abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2013 @ 17:53:22 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123246575
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat doe ik vaker dan je zou denken.
Kom maar met voorbeelden.

quote:
Een opmerking bij de bushalte leidt misschien vaak tot een reactie, maar niet per se tot een gesprek en al helemaal niet per definitie tot een leuk gesprek.
Ja wat denk jij dan, bij poging 1 het leukste gesprek in je leven te voeren.

Oefenen heet dit, oefenen. Maar weer een voorbeeld dat je niet bereid bent actie te ondernemen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123246733
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:

Oefenen heet dit, oefenen. Maar weer een voorbeeld dat je niet bereid bent actie te ondernemen.
Oefenen heeft geen zin als je niet weet wat je doet. Als je probeert te leren zwemmen en dat doet door een lantaarnpaal in twee te knippen dan kun je dat oefenen tot je een ons weegt, maar je zal niet zwemmen.

Het is een voorbeeld dat niemand bereid is om te vertellen wat ik moet doen, niet dat ik niets wil doen. Ik vraag jullie om hulp en dan beweren jullie dat ik niets wil doen. Als jullie niet vertellen wat ik meot doen kan ik niet zoveel doen he?

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom maar met voorbeelden.
Ik zeg dat er geen probleem zit in het eerste stukje, het probleem komt daarna pas. Een gesprek voeren is iets heel anders dan een gesprek openen.

En als ik zeg dat iets is zoals het is, waarom moet ik dan met voorbeelden komen? Wat bewijst dat?

Maar dat soort dingen gebeuren af en toe gewoon, recentelijk bij een bus en recentelijk bij een verrot ov-chipkaartoplaadpaaltje. Ben je nu blij met die twee voorbeelden?
pi_123247287
Je moet zelf ontdekken hoe je een vrouw het beste kan aanspreken. Niet voorbeelden van een ander gaan nakauwen, dat komt onecht over.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123247555
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Oefenen heeft geen zin als je niet weet wat je doet. Als je probeert te leren zwemmen en dat doet door een lantaarnpaal in twee te knippen dan kun je dat oefenen tot je een ons weegt, maar je zal niet zwemmen.
Wat wil je dan? Anders zoek je even op youtube wat video's op van PUA's, voorbeelden zat en die heb je vast ook wel gezien.

Maar dat werkt ook niet dus kom effe niet met die BS dat je voorbeelden nodig hebt, want die heb je allang al gehad.

En zoals je weet bestaat er geen 'magische' truuk waardoor je 'ineens' wel kunt versieren, dus val ons daar niet mee lastig aub.
pi_123247591
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef Fascination het volgende:
Je moet zelf ontdekken hoe je een vrouw het beste kan aanspreken. Niet voorbeelden van een ander gaan nakauwen, dat komt onecht over.
Ik hoef ook niet per se letterlijke voorbeelden te hebben (hoewel die ter ondersteuning wel goed zouden zijn), ik wil vooral weten hoe ik kan leren; hoe ik dat dus zelf kan ontdekken.
pi_123247608
quote:

[..]
Het is een voorbeeld dat niemand bereid is om te vertellen wat ik moet doen, niet dat ik niets wil doen. Ik vraag jullie om hulp en dan beweren jullie dat ik niets wil doen. Als jullie niet vertellen wat ik meot doen kan ik niet zoveel doen he?
We hebben je al luid en duidelijk verteld wat je moet doen, maar jij -wilt- het niet horen -_-
pi_123247632
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet per se letterlijke voorbeelden te hebben (hoewel die ter ondersteuning wel goed zouden zijn), ik wil vooral weten hoe ik kan leren; hoe ik dat dus zelf kan ontdekken.
Wat dacht je van het gewoon proberen??
Of moeten we je het voorkauwen of zo??
pi_123247684
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat dacht je van het gewoon proberen??
Of moeten we je het voorkauwen of zo??
quote:

Oefenen Proberen heeft geen zin als je niet weet wat je doet. Als je probeert te leren zwemmen en dat doet door een lantaarnpaal in twee te knippen dan kun je dat oefenen tot je een ons weegt, maar je zal niet zwemmen.
pi_123247703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is uiteindelijk het doel, maar een van de ergste problemen die ik op dit moment ervaar is het gebrek aan een vriendinnetje. Als ik dat gat eenmaal heb gedicht kan ik kijken wat het volgende is dat ik aan moet pakken.

Misschien moet je aan je instelling werken. Als je zo wanhopig bent straal je dat ook uit, hoeveel tips en hints en trucs je ook krijgt, de dames zullen het ruiken. En dat maakt je onaantrekkelijk.
:{
pi_123247721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:31 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Je wilt het dus voorgekauwd krijgen??
pi_123247889
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je wilt het dus voorgekauwd krijgen??
Nee, ik wil weten dat ik om te zwemmen in het zwembad moet zijn, dat ik het water daarvoor in moet en dat ik in het water mijn armen en voeten moet bewegen. Ik wil weten dat dat beter werkt dan te proberen een lantaarnpaal in stukken te knippen.
pi_123247990
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, ik wil weten dat ik om te zwemmen in het zwembad moet zijn, dat ik het water daarvoor in moet en dat ik in het water mijn armen en voeten moet bewegen. Ik wil weten dat dat beter werkt dan te proberen een lantaarnpaal in stukken te knippen.
Wil je dan voortaan gewoon antwoord geven ipv met je achterlijke gequote te komen??
Want dat je het voorgekauwd wou hebben was een logisch gevolg van jouw quote, terwijl je dat niet wou.

Wat is er? Te lui om zelf te typen?
Maar je wilt wel dat wij moeite voor jou gaan doen zeker? Pfff.
pi_123248050
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Duuuuuuude. Je weet al dat je om een gesprek met iemand te krijgen tegen iemand moet gaan praten. Wat je dan moet zeggen, moet je zelf invullen. There's nothing more to it.
pi_123248063
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wil je dan voortaan gewoon antwoord geven ipv met je achterlijke gequote te komen??
Want dat je het voorgekauwd wou hebben was een logisch gevolg van jouw quote, terwijl je dat niet wou.

Wat is er? Te lui om zelf te typen?
Maar je wilt wel dat wij moeite voor jou gaan doen zeker? Pfff.
Ik ben de hele tijd op dezelfde vragen antwoord aan het geven. Dat kost veel moeite, dus zeker als ik net nog iets geschreven heb dan hoop ik dat dat gewoon wordt gelezen.
pi_123248143
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Duuuuuuude. Je weet al dat je om een gesprek met iemand te krijgen tegen iemand moet gaan praten. Wat je dan moet zeggen, moet je zelf invullen. There's nothing more to it.
Wat ik dan moet zeggen is juist het moeilijke. Hoi->hoi terug is niet moeilijk, daarna weer iets nieuws zeggen wel.
pi_123248240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben de hele tijd op dezelfde vragen antwoord aan het geven. Dat kost veel moeite, dus zeker als ik net nog iets geschreven heb dan hoop ik dat dat gewoon wordt gelezen.
Dus ga je maar mij (terwijl ik -niks- met die vorige vragen te maken heb) gewoon een foutieve quote zitten geven??

En hallo! Ik ben nog maar net opnieuw ingelogd, quote dan op z'n minst wel iets wat echt een correct antwoord is man. En anders ga je maar lekker typen, wat ik nu dus ook doe (en in jouw geval verspeelde moeite is).
pi_123248262
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat ik dan moet zeggen is juist het moeilijke. Hoi->hoi terug is niet moeilijk, daarna weer iets nieuws zeggen wel.
Tja, als je compleet contactgestoord bent, houdt het op, he. :)
pi_123248291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tja, als je compleet contactgestoord bent, houdt het op, he. :)
Dit!
Zelfs -ik- heb tenminste een aantal keer iemand kunnen versieren en ik ben nota bene een fokking autist man :')
pi_123248344
Ik weet gewoon niet meer hoe ik jullie moet laten begrepen wat het probleem is en hoe het voelt, want volgens mij begrijpen jullie het gewoon niet.

Ik zou willen dat jullie het zouden snappen en zouden weten hoe ik me voel.
pi_123248355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit!
Zelfs -ik- heb tenminste een aantal keer iemand kunnen versieren en ik ben nota bene een fokking autist man :')
Dit!
Het ligt aan de algehele mindset. Totale wanhoop om een vriendin > werkt door dat hij niemand durft aan te spreken. En doet hij dat wel, dan faalt hij hard omdat te wanhopig.
:{
pi_123248366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef benzin het volgende:
Ik weet gewoon niet meer hoe ik jullie moet laten begrepen wat het probleem is en hoe het voelt, want volgens mij begrijpen jullie het gewoon niet.

_O-
Rustig aan.
pi_123248383
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef benzin het volgende:

Oh, meid, je hebt het ZO zwaar! :'(
pi_123248422
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Niet zwaar genoeg want hij moet nog steeds naar een professional.
Rustig aan.
pi_123248546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waarom nemen jullie hoe ik me voel niet serieus? Waar heb ik dat aan verdiend?
pi_123248551
Zeggen je ouders niet eens wat van dat eeuwige gejank van je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')