Ik vraag altijd waar zij wil afspreken.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik snap de discussie wel, maar een date afspraakje hoeft toch niet duur te zijn?
Wat doen/denken jullie trouwens als iemand eigenlijk per direct thuis af wil spreken?
Ik vind t persoonlijk een beetje te veel, te snel enzo.... daardoor twijfel ik in ieder geval of ik überhaupt nog wil afspreken.
Alle mannen willen dat. Het is aan jou om dat af te houden en voor te stellen om ergens anders af te spreken.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik snap de discussie wel, maar een date afspraakje hoeft toch niet duur te zijn?
Wat doen/denken jullie trouwens als iemand eigenlijk per direct thuis af wil spreken?
Ik vind t persoonlijk een beetje te veel, te snel enzo.... daardoor twijfel ik in ieder geval of ik überhaupt nog wil afspreken.
Nee, deze stelde het zelf voorquote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vraag altijd waar zij wil afspreken.
Zo weet je dat ze hoogstwaarschijnlijk kiest waar zij zich op haar gemak voelt.
(en dan kun je natuurlijk bepalen of je dat wil of niet)
Soms is dat thuis.
Oke, maar het is niet bedoeld om griezelig te zijn ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef habitue het volgende:
Alle mannen willen dat. Het is aan jou om dat af te houden en voor te stellen om ergens anders af te spreken.
Ik toch niet hoor, ik hou het op neutraal terrein op de eerste datequote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Alle mannen willen dat. Het is aan jou om dat af te houden en voor te stellen om ergens anders af te spreken.
Vind ik ook, je kan het zo duur en goedkoop maken als je zelf wilt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb het een aantal keer gedaan. Was erg gezellig en relaxt.quote:Wat doen/denken jullie trouwens als iemand eigenlijk per direct thuis af wil spreken?
Ik herken je gevoel, maar gewoon doen. Je kan altijd naar huis als het niet prettig voeltquote:Ik vind t persoonlijk een beetje te veel, te snel enzo.... daardoor twijfel ik in ieder geval of ik überhaupt nog wil afspreken.
Je hebt altijd de keus om nee te zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, deze stelde het zelf voor
[..]
Oke, maar het is niet bedoeld om griezelig te zijn ofzo?
Puur hopen op seks, dus? Ook al ken je elkaar nog niet?
Naja, ik heb geen seksvibe bij die gast... of moet ik dan sowieso niet afspreken
Ook niet als je haar extreem lekker vindt?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik toch niet hoor, ik hou het op neutraal terrein op de eerste date
Dat weet je toch niet, gebaseerd op 5 foto's?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Ook niet als je haar extreem lekker vindt?
Ik weet niet wat zijn intenties zijn. Hij zal wel hopen op seks idd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, deze stelde het zelf voor
[..]
Oke, maar het is niet bedoeld om griezelig te zijn ofzo?
Naja, ik heb geen seksvibe bij die gast... of moet ik dan sowieso niet afspreken
Nee, ik ben best braaf en kom nogal langzaam op gang maar ik hoef dan ook geen seksdate.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Ook niet als je haar extreem lekker vindt?
Jep.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef -Engel- het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)=AEcqUe0_6aPRBfD8gBAquote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet, gebaseerd op 5 foto's?
Ik nodig niemand meer bij mij thuis uit... voor ik weet wat ik er mee wil .... op welke basis and such....quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het een aantal keer gedaan. Was erg gezellig en relaxt.
Daarom kies ik tegenwoordig altijd om er met de auto of fiets heen te gaan i.p.v. OV ... dan ben je veel flexibeler.....quote:Ik herken je gevoel, maar gewoon doen. Je kan altijd naar huis als het niet prettig voelt
Ja, dat wel jaquote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hebt altijd de keus om nee te zeggen.
Hoe die persoon reageert zegt vaak wel genoeg.
Nee, al mag ik graag gehoorzaam zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef habitue het volgende:
Moet ik voor jou bepalen of je met hem moet afspreken
Ik vind juist dat je veel meer minder lef nodig hebt om je te laten zoenen dan om nee te zeggenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nodig niemand meer bij mij thuis uit... voor ik weet wat ik er mee wil .... op welke basis and such....
[..]
Daarom kies ik tegenwoordig altijd om er met de auto of fiets heen te gaan i.p.v. OV ... dan ben je veel flexibeler.....
Ik durf alleen nog niet een afspraakje keihard af te kappen als ie gewoon niet loopten ik heb een keer een leuke afspraak verprutst doordat hij wilde zoenen en ik zoiets van nee nu nog niet
Hij was echt tof.... hele avond gelachen, mijzelf gevoeld, maar tsja
mijn portie lef was gewoon ff op
Gezoend worden is toch niet zo spannend... als je niet wil is het easy om af te wenden.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je veel meer lef nodig hebt om je te laten zoenen dan om nee te zeggen
Ja, dat kan zeker veranderenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jep.
Als jij je nu al niet samen in bed ziet hoef je ook niet af te spreken om elkaar beter te leren kennen. Maar het kan veranderen natuurlijk.
Misschien ligt het ook niet aan lef hebben....quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind juist dat je veel meer minder lef nodig hebt om je te laten zoenen dan om nee te zeggen
I'd date youquote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook niet aan lef hebben....
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, al mag ik graag gehoorzaam zijn
Lekker de hele avond over FOK! pratenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval genoeg gespreksstof
T.o.v. mij wel jaquote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef barocci het volgende:
Hoe zijn de leeftijden hier trouwens? Ik ben met mijn 21 een vrij jonge dater volgens mij.
Ook 21. Engel, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef barocci het volgende:
Hoe zijn de leeftijden hier trouwens? Ik ben met mijn 21 een vrij jonge dater volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |