la basura está en el lavadero para que la cocina no huelaquote:
Kan jij nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap die meidje niet, ze kan wel een kwak sperma doorslikken maar pilletjes zijn teveel moeite.
Het is nog echt zo ookquote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh ging het daar omdan heb je gelijk chris
Ik knoop geen touw meer vast aan jouw posts manquote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef fyah het volgende:
[..]
la basura está en el lavadero para que la cocina no huela
'basura' is met gewassen omdat de cocaine niet iets? help
en nu was ik eens serieusquote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik knoop geen touw meer vast aan jouw posts man.
Dat doe jij dus de hele tijd, face it.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kaolodomme vergelijking ook weer van je vas
Haha, google translate geeft dit: afval is in de wasruimte aan de keuken ruikt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 17:22 schreef fyah het volgende:
[..]
en nu was ik eens serieusik probeerde het zelf te vertalen
Nee ik ben niet stonedquote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doe jij dus de hele tijd, face it.
[..]
Haha, google translate geeft dit: afval is in de wasruimte aan de keuken ruikt nietWhut.
Mollies?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
WD DOET GEEN PILLEN ALLEEN DE PUURSTE MDMAKRISTALLEN DIE ER BESTAAN
Swaggerjack gespot.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed argument, steekhoudend ook.
Precies wat iedereen denkt als jij zegt dat je wel stoned bent. Stupid cuntquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed argument, steekhoudend ook.
Yes.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mollies?
Your mom sicks my dick when she's high on mollies
Mollies!
- Andy Milonakis, We Are Farmers
Ik dring mijn mening niet als een feit op aan anderen like you do.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies wat iedereen denkt als jij zegt dat je wel stoned bent. Stupid cunt
Momma always told me, bwoy coun't your blessingsquote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Yes.
Popped a molly I'm sweating, whoo!
Waar komt dit dan weer vandaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dring mijn mening niet als een feit op aan anderen like you do.
Ik ben wel in de stemming voor wat muziek uit die categorie, wat heb je voor mequote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Momma always told me, bwoy coun't your blessings
Uit mn neus.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar komt dit dan weer vandaan?
Volgens de fok algemene voorwaarden van 21/02 2013, Hoofdstuk 1, Sectie b, eerste paragraaf, eerste zin ben je hier in overtredingquote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies wat iedereen denkt als jij zegt dat je wel stoned bent. Stupid cunt
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Volgens de fok algemene voorwaarden van 21/02 2013, Hoofdstuk 1, Sectie b, eerste paragraaf, eerste zin ben je hier in overtredingban is onderweg
Zal ik Lamon binnenkort een keer interviewen? Contact hem wel via de SP-site.quote:
Dat is zeer wenselijkquote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal ik Lamon binnenkort een keer interviewen? Contact hem wel via de SP-site.
Ja! Heb je zn sp mailadres? Anders ik welquote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal ik Lamon binnenkort een keer interviewen? Contact hem wel via de SP-site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |