Dusseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Niet alleen mijn kat is krols?quote:
Da's al beter, die UIquote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een harde WIM NIETS GEDAAN voor je onbegrip.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dusseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Niet alleen mijn kat is krols?![]()
Nou.. Jij met je "schuim" en Bonnie is krols.. Dus ik zie een bepaalde connectiequote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Misschien verzint ie 't welquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Doet hij trouwens goed, de hele nacht. Bizar.
Nah, ik had 't van zo'n filmpje van Koefnoen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Jij met je "schuim" en Bonnie is krols.. Dus ik zie een bepaalde connectie
Oh.......... Okquote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, ik had 't van zo'n filmpje van Koefnoen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Fergie ziet er natuurlijk uit als een afgeragde crackhoer, maar dit is toch best fijn.
quote:
Lekkere kont, wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Fergie ziet er natuurlijk uit als een afgeragde crackhoer, maar dit is toch best fijn.
Neem een andere username.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Crack_ het volgende:
WAT HEEFT IEDEREEN MET CRACK VANDAAG
Ik moest spontaan hier aan denkenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik geloof 't ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, anders heeft zijn penis toch zuur aangevoeld.
Yeah.quote:
Mjoahhhquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een harde WIM NIETS GEDAAN voor je onbegrip.
Waarom niet Veronica Rock Radio?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjoahhh![]()
Maar nu ga ik weer lekker Aimee Mann luisteren u_u
SPIDERMANDISCRIMINATIE!!quote:
Ik luister geen radio u_u.. Ik heb keus genoeg aan muziek op m'n laptopjuhhhquote:Op donderdag 23 december 2010 21:17 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Waarom niet Veronica Rock Radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |