Maar kan je wel helemaal gratis erop dan? Maak je toch een nieuwe?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef DaFan het volgende:
Die drie dagen fullmembership van Lexannummer1 is echt gay kort...krijg nu net weer een flirt, kan niet eens zien van wie zonder eerst te betalenToch maar s doen i guess...
Hehehehe.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef Perzephone het volgende:
Hij kan het toch maar kort volgens mij, iets in zn gezicht...
Ja je kan er nu ook wel op, maar amper wat zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar kan je wel helemaal gratis erop dan? Maak je toch een nieuwe?
Anders ga ik het vnv ook proberen
ander contrast...quote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Beetje pot ketel verhaal...want bij een man gaat de eerste selectie ook maar op 1 ding? Uiterlijk, spreekt dat niet aan, dan valt ze sws al af (bij mij).
Daarnaast, is het toch juist goed dat ze dat hebben? Je wilt toch iemand vinden die bij je past ipv iemand die maar wat met jou heeft omdat het haar allemaal niet zoveel boeit? Dus ik waardeer dat juist heel erg als een vrouw een beetje weet wat ze wilt.
Ik wil jou daten.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we misschien de verpiswedstrijd-comments achterwege laten? Ook al pis je wellicht het verst, je bent toch een kneus dat je aan de wedstrijd meedoet, zakmazeggen.
Gooi je dreads los maak haar gekquote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil jou daten.
Voeg me toe op msn: hete_pako_21@hotmail.com
Ik heb ze ook wel eens gedate, de expat die 2 keer zoveel verdiende dan ik. Op zich geen probleem, maar het gaat er vooral om hoe die persoon er mee omgaat. Als hij of zij er erg prat op gaat om zich te profileren als high-earner en daarnaast d'r maandelijkse inkomen er stelselmatig volledig doorheen jast aan allerlei onzin (drank, cocaine, wellness kuurtjes in zwitserland, belachelijk dure tassen en etentjes) zonder ook maar een cent te sparen of te investeren in de toekomst. Dan kan ze nog zo lief, slim en lekker zijn, maar het gaat voor mij niet werken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Overigens word ik heel nerveus van mannen met geld![]()
Bot gezegd, ik heb het zelf gewoon NIET op het moment. Ik betaal mn hypotheek, vaste lasten, ga eens een enkele keer (el cheapo) uit eten en een nachtje naar de kroeg en dan is het gewoon al weer op... En vaak moet ik dan nog een weekje maandKlinkt dramatisch, maar eigenlijk is dat de situatie voor al mijn vrienden op het moment.
Liever heb ik eigenlijk een man die ook een beetje in dat schuitje zit... Ik las hier van de week al "ik wil geen werkloze dame, want die kan niet een paar keer per maand uit eten en af en toe een weekendje weg". Tja, dat zit er bij(/met) mij ook niet in en het zit niet in me om maar van alles voor me te laten betalen. In een relatie vind ik het een ander verhaal, maar voordat je dat punt hebt bereikt dat je over gedeelde financiën kunt spreken? Nog maar afgezien van het feit dat ik niet weet of ik ooit wel weer de we-gooien-alles-op-1-hoop-constructie zou zien zitten...
MoBlo, moet je niet weer eens douchen?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gooi je dreads los maak haar gek
Nou ja het "probleem" is dat er bij mij dus gewoon echt vrij weinig speling in mijn maandelijkse budget is... En als iemand iedere keer verbaasd gaat zitten doen wanneer ik zeg dat ik niet uit eten kan (of wil eigenlijk), dan geneer ik me dood... Terwijl ik doorgaans best heel goed kan leven met mijn beperkte budget en er zelfs wel om kan lachen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel eens gedate, de expat die 2 keer zoveel verdiende dan ik. Op zich geen probleem, maar het gaat er vooral om hoe die persoon er mee omgaat. Als hij of zij er erg prat op gaat om zich te profileren als high-earner en daarnaast d'r maandelijkse inkomen er stelselmatig volledig doorheen jast aan allerlei onzin (drank, cocaine, wellness kuurtjes in zwitserland, belachelijk dure tassen en etentjes) zonder ook maar een cent te sparen of te investeren in de toekomst. Dan kan ze nog zo lief, slim en lekker zijn, maar het gaat voor mij niet werken.
Niets ten nadele van de mensen die deze lifestyle nastreven, want ze zijn vaak erg produktief, maar het past gewoon niet bij mijn waarden en toekomstbeeld.
kunnen wij niet eens daten? ik kan het ook maar kort, maar het scheelt je die andere 40%quote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hij kan het toch maar kort volgens mij, iets in zn gezicht...
60% korting op een Parship abbo trouwens.
Oh ik ben ook heel arm, zullen we daten?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja het "probleem" is dat er bij mij dus gewoon echt vrij weinig speling in mijn maandelijkse budget is... En als iemand iedere keer verbaasd gaat zitten doen wanneer ik zeg dat ik niet uit eten kan (of wil eigenlijk), dan geneer ik me dood... Terwijl ik doorgaans best heel goed kan leven met mijn beperkte budget en er zelfs wel om kan lachen.
Nee.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ik ben ook heel arm, zullen we daten?
Nou..... als een heer mij een cocktail aanbied... zo'n mojito ofzo dan zeg ik geen neequote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
en geld
Hoe erg chicks ook beweren van niet, ze liegen! (het geeft niet de doorslag maar het helpt!).
Bestel eens een dure fles drank en je bent ineens een stuk interessanter, of als je uit een dikke wagen stapt die voor de deur staat of ze op komt halen
Hij heb geen dreads. In ieder geval niet op een zichtbare plaats...quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gooi je dreads los maak haar gek
Ik vind het altijd wel fijn als de andere gewoon duidelijk hierin is, niks om je voor te schamen. Met de date afgelopen dinsdag ben ik ook lowbudget uit gaan eten.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja het "probleem" is dat er bij mij dus gewoon echt vrij weinig speling in mijn maandelijkse budget is... En als iemand iedere keer verbaasd gaat zitten doen wanneer ik zeg dat ik niet uit eten kan (of wil eigenlijk), dan geneer ik me dood... Terwijl ik doorgaans best heel goed kan leven met mijn beperkte budget en er zelfs wel om kan lachen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
in plaats van dat jij je vriendin nog moet gaan opvoeden.
Ik vraag altijd waar zij wil afspreken.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik snap de discussie wel, maar een date afspraakje hoeft toch niet duur te zijn?
Wat doen/denken jullie trouwens als iemand eigenlijk per direct thuis af wil spreken?
Ik vind t persoonlijk een beetje te veel, te snel enzo.... daardoor twijfel ik in ieder geval of ik überhaupt nog wil afspreken.
Alle mannen willen dat. Het is aan jou om dat af te houden en voor te stellen om ergens anders af te spreken.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik snap de discussie wel, maar een date afspraakje hoeft toch niet duur te zijn?
Wat doen/denken jullie trouwens als iemand eigenlijk per direct thuis af wil spreken?
Ik vind t persoonlijk een beetje te veel, te snel enzo.... daardoor twijfel ik in ieder geval of ik überhaupt nog wil afspreken.
Nee, deze stelde het zelf voorquote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vraag altijd waar zij wil afspreken.
Zo weet je dat ze hoogstwaarschijnlijk kiest waar zij zich op haar gemak voelt.
(en dan kun je natuurlijk bepalen of je dat wil of niet)
Soms is dat thuis.
Oke, maar het is niet bedoeld om griezelig te zijn ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef habitue het volgende:
Alle mannen willen dat. Het is aan jou om dat af te houden en voor te stellen om ergens anders af te spreken.
Ik toch niet hoor, ik hou het op neutraal terrein op de eerste datequote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Alle mannen willen dat. Het is aan jou om dat af te houden en voor te stellen om ergens anders af te spreken.
Vind ik ook, je kan het zo duur en goedkoop maken als je zelf wilt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb het een aantal keer gedaan. Was erg gezellig en relaxt.quote:Wat doen/denken jullie trouwens als iemand eigenlijk per direct thuis af wil spreken?
Ik herken je gevoel, maar gewoon doen. Je kan altijd naar huis als het niet prettig voeltquote:Ik vind t persoonlijk een beetje te veel, te snel enzo.... daardoor twijfel ik in ieder geval of ik überhaupt nog wil afspreken.
Je hebt altijd de keus om nee te zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, deze stelde het zelf voor
[..]
Oke, maar het is niet bedoeld om griezelig te zijn ofzo?
Puur hopen op seks, dus? Ook al ken je elkaar nog niet?
Naja, ik heb geen seksvibe bij die gast... of moet ik dan sowieso niet afspreken
Ook niet als je haar extreem lekker vindt?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik toch niet hoor, ik hou het op neutraal terrein op de eerste date
Dat weet je toch niet, gebaseerd op 5 foto's?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Ook niet als je haar extreem lekker vindt?
Ik weet niet wat zijn intenties zijn. Hij zal wel hopen op seks idd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, deze stelde het zelf voor
[..]
Oke, maar het is niet bedoeld om griezelig te zijn ofzo?
Naja, ik heb geen seksvibe bij die gast... of moet ik dan sowieso niet afspreken
Nee, ik ben best braaf en kom nogal langzaam op gang maar ik hoef dan ook geen seksdate.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Ook niet als je haar extreem lekker vindt?
Jep.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef -Engel- het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)=AEcqUe0_6aPRBfD8gBAquote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet, gebaseerd op 5 foto's?
Ik nodig niemand meer bij mij thuis uit... voor ik weet wat ik er mee wil .... op welke basis and such....quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het een aantal keer gedaan. Was erg gezellig en relaxt.
Daarom kies ik tegenwoordig altijd om er met de auto of fiets heen te gaan i.p.v. OV ... dan ben je veel flexibeler.....quote:Ik herken je gevoel, maar gewoon doen. Je kan altijd naar huis als het niet prettig voelt
Ja, dat wel jaquote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hebt altijd de keus om nee te zeggen.
Hoe die persoon reageert zegt vaak wel genoeg.
Nee, al mag ik graag gehoorzaam zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef habitue het volgende:
Moet ik voor jou bepalen of je met hem moet afspreken
Ik vind juist dat je veel meer minder lef nodig hebt om je te laten zoenen dan om nee te zeggenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nodig niemand meer bij mij thuis uit... voor ik weet wat ik er mee wil .... op welke basis and such....
[..]
Daarom kies ik tegenwoordig altijd om er met de auto of fiets heen te gaan i.p.v. OV ... dan ben je veel flexibeler.....
Ik durf alleen nog niet een afspraakje keihard af te kappen als ie gewoon niet loopten ik heb een keer een leuke afspraak verprutst doordat hij wilde zoenen en ik zoiets van nee nu nog niet
Hij was echt tof.... hele avond gelachen, mijzelf gevoeld, maar tsja
mijn portie lef was gewoon ff op
Gezoend worden is toch niet zo spannend... als je niet wil is het easy om af te wenden.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je veel meer lef nodig hebt om je te laten zoenen dan om nee te zeggen
Ja, dat kan zeker veranderenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jep.
Als jij je nu al niet samen in bed ziet hoef je ook niet af te spreken om elkaar beter te leren kennen. Maar het kan veranderen natuurlijk.
Misschien ligt het ook niet aan lef hebben....quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind juist dat je veel meer minder lef nodig hebt om je te laten zoenen dan om nee te zeggen
I'd date youquote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook niet aan lef hebben....
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, al mag ik graag gehoorzaam zijn
Lekker de hele avond over FOK! pratenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval genoeg gespreksstof
T.o.v. mij wel jaquote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef barocci het volgende:
Hoe zijn de leeftijden hier trouwens? Ik ben met mijn 21 een vrij jonge dater volgens mij.
Ook 21. Engel, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef barocci het volgende:
Hoe zijn de leeftijden hier trouwens? Ik ben met mijn 21 een vrij jonge dater volgens mij.
33quote:Op zondag 24 februari 2013 18:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook 21. Engel, hoe oud ben jij eigenlijk?
Ook 33 en over een week 34quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ook 33 en over een week 34
klinkt als: "jezelf moeten overtuigen van het feit dat je hier zit"quote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef Andromache het volgende:
30. En er zijn vele andere dertigers hier actief.
Wat is genoeg?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar toch genoeg dates afspraakjes mag ik hopen?
paiq viel anders meequote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
klinkt als: "jezelf moeten overtuigen van het feit dat je hier zit"
Don't be ashamed!
;-)
On topic: Wat een levenloze dag op de datingsites
Niks mis met vrouwen van rond de 35quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ook 33 en over een week 34
Genoeg is dat je precies dat aantal hebt waar je happy mee bentquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wat is genoeg?![]()
![]()
![]()
Maar in ieder geval (genoeg) mannen van mijn leeftijd of ouder die ook willen daten afspreken
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen van rond de 35.
Ahhhhh, zit dat zóquote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Genoeg is dat je precies dat aantal hebt waar je happy mee bent
Enzo...?!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
Gisteren gedineerd.
Classy shit.
Een bijzonder goede avond enzo gehad.Totaal niet zoals verwacht eigenlijk.
I wish, dan had ik eens een date met iemand die geen spelfouten maaktquote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef k_man het volgende:
OK, viking en konijn gaan op date dus. Ook weer geregeld.
Mijn doelgroep.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks mis met vrouwen van rond de 35.
Die maak ik ook zelden, maar ja... ik ben geen vrouw. Wel rond de 35.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I wish, dan had ik eens een date met iemand die geen spelfouten maakt
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef BeamofLight het volgende:
Oudste (en verstandigste) so far, hiero
quote:
Pfieuw...ben ik dus niet de oudste...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |