snijden als je wondjes op je handen hebt
Sinaasappelsap drinken met een kapotte mond is echter niet ok.quote:
Maar heb je deze nu al gezien? http://www.dumpert.nl/med(...)an_taylor_swift.htmlquote:
Ja dat heb ik ook vaak genoeg gedaan, of in m'n oog of aan m'n mond zitten oid.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn vader eens een Spaanse peper snijden, jeuk aan zijn neus, steekt hij die vinger in zijn neus.!!
Hahahahahaha nee deze niet wel een andere met een geitquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar heb je deze nu al gezien? http://www.dumpert.nl/med(...)an_taylor_swift.html
Shit, zag het toevallig net en zat nog te denken of ik die ging linken.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar heb je deze nu al gezien? http://www.dumpert.nl/med(...)an_taylor_swift.html
Watquote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Zosk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wil_deurpakk_n.html
Wat.
Het is niet aan te raden.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak genoeg gedaan, of in m'n oog of aan m'n mond zitten oid.
Bij mijn ouders thuis.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinaasappelsap drinken met een kapotte mond is echter niet ok.
Linkje?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahahahaha nee deze niet wel een andere met een geit
Die was toch al oud geweest, want had 'm gisteren al geplaatst.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Shit, zag het toevallig net en zat nog te denken of ik die ging linken.
Hahaha dat is nog niks ik had laatst ook spaanse pepers op en heb mijn vinger toen in mijn kont gestopt haha. AUW!! HAHAH!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn vader eens een Spaanse peper snijden, jeuk aan zijn neus, steekt hij die vinger in zijn neus.!!
Ik kijk er niet iedere dag.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die was toch al oud geweest, want had 'm gisteren al geplaatst.
Vervelend ja, jeuk aan je hol.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Hahaha dat is nog niks ik had laatst ook spaanse pepers op en heb mijn vinger toen in mijn kont gestopt haha. AUW!! HAHAH!
Dan helpt niks nee.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs m'n handen wassen helpt niet
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Hahaha dat is nog niks ik had laatst ook spaanse pepers op en heb mijn vinger toen in mijn kont gestopt haha. AUW!! HAHAH!
Sap met haartjesquote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis.Het is me vaak overkomen dat ik een pak bedorven sap aan mijn mond heb gezet.
En met prik. Dat was wel het eerste signaal dat er iets niet klopte.quote:
quote:
Of melk wat brokkelig uit het pak komt hobbelenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En met prik. Dat was wel het eerste signaal dat er iets niet klopte.
Altijd nog beter dan Milk & Fruit waarvan ik dacht dat het yoghurt was, het pak achterover sloeg en er dan zo'n stortvloed over je gezicht heen komt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of melk wat brokkelig uit het pak komt hobbelen
Heerlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of melk wat brokkelig uit het pak komt hobbelen
Ik was gister niet op de foks. sociaal leven tegenwoordig enzoquote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje?
[..]
Die was toch al oud geweest, want had 'm gisteren al geplaatst.
Kokhalzen.quote:
Heb wel eens een pak Chocomel in de koelkast laten staan na 8 weken op vakantie te zijn geweest, gelukkig schonk ik het eerst in een glas, want daar zat inmiddels echt een hele botanische tuin inquote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Milk & Fruit waarvan ik dacht dat het yoghurt was, het pak achterover sloeg en er dan zo'n stortvloed over je gezicht heen komt.
Gadverdamme.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens een pak Chocomel in de koelkast laten staan na 8 weken op vakantie te zijn geweest, gelukkig schonk ik het eerst in een glas, want daar zat inmiddels echt een hele botanische tuin in.
Dqod wingmannen valt tegenwoordig onder een sociaal leven?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was gister niet op de foks. sociaal leven tegenwoordig enzo
Kom jij weg.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens een pak Chocomel in de koelkast laten staan na 8 weken op vakantie te zijn geweest, gelukkig schonk ik het eerst in een glas, want daar zat inmiddels echt een hele botanische tuin in.
Doe maar duur.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was gister niet op de foks. sociaal leven tegenwoordig enzo
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Milk & Fruit waarvan ik dacht dat het yoghurt was, het pak achterover sloeg en er dan zo'n stortvloed over je gezicht heen komt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dqod wingmannen valt tegenwoordig onder een sociaal leven?
Onze koelkast deed het op een gegeven moment niet meer goed dus het was ook vaak raak met de zure melkquote:
Nee, het zit een zelfde soort pak als yoghurt en dat heeft altijd even nodig om naar beneden te glijden. Bij Milk & Fruit is dat anders.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als een soort van.. dit hoort niet zo te smaken * spuugt uit?
Ze was ook erg smooth tegen een meisje achter de barquote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dqod wingmannen valt tegenwoordig onder een sociaal leven?
Dumpert versie is beter.quote:
Hoe komt een rat daarin? Tenzij woestijnrat want muisformaat.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom jij weg.Doet me ook wel denken aan die gast die een dode rat in zijn blikje Monster heeft aangetroffen.
Huttenkase ja.quote:
Ja, die geit is epicquote:
soort van facial jaquote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als een soort van.. dit hoort niet zo te smaken * spuugt uit?
Dat geluid wat er dan ook bij hoort..quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onze koelkast deed het op een gegeven moment niet meer goed dus het was ook vaak raak met de zure melk
Geen idee.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe komt een rat daarin? Tenzij woestijnrat want muisformaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |