I'd date youquote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook niet aan lef hebben....
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, al mag ik graag gehoorzaam zijn
Lekker de hele avond over FOK! pratenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval genoeg gespreksstof
T.o.v. mij wel jaquote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef barocci het volgende:
Hoe zijn de leeftijden hier trouwens? Ik ben met mijn 21 een vrij jonge dater volgens mij.
Ook 21. Engel, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef barocci het volgende:
Hoe zijn de leeftijden hier trouwens? Ik ben met mijn 21 een vrij jonge dater volgens mij.
33quote:Op zondag 24 februari 2013 18:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook 21. Engel, hoe oud ben jij eigenlijk?
Ook 33 en over een week 34quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ook 33 en over een week 34
klinkt als: "jezelf moeten overtuigen van het feit dat je hier zit"quote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef Andromache het volgende:
30. En er zijn vele andere dertigers hier actief.
Wat is genoeg?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar toch genoeg dates afspraakjes mag ik hopen?
paiq viel anders meequote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
klinkt als: "jezelf moeten overtuigen van het feit dat je hier zit"
Don't be ashamed!
;-)
On topic: Wat een levenloze dag op de datingsites
Niks mis met vrouwen van rond de 35quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ook 33 en over een week 34
Genoeg is dat je precies dat aantal hebt waar je happy mee bentquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wat is genoeg?![]()
![]()
![]()
Maar in ieder geval (genoeg) mannen van mijn leeftijd of ouder die ook willen daten afspreken
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen van rond de 35.
Ahhhhh, zit dat zóquote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Genoeg is dat je precies dat aantal hebt waar je happy mee bent
Enzo...?!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
Gisteren gedineerd.
Classy shit.
Een bijzonder goede avond enzo gehad.Totaal niet zoals verwacht eigenlijk.
I wish, dan had ik eens een date met iemand die geen spelfouten maaktquote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef k_man het volgende:
OK, viking en konijn gaan op date dus. Ook weer geregeld.
Mijn doelgroep.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die maak ik ook zelden, maar ja... ik ben geen vrouw. Wel rond de 35.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I wish, dan had ik eens een date met iemand die geen spelfouten maakt
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Oudste (en verstandigste) so far, hiero
quote:
Pfieuw...ben ik dus niet de oudste...quote:
Ja wa? Krijg trouwens echt nu een smsje of ik niet nog effe wil lepelen op mijn bank onder een dekentje. xxquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja wa? Krijg trouwens echt nu een smsje of ik niet nog effe wil lepelen op mijn bank onder een dekentje. xx
Nee ik bedoel ook voor zichzelf. Ik had vroeger wat kennissen (wel beetje foute types) die dan zo'n dure fles gingen bestellen in een uitgaansgelegenheid. En op de een of andere manier zijn bepaalde meiden daar toch gevoellig voor. (moet ik er wel bij zeggen, dat dat echt van die domme typetjes waren, zeg maar categorie die je nu in nickelson ziet lopen).quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou..... als een heer mij een cocktail aanbied... zo'n mojito ofzo dan zeg ik geen nee
Maar ik word niet geil bij een fles red label ofzo....
These are not the women you are looking for.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nee ik bedoel ook voor zichzelf. Ik had vroeger wat kennissen (wel beetje foute types) die dan zo'n dure fles gingen bestellen in een uitgaansgelegenheid. En op de een of andere manier zijn bepaalde meiden daar toch gevoellig voor. (moet ik er wel bij zeggen, dat dat echt van die domme typetjes waren, zeg maar categorie die je nu in nickelson ziet lopen).
Waar zie je dat staan, dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou het aantal onliners bij paiq het totaal aantal zijn? Of alleen van het andere geslacht? (voor de hetero's?) Als het het totaal is, is het ook niet gek dat ik alle namen en foto's al 100 keer voorbij heb zien komen...
Logisch, Johnny Walker is bocht, da's hooguit leuk voor in de cola. Single malt whisky FTW.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef -Engel- het volgende:
Nou..... als een heer mij een cocktail aanbied... zo'n mojito ofzo dan zeg ik geen nee
Maar ik word niet geil bij een fles red label ofzo....
Kijk eens 3 posts boven jequote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Logisch, Johnny Walker is bocht, da's hooguit leuk voor in de cola. Single malt whisky FTW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Ja! Constant whatsapp contact, volgende date is donderdagavond!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Habitue, misschien heb ik afgelopen dagen wat gemist (zou heel goed kunnen), maar heb jij nog veel contact gehad na jedate
van afgelopen week?
Leuk, benieuwd naar het vervolg!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja! Constant whatsapp contact, volgende date is donderdagavond!Beetje door de stad wandelen en doen waar we zin in hebben!
Nu niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
En toch samen los gaan op Olly Murs in oktober.quote:
Persoonlijke ervaring is dat ik toch liever 20ers heb.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat het sufkutten zijn die uit principe bier weigeren te drinken.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom hebben zoveel meisjes cupcakes als hobby
quote:Op maandag 25 februari 2013 01:42 schreef habitue het volgende:
Die meid houdt me gewoon hele nacht wakker![]()
Vrouwen die nog vaker geil zijn dan ik![]()
![]()
![]()
Lol dat heb ik ook..quote:Op maandag 25 februari 2013 00:52 schreef Andromache het volgende:
ik sla in mijn tekst een associatiestap over, ik bedoel dus de vrouwen in kwestie. maar goed, ik moet misschien niet zo uit de hoogte doen, want op profieltekst van ondergetekende met verwijzing naar Belgische biertjes kwamen de mannen nu ook niet als bijen op de honing af...
Onderin de oranje balk.quote:
In het begin heel leuk, daarna wordt het vermoeiend...quote:Op maandag 25 februari 2013 01:42 schreef habitue het volgende:
Die meid houdt me gewoon hele nacht wakker![]()
Vrouwen die nog vaker geil zijn dan ik![]()
![]()
![]()
vind ik heel snel vermoeiend wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 06:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het begin heel leuk, daarna wordt het vermoeiend...
Althans das mijn ervaring haha
Af en toe een whatsappje tijdens het werk vind ik wel gezellig altijd, zolang het maar geen eindeloze sessies worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vind ik heel snel vermoeiend wordenS avonds is het wel grappig maar vrouwen die mij op mijn werk gaan lastigvallen...
Details wil ik horen!quote:Op maandag 25 februari 2013 07:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik me goed heb vermaakt.
Oh dat mag ook wel, ik bedoel meer een bepaald soort berichtjesquote:Op maandag 25 februari 2013 08:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Af en toe een whatsappje tijdens het werk vind ik wel gezellig altijd, zolang het maar geen eindeloze sessies worden.
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Af en toe een whatsappje tijdens het werk vind ik wel gezellig altijd, zolang het maar geen eindeloze sessies worden.
I will beat you to the oudste denk ik hoor :-)quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Ik reageer gewoon niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is alles of niets.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Details wil ik horen!![]()
Tenminste, tot een bepaalde hoogte dan![]()
Zitten er auteursrechten op dan!?!? Posten die hapquote:Op maandag 25 februari 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]dan zou ik eerst toestemming moeten vragen.
Lijkt me nogal een handicap op de online datingmarkt.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Maar dan in de vorm van sms, Whatsapp kan mijn prehistorische mobiel niet aan![]()
T.o.v. andere foto's, je kunt de foto's zelf niet beoordelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:38 schreef Craptacular het volgende:
Wat wil het zeggen als je foto hoog wordt beoordeeld door een fotobewonderaar?
Tov foto's van anderen of de foto zelf?
Kloptquote:Op maandag 25 februari 2013 11:47 schreef Silenus het volgende:
Het valt me wel op dat je soms een lekker-lijstje krijgt en een lelijk-lijstje. Dat je soms denkt 'waaarrr komen al die chicks vandaan ik kan niet kiezennn!' en als je nog een stapel neemt het allerlei christelijke dikkerdjes zijn.
Frappant.
Met andere woorden het zegt geen fuck.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
T.o.v. andere foto's, je kunt de foto's zelf niet beoordelen.
Dat je er beter uitziet dan de andere jongens die ze heeft gezien op de foto'squote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Met andere woorden het zegt geen fuck.
Zwaar leven heb je ookquote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef Craptacular het volgende:
Wat wel frusterend is, dat je matches soms op een paar minuten mist.
Wel prima! 21.00u afgesproken, om 22.15u kwamen we erachter dat we de Harlem Shake gemist hadden.quote:
Niks mis met katten hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel prima! 21.00u afgesproken, om 22.15u kwamen we erachter dat we de Harlem Shake gemist hadden.Zaten we daar met onze attributen.
Toen nog twee andere kroegjes gedaan en om 1.30u naar huis gegaan. En jawel, de zoveelste op rij met een kat. Dit keer heette ze Abou. (de kat dus. Of de poes.)
Ik heb een keer date gehad die een foto van haar kat als achtergrond had op haar telefoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Niks mis met vrouwen met katten.
Ik zet alleen niet in mijn profiel dat 'met katten knuffelen' mijn hobby is(en die ben ik al meer dan eens tegengekomen
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |