Maar heb je deze nu al gezien? http://www.dumpert.nl/med(...)an_taylor_swift.htmlquote:
Ja dat heb ik ook vaak genoeg gedaan, of in m'n oog of aan m'n mond zitten oid.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn vader eens een Spaanse peper snijden, jeuk aan zijn neus, steekt hij die vinger in zijn neus.!!
Hahahahahaha nee deze niet wel een andere met een geitquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar heb je deze nu al gezien? http://www.dumpert.nl/med(...)an_taylor_swift.html
Shit, zag het toevallig net en zat nog te denken of ik die ging linken.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar heb je deze nu al gezien? http://www.dumpert.nl/med(...)an_taylor_swift.html
Watquote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Zosk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wil_deurpakk_n.html
Wat.
Het is niet aan te raden.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak genoeg gedaan, of in m'n oog of aan m'n mond zitten oid.
Bij mijn ouders thuis.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinaasappelsap drinken met een kapotte mond is echter niet ok.
Linkje?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahahahaha nee deze niet wel een andere met een geit
Die was toch al oud geweest, want had 'm gisteren al geplaatst.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Shit, zag het toevallig net en zat nog te denken of ik die ging linken.
Hahaha dat is nog niks ik had laatst ook spaanse pepers op en heb mijn vinger toen in mijn kont gestopt haha. AUW!! HAHAH!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn vader eens een Spaanse peper snijden, jeuk aan zijn neus, steekt hij die vinger in zijn neus.!!
Ik kijk er niet iedere dag.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die was toch al oud geweest, want had 'm gisteren al geplaatst.
Vervelend ja, jeuk aan je hol.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Hahaha dat is nog niks ik had laatst ook spaanse pepers op en heb mijn vinger toen in mijn kont gestopt haha. AUW!! HAHAH!
Dan helpt niks nee.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs m'n handen wassen helpt niet
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Hahaha dat is nog niks ik had laatst ook spaanse pepers op en heb mijn vinger toen in mijn kont gestopt haha. AUW!! HAHAH!
Sap met haartjesquote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis.Het is me vaak overkomen dat ik een pak bedorven sap aan mijn mond heb gezet.
En met prik. Dat was wel het eerste signaal dat er iets niet klopte.quote:
quote:
Of melk wat brokkelig uit het pak komt hobbelenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En met prik. Dat was wel het eerste signaal dat er iets niet klopte.
Altijd nog beter dan Milk & Fruit waarvan ik dacht dat het yoghurt was, het pak achterover sloeg en er dan zo'n stortvloed over je gezicht heen komt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of melk wat brokkelig uit het pak komt hobbelen
Heerlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of melk wat brokkelig uit het pak komt hobbelen
Ik was gister niet op de foks. sociaal leven tegenwoordig enzoquote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Linkje?
[..]
Die was toch al oud geweest, want had 'm gisteren al geplaatst.
Kokhalzen.quote:
Heb wel eens een pak Chocomel in de koelkast laten staan na 8 weken op vakantie te zijn geweest, gelukkig schonk ik het eerst in een glas, want daar zat inmiddels echt een hele botanische tuin inquote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Milk & Fruit waarvan ik dacht dat het yoghurt was, het pak achterover sloeg en er dan zo'n stortvloed over je gezicht heen komt.
Gadverdamme.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens een pak Chocomel in de koelkast laten staan na 8 weken op vakantie te zijn geweest, gelukkig schonk ik het eerst in een glas, want daar zat inmiddels echt een hele botanische tuin in.
Dqod wingmannen valt tegenwoordig onder een sociaal leven?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was gister niet op de foks. sociaal leven tegenwoordig enzo
Kom jij weg.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb wel eens een pak Chocomel in de koelkast laten staan na 8 weken op vakantie te zijn geweest, gelukkig schonk ik het eerst in een glas, want daar zat inmiddels echt een hele botanische tuin in.
Doe maar duur.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was gister niet op de foks. sociaal leven tegenwoordig enzo
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan Milk & Fruit waarvan ik dacht dat het yoghurt was, het pak achterover sloeg en er dan zo'n stortvloed over je gezicht heen komt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dqod wingmannen valt tegenwoordig onder een sociaal leven?
Onze koelkast deed het op een gegeven moment niet meer goed dus het was ook vaak raak met de zure melkquote:
Nee, het zit een zelfde soort pak als yoghurt en dat heeft altijd even nodig om naar beneden te glijden. Bij Milk & Fruit is dat anders.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als een soort van.. dit hoort niet zo te smaken * spuugt uit?
Ze was ook erg smooth tegen een meisje achter de barquote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dqod wingmannen valt tegenwoordig onder een sociaal leven?
Dumpert versie is beter.quote:
Hoe komt een rat daarin? Tenzij woestijnrat want muisformaat.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kom jij weg.Doet me ook wel denken aan die gast die een dode rat in zijn blikje Monster heeft aangetroffen.
Huttenkase ja.quote:
Ja, die geit is epicquote:
soort van facial jaquote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als een soort van.. dit hoort niet zo te smaken * spuugt uit?
Dat geluid wat er dan ook bij hoort..quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onze koelkast deed het op een gegeven moment niet meer goed dus het was ook vaak raak met de zure melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |