De vijver is groot en er zitten genoeg vissen in. Je moet jezelf zijn, als iemand dat niet accepteert, move on to the next.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof ik een eikel moet worden die geen rekening houdt met anderen. Wil ik dat wel en is dat wel goed?
zolang ze maar bij me blijft mag ze best af en toe mij per ongeluk pijn doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als jij kritiek krijgt ga je in een hoekje huilen. Als iets tegen zit ga je in een hoekje huilen. Je bent te zacht en zoekt alle schuld bij jezelf. Je bnt misschien lief en romantisch maar hebt ook een hoop onaantrekkelijke eigenschappen. Ik wil bijvoorbeeld tegengas en mij veilig kunnen voelen bij een man, niet op mijn tenen hoeven lopen uit angst dat ik zijn hartje breek wanneer ik zeg dat zijn haar niet goed zit
Jij zou nog tegen een vrouw zeggen: "Zal ik jou eens lekker over je bolletje aaien?"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
zolang ze maar bij me blijft mag ze best af en toe mij per ongeluk pijn doen.
Hoezo ben ik te zacht? Ik ben gewoon goedaardig
maar waarom zou ze bij je blijven, zat lieve jongens te vinden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Als iemand jou beveelt de stront van z'n schoenen te likken, zou je het nog doen ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Naah, dat zou ik niet doen. Dat gaat wat ver. Maar ik zou haar absoluut regelmatig knuffelen en er veel zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jij zou nog tegen een vrouw zeggen: "Zal ik jou eens lekker over je bolletje aaien?"????
"Schat, lik ik te snel, te langzaam, te hard of te zacht??"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als iemand jou beveelt de stront van z'n schoenen te likken, zou je het nog doen ook
Hij ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef Atemno het volgende:
Laat eens een foto van jezelf zien, misschien ben je helemaal niet te helpen.
Naar mijn mening ben ik toch wel liever dan 90% van de jongens hoor. Ze zou bij me blijven omdat ik vreselijk goed voor haar ben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar waarom zou ze bij je blijven, zat lieve jongens te vinden.
Maakt het haar duidelijk dan!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar mijn mening ben ik toch wel liever dan 90% van de jongens hoor. Ze zou bij me blijven omdat ik vreselijk goed voor haar ben.
En precies dit gedrag is het gedrag dat averechts werkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar mijn mening ben ik toch wel liever dan 90% van de jongens hoor. Ze zou bij me blijven omdat ik vreselijk goed voor haar ben.
Een slijmbal dus. Ik zou bijna vragen wat denk je zelf maar ik weet het antwoord al.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Je moet dat ook doen bij een meid die je leuk vindt, als je al een relatie hebt moet dat punt toch al enigszins duidelijk zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nu geen vriendin om dat duidelijk aan te maken, dat is juist het probleem.
Nah een slijmbal praat veel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:19 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Een slijmbal dus. Ik zou bijna vragen wat denk je zelf maar ik weet het antwoord al.
er zit een verschil tussen lief zijn en een slijmbal zijn. Ik ben het eerste.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:19 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Een slijmbal dus. Ik zou bijna vragen wat denk je zelf maar ik weet het antwoord al.
Het zijn wel regels, maar ik kan er niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:25 schreef Atemno het volgende:
Ik ga jou maar eens echt advies geven, in de vorm van 'regels'. Misschien gaat dat jou helpen!
En daar loop het mis. Hier loopt het op stuk, want die vetgedrukte zin straal je bewust/onbewust een beetje (heel erg) uit. Daar worden vrouwen bang van, waardoor ze zich niet aangetrokken tot je voelen of ze een veilig gevoel bij jou hebben. Ik probeer het uit te leggen:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zijn wel regels, maar ik kan er niet zoveel mee.
Ik moet stoppen met het zoeken naar een vriendin en de perfecte manier van leven vinden. Maar in de visie die ik in mijn hoofd heb is een vriendin een van de belangrijkste delen van het perfecte leven.
Ik weet niet hoe ik moet reageren. Op zich zit daar wel wat in, maar ik weet gewoon niet hoe ik mijn leven leuk moeten maken zonder vriendin, en mijn leven leuk maken is veel meer werk dan een vriendin zoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:42 schreef Atemno het volgende:
[..]
En daar loop het mis. Hier loopt het op stuk, want die vetgedrukte zin straal je bewust/onbewust een beetje (heel erg) uit. Daar worden vrouwen bang van, waardoor ze zich niet aangetrokken tot je voelen of ze een veilig gevoel bij jou hebben. Ik probeer het uit te leggen:
Een meisje wilt onbewust moeite voor je doen. Maar als jij al meteen uitstraalt dat een relatie helemaal het einde is, en het hoofddoel, dan heeft ze al gelijk het gevoel dat ze niet meer zoveel hoeft te doen. Want als ze op je af stapt en zegt wat ze wil, ga je daar bijna gelijk in mee. Kat in 't bakkie. Maar zo werkt helaas het liefdesspel niet. Het gaat om veroveren. En het komt sowieso zielig over als je geen 'leuk perfect' leven hebt zonder een vrouw. Dan ben je simpelweg geen sterke man.
Je moet het ook leuk kunnen hebben zonder een vriendin man, straal dat uit.
Heb je vrienden? Zo ja, ga met ze uit en ga bijvoorbeeld met ze sporten of begin een vaste bezigheid met 1 of meerdere van hen. Zo weet mijn vrouwtje dat ik eens in de maand 'shotjesavond' met een maat van me hebt in de kroeg. Zulke kleine dingen maakt het groter geheel prachtig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik moet reageren. Op zich zit daar wel wat in, maar ik weet gewoon niet hoe ik mijn leven leuk moeten maken zonder vriendin, en mijn leven leuk maken is veel meer werk dan een vriendin zoeken.
Nee, eigenlijk niet echt nee.quote:
Is sporten echt zo belangrijk? Ik zie daar zelf altijd juist heel erg tegenop.quote:Vind regelmaat. Sport 2/3x in de week, dit zal je echt goed gaan doen. Zoek iets om naar uit te kijken, wat interessant is en waar je op den duur graag en veel over kan vertellen.
Vind daarnaast ook passie in je werk en jaag een doel achterna. Een 'update' aan vrouwen over het behalen van dit doel en tot nu toe behaalde successen dragen zeker bij aan een leuk leven.
Maar erken je dat dat een emotionele redenering is en geen rationele redenering?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
Dat klinkt bijna exact zoals ik het ook ervaar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |