abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123248600

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Rustig aan.
pi_123248631
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:55 schreef Fascination het volgende:
Zeggen je ouders niet eens wat van dat eeuwige gejank van je?
Mijn ouders weten niet dat ik problemen heb met vrouwen. Sterker nog, in het echt weten de meeste mensen niet dat ik problemen heb met vrouwen. Dit zijn niet echt dingen waar je iedereen over vertelt.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 19:05:27 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123248893
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn ouders weten niet dat ik problemen heb met vrouwen. Sterker nog, in het echt weten de meeste mensen niet dat ik problemen heb met vrouwen. Dit zijn niet echt dingen waar je iedereen over vertelt.
No way dat dit kan, je gedrag is zo extreem net als je denk wijzen. Datnkan je niet verborgen houden. Jij denkt dat ze het niet weten, maar geloof mij ze weten het allemaal stuk voor stuk.

Je moet een gesprek openen en dan door gaan. Keer op keer op keer. Oefenen dus.

En ja kom maar met voorbeelden wat je allemaal gedaan geprobeerd hebt.
En dat je het vaker doet dan wij denken. Geloof er helemaal niks van.
Heel simpel, je begint een gesprek over het weer en je kan eindigen met een date. Kwestiemvan oefenen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123249057
Mweh, mensen weten echt niet dat ik zo nu en dan depressief ben.
Tuurlijk kan je dat verhullen..
Rustig aan.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 19:12:08 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123249123
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Mweh, mensen weten echt niet dat ik zo nu en dan depressief ben.
Tuurlijk kan je dat verhullen..
Het autistische gedrag van Benzin?
Dat kan je niet verbergen. Dat zijn namelijk gedrag trekjes.

Depressief is een geestelijk iets, kan je dus verbergen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_123249201
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Benzin is gewoon niet zo extravert, dat noemen we dan gelijk maar autistisch?...
Magnetronkoffie is daarentegen juist wel heel sociaal maar wel een autist.

Dat benzin al onmogelijk lang dit gedrag vertoond en nooit constructief is is daarentegen wel achterlijk.. Hij lijkt het zelf ook niet door te hebben.
Rustig aan.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 19:20:34 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123249449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Benzin is gewoon niet zo extravert, dat noemen we dan gelijk maar autistisch?...
Magnetronkoffie is daarentegen juist wel heel sociaal maar wel een autist.
Meerdere mensen die beroepsmatig met autisten te maken hebben zeggen het allemaal. Spot on autist. Minimaal dat, hijnmoet zich laten onderzoeken en dan kan hij hulp krijgen alles wat beter te snappen.

Neem nou de volgende voorbeelden,
Hij wilt letterlijk een handboek hoe om te gaan met de vrouw.
Elke actie moet altijd de zelfde reactie hebben. Hij vergeleek het zelfs met een ei koken.

Nu wilt hij letterlijk weten en voor gekouwd hebben hoe een gesprek te voeren. En dat moet nog in 1x gebeuren.

Er is maar 1 oplossing. Prof hulp zoeken, wij met alle wil van de wereld kunnen hem niet helpen. En hij weigert actie te ondernemen. Dan ben je uit gepraat.
pi_123249608
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Meerdere mensen die beroepsmatig met autisten te maken hebben zeggen het allemaal. Spot on autist. Minimaal dat, hijnmoet zich laten onderzoeken en dan kan hij hulp krijgen alles wat beter te snappen.

Neem nou de volgende voorbeelden,
Hij wilt letterlijk een handboek hoe om te gaan met de vrouw.
Elke actie moet altijd de zelfde reactie hebben. Hij vergeleek het zelfs met een ei koken.

Nu wilt hij letterlijk weten en voor gekouwd hebben hoe een gesprek te voeren. En dat moet nog in 1x gebeuren.

Er is maar 1 oplossing. Prof hulp zoeken, wij met alle wil van de wereld kunnen hem niet helpen. En hij weigert actie te ondernemen. Dan ben je uit gepraat.
Als ik me kut voel en in ''KT gaat nooit liefde ervaren modus'' zit dan vraag ik ook om een handboek, puur omdat het een hardnekkig gevoel is dat het voelt alsof het voor jou niet mogelijk is of gewoon teveel moeite kost. ''wat doe ik dan fout?!?'' schreeuwt je lijf dan.... Daarom die vragen.

Niet iedereen is hetzelfde... Reacties zijn wel degelijk ENORM verschillend per meisje.
Die prof hulp zou je sowieso moeten nemen als je al 7 jaar kut voelt.

Maar benzin verdrinkt in zijn gevoel, ik betwijfel zelfs of hij nog enigszins rationeel kan zijn met deze materie.... Er is een reden dat ik zeg dat AD hem zou kunnen helpen.
Rustig aan.
pi_123251018
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:05 schreef ook_gek het volgende:

No way dat dit kan, je gedrag is zo extreem net als je denk wijzen. Datnkan je niet verborgen houden. Jij denkt dat ze het niet weten, maar geloof mij ze weten het allemaal stuk voor stuk.

En ja kom maar met voorbeelden wat je allemaal gedaan geprobeerd hebt.
En dat je het vaker doet dan wij denken. Geloof er helemaal niks van.
Ik ben er van overtuigd dat mijn ouders en iedereen om me heen het niet merken.

Ik heb net bijvoorbeeld al twee voorbeelden genoemd, maar je moet zelf weten wat je gelooft.

quote:
Heel simpel, je begint een gesprek over het weer en je kan eindigen met een date.
Onmogelijk, tenzij jij dingen weet die ik niet weet. Dat zijn nou juist het soort dingen wat ik wil weten. Een opmerking over het weer leidt soms alleen tot een opmerking terug en that's it.
pi_123251127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Onmogelijk, tenzij jij dingen weet die ik niet weet. Dat zijn nou juist het soort dingen wat ik wil weten. Een opmerking over het weer leidt soms alleen tot een opmerking terug en that's it.
Voorkauwen dus :')
pi_123251139
quote:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat mijn ouders en iedereen om me heen het niet merken.

Ik heb net bijvoorbeeld al twee voorbeelden genoemd, maar je moet zelf weten wat je gelooft.

[..]

Ja, en soms tot meer.

:')
:{
pi_123251271
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Ja, en soms tot meer.

Ik bedoelde met die soms eigenlijk dat zelfs dat al niet altijd gebeurt. Het leidt in de praktijk nooit tot meer, tenzij je trucs en technieken kent die niemand wil delen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:24 schreef kingtoppie het volgende:

Als ik me kut voel en in ''KT gaat nooit liefde ervaren modus'' zit dan vraag ik ook om een handboek, puur omdat het een hardnekkig gevoel is dat het voelt alsof het voor jou niet mogelijk is of gewoon teveel moeite kost. ''wat doe ik dan fout?!?'' schreeuwt je lijf dan.... Daarom die vragen.
Dat klinkt bijna exact zoals ik het ook ervaar ja.
pi_123251447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit!
Zelfs -ik- heb tenminste een aantal keer iemand kunnen versieren en ik ben nota bene een fokking autist man :')
Even gequote omdat het zo'n mooie uitspraak is :D
pi_123251485
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik bedoelde met die soms eigenlijk dat zelfs dat al niet altijd gebeurt. Het leidt in de praktijk nooit tot meer, tenzij je trucs en technieken kent die niemand wil delen.
Anders kijk je wat PUA filmpjes op youtube! Die zitten -vol- met trucs en technieken! :D
pi_123252212
Benzin je bent gewoon niet interessant voor vrouwen. Wat maak jij nou mee? Ga eerst maar eens leven
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:46:01 #16
392981 Misvatting
Zo bedoel ik het niet
pi_123253385
Jesus F Christ benzin...

Kan hij geen eigen topicreeks krijgen waar hij lekker kan zeuren en de autist kan uithangen waar we dan even af en toe tegen hem kunnen schelden dat hij gewoon is van zijn reet moet komen en naar buiten moet. Het lijkt dat mensen daar ook behoefte aan hebben. Win win enzo.

Deze hele serie is naar de klote door die gast, kan hij niet geweerd worden uit deze reeks?
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:50:34 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123253578
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef Misvatting het volgende:
Jesus F Christ benzin...

Kan hij geen eigen topicreeks krijgen waar hij lekker kan zeuren en de autist kan uithangen waar we dan even af en toe tegen hem kunnen schelden dat hij gewoon is van zijn reet moet komen en naar buiten moet. Het lijkt dat mensen daar ook behoefte aan hebben. Win win enzo.

Deze hele serie is naar de klote door die gast, kan hij niet geweerd worden uit deze reeks?
Poging omdernomen, niet gelukt -O-
pi_123253790
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin je bent gewoon niet interessant voor vrouwen. Wat maak jij nou mee? Ga eerst maar eens leven
Waarom niet?
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:57:34 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123253911
quote:

Gho koud he,

Nou inderdaad

Warme chocomelk met rum en slagroom weer is het!

Nee geen slagroom! Ik sport

Ah joh 1x kan geen kwaat! Je kan het hebben!

Nou....

Jawel jo, doe eens gek. We gaan nu een warme choco drinken daar! Soms moet je spontane dingen doen.

Nee kan echt niet, sorry.

Gewoon eens iets leuks doen! Die afspraak kan je verzetten. Ik ben *naam*
En van 1 warme choco vergaat je wereld echt niet!

Hmmm nou.... Oke waarom ook niet.

En je hebt een date.

Zo kan je een gesprek over het weet omzetten in een date. Het zal je nog verbazen.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 20:58:17 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123253948
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom niet?
Vertel eens interesante dingen die je van af oud en nieuw tot nu toe gedaan hebt.
pi_123253959
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders kijk je wat PUA filmpjes op youtube! Die zitten -vol- met trucs en technieken! :D
pi_123254081
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:57 schreef ook_gek het volgende:

Gho koud he,

Nou inderdaad

....

Zo kan je een gesprek over het weet omzetten in een date. Het zal je nog verbazen.
Vetgedrukte zou ik nooit opgekomen zijn, ook omdat vaak het begin van het gesprek al ongemakkelijk is.

Maar serieus, werkt dit echt en heb je op deze manier weleens een date geregeld? :o
pi_123254093
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gho koud he,

Nou inderdaad

Nee geen slagroom! Ik sport

Ah joh 1x kan geen kwaat! Je kan het hebben!

Nou....

Jawel jo, doe eens gek. We gaan nu een warme choco drinken daar! Soms moet je spontane dingen doen.

Nee kan echt niet, sorry.

Gewoon eens iets leuks doen! Die afspraak kan je verzetten. Ik ben *naam*
En van 1 warme choco vergaat je wereld echt niet!

Hmmm nou.... Oke waarom ook niet.

En je hebt een date.

Als je niet al te grote engerd bent moet het kunnen. Alleen houd ik zelf niet zo van doordrammen :D
pi_123254108
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom niet?
lees voor de lol ook de zin die volgt even..
  zaterdag 23 februari 2013 @ 21:04:44 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123254279
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Vetgedrukte zou ik nooit opgekomen zijn, ook omdat vaak het begin van het gesprek al ongemakkelijk is.

Maar serieus, werkt dit echt en heb je op deze manier weleens een date geregeld? :o
Ja dit werkt ja.

quote:
17s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als je niet al te grote engerd bent moet het kunnen. Alleen houd ik zelf niet zo van doordrammen :D
Als je dit al door drammen vind? Ze zei geen nee, ze twijfelde. Dus overhalen was de enige optie. Brutale hebben de halve wereld.
pi_123254380
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

lees voor de lol ook de zin die volgt even..
Moet je per se iets meemaken om interessant te zijn voor vrouwen? En ik maak wel dingen mee, alleen lijken veel vrouwen dat niet echt interessant te vinden.

Ik zou een leuk en lief vriendje zijn die goed kan luisteren en om dingen geeft. Wie wil dat nou niet?

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vertel eens interesante dingen die je van af oud en nieuw tot nu toe gedaan hebt.
Ik vind het moeilijk om vanuit het niets met een lijst te komen omdat mijn geheugen nogal associatief werkt. Maar ik heb het een en ander aan een grote klant weten te verkopen van de week bijvoorbeeld.

Veel dingen die ik mee maak zijn relatief klein en komen vooral gewoon naar boven als het over iets gaat. Stomme foutjes, gestoken worden door iets, klem komen te zitten tussen de deuren van een bus. Ik heb over het algemeen wel aardige verhalen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja dit werkt ja.
Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen dat ik je dat wel eens zou willen zien doen, want ik kan het me niet voorstellen. Als meisje zou ik zoiets hebben van "ga weg engerd" denk ik.

Ik kan er echt niet zo goed bij dat dat kan werken.
pi_123254415
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja dit werkt ja.

[..]

Als je dit al door drammen vind? Ze zei geen nee, ze twijfelde. Dus overhalen was de enige optie. Brutale hebben de halve wereld.
'Nee kan echt niet, sorry', dan houd ik wel op hoor :D
pi_123254534
Geef ik Benzin eens goed advies, -wil- hij gewoon niet luisteren! :')
Pffff
pi_123254604
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Moet je per se iets meemaken om interessant te zijn voor vrouwen? En ik maak wel dingen mee, alleen lijken veel vrouwen dat niet echt interessant te vinden.

Ik zou een leuk en lief vriendje zijn die goed kan luisteren en om dingen geeft. Wie wil dat nou niet?

dat is dus juist het punt, niet interessant voor vrouwen. Duh..

En het tweede stukje.. sorry, dertien in een dozijn. Ik heb een leuk en lief ѐn interessant vriendje MET ruggegraat. Veel beter.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 21:14:02 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123254711
quote:

[..]

Ja anders ben je dodelijk saai

quote:

Een kwijlend vriendje die niks doet, niks zegt en niks te vertellen heeft en alles doet wat zij wilt.

Niemand wilt dat :W

[qoute]
Ik vind het moeilijk om vanuit het niets met een lijst te komen omdat mijn geheugen nogal associatief werkt. Maar ik heb het een en ander aan een grote klant weten te verkopen van de week bijvoorbeeld.
[/quote]
:O saaahaaaaai :O

quote:
Veel dingen die ik mee maak zijn relatief klein en komen vooral gewoon naar boven als het over iets gaat. Stomme foutjes, gestoken worden door iets, klem komen te zitten tussen de deuren van een bus. Ik heb over het algemeen wel aardige verhalen.

Dat denk jij, maar je bent extreem saai. Ik zal iemand met een zelfde karakter na 5 min al uitkotsen

quote:
Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen dat ik je dat wel eens zou willen zien doen, want ik kan het me niet voorstellen. Als meisje zou ik zoiets hebben van "ga weg engerd" denk ik.
Je moet eens stoppen met denken. Je denk wijze is volledig van slag en klopt geen enkele kut van. Nooit niet!

quote:
Ik kan er echt niet zo goed bij dat dat kan werken.
Snap ik, past niet in je autistische denk wijzen.
pi_123254843
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

eens
  zaterdag 23 februari 2013 @ 21:17:56 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123254866
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Soms willen vrouwen overgehaald worden. Beetje brutaal zijn brengt je verder dan zacht eitje spelen.
pi_123254953
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat is dus juist het punt, niet interessant voor vrouwen.
Dus ik moet me verdiepen in mode en mannen? :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:14 schreef ook_gek het volgende:

:O saaahaaaaai :O
Wat heb jij voor interessante dingen gedaan dan?

quote:
Je moet eens stoppen met denken. Je denk wijze is volledig van slag en klopt geen enkele kut van. Nooit niet!

[..]

Snap ik, past niet in je autistische denk wijzen.
Ik kan echt niet voorstellen dat het zou kunnen werken. Wie weet zou een van de dames in dit topic daar haar licht over kunnen laten schijnen. Meisjes gaan niet zomaar met vreemde jongens mee en niet zo makkelijk.

Ik zou het wel eens willen zien.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 21:23:04 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123255076
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat heb jij voor interessante dingen gedaan dan?

[..]

Ik kan echt niet voorstellen dat het zou kunnen werken. Wie weet zou een van de dames in dit topic daar haar licht over kunnen laten schijnen. Meisjes gaan niet zomaar met vreemde jongens mee en niet zo makkelijk.

Ik zou het wel eens willen zien.
Echt stop met denken, je ben er niet goed in.

Maar prima succes er mee. Je bent met de huidige denk wijze, en houden al zoooooo lekker ver gekomen.

Nee echt, je zit op de perfecte weg!
pi_123255108
quote:

je luistert hier al niet, hoe kun jij nou goed luisteren? je kent jezelf niet eens, luistert niet eens naar jezelf.

leuk ook niet want je hangt dan je hele geluk aan haar op en dat is niet leuk, dat is verstikkend.
pi_123255196
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:24 schreef dawg het volgende:

[..]

je luistert hier al niet, hoe kun jij nou goed luisteren? je kent jezelf niet eens, luistert niet eens naar jezelf.

leuk ook niet want je hangt dan je hele geluk aan haar op en dat is niet leuk, dat is verstikkend.
Wat bedoel je met naar mezelf luisteren?

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Echt stop met denken, je ben er niet goed in.
Ik ben oprecht benieuwd wat andere mensen hier (zullen) zeggen over die beweringen.
pi_123255236
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:20 schreef benzin het volgende:

[..]

jij leest vandaag echt alleen wat je wilt lezen of niet? Je bent niet interessant voor vrouwen. Punt.
pi_123255262
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben oprecht benieuwd wat andere mensen hier (zullen) zeggen over die beweringen.
Je wilt alleen maar horen wat je wilt horen en de rest hoor je lekker niet :6
pi_123255311
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat bedoel je met naar mezelf luisteren?

[..]

je zei eens dat je spannend bent, dat werd door iedereen hier ontkracht en vervolgens was jij verbaasd. je bent zo enorm bezig met gesprekken voeren en relaties krijgen met vrouwen dat alles langs je heen lijkt te gaan. zelfs dus jezelf, alles staat in het teken van, of althans, lijkt te staan.
pi_123255755
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

jij leest vandaag echt alleen wat je wilt lezen of niet? Je bent niet interessant voor vrouwen. Punt.
Hoe weet jij dat nou? Ik ben interessanter dan je denkt.
pi_123255891
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:28 schreef dawg het volgende:

[..]

je zei eens dat je spannend bent, dat werd door iedereen hier ontkracht en vervolgens was jij verbaasd. je bent zo enorm bezig met gesprekken voeren en relaties krijgen met vrouwen dat alles langs je heen lijkt te gaan. zelfs dus jezelf, alles staat in het teken van, of althans lijkt te staan.
Ik weet niet. Misschien zitten jullie ernaast en ben ik spannender dan jullie denken.

Ik weet nog steeds niet goed wat je bedoelt als je zegt dat ikzelf langs mezelf ga.

Waarom vinden jullie het nodig om ook het laatste beetje zelfvertrouwen t.a.v meisjes eruit te schoppen?
pi_123255918
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Vertel Opa Mandéra eens waarom!
pi_123256012
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef benzin het volgende:

[..]

technische verhalen over je werk is nou niet bepaald iets waar een vrouw warm voor loopt. Maar wat doe je verder ondertussen dan? Of bestaan je weekenden inmiddels uit meer als wat programmeren en rommelen en afmaken waar je door de week niet aan toe komt? If so, mijn excuses :*
pi_123256356
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

technische verhalen over je werk is nou niet bepaald iets waar een vrouw warm voor loopt. Maar wat doe je verder ondertussen dan? Of bestaan je weekenden inmiddels uit meer als wat programmeren en rommelen en afmaken waar je door de week niet aan toe komt? If so, mijn excuses :*
Waar lopen vrouwen dan wel warm voor?
pi_123256428
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Voor een marathon ;)
pi_123256439
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Iemand die positief in het leven staat, open is, barst van de energie e.d.
pi_123256521
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:57 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Iemand die positief in het leven staat, open is, barst van de energie e.d.
En niet voor iemand die slim, lief, grappig en romantisch is?

Wat betekent open zijn?
pi_123256641
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat betekent open zijn?
Overal schijt aan hebben, gewoon doen wat je wilt doen. Je moet een soort knop omzetten in je hoofd. Hou geen rekening met wat een ander evt. denkt/zegt/aanvoelt. Je moet laten zien dat je slim,lief, grappig en romantisch bent, dat kun je niet doen door stilletjes te blijven zitten in het bijzijn van het meisje/vrouw die je aan wilt spreken. Gewoon er voor gaan. Niet geschoten is altijd mis.
pi_123256723
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:03 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Overal schijt aan hebben, gewoon doen wat je wilt doen. Je moet een soort knop omzetten in je hoofd. Hou geen rekening met wat een ander evt. denkt/zegt/aanvoelt.
Dat klinkt een beetje alsof ik een eikel moet worden die geen rekening houdt met anderen. Wil ik dat wel en is dat wel goed?
pi_123256731
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat betekent open zijn?
als jij kritiek krijgt ga je in een hoekje huilen. Als iets tegen zit ga je in een hoekje huilen. Je bent te zacht en zoekt alle schuld bij jezelf. Je bnt misschien lief en romantisch maar hebt ook een hoop onaantrekkelijke eigenschappen. Ik wil bijvoorbeeld tegengas en mij veilig kunnen voelen bij een man, niet op mijn tenen hoeven lopen uit angst dat ik zijn hartje breek wanneer ik zeg dat zijn haar niet goed zit
pi_123256768
Is het weer zover? :')
pi_123256792
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat klinkt een beetje alsof ik een eikel moet worden die geen rekening houdt met anderen. Wil ik dat wel en is dat wel goed?
De vijver is groot en er zitten genoeg vissen in. Je moet jezelf zijn, als iemand dat niet accepteert, move on to the next.
pi_123256946
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

als jij kritiek krijgt ga je in een hoekje huilen. Als iets tegen zit ga je in een hoekje huilen. Je bent te zacht en zoekt alle schuld bij jezelf. Je bnt misschien lief en romantisch maar hebt ook een hoop onaantrekkelijke eigenschappen. Ik wil bijvoorbeeld tegengas en mij veilig kunnen voelen bij een man, niet op mijn tenen hoeven lopen uit angst dat ik zijn hartje breek wanneer ik zeg dat zijn haar niet goed zit
zolang ze maar bij me blijft mag ze best af en toe mij per ongeluk pijn doen.

Hoezo ben ik te zacht? Ik ben gewoon goedaardig
pi_123257056
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij zou nog tegen een vrouw zeggen: "Zal ik jou eens lekker over je bolletje aaien?" :') ????
pi_123257070
quote:

[..]

maar waarom zou ze bij je blijven, zat lieve jongens te vinden.
pi_123257073
quote:

[..]

Als iemand jou beveelt de stront van z'n schoenen te likken, zou je het nog doen ook :')
pi_123257115
Laat eens een foto van jezelf zien, misschien ben je helemaal niet te helpen. ;)
pi_123257124
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Jij zou nog tegen een vrouw zeggen: "Zal ik jou eens lekker over je bolletje aaien?" :') ????
Naah, dat zou ik niet doen. Dat gaat wat ver. Maar ik zou haar absoluut regelmatig knuffelen en er veel zijn.
pi_123257129
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als iemand jou beveelt de stront van z'n schoenen te likken, zou je het nog doen ook :')
"Schat, lik ik te snel, te langzaam, te hard of te zacht??" :')
pi_123257186
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef Atemno het volgende:
Laat eens een foto van jezelf zien, misschien ben je helemaal niet te helpen. ;)
Hij ziet er prima uit.
pi_123257198
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

maar waarom zou ze bij je blijven, zat lieve jongens te vinden.
Naar mijn mening ben ik toch wel liever dan 90% van de jongens hoor. Ze zou bij me blijven omdat ik vreselijk goed voor haar ben.
pi_123257222
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Naar mijn mening ben ik toch wel liever dan 90% van de jongens hoor. Ze zou bij me blijven omdat ik vreselijk goed voor haar ben.
Maakt het haar duidelijk dan!
pi_123257225
quote:

[..]

En precies dit gedrag is het gedrag dat averechts werkt. :)
pi_123257261
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Maakt het haar duidelijk dan!
Ik heb nu geen vriendin om dat duidelijk aan te maken, dat is juist het probleem.
pi_123257276
quote:

[..]

Een slijmbal dus. Ik zou bijna vragen wat denk je zelf maar ik weet het antwoord al. :P
pi_123257339
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb nu geen vriendin om dat duidelijk aan te maken, dat is juist het probleem.
Je moet dat ook doen bij een meid die je leuk vindt, als je al een relatie hebt moet dat punt toch al enigszins duidelijk zijn lijkt me. :')
pi_123257340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:19 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Een slijmbal dus. Ik zou bijna vragen wat denk je zelf maar ik weet het antwoord al. :P
Nah een slijmbal praat veel.

Lief zijn bij Benzin is vooral stil blijven en lief schaapachtig lachen.
pi_123257372
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:19 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

er zit een verschil tussen lief zijn en een slijmbal zijn. Ik ben het eerste.
pi_123257550
Ik ga jou maar eens echt advies geven, in de vorm van 'regels'. Misschien gaat dat jou helpen!

Regel 1: Stop met het zoeken naar een vriendin. Wanneer je dit uitstraalt, is dit niet aantrekkelijk voor vrouwen.
Regel 2: Vind de 'perfecte' manier van leven. Je moet je eigen leven leuk vinden. Een vriendin is geen object, ze is 'een leuke toevoeging'. Dit klinkt heel ruig en hard en zo is het niet bedoeld, maar dit is wel belangrijk om te onthouden. Klein voorbeeldje: Jouw mobieltje/smartphone is hartstikke leuk. Dit is jouw leven. Die ene app maakt jouw mobieltje nog net iets leuker, maar daar ligt niet de focus. Onthoud dat.
Regel 3: Jouw leven is op de rit en leuk(door middel van sporten, werken, uitgaan en daarnaast een andere leuke bezigheid(iets organiseren, schilderen, etc), en nu kun je openstaan voor een relatie. Weet je leven goed te presenteren, dan komen de vrouwen vanzelf.
Regel 4: Stel je NOOIT maar dan ook NOOIT afhankelijk op. Nogmaals; Jij bent het waard om veroverd te worden. JIJ bent een toevoeging op haar leven, 'zij wil/kan niet zonder jou', NIET ANDERSOM.
Regel 5: Onthoud al het bovenstaande. :)
pi_123258217
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:25 schreef Atemno het volgende:
Ik ga jou maar eens echt advies geven, in de vorm van 'regels'. Misschien gaat dat jou helpen!
Het zijn wel regels, maar ik kan er niet zoveel mee.

Ik moet stoppen met het zoeken naar een vriendin en de perfecte manier van leven vinden. Maar in de visie die ik in mijn hoofd heb is een vriendin een van de belangrijkste delen van het perfecte leven.
pi_123258345
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Het zijn wel regels, maar ik kan er niet zoveel mee.

Ik moet stoppen met het zoeken naar een vriendin en de perfecte manier van leven vinden. Maar in de visie die ik in mijn hoofd heb is een vriendin een van de belangrijkste delen van het perfecte leven.
En daar loop het mis. Hier loopt het op stuk, want die vetgedrukte zin straal je bewust/onbewust een beetje (heel erg) uit. Daar worden vrouwen bang van, waardoor ze zich niet aangetrokken tot je voelen of ze een veilig gevoel bij jou hebben. Ik probeer het uit te leggen:

Een meisje wilt onbewust moeite voor je doen. Maar als jij al meteen uitstraalt dat een relatie helemaal het einde is, en het hoofddoel, dan heeft ze al gelijk het gevoel dat ze niet meer zoveel hoeft te doen. Want als ze op je af stapt en zegt wat ze wil, ga je daar bijna gelijk in mee. Kat in 't bakkie. Maar zo werkt helaas het liefdesspel niet. Het gaat om veroveren. En het komt sowieso zielig over als je geen 'leuk perfect' leven hebt zonder een vrouw. Dan ben je simpelweg geen sterke man.

Je moet het ook leuk kunnen hebben zonder een vriendin man, straal dat uit. ;)
pi_123259607
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:42 schreef Atemno het volgende:

[..]

En daar loop het mis. Hier loopt het op stuk, want die vetgedrukte zin straal je bewust/onbewust een beetje (heel erg) uit. Daar worden vrouwen bang van, waardoor ze zich niet aangetrokken tot je voelen of ze een veilig gevoel bij jou hebben. Ik probeer het uit te leggen:

Een meisje wilt onbewust moeite voor je doen. Maar als jij al meteen uitstraalt dat een relatie helemaal het einde is, en het hoofddoel, dan heeft ze al gelijk het gevoel dat ze niet meer zoveel hoeft te doen. Want als ze op je af stapt en zegt wat ze wil, ga je daar bijna gelijk in mee. Kat in 't bakkie. Maar zo werkt helaas het liefdesspel niet. Het gaat om veroveren. En het komt sowieso zielig over als je geen 'leuk perfect' leven hebt zonder een vrouw. Dan ben je simpelweg geen sterke man.

Je moet het ook leuk kunnen hebben zonder een vriendin man, straal dat uit. ;)
Ik weet niet hoe ik moet reageren. Op zich zit daar wel wat in, maar ik weet gewoon niet hoe ik mijn leven leuk moeten maken zonder vriendin, en mijn leven leuk maken is veel meer werk dan een vriendin zoeken.
pi_123259721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik moet reageren. Op zich zit daar wel wat in, maar ik weet gewoon niet hoe ik mijn leven leuk moeten maken zonder vriendin, en mijn leven leuk maken is veel meer werk dan een vriendin zoeken.
Heb je vrienden? Zo ja, ga met ze uit en ga bijvoorbeeld met ze sporten of begin een vaste bezigheid met 1 of meerdere van hen. Zo weet mijn vrouwtje dat ik eens in de maand 'shotjesavond' met een maat van me hebt in de kroeg. Zulke kleine dingen maakt het groter geheel prachtig.

Vind regelmaat. Sport 2/3x in de week, dit zal je echt goed gaan doen. Zoek iets om naar uit te kijken, wat interessant is en waar je op den duur graag en veel over kan vertellen.
Vind daarnaast ook passie in je werk en jaag een doel achterna. Een 'update' aan vrouwen over het behalen van dit doel en tot nu toe behaalde successen dragen zeker bij aan een leuk leven. :)
pi_123259848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef Atemno het volgende:

Heb je vrienden?
Nee, eigenlijk niet echt nee.

quote:
Vind regelmaat. Sport 2/3x in de week, dit zal je echt goed gaan doen. Zoek iets om naar uit te kijken, wat interessant is en waar je op den duur graag en veel over kan vertellen.
Vind daarnaast ook passie in je werk en jaag een doel achterna. Een 'update' aan vrouwen over het behalen van dit doel en tot nu toe behaalde successen dragen zeker bij aan een leuk leven. :)
Is sporten echt zo belangrijk? Ik zie daar zelf altijd juist heel erg tegenop.

Ik speel gitaar, telt dat ook?

Mijn werk gaat niet altijd zoals ik wil, maar ik denk dat de meeste mensen wat ik nu doe wel een positie met aanzien vinden.

Welke vrouwen moet ik updaten?
pi_123259966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
Dat klinkt bijna exact zoals ik het ook ervaar ja.
Maar erken je dat dat een emotionele redenering is en geen rationele redenering?
Rustig aan.
pi_123260007
Sporten helpt! En dan nog niet eens per se om de looks ;)
pi_123260084
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Dan moet je daar aan gaan werken, maar dat zal niet makkelijk worden. Ik heb gehoord dat je er redelijk tot goed uitziet. Probeer contact te maken met collega's, en stel bijvoorbeeld voor om vrijdag na het werk wat met een groepje te gaan drinken in de stad? Als je veel tijd over hebt, kun je natuurlijk ook vrijwilligerswerk gaan zoeken. Dit wordt door veel mensen gebruikt om contact te leggen met andere, en vanuit daar kunnen dingen opgroeien. Tevens is het ook interessant om te vertellen dat je vrijwilligerswerk doet, en zegt dat veel over jouw karakter!

quote:

Ja. Het zorgt voor regelmaat, je doet wederom sociale contacten op en het verbetert jouw gezondheid, jouw kijk op het leven en jouw uitstraling. Je krijgt uiteindelijk meer energie, gaat je zekerder en vooral veel fitter voelen. Tevens is het ook weer iets om naar uit te kijken. Je kan jouw leven er deels op aanpassen, waardoor je puzzeltje meer compleet wordt. Zo kun je er voor kiezen om die zakken chips in de supermarkt te laten liggen, en een lekker tros bananen mee te nemen

Ja, absoluut! Dit is echt zeer aantrekkelijk. Vrouwen houden van mannen die GOED gitaar kunnen spelen. Dus heb je een beetje talent, verdiep je er dan zo spoedig mogelijk in! Als je 2 dagen in de week op een vast tijdstip speelt, heb je weer een regelmaat erbij. Jouw toekomstige vriendin merkt dan ook dat je veel te doen hebt door al deze bezigheden, en dus een druk interessant mannetje bent. ;) Laat jouw gitaarles niet schieten door een date. De date moet verzet worden, snapje?

Mijn werk gaat niet altijd zoals ik wil, maar ik denk dat de meeste mensen wat ik nu doe wel een positie met aanzien vinden.
Je werk gaat niet zoals je wilt? Dan kun je daar mooi aan werken. De laatste zin is positief. :)
Toekomstige vrouwen waar jij contact mee gaat leggen
Zie bold.
pi_123260093
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar erken je dat dat een emotionele redenering is en geen rationele redenering?
Het is rationeel gezien onmogelijk om te bewijzen dat je iets niet kan, tenzij je oneindig lang probeert, en dat heb ik niet gedaan. Dus het moet een emotionele redenering zijn, alleen is het er wel een die op statistisch empirisch bewijs is gebouwd.
pi_123260710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ach vent, ga wat doen met je leven. :')
Rustig aan.
pi_123260755
Kerels die gitaar spelen zijn wel aantrekkelijk voor dames denk ik.
pi_123260785
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
Kerels die gitaar spelen zijn wel aantrekkelijk voor dames denk ik.
Passie die je kunt laten zien... Delen.. Makkelijk.. Die mensen ook leuk vinden om te horen.
Rustig aan.
pi_123260979
Je kunt jezelf afvragen wat iemand interessant maakt...

Humor en dergelijk en welbespraakt zijn maakt iemand interessant..
Iemand die passievol met zijn werk bezig is is ook interessant.. Maar iemand moet en zal dat alltijd moeten delen voordat iemand weet dat hij die passie heeft... Dus als dat te zien is dan is dat duidelijk... En anders leert iemand je toch echt pas een beetje kennen als iemand ook daadwerkelijk met je praat over die onderwerpen.
Rustig aan.
pi_123261151
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Onzinredenatie. Je hebt wel gelijk dat depressie makkelijker te verbergen valt, maar autisme en depressie zijn beide geestelijke problemen die ook doorwerken in gedrag.
pi_123261555
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is rationeel gezien onmogelijk om te bewijzen dat je iets niet kan, tenzij je oneindig lang probeert, en dat heb ik niet gedaan.
Je kan het wel aannemelijk maken. Is voor de beste theorieen ook genoeg bewijs.
pi_123261578
quote:

[..]

[..]

Ik denk dat sporten, of als je gespierder zou worden met gewichten, een wereld van verschil zou kunnen maken. Je houding wordt automatisch beter, je wordt gezonder, mogelijk zelfverzekerder, mannelijker en met als resultaat krijg je mogelijk meer aandacht.
  zondag 24 februari 2013 @ 00:26:13 #86
240618 Micson
The lonely stoner
pi_123262112
Ik verdwaal een paar keer per jaar in dit topic, maar het gaat altijd wel over diepere problemen dan waar dit topic eigenlijk over zou moeten gaan.

Eerst hadden we RichardPRF (ofzo) en Mylifeisgrey, en Benzin huist hier ook al een paar jaar geloof ik. Het is al heel vaak gezegd, maar deze mensen hebben een heel ander probleem dan dat ze geen vriendin kunnen krijgen toch? Dit gaat eigenlijk meer over sociale isolementen en psychische problemen.

Naar mijn mening zou dit eigenlijk een topic moeten zijn voor normale mensen die vol goede moed vrouwen proberen te versieren of een vriendin proberen te krijgen. Elkaar tips geven, overwinningen met de andere sekse vieren of elkaar een hart onder de riem steken na een blauwtje op de dansvloer.
pi_123262207
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:26 schreef Micson het volgende:
Ik verdwaal een paar keer per jaar in dit topic, maar het gaat altijd wel over diepere problemen dan waar dit topic eigenlijk over zou moeten gaan.
Niet echt, zonder Richard was dit topic nooit een langlopende reeks geworden. Het ging op de eerste 1 of 2 delen na altijd al over achterliggende problematiek. Al is dat niet iets wat je op een forum op kan lossen, dat is gebleken. Wat dat betreft mag het wel meer gaan over lichtere problematiek.
  zondag 24 februari 2013 @ 00:48:41 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123262830
Zo, ik voel me vandaag intens goed.

Gisteravond lekker series gekeken met een vriendin, vandaag weer eens auto gereden, van 11 tot half 9 gewerkt, bij mijn ouders langs, 1,5 uur sporten.

Ik voel me momenteel alsof ik de wereld aan kan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 24 februari 2013 @ 01:03:39 #89
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123263335
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:26 schreef Micson het volgende:

Eerst hadden we RichardPRF (ofzo) en Mylifeisgrey, en Benzin huist hier ook al een paar jaar geloof ik. Het is al heel vaak gezegd, maar deze mensen hebben een heel ander probleem dan dat ze geen vriendin kunnen krijgen toch? Dit gaat eigenlijk meer over sociale isolementen en psychische problemen.

Naar mijn mening zou dit eigenlijk een topic moeten zijn voor normale mensen die vol goede moed vrouwen proberen te versieren of een vriendin proberen te krijgen. Elkaar tips geven, overwinningen met de andere sekse vieren of elkaar een hart onder de riem steken na een blauwtje op de dansvloer.
Ben het hier volledig mee eens. Jammergenoeg zijn er maar heel weinig van dat soort 'normale' mensen. Kijk maar hoe druk het PUA topic is...
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 24 februari 2013 @ 01:05:29 #90
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123263384
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik voel me vandaag intens goed.

Gisteravond lekker series gekeken met een vriendin, vandaag weer eens auto gereden, van 11 tot half 9 gewerkt, bij mijn ouders langs, 1,5 uur sporten.

Nice! Tijd om uit te gaan bro ;)

Oh en Benzin, na het lezen van je laatste 10 posts heb ik de hoop voor jou officieel opgegeven :') Ik vind het oprecht een prestatie... :P

[ Bericht 17% gewijzigd door Pope-of-Dope op 24-02-2013 01:17:56 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123266886
quote:

Voor mij was sporten heel erg belangrijk :)

Inmiddels is het voor mij alweer 2 jaar geleden dat het uitging met mijn ex ( waar ik het niet bepaald makkelijk mee had ) , en ik sportte als een gek. Sowieso kwam ik een stuk strakker in mijn vel te zitten, maar ik had ook veel meer energie en zelfvertrouwen, en of dat nu door die 3-4 kilo'tjes kwam die ik lichter werd of echt door de sport ik weet het niet...

Nog nooit zo veel contact (zowel gewoon praten in de kroeg als zoenen, of dates/ seks na het uitgaan) met vrouwen gehad als in die tijd. Daarna ben ik een beetje mijn mojo kwijtgeraakt, en dat is ook meteen een beetje het probleem met versieren dat ik nu heb..

Over het algemeen kan ik toch op best wel wat sjans van vrouwen rekenen, maar ik merk dat ik me gewoon echt bijna autistisch opstel. Als ik aan het uitgaan ben, en een vrouw spreekt me aan dan is het eerste wat ik denk ; Pff, ik heb geen zin om hele gesprekken te gaan houden hoor, en loop ik het liefst zo snel mogelijk weg.. Ook zoenen/iemand mee naar huis nemen wat me toen prima lukte, is me nu alleen maar zeer aan het hoofd... Ik weet niet wat het is, want ik vind het ook wel weer erg jammer dat ik zo weinig contact heb met vrouwen de laatste tijd..
pi_123266896
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heb je allemaal nog meer uitgespookt met die vriendin? :P
Monkey see, monkey do.
pi_123266914
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat sporten, of als je gespierder zou worden met gewichten, een wereld van verschil zou kunnen maken. Je houding wordt automatisch beter, je wordt gezonder, mogelijk zelfverzekerder, mannelijker en met als resultaat krijg je mogelijk meer aandacht.
Dit is zeker waar.

Of ik nu meer aandacht van vrouwen zou krijgen durf ik niet te zeggen, maar ik zit wel lekkerder in mijn vel en ben een stuk breder geworden. Alleen al het feit dat ik mijn frustratie er in kwijt kan, scheelt al een hoop :)
Monkey see, monkey do.
pi_123267198
Ook ik ben sinds ik ben gaan sporten bij de sportschool mij stukken beter gaan voelen het heeft dus absoluut toevoeging.
pi_123267429
Kopje koffie, croissantje... en even bijlezen in dit topic. Altijd genieten als iemand alwéér een topic vol spuit met zelfbeklag maar weigert te luisteren naar advies. c_/
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 februari 2013 @ 10:32:35 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123268046
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:43 schreef BadObsession het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal nog meer uitgespookt met die vriendin? :P
Niks. Bier gedronken en patat gegeten.
Gewoon een vriendschap zonder seksuele spanningen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_123270107
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 09:25 schreef Lot88 het volgende:
Ook ik ben sinds ik ben gaan sporten bij de sportschool mij stukken beter gaan voelen het heeft dus absoluut toevoeging.
Ik zie er zelf echt als een berg tegenop. Ik heb een tijdje gesport, maar ik zag er altijd de hele week lang als een berg tegenop.

Is het echt zinvol?
pi_123270217
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zie er zelf echt als een berg tegenop. Ik heb een tijdje gesport, maar ik zag er altijd de hele week lang als een berg tegenop.

Is het echt zinvol?
Jezus lul, alsof je iets anders te doen heb met je tijd.
Rustig aan.
pi_123270255
quote:
8s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jezus lul, alsof je iets anders te doen heb met je tijd.
Ik heb zat werk en dingen te doen om elke week 2 weken te vullen.
pi_123270271
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb zat werk en dingen te doen om elke week 2 weken te vullen.
Blijkt nergens uit.
Rustig aan.
pi_123270274
quote:

[..]

Is het echt zinvol?
Ja, ik heb al opgesomd voor je waarom het zinvol is. Maar je moet het wel zelf willen.

On a side note, ik heb de indruk dat veel mensen met asperger of autisme niet sporten of gewichtheffen. Aangezien je je daar van wil distantieren, zou zoiets een goed begin zijn. Komt nog bij dat sporten echt steeds makkelijker gaat als je het eenmaal doet en het hoeft niet in gezelschap. Je hebt dus geen enkele reden om het niet te doen, je moet alleen weten waar te beginnen en misschien een schema opstellen waar je je aan kan houden. Regelmaat.
pi_123270406
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Blijkt nergens uit.
Het blijkt eruit hoeveel werk ik elke week doe. Ben nu ook het een en ander voor mijn werk aan het doen bijvoorbeeld. De week heeft echt tijd tekort, zeker als je ook nog tijd over wil houden voor leuke dingen.
pi_123270500
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Het blijkt eruit hoeveel werk ik elke week doe. Ben nu ook het een en ander voor mijn werk aan het doen bijvoorbeeld. De week heeft echt tijd tekort, zeker als je ook nog tijd over wil houden voor leuke dingen.
Welke leuke dingen, je komt over als een passief mens dat geen flikker doet met zijn leven.
Welk werk?
Rustig aan.
pi_123270607
knip, niet goed gelezen
pi_123270693
quote:

[..]

Is het echt zinvol?
oftewel, het zoveelste advies doe je weer geen fuck mee. post dan ook niks. :{
pi_123270813
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welke leuke dingen, je komt over als een passief mens dat geen flikker doet met zijn leven.
Welk werk?
Leuke dingen zoals een spel spelen, gitaar spelen, een goed boek lezen. Of iets met een eventueel vriendinnetje doen natuurlijk.

Het werk dat ik doe natuurlijk. Op een gegeven moment komt er een keer een eind aan het studeren en ga je werken, ook ik doe dat. Mijn werk is nogal specifiek en herkenbaar, dus ga geen details geven, maar ik werk als onderzoeker. Daarnaast houd ik me bezig met andere lopende taken binnen die organisatie.
pi_123270933
quote:
19s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:31 schreef dawg het volgende:

[..]

oftewel, het zoveelste advies doe je weer geen fuck mee. post dan ook niks. :{
En mijn koffie en croissantje zijn inmiddels op....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123271251
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Leuke dingen zoals een spel spelen, gitaar spelen, een goed boek lezen. Of iets met een eventueel vriendinnetje doen natuurlijk.

Het werk dat ik doe natuurlijk. Op een gegeven moment komt er een keer een eind aan het studeren en ga je werken, ook ik doe dat. Mijn werk is nogal specifiek en herkenbaar, dus ga geen details geven, maar ik werk als onderzoeker. Daarnaast houd ik me bezig met andere lopende taken binnen die organisatie.
Je kunt jezelf niet omhoogtrekken aan een vriendinnetje. Een spel spelen en een boek lezen is niet interessant voor ze, je moet eerst zelf gaan leven en dán pas kan je er een vriendin aan 'toevoegen'.
Niet andersom.
pi_123271357
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Je kunt jezelf niet omhoogtrekken aan een vriendinnetje. Een spel spelen en een boek lezen is niet interessant voor ze, je moet eerst zelf gaan leven en dán pas kan je er een vriendin aan 'toevoegen'.
Niet andersom.
Het maakt me niet uit dat het niet interessant voor ze is; ik zou willen dat ik er tijd voor had omdat ik het leuk vind.

Mijn werk vult mijn leven al behoorlijk.
pi_123271552
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:49 schreef benzin het volgende:

Mijn werk vult mijn leven al behoorlijk.
Dat hoor ik op m'n werk heel vaak van mijn cliënten. En toch; het aanmelden bij een sportschool of sportvereniging (wat hierboven ook al ergens wordt geopperd) levert ze tot nu toe allemaal leuke sociale contacten op, ook met meisjes. Je moet alleen de stap willen en durven nemen ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123271626
Het heeft weinig zin om hem advies te geven hoor. Hij doet er toch niks mee. Ik geloof dat hij al jaren hetzelfde riedeltje afsteekt hierover, dat zijn leven compleet is met een lief meisje erbij, dat hij niet weet hoe of wat en bla bla bla.
pi_123271684
quote:
13s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Barbusse het volgende:
Het heeft weinig zin om hem advies te geven hoor. Hij doet er toch niks mee. Ik geloof dat hij al jaren hetzelfde riedeltje afsteekt hierover, dat zijn leven compleet is met een lief meisje erbij, dat hij niet weet hoe of wat en bla bla bla.
Dat weet ik, maakt mij niet uit en ik stoor me er niet aan :)
Tante minthy!! O+
pi_123271740
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:58 schreef minthy het volgende:

[..]

Word jij nooit cynisch van je clienten? Of heb je dat beroepshalve onder controle?
pi_123271827
quote:
17s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Word jij nooit cynisch van je clienten? Of heb je dat beroepshalve onder controle?
Nee, al ben ik van mezelf al behoorlijk cynisch :D
Engelengeduld en begrip, niemand vraagt erom autistisch te zijn.
Tante minthy!! O+
pi_123271852
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:58 schreef minthy het volgende:

[..]

Jij dappere vrouw O+ :P Ik heb het inmiddels opgegeven :')
pi_123272011
quote:
13s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Barbusse het volgende:
Waarom voelen jullie nou allemaal de noodzaak om bij voorbaat al er vanuit te gaan dat ik er toch niets mee doe en dat ik het toch niet kan en dat het me toch niet lukt?
pi_123272068
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij dappere vrouw O+ :P Ik heb het inmiddels opgegeven :')
Dapper valt best mee, maar opgeven doe ik nooit :+
Tante minthy!! O+
pi_123272131
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom voelen jullie nou allemaal de noodzaak om bij voorbaat al er vanuit te gaan dat ik er toch niets mee doe en dat ik het toch niet kan en dat het me toch niet lukt?
Omdat dat hetgeen is dat iedereen ziet. Anderen zien niet dat jij hiermee druk bezig bent in je hoofd.
Tante minthy!! O+
pi_123272223
quote:

[..]

Voorbeeldje: Er is een discussie over jouw bezigheden en wat die voor vrouwelijkheden teweegbrengen. Jij vertelt na lang aandringen wat je leuk vind en dat je een vriendin nodig hebt om nog meer leuke dingen te doen. Ik vertel je dat je zonder vriendin andere dingen moet gaan doen, en als antwoord krijg ik dat het je niet uitmaakt.

Ja, wat wil je dan?
pi_123272433
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Voorbeeldje: Er is een discussie over jouw bezigheden en wat die voor vrouwelijkheden teweegbrengen. Jij vertelt na lang aandringen wat je leuk vind en dat je een vriendin nodig hebt om nog meer leuke dingen te doen. Ik vertel je dat je zonder vriendin andere dingen moet gaan doen, en als antwoord krijg ik dat het je niet uitmaakt.
Ik snap het niet.

quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Omdat dat hetgeen is dat iedereen ziet. Anderen zien niet dat jij hiermee druk bezig bent in je hoofd.
Ik snap niet waarom ze dat niet zien. Juist als ik extra vragen over een advies stel zou dat een teken moeten zijn voor iedereen dat ik erover aan het denken ben en het op een rij probeer te zetten, maar dat wordt gezien alsof ik er niets mee doe en daar word ik over aangevallen. Ik snap er helemaal niets van.
pi_123272596
Je vraagt steeds hetzelfde benzin, dat is het probleem
pi_123272631
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor ons zijn het steeds dezelfde vragen, voor hem niet.
Tante minthy!! O+
pi_123272680
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Voor ons zijn het steeds dezelfde vragen, voor hem niet.
exact hetzelfde en dan nog anders? Ik heb engelen geduld maar dat zie ik zelfs niet
pi_123272694
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is schijnbaar nodig, want het antwoord op elke vraag is "je doet er niets mee" of "psycholoog". Wat moet ik daar nou mee?
  zondag 24 februari 2013 @ 13:19:45 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123272742
Gewoon eens ja en amen zeggen en doen wat de mensen hier voorstellen ipv elke keer weer meer vragen te stellen
pi_123272762
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is schijnbaar nodig, want het antwoord op elke vraag is "je doet er niets mee" of "psycholoog". Wat moet ik daar nou mee?
hulp van vrienden accepteer je ook niet, zelf kom je er niet uit, wat rest dan nog?
pi_123272814
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:12 schreef benzin het volgende:

Ik snap niet waarom ze dat niet zien. Juist als ik extra vragen over een advies stel zou dat een teken moeten zijn voor iedereen dat ik erover aan het denken ben en het op een rij probeer te zetten, maar dat wordt gezien alsof ik er niets mee doe en daar word ik over aangevallen. Ik snap er helemaal niets van.
Ik weet dat je het er druk mee hebt, maar anderen zien dat niet. In hun ogen post je elke keer dezelfde vragen met hetzelfde onderwerp.
Je kan niet van anderen verwachten dat ze je begrijpen en andersom zal je merken dat jij die anderen ook niet begrijpt. Het zal een lastige materie voor je blijven.
Tante minthy!! O+
pi_123272868
quote:

[..]

Dat het je niet zou kunnen of zal lukken zeg ik niet en dat geloof ik ook niet. Maar je post hier nu al zo lang hetzelfde verhaal, over and over again, om veilig te kunnen concluderen dat je helemaal niks doet met de adviezen die mensen je geven.
pi_123272994
quote:

[..]

[..]

Dan moet je daar aan gaan werken, maar dat zal niet makkelijk worden. Ik heb gehoord dat je er redelijk tot goed uitziet. Probeer contact te maken met collega's, en stel bijvoorbeeld voor om vrijdag na het werk wat met een groepje te gaan drinken in de stad? Als je veel tijd over hebt, kun je natuurlijk ook vrijwilligerswerk gaan zoeken. Dit wordt door veel mensen gebruikt om contact te leggen met andere, en vanuit daar kunnen dingen opgroeien. Tevens is het ook interessant om te vertellen dat je vrijwilligerswerk doet, en zegt dat veel over jouw karakter!

quote:

Ja. Het zorgt voor regelmaat, je doet wederom sociale contacten op en het verbetert jouw gezondheid, jouw kijk op het leven en jouw uitstraling. Je krijgt uiteindelijk meer energie, gaat je zekerder en vooral veel fitter voelen. Tevens is het ook weer iets om naar uit te kijken. Je kan jouw leven er deels op aanpassen, waardoor je puzzeltje meer compleet wordt. Zo kun je er voor kiezen om die zakken chips in de supermarkt te laten liggen, en een lekker tros bananen mee te nemen

Ja, absoluut! Dit is echt zeer aantrekkelijk. Vrouwen houden van mannen die GOED gitaar kunnen spelen. Dus heb je een beetje talent, verdiep je er dan zo spoedig mogelijk in! Als je 2 dagen in de week op een vast tijdstip speelt, heb je weer een regelmaat erbij. Jouw toekomstige vriendin merkt dan ook dat je veel te doen hebt door al deze bezigheden, en dus een druk interessant mannetje bent. ;) Laat jouw gitaarles niet schieten door een date. De date moet verzet worden, snapje?

Je werk gaat niet zoals je wilt? Dan kun je daar mooi aan werken. De laatste zin is positief. :)
Toekomstige vrouwen waar jij contact mee gaat leggen
Zie bold.

Deze post, van mij, heb je compleet genegeerd. ;)
pi_123273063
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef Atemno het volgende:

[..]

Deze post heb je volledig genegeerd van mij, hier staat gewoon heel veel in. ;)
Daar staat veel teveel informatie in, kan hij waarschijnlijk weinig tot niks mee.
Tante minthy!! O+
pi_123273112
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Daar staat veel teveel informatie in, kan hij waarschijnlijk weinig tot niks mee.
Ik had een ninja edit. Maargoed, bedoel je dat hij teveel informatie niet aan kan, of dat sowieso bij voorbaat iemand met zo'n probleem hier niets aan heeft?
pi_123273354
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik had een ninja edit. Maargoed, bedoel je dat hij teveel informatie niet aan kan, of dat sowieso bij voorbaat iemand met zo'n probleem hier niets aan heeft?
Je (goedbedoelde!!) post heeft veel teveel tips, daar kan je in verzanden. Daarnaast veel niet-concreet taalgebruik.

Even heel kort gezegd; benzin is bloedserieus en meent oprecht wat hij post. Ik begrijp de weerstand bij iedereen wel, maar hij kan er verdomd weinig aan doen.
Tante minthy!! O+
pi_123273446
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Je (goedbedoelde!!) post heeft veel teveel tips, daar kan je in verzanden. Daarnaast veel niet-concreet taalgebruik.

Even heel kort gezegd; benzin is bloedserieus en meent oprecht wat hij post. Ik begrijp de weerstand bij iedereen wel, maar hij kan er verdomd weinig aan doen.
Ik vertoon overigens geen weerstand tegen hem. Ik vind het alleen vervelend dat ik in mijn laatste (4?) posts veel tijd heb en energie heb gelegd en dat vervolgens compleet genegeerd wordt. Zoals je ook terug kunt lezen, heb ik het zelfs 'regel/stapsgewijs' geprobeerd uit te leggen.

Edit: Ohja en andere, inclusief mezelf, geven al 100 redenen dat sporten echt wel goed is. En dan nog vraagt hij, werkt dat echt? Daar worden de meeste users hier wel een beetje moedeloos van denk ik.
pi_123273813
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik vertoon overigens geen weerstand tegen hem. Ik vind het alleen vervelend dat ik in mijn laatste (4?) posts veel tijd heb en energie heb gelegd en dat vervolgens compleet genegeerd wordt. Zoals je ook terug kunt lezen, heb ik het zelfs 'regel/stapsgewijs' geprobeerd uit te leggen.

Edit: Ohja en andere, inclusief mezelf, geven al 100 redenen dat sporten echt wel goed is. En dan nog vraagt hij, werkt dat echt? Daar worden de meeste users hier wel een beetje moedeloos van denk ik.
Het wordt niet genegeerd, het kost hem moeite om al die tekst te verwerken, ziet er ook geen samenhang in. Benzin vraagt iets, krijgt vervolgens 10 tips die ook nog eens van elkaar verschillen, je hebt dan veel losse eindjes die je niet aan elkaar kan krijgen.

Moedeloos kan ik goed begrijpen, maar ik denk dat hij het lastig vindt om zich een beeld te vormen van hoe dat bij andere mensen gaat.
Tante minthy!! O+
pi_123274287
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Dapper valt best mee, maar opgeven doe ik nooit :+
Dan moet je wel eens slecht slapen.
pi_123274389
quote:

[..]

Dit kan ik niet zo goed begrijpen. Ik ken genoeg autisten die tegen genoeg dingen aanlopen. En toch zijn die niet allemaal zo negatief.
pi_123274600
Maar je hebt toch weleens met iemand seks gehad, benzin? En je hebt toch een tijd redelijk intiem contact gehad met een vrouw? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Daar heb je ook gesprekken bij moeten voeren neem ik aan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123274629
quote:

[..]

dat is jouw interpretatie, die voor geen meter klopt mbt mijn eigen post, ik kan niet voor anderen spreken.

kunnen is bij jou niet het probleem. het niet lukken ook niet. het niet doen wel.
pi_123274656
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Fascination het volgende:
Maar je hebt toch weleens met iemand seks gehad, benzin? En je hebt toch een tijd redelijk intiem contact gehad met een vrouw? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Daar heb je ook gesprekken bij moeten voeren neem ik aan.
Dat is de benzin-paradox volgens mij.
pi_123274866
quote:
17s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is de benzin-paradox volgens mij.
Net als bij richard_prf. "Vrouwen hebben mij m'n hele leven lang genegeerd, boehoehoe." Maar richard, je vertelde laatst dat je weleens seks met een vrouw hebt gehad. "Ja, maar dat telt niet." :')
pi_123274882
quote:

[..]

"ken" jij tijnbrein hier op fok?
pi_123274941
quote:
17s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan moet je wel eens slecht slapen.
Altijd, maar dat heeft andere oorzaken :P
Tante minthy!! O+
pi_123275105
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Fascination het volgende:
Seksuele handelingen ja, intiem contact ja. Het eerste met één meisje, het tweede met in totaal twee meisjes.

Ik heb geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb. Ik heb beide keren heel veel mazzel gehad.

Het was trouwens eigenlijk, zeker op die momenten, helemaal niet altijd even fijn. Het is erg rommelig en onhandig. Maar het maakt wel mijn hoofd volledig leeg en dempt bijna alle gevoelens behalve de paar goede.

Niemand zegt dat ik helemaal geen gesprek met vrouwen kan voeren, maar ik ontmoet bijna geen vrouwen, maak om een of andere reden snel een wat creepy indruk op meisjes. Ik ben niet echt in staat om makkelijk en soepel speelse gesprekken te voeren. Ik vind het ook eng en ongemakkelijk. Maar niemand heeft ooit gezegd dat ik het letterlijk helemaal niet kon, het gebeurt bijna nooit en ik ben er vreselijk slecht in.
pi_123275143
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Net als bij richard_prf. "Vrouwen hebben mij m'n hele leven lang genegeerd, boehoehoe." Maar richard, je vertelde laatst dat je weleens seks met een vrouw hebt gehad. "Ja, maar dat telt niet." :')
:D Inderdaad

En dan de mensen hier met een positieve instelling die nog nooit een vrouw van dichtbij hebben gezien :D :')
pi_123275188
Hier is een tip ga de tijd die je hier verdoet eens gebruiken voor de "leuke dingen". Je zegt namelijk dat je niet veel tijd hebt en je hebt wel tijd om hier steeds in dit topic steeds hetzelfde te vragen. Trek de stekker eruit en ga eens dingen gewoon doen in plaats van hier steeds te blijven vragen want ik denk namelijk dat je op deze manier helemaal geen steek verder komt.
Trek de stekker uit de computer en ga bijvoorbeeld de stad in of iets anders doen of juist dingen doen .
pi_123275213
quote:
17s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dit kan ik niet zo goed begrijpen. Ik ken genoeg autisten die tegen genoeg dingen aanlopen. En toch zijn die niet allemaal zo negatief.
Ik bedoelde te zeggen dat hij er niet om heeft gevraagd te zijn zoals hij is.
Vaak is het nadeel van het hebben van een hoog intelligentieniveau dat je het idee hebt zelf alles te moeten kunnen, je ziet dat het leeftijdsgenoten ook lukt. In mijn ogen is het juist positief dat hij ermee bezig is, alleen de uitwerking komt onhandig over :+
Tante minthy!! O+
pi_123275271
quote:
19s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:00 schreef dawg het volgende:

[..]

"ken" jij tijnbrein hier op fok?
Kennen is een groot woord, ik heb hem wel eens zien posten. Hoezo?
Tante minthy!! O+
pi_123275343
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef minthy het volgende:

Vaak is het nadeel van het hebben van een hoog intelligentieniveau dat je het idee hebt zelf alles te moeten kunnen, je ziet dat het leeftijdsgenoten ook lukt.
Ik zie leeftijdsgenoten heel veel dingen doen die ik met geen mogelijkheid nagedaan krijg. Maar gezien iedereen het kan moet ik het ook gewoon kunnen, het is meer alsof ik om een of andere reden niet zie hoe en niemand het kan/wil vertellen.
pi_123275422
quote:

[..]

Vaak is het nadeel van het hebben van een hoog intelligentieniveau dat je het idee hebt zelf alles te moeten kunnen, je ziet dat het leeftijdsgenoten ook lukt. In mijn ogen is het juist positief dat hij ermee bezig is, alleen de uitwerking komt onhandig over :+
Hij heeft een erg lage sociale intelligentie.
pi_123275627
quote:

[..]

Ik heb ook niet gevraagd te zijn zoals ik ben, maar ik ga niet zeuren en goede (en goedbedoelde) tips negeren. Je kunt ook gewoon zien aan mijn posts dat ik aan het één en ander zit te werken.
Onderdeel van een hoog intelligentieniveau is ook er achter komen wat je opties zijn, wat je doet en, heel belangrijk, muren afbreken (met of zonder hulp).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')