Niks mis met vrouwen van rond de 35quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ook 33 en over een week 34
Genoeg is dat je precies dat aantal hebt waar je happy mee bentquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wat is genoeg?![]()
![]()
![]()
Maar in ieder geval (genoeg) mannen van mijn leeftijd of ouder die ook willen daten afspreken
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen van rond de 35.
Ahhhhh, zit dat zóquote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Genoeg is dat je precies dat aantal hebt waar je happy mee bent
Enzo...?!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
Gisteren gedineerd.
Classy shit.
Een bijzonder goede avond enzo gehad.Totaal niet zoals verwacht eigenlijk.
I wish, dan had ik eens een date met iemand die geen spelfouten maaktquote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef k_man het volgende:
OK, viking en konijn gaan op date dus. Ook weer geregeld.
Mijn doelgroep.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen van rond de 35.
Die maak ik ook zelden, maar ja... ik ben geen vrouw. Wel rond de 35.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I wish, dan had ik eens een date met iemand die geen spelfouten maakt
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Oudste (en verstandigste) so far, hiero
quote:
Pfieuw...ben ik dus niet de oudste...quote:
Ja wa? Krijg trouwens echt nu een smsje of ik niet nog effe wil lepelen op mijn bank onder een dekentje. xxquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja wa? Krijg trouwens echt nu een smsje of ik niet nog effe wil lepelen op mijn bank onder een dekentje. xx
Nee ik bedoel ook voor zichzelf. Ik had vroeger wat kennissen (wel beetje foute types) die dan zo'n dure fles gingen bestellen in een uitgaansgelegenheid. En op de een of andere manier zijn bepaalde meiden daar toch gevoellig voor. (moet ik er wel bij zeggen, dat dat echt van die domme typetjes waren, zeg maar categorie die je nu in nickelson ziet lopen).quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou..... als een heer mij een cocktail aanbied... zo'n mojito ofzo dan zeg ik geen nee
Maar ik word niet geil bij een fles red label ofzo....
These are not the women you are looking for.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nee ik bedoel ook voor zichzelf. Ik had vroeger wat kennissen (wel beetje foute types) die dan zo'n dure fles gingen bestellen in een uitgaansgelegenheid. En op de een of andere manier zijn bepaalde meiden daar toch gevoellig voor. (moet ik er wel bij zeggen, dat dat echt van die domme typetjes waren, zeg maar categorie die je nu in nickelson ziet lopen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |