HAHAHAquote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
lange wandelingen
niet aan iedereen besteed
jammer wel
broodje frikadel
....
hard geworden
Gewoon omdat het zondag is.quote:
mij, via mailquote:
Pas maar op, anders kom ik je achterna met een aubergine en een pot zuur.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die fotos van hem met joint.Vas is echt zijn reincarnatie.
Oh hehequote:
Die webcamfoto's van hem iddquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die fotos van hem met joint.Vas is echt zijn reincarnatie.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Zulke uitspraken moet je snel bij de hand kunnen hebben.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
lange wandelingen
niet aan iedereen besteed
jammer wel
broodje frikadel
....
hard geworden
Als je nee schudt, heb je gelijk een bitchslap te pakken.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hang dan meteen kroonluchters aan je oren.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb dit weekend serieus een gerecht gegeten met aubergine erin, dat gaat niet zonder de nodige mental images, moet ik vertellen.
Auquote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst wel met een stel papiersneden in mijn hand gaan graaien in een pot augurken. Dat doe ik voortaan maar niet meer.
Doe dat dan ook met een vork, viespeuk.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst wel met een stel papiersneden in mijn hand gaan graaien in een pot augurken. Dat doe ik voortaan maar niet meer.
Ik vind het verrassend goed luisterbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat stuk vanaf 4:25 trouwens (opgebouwd vanaf 4:00)!
Whehe.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nee schudt, heb je gelijk een bitchslap te pakken.
Dat doe ik alleen met potten waar mijn hand niet in past.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe dat dan ook met een vork, viespeuk.
En toen ben je op je woorden gaan letten hè?quote:
Dat klinkt ergens best wel vies.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
Dat doe ik alleen met potten waar mijn hand niet in past.
Ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens best wel vies.
Ja ontzettend.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En toen ben je op je woorden gaan letten hè?
Mijn vader eens een Spaanse peper snijden, jeuk aan zijn neus, steekt hij die vinger in zijn neus.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
iig niet zo erg als een hete peper snijden als je wondjes op je handen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |