Volgens mij is dat Karina niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
haha, Ik wist niet dat dat Karina was.
Was een groet aan Karina...quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
haha, Ik wist niet dat dat Karina was.
Het lijkt verdomd veel op een groet van jaren geledenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Boldface het volgende:
[..]
Was een groet aan Karina... [ afbeelding ]
Eigenlijk zijn mijn grappen ook niet best. Niemand begrijpt ze. Ik doe er altijd ontzettend veel moeite voor, maar ze ontgaan menigeen.
Ik moest hier aan denken:quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:55 schreef Specularium het volgende:
Ik zag ook iets hilarisch.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef Specularium het volgende:
Waarom ben jij zo melig?
Is het zo gezellig op werk? Flesje wijn erbij.
Geef de moed niet op jong, blyven oefenen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Boldface het volgende:
[..]
Was een groet aan Karina... [ afbeelding ]
Eigenlijk zijn mijn grappen ook niet best. Niemand begrijpt ze. Ik doe er altijd ontzettend veel moeite voor, maar ze ontgaan menigeen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:32 schreef Karina het volgende:
Jij bent zeker ook alleen maar leuk als je dronken bent?
Kijk....hier vallen een héééééleboel puzzelstukjes ineens op hun plaats.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:45 schreef Boldface het volgende:
[..]
[..]
Kijk....hier vallen een héééééleboel puzzelstukjes ineens op hun plaats.
quote:Een ijshockeycoach uit het Canadese Vancouver is veroordeeld tot een celstraf van vijftien dagen wegens bijzonder onsportief gedrag. Tijdens de traditionele spelersbegroeting na een wedstrijd deed de man met opzet twee spelertjes van de tegenpartij struikelen.
De 48-jarige Martin Tremblay coachte als vrijwilliger het ijshockeyteam van zijn zoontje toen hij in juni vorig jaar zijn kalmte verloor na een wedstrijd. De man deed met opzet twee spelertjes van de tegenpartij struikelen. Een van hen liep daarbij een blessure op aan de pols en moest een tijdje in het gips.
De onsportieve uitschuiver van de Tremblay werd gefilmd en deed al snel de ronde op het internet. In november pleitte de coach al schuldig aan de aanval. Een rechter in Richmond bij Vancouver oordeelde nu dat een werkstraf onvoldoende is en veroordeelde hem tot 15 dagen effectieve celstraf.
'Dit was een laffe uithaal naar een nietsvermoedend slachtoffer', zei de rechter. 'Deze straf is een signaal voor alle ouders die betrokken zijn bij de sportactiviteiten van hun kinderen. Zij moeten zich opstellen als rolmodellen en niet als geweldenaars en relschoppers.'
De advocaat van Tremblay liet al weten dat zijn cliënt niet in beroep gaat tegen de beslissing. 'Martin heeft een zware prijs betaald voor zijn gedrag die dag. Hij is zijn vrouw kwijt en hij verloor een aantal contracten als aannemer. Hij probeert zijn leven nu opnieuw op te bouwen.'
quote:De advocaat van Tremblay liet al weten dat zijn cliënt niet in beroep gaat tegen de beslissing. 'Martin heeft een zware prijs betaald voor zijn gedrag die dag. Hij is zijn vrouw kwijt en hij verloor een aantal contracten als aannemer. Hij probeert zijn leven nu opnieuw op te bouwen.'
Dat lijkt me meer wat voor Elfletterig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:50 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Boldy zo'n rosedrinker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |