Dusseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Niet alleen mijn kat is krols?quote:
Da's al beter, die UIquote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een harde WIM NIETS GEDAAN voor je onbegrip.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dusseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Niet alleen mijn kat is krols?![]()
Nou.. Jij met je "schuim" en Bonnie is krols.. Dus ik zie een bepaalde connectiequote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Misschien verzint ie 't welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Doet hij trouwens goed, de hele nacht. Bizar.
Nah, ik had 't van zo'n filmpje van Koefnoen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Jij met je "schuim" en Bonnie is krols.. Dus ik zie een bepaalde connectie
Oh.......... Okquote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, ik had 't van zo'n filmpje van Koefnoen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Fergie ziet er natuurlijk uit als een afgeragde crackhoer, maar dit is toch best fijn.
quote:
Lekkere kont, wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Fergie ziet er natuurlijk uit als een afgeragde crackhoer, maar dit is toch best fijn.
Neem een andere username.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Crack_ het volgende:
WAT HEEFT IEDEREEN MET CRACK VANDAAG
Ik moest spontaan hier aan denkenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik geloof 't ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, anders heeft zijn penis toch zuur aangevoeld.
Yeah.quote:
Mjoahhhquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een harde WIM NIETS GEDAAN voor je onbegrip.
Waarom niet Veronica Rock Radio?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjoahhh![]()
Maar nu ga ik weer lekker Aimee Mann luisteren u_u
SPIDERMANDISCRIMINATIE!!quote:
Ik luister geen radio u_u.. Ik heb keus genoeg aan muziek op m'n laptopjuhhhquote:Op donderdag 23 december 2010 21:17 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Waarom niet Veronica Rock Radio?
Veel rollades eten blijkbaar, want ze blijven maar binnenkomenquote:
De perfecte moord plegen.quote:
Walgelijke reactie.. Geweaun affreusquote:
Ik blijf gewoon mezelf en doe m'n ding.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Walgelijke reactie.. Geweaun affreus
Ok, dan moedig ik het aan.. Je moet jezelf niet anders gaan voordoen iddquote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon mezelf en doe m'n ding.
Met van die chocolade-cacao-mokkaboontjes.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga me in een kattenhuid hullen en me voor de openhaard vlijen.
Awwwwquote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga me in een kattenhuid hullen en me voor de openhaard vlijen.
Haha hoe kom je der aanquote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Veel rollades eten blijkbaar, want ze blijven maar binnenkomen
Jij?
Dexter?quote:
Die snap ik nietquote:
Only that, in je eentje?quote:
NIKS!!! Katten mogen geen chocoladequote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met van die chocolade-cacao-mokkaboontjes.
Ja hoe kom je er weer af.. Papa krijgt ze van klanten, mama krijgt ze van de mensen waar ze werkt etcquote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha hoe kom je der aan. Eerste kerstdag hier en tweede bij familie van vriendje
[..]
Dexter?
[..]
Die snap ik niet.
[..]
Only that, in je eentje?
Ik blijf ook maar een mens in een bloederige kattenhuid. Misschien dat ik er nog een ritssluiting aanzet.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
NIKS!!! Katten mogen geen chocolade
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan moedig ik het aan.. Je moet jezelf niet anders gaan voordoen idd
Haha ja, a la Dexter. Ik heb trouwens een keer gedroomd dat ik met Dexter een inbraak deed. Was vet spannend.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha hoe kom je der aan. Eerste kerstdag hier en tweede bij familie van vriendje
[..]
Dexter?
Ok dan is het goedquote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blijf ook maar een mens in een bloederige kattenhuid. Misschien dat ik er nog een ritssluiting aanzet.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Haha ja, a la Dexter. Ik heb trouwens een keer gedroomd dat ik met Dexter een inbraak deed. Was vet spannend.
MIVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef MiVer het volgende:
alles door mekaar, ok
moord en niet moord
dna en gleuven
de 1 met schuim de ander zonder
fok verkiezingen
zou zeggen wd, dat spreekt
maar goed, ffe door mekaar
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef MiVer het volgende:
alles door mekaar, ok
moord en niet moord
dna en gleuven
de 1 met schuim de ander zonder
fok verkiezingen
zou zeggen wd, dat spreekt
maar goed, ffe door mekaar
we roeren ons jaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
MIVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Bohhhhhhhhhhhh halloooooooo u_uquote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
we roeren ons ja
jij hebt de strooma altijd
dus hallo
Waarom vergeet jij in deze SC altijd spontaan hoe je hoofdletters en interpuncties moet gebruiken?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
we roeren ons ja
jij hebt de strooma altijd
dus hallo
maar ik knap af op de complex van de stem sitequote:
mmmmquote:Op donderdag 23 december 2010 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhhh halloooooooo u_u
Hoe is t dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |