Details wil ik horen!quote:Op maandag 25 februari 2013 07:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik me goed heb vermaakt.
Oh dat mag ook wel, ik bedoel meer een bepaald soort berichtjesquote:Op maandag 25 februari 2013 08:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Af en toe een whatsappje tijdens het werk vind ik wel gezellig altijd, zolang het maar geen eindeloze sessies worden.
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Af en toe een whatsappje tijdens het werk vind ik wel gezellig altijd, zolang het maar geen eindeloze sessies worden.
I will beat you to the oudste denk ik hoor :-)quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Oudste (en verstandigste) so far, hiero
Ik reageer gewoon niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is alles of niets.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Details wil ik horen!![]()
Tenminste, tot een bepaalde hoogte dan![]()
Zitten er auteursrechten op dan!?!? Posten die hapquote:Op maandag 25 februari 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]dan zou ik eerst toestemming moeten vragen.
Lijkt me nogal een handicap op de online datingmarkt.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Maar dan in de vorm van sms, Whatsapp kan mijn prehistorische mobiel niet aan![]()
T.o.v. andere foto's, je kunt de foto's zelf niet beoordelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:38 schreef Craptacular het volgende:
Wat wil het zeggen als je foto hoog wordt beoordeeld door een fotobewonderaar?
Tov foto's van anderen of de foto zelf?
Kloptquote:Op maandag 25 februari 2013 11:47 schreef Silenus het volgende:
Het valt me wel op dat je soms een lekker-lijstje krijgt en een lelijk-lijstje. Dat je soms denkt 'waaarrr komen al die chicks vandaan ik kan niet kiezennn!' en als je nog een stapel neemt het allerlei christelijke dikkerdjes zijn.
Frappant.
Met andere woorden het zegt geen fuck.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
T.o.v. andere foto's, je kunt de foto's zelf niet beoordelen.
Dat je er beter uitziet dan de andere jongens die ze heeft gezien op de foto'squote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Met andere woorden het zegt geen fuck.
Zwaar leven heb je ookquote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef Craptacular het volgende:
Wat wel frusterend is, dat je matches soms op een paar minuten mist.
Wel prima! 21.00u afgesproken, om 22.15u kwamen we erachter dat we de Harlem Shake gemist hadden.quote:
Niks mis met katten hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel prima! 21.00u afgesproken, om 22.15u kwamen we erachter dat we de Harlem Shake gemist hadden.Zaten we daar met onze attributen.
Toen nog twee andere kroegjes gedaan en om 1.30u naar huis gegaan. En jawel, de zoveelste op rij met een kat. Dit keer heette ze Abou. (de kat dus. Of de poes.)
Ik heb een keer date gehad die een foto van haar kat als achtergrond had op haar telefoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Niks mis met vrouwen met katten.
Ik zet alleen niet in mijn profiel dat 'met katten knuffelen' mijn hobby is(en die ben ik al meer dan eens tegengekomen
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |